Nope, ik kom thuis en zie dan een heel topic open. Soms reageer ik, soms niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar bij jou is dat vaak één enkele opmerking. yats heeft gewoon een vorig topic in een apart tablad open en gaat alles af waar zijn naam is genoemd volgens mij.
Te lang is echt niet leukquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moest wat afleiding hebben van je epische baard.
Zo serieus altijd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:10 schreef yats het volgende:
[..]
Nope, ik kom thuis en zie dan een heel topic open. Soms reageer ik, soms niet.
[..]
Te lang is echt niet leuk
[..]
Edit : kut lapo...
Eh, urenquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo serieus altijd.
En wat is 'te lang'?
Zodra je extra drinkpauzes moet gaan inlassen duurt het wel te lang.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo serieus altijd.
En wat is 'te lang'?
Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Maar dat is wel té lang ja. Maar bij snel denk ik meer binnen een paar minuten.quote:
Oh, flauw. We hebben het even gehad over wat je deed voor werk, maar verder kan ik me niks herinneren dat noemenswaardig is of zo.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:07 schreef yats het volgende:
[..]
Ook niet, er is over mij gesproken maar ik mocht niet weten wat er gezegd was
Zodra ik honger krijg gaat het knopje om naar: "Etenquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zodra je extra drinkpauzes moet gaan inlassen duurt het wel te lang.
Werken? Wat is dat?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, flauw. We hebben het even gehad over wat je deed voor werk, maar verder kan ik me niks herinneren dat noemenswaardig is of zo.
Jij hoeft toch alleen maar te liggenquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Zodra ik honger krijg gaat het knopje om naar: "Eten"
Stel je voor dat ik vet ga verbranden.
Oh, dan weet ik het niet verder.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:15 schreef yats het volgende:
[..]
Werken? Wat is dat?Ik vind het serieus best leuk om te doen wat ik doe qua werk. Alleen zouden meer klanten (en dus meer inkomsten) fijn zijn. Maar dit ging over een app-gesprek.
Ik wel, ik kan dat gewoon echt niet snel helaasquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Maar dat is wel té lang ja. Maar bij snel denk ik meer binnen een paar minuten.
Jij hebt alleen maar seks met zeesterren?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hoeft toch alleen maar te liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moest gelijk aan Faxie denken![]()
Nee maar je moet ze wel strak genoeg vastbinden zodat ze niet weg kunnen rennen hequote:Op zondag 10 augustus 2014 22:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij hebt alleen maar seks met zeesterren?
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:16 schreef Viro het volgende:
Nouja zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moest gelijk aan Faxie denken![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee maar je moet ze wel strak genoeg vastbinden zodat ze niet weg kunnen rennen he
Waarom zie ik Roy nu voor me met Patrick Ster?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij hebt alleen maar seks met zeesterren?
Rule 34.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zie ik Roy nu voor me met Patrick Ster?
Nou wilde MI hoorquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zie ik Roy nu voor me met Patrick Ster?
Helaas is niemand dat in onze regio. We blijven boeren.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan me Roy niet voor me zien seks hebbend.
Hij is lief en onschuldig.
Die kunnen toch ook lief en onschuldig zijnquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Helaas is niemand dat in onze regio. We blijven boeren.
De hooizolders Roy. De hooizolders.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die kunnen toch ook lief en onschuldig zijn
Hoi Bambiquote:
Ik zal mijn zus vertellen dat ze niet speciaal was.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zal mijn zus vertellen dat ze niet speciaal was.
Truste!quote:
IJsje in?quote:
Vuigaardquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iedere keer als ik calippo's zie, moet ik aan Bambi denken.![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb nog wel perenijsjes.quote:
Kan er niks aan doen. Zij zat voor de cam dat ding te eten.quote:
Dat denk ik ook een beetje van m'n moeder.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan me Roy niet voor me zien seks hebbend.
Hij is lief en onschuldig.
Je moeder ook van jou denk ik.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat denk ik ook een beetje van m'n moeder.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hihi, goed bedacht wel!quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:48 schreef Fera het volgende:
Mijn moeder had gewoon toevallig groene ijsthee in huis gehaald.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen. Zij zat voor de cam dat ding te eten.
Denk ik ook ja.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moeder ook van jou denk ik.
Het was niet eens met opzet. Ze dacht dat het citroen was.quote:
Mwehe.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Het was niet eens met opzet. Ze dacht dat het citroen was.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Zo klinkt het veel spannender dan het was!
Gelukkig ben jij nog puurquote:
Ja nouja, wat je zegt klopt wel. Maar toch klinkt het anders.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe zou je het dan verwoorden?
[..]
Gelukkig ben jij nog puur
Owjaquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja nouja, wat je zegt klopt wel. Maar toch klinkt het anders.
Trouwens, doe mij eens toevoegen aan die fb groep?
Bambi, mag ik jou als vriendje op fb?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja nouja, wat je zegt klopt wel. Maar toch klinkt het anders.
Trouwens, doe mij eens toevoegen aan die fb groep?
quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Bambi, mag ik jou als vriendje op fb?
Ik ook?quote:
Slaap lekker!quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
Anywayyy, ik ga slapen. Als mensen graag extra vriendjes wil zie ik de meldingen vast wel verschijnen op fb.
Trusten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
Anywayyy, ik ga slapen. Als mensen graag extra vriendjes wil zie ik de meldingen vast wel verschijnen op fb.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Pfft, jij moet je mond houden. Afhakerd.
quote:
Heb meelijquote:
morguhquote:
Dat mens dat zo zat te zeuren en niks goed deed?quote:Op maandag 11 augustus 2014 08:24 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen! Gelukkig is de 16-jarige met 't EQ van een kind van 12 er weer, whoehoe.
mja wel goedquote:
aha. jammer dat je vakantie voorbij isquote:Op maandag 11 augustus 2014 09:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja wel goed
vakantie weer om ben weer op werk en gelijk hadden ze me nodig
nogal had best nog wel een weekje willen hebbenquote:Op maandag 11 augustus 2014 09:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
aha. jammer dat je vakantie voorbij is
denk dat ik dat ook wel zou willen als mn vakantie eindigtquote:Op maandag 11 augustus 2014 09:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
nogal had best nog wel een weekje willen hebben
heb je al vakantie gehad dan?quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
denk dat ik dat ook wel zou willen als mn vakantie eindigt
lekker ga je nog wat doen?quote:
oow oke lekker kalm dagjequote:Op maandag 11 augustus 2014 09:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Vandaag naar psycholoog en nee verder niets
Komt vast wel goed hoor. Ze bijten niet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kalm? Ik ben al de hele nacht wakker door spanning voor de psycholoog zometeen
ga je er voor het eerst heen ofzo? wat moet je daar doen dan?quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kalm? Ik ben al de hele nacht wakker door spanning voor de psycholoog zometeen
Voor het eerst ja, voor m'n angsten.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
ga je er voor het eerst heen ofzo? wat moet je daar doen dan?
Okee dankje Feraquote:Op maandag 11 augustus 2014 10:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Komt vast wel goed hoor. Ze bijten niet.
succes je zal merken dat het allemaal wel meevaltquote:Op maandag 11 augustus 2014 10:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Voor het eerst ja, voor m'n angsten.
Ik hoop het, dankjewel.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
succes je zal merken dat het allemaal wel meevalt
het heeft mij veel goeds gedaan in ieder gevalquote:
Aha oke, mooi!quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
het heeft mij veel goeds gedaan in ieder geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |