abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143305920
-weg-

[ Bericht 98% gewijzigd door Lavenderr op 11-08-2014 16:54:58 ]
pi_143306526
Vanuit Boquete over het pianista pad :
Het zal ook niet de eerste x zijn dat iemand moet vluchten voor een uitgebroken stier. komt hier regelmatig voor.
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_143306606
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 16:52 schreef StaceySinger het volgende:
Vanuit Boquete over het pianista pad :
Het zal ook niet de eerste x zijn dat iemand moet vluchten voor een uitgebroken stier. komt hier regelmatig voor.
Link?
pi_143306955
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 16:19 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik heb die van jou ook op moeten zoeken ;)

In het kort:
Pianista trail staat te boek als gemakkelijk waardoor ze die kiezen voor de dag dat de gids niet kan.
Pianista trail gepland en gelopen. Onderweg 1 of meer (jonge)mannen tegen gekomen. Bij Mirador boden die aan hen iets heel moois (watervalletjes) te laten zien; zij kenden de weg.
Om 14:00 wilden meiden terug om voor donker in Boquet te kunnen zijn.
Sfeer sloeg om. Dan of poging beroving door 1 persoon die ze in een handgemeen hebben afgeslagen of bij meerdere personen een verkrachting. In het ieder geval raakten ze lichtgewond en hadden sneetjes/wondjes. Daders laten hen alleen en lopen terug. Meiden proberen 911/112 te bellen. Ze durven niet terug naar de Mirador in de angst de dader of daders tegen te komen en besluiten door te lopen (in de hoop indianen tegen te komen of trail van 3-5 dagen uit te lopen).
Wondjes gaan ontsteken, ze raken ernstig ziek/verzwakt waardoor ze maar langzaam vooruit komen. Regelmatig proberen ze 911/112 te bellen. Camera gebruikt om seinen te geven naar vliegtuigen hoog in de lucht, als wanhoop actie. Doodsoorzaak; bloedvergiftiging door infectie van de wondjes.
Toch denk ik dat teruggaan te allen tijde te preferen is boven dieper de jungle in gaan. Zonder eten of extra kleding kies je er toch niet voor om die trail uit te gaan lopen?

Bovendien is beroving vreemd aangezien ze telefoons/camera en (een deel? van het) geld nog hadden (we weten niet zeker of ze meer cash bij zich hadden). Dan dus een mislukte beroving, maar dan geldt weer m'n eerste opmerking.

En 'gewoon' verdwalen 'geloof' jij niet in omdat er maar één pad is en zo komen we niet veel verder. :P
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_143307603

[ Bericht 100% gewijzigd door jackie12 op 11-08-2014 17:30:54 ]
pi_143307891
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 16:05 schreef Za het volgende:
Wat ik vreemd vind aan het verhaal in Prensa; EIleen neemt contact op met Feliciano om Kris en Lisanne wegwijs te maken op het Pianista pad (volgens Feliciano), geheel buiten Kris en Lisanne om, zij belt hem, zij zegt hoe laat hij moet komen op woensdag. Eileen is pas 3 dagen in Boquete, en zal kort na de verdwijning vertrekken. Ze werkt op de taalschool maar spreekt geen Spaans, hoe kent zij dan weer Feliciano en waarom zouden Kris en Lisanne niet zelf bepalen met wie ze een tour willen maken en hoe laat ze opgehaald willen worden? Waarom vertrekt Eileen kort na de verdwijning?
Waarom gaan Eileen en Feliciano kijken in de kamer van Kris en Lisanne, daar hebben ze toch niks te zoeken?
Overigens noemt de mevrouw bij wie Kris en Lisanne logeerden deze Eileen nergens, ze geeft aan dat er een man zich presenteerde die aangaf Feliciano te zijn, en dat terwijl Eileen die zgn 3 dagen bij de taalschool werkte mogelijk bekend zou zijn bij deze vrouw, en gezien het feit dat ze Kris en Lisanne persoonlijk kende en een vrouw is eerder iemand is die in de kamer kan gaan kijken wat mij betreft als een gids die hen nog nooit heeft ontmoet.
Ben ik volledig met je eens en dit heb ik me ook afgevraagd. Vooral waarom die Eileen kort na de verdwijning vertrok (waarheen/waarom?). En vooral omdat ze zo snel naar de kamer gaan.
pi_143308153

In het kort:
Pianista trail staat te boek als gemakkelijk waardoor ze die kiezen voor de dag dat de gids niet kan.
Pianista trail gepland en gelopen

-dan vraag ik me af dat ze door niemand zijn gezien vanaf hun hostel naar de Mirador

n het ieder geval raakten ze lichtgewond en hadden sneetjes/wondjes. Daders laten hen alleen en lopen terug. Meiden proberen 911/112 te bellen.

-waarom zouden zulke gekken die de meiden verkrachten in de middle of no-where de meiden laten lopen met de kans om jarenlang de gevangenis in te moeten?

Wondjes gaan ontsteken, ze raken ernstig ziek/verzwakt waardoor ze maar langzaam vooruit komen. Regelmatig proberen ze 911/112 te bellen

-dus ze krijgen beiden wondjes na verkracht te zijn die gaan ontsteken waaraan ze beiden uiteindelijk overlijden? Vind ik ongeloofwaardig. Misschien bij 1 maar niet bij allebei

Doodsoorzaak; bloedvergiftiging door infectie van de wondjes.

-en hoezo krijg je wondjes als je verkracht wordt? Je bedoelt diepe schaafwonden of iets dergelijks?

Dan mis ik
-waarom hebben ze in de dagen daarna niet naar huis gebeld ?
-hebben ze geen boodschap achter gelaten voor de achterblijvers ?

beiden een aanname maar zoals ik al eerder zei denkt Hans Kremers dat er derden in het spel zijn.
Als ze wel hadden geprobeerd naar huis te bellen en een bericht hadden achtergelaten dan zou hij zich denk ik wel neerleggen bij een noodlottige verdwaling. Dat hij dit niet doet sterkt mij in de gedachte dat ze dit dus niet hebben gedaan

Verder respecteer ik ieder zijn eigen gedachte
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 augustus 2014 @ 17:52:43 #183
163650 Greys
pi_143308386
Doe nou effe iets met quotes of bold... of lukte het niet met mijn uitleg hoe dat moet?
Ik vind het echt geen lezen zo, sorry.

Maar verder wacht ik wel even tot er weer echt nieuws is, die nieuwe DNA uitslagen bv, want ik vind het meer dan vreemd om 'verkrachtingswondjes' te gaan zitten bespreken terwijl daar nul aanwijzingen voor zijn. Tot later.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_143308466
quote:

[..]

In het kort:
Pianista trail gepland en gelopen. Onderweg 1 of meer (jonge)mannen tegen gekomen. Bij Mirador boden die aan hen iets heel moois (watervalletjes) te laten zien; zij kenden de weg.
Sfeer sloeg om. Dan of poging beroving door 1 persoon die ze in een handgemeen hebben afgeslagen of bij meerdere personen een verkrachting. In het ieder geval raakten ze lichtgewond en hadden sneetjes/wondjes. Daders laten hen alleen en lopen terug. Meiden proberen 911/112 te bellen. Ze durven niet terug naar de Mirador in de angst de dader of daders tegen te komen en besluiten door te lopen (in de hoop indianen tegen te komen of trail van 3-5 dagen uit te lopen).
Wondjes gaan ontsteken, ze raken ernstig ziek/verzwakt waardoor ze maar langzaam vooruit komen. Regelmatig proberen ze 911/112 te bellen. Camera gebruikt om seinen te geven naar vliegtuigen hoog in de lucht, als wanhoop actie. Doodsoorzaak; bloedvergiftiging door infectie van de wondjes.
op en aanmerkingen op deze bedoelde ik
pi_143308494
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 17:07 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Toch denk ik dat teruggaan te allen tijde te preferen is boven dieper de jungle in gaan. Zonder eten of extra kleding kies je er toch niet voor om die trail uit te gaan lopen?
Dat is denk ik van 2 factoren afhankelijk; Hoe groot is de angst die dader of daders weer tegen te komen en wat weten ze van de trail? Stel dat ze weten dat het 3, maximaal 5 dagen lopen is vanaf Boquet, dan hebben ze er al bijna 1 dag op zitten.. Stel dat ze ook weten dat er indianen langs die trail wonen; dan moeten die dus tussen 1 en 2 dagen van waar zij zitten wonen als het een 3 dagen trail is. Overnachten moesten ze sowieso gezien de tijd van de noodoproep. De keuze is niet logisch, maar hoe groot is de angst? En bij ieder stuk dat ze doorlopen is de kans dat ze hulp vinden groter en de weg terug langer. Alleen worden ze steeds langzamer door de infecties. Bij een wond aan een onderbeen/enkel kan dat de volgende ochtend al een rol gaan spelen (zwelling, kloppen).
quote:
Bovendien is beroving vreemd aangezien ze telefoons/camera en (een deel? van het) geld nog hadden (we weten niet zeker of ze meer cash bij zich hadden). Dan dus een mislukte beroving, maar dan geldt weer m'n eerste opmerking.
In mijn tekst heb ik het over 'een poging tot beroving die is afgeslagen in een handgemeen'. Dan hebben ze al hun spullen dus nog in het bezit.
quote:
En 'gewoon' verdwalen 'geloof' jij niet in omdat er maar één pad is en zo komen we niet veel verder. :P
'Niet geloven' is één ding.. ik vind het onwaarschijnlijk. Gewoon puur en alleen verdwalen zonder iets anders. Pas is nog een meisje van 4 jaar oud na 1 dagen levend terug gevonden in het bos.
http://www.nu.nl/buitenla(...)dagen-bos-gered.html
Een mens kan 8 weken zonder voedsel. Water was voor handen. Op het koudste moment van de dag was het koud maar overdag warm genoeg om op te warmen en ze waren met z'n tweeën.

Als er echt niets anders was dan verdwalen dan hadden ze veel langer kunnen leven dan 11 dagen. Ook zijn ze bij de tweede oversteek geweest gezien het broekje. En als ze echt niets mankeerden.. dan hadden ze in 1 dag terug kunnen lopen vanaf de rivier of in 2 - 4 dagen door naar de kust waarbij ze indianen'dorpjes' hadden moeten passeren.

En om 14:00 'happy' foto.. en tussen 15:00 en 16:30 een noodoproep vanwege puur en alleen een verdwaling is vreemd. En wie weet niet dat je op een berg meer bereik hebt dan in een dal? Al ben je het pad kwijt, een berg herken je toch wel? Dus lijkt mij dat je dan gaat klimmen tot je een top hebt bereikt. Met grote kans dat je dan dus bereik hebt want de dichtstbijzijnde top is die van de Mirador.

Verdwalen kan.. maar lijkt onwaarschijnlijk én dan heb je nog een doodsoorzaak nodig.

En waarom worden die telefoongegevens maar niet aan de ouders gegeven? Daar moet dan haast wel een clue op staan, toch? De NFI heeft ze.. zou die na een langere tijd lak krijgen aan de opdracht vanuit Panama?
pi_143308522
quote:

[..]

In het kort:
En sprake van een beroving kan niet want ze hadden alles nog in hun rugzak
pi_143308660
Bovendien denk ik dat bij een mislukte beroving de meiden even verderop zich even zouden verstoppen om na een uur of wat weer terug te lopen. Vergeet ook niet dat als dit gebeurd zou zijn ze in het donker de rivier over zouden gegaan. Als ze dit niet hebben gedaan maar gewacht hebben tot de volgende dag dan zouden ze toch niet denken dat die jongens een dag later nog steeds op hun zaten te wachten. Dan zouden ze dus niet de kabelbrug over gaan maar weer terug naar de Mirador
pi_143308923
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 17:45 schreef jackie12 het volgende:
-dan vraag ik me af dat ze door niemand zijn gezien vanaf hun hostel naar de Mirador
Het stikt daar van de meisjes als Kris en Lisanne en in de ogen van de locals zien ze er allemaal hetzelfde uit: Lang, blond, wit en in korte broek met rugtas.
quote:
-waarom zouden zulke gekken die de meiden verkrachten in de middle of no-where de meiden laten lopen met de kans om jarenlang de gevangenis in te moeten?
Bij de meeste verkrachtingen volgt godzijdank geen moord. Waarom zou dat daar anders zijn? Voor de Pianista trail wordt gewaarschuwd voor berovingen (had de school weggelaten uit de tekst), ik neem aan dat men dat ook weet door de verhalen van de slachtoffers die niet vermoord zijn.
quote:
-dus ze krijgen beiden wondjes na verkracht te zijn die gaan ontsteken waaraan ze beiden uiteindelijk overlijden? Vind ik ongeloofwaardig. Misschien bij 1 maar niet bij allebei
-en hoezo krijg je wondjes als je verkracht wordt? Je bedoelt diepe schaafwonden of iets dergelijks?
De kleinste wondjes zijn al genoeg. Met verzet, tegenwerken, hardhandig behandeld worden (vastgehouden, neergegooid e.d.) loop je al snel iets op als je niet op een gladde vloer of in een bed ligt. De man in Laos is bijna gestorven aan zulke infecties aan wondjes na een valpartij. Geen rotsen; aarde en begroeiing. Geen grote wonden maar kleintjes. Hij werd na 11 dagen precies op tijd gered en heeft maanden moeten revalideren. Die tijdspanne klopt dus met de laatste noodoproep. Hij kwam in de derde dag al bijna niet meer vooruit. Infecties in de jungle zijn veel heftiger en gevaarlijker dan hier in Nederland.
quote:
Dan mis ik
-waarom hebben ze in de dagen daarna niet naar huis gebeld ?
-hebben ze geen boodschap achter gelaten voor de achterblijvers ?
Wie weet hebben ze dat wel gedaan, de telefoongegevens zijn nog niet vrijgegeven, zelfs niet aan de ouders. Alleen van de noodoproepen is vrij gegeven. En daar moesten de ouders eigenlijk ook hun mond over houden. Best kans dat de autoriteiten in Panama daarom alleen nog maar via de media willen reageren; bang dat de ouders weer hun mond voorbij praten.
Ik zie mezelf trouwens niet snel een afscheidsboodschap achter laten en ik vraag me ook af hoe vaak dat nu eigenlijk gebeurt in zulke gevallen. Ook qua cultuur; wij zijn geen Amerikanen tenslotte.
quote:
beiden een aanname maar zoals ik al eerder zei denkt Hans Kremers dat er derden in het spel zijn.
Als ze wel hadden geprobeerd naar huis te bellen en een bericht hadden achtergelaten dan zou hij zich denk ik wel neerleggen bij een noodlottige verdwaling. Dat hij dit niet doet sterkt mij in de gedachte dat ze dit dus niet hebben gedaan
Dat hij daar niets over gehoord heeft. De telefoongegevens zijn niet vrijgegeven.
quote:
Verder respecteer ik ieder zijn eigen gedachte
Ik de jouwe ook. Maar je wilde graag mijn reactie, toch?
pi_143308961
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 17:52 schreef Greys het volgende:
Doe nou effe iets met quotes of bold... of lukte het niet met mijn uitleg hoe dat moet?
Ik vind het echt geen lezen zo, sorry.

Maar verder wacht ik wel even tot er weer echt nieuws is, die nieuwe DNA uitslagen bv, want ik vind het meer dan vreemd om 'verkrachtingswondjes' te gaan zitten bespreken terwijl daar nul aanwijzingen voor zijn. Tot later.
Of poging tot beroving die is afgeslagen in een handgemeen. Kris en Lisanne die vechten om de tas met een (jonge)man.
pi_143309053
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 17:56 schreef jackie12 het volgende:

[..]

En sprake van een beroving kan niet want ze hadden alles nog in hun rugzak
Hier word ik dus altijd zo moe van.

In mijn tekst heb ik het over 'een poging tot beroving die is afgeslagen in een handgemeen'. Dan hebben ze al hun spullen dus nog in het bezit.

Dit is dus de derde keer. Hoe vaak zal ik dat nog moeten herhalen?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 augustus 2014 @ 18:31:12 #191
163650 Greys
pi_143309575
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:13 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Of poging tot beroving die is afgeslagen in een handgemeen. Kris en Lisanne die vechten om de tas met een (jonge)man.
Kut, ik kreeg een quotemelding, dus nu kan ik het toch niet laten weer te reageren :+

Maar er worden allerhande spookverdachten uit de lucht gegrepen, waar dus geen aanwijzingen voor zijn. Ik snap best dat een misdrijf niet kan worden uitgesloten, maar om er dan zelf maar een paar te verzinnen? Waar komt die verkrachting waar je het vaker over hebt vandaan bv, is daar ook maar één aanwijzing voor? En als er zou zijn gevochten om die tas (en de meisjes wonnen dan, aangezien ze hem nog hadden), zou dat misschien wel aan de tas te zien zijn geweest. Uit/losgetrokken naden, kapotte ritsen, dat soort dingen. Maar die tas was nog in perfecte staat toen ze hem vonden, begreep ik?

Ik krijg er persoonlijk gewoon nogal de kriebels van, al die zelfverzonnen 'details'.
Hou het dan op een 'mogelijk slechte ontmoeting'. Ga er geen verkrachtingen, tassengevechten e.d. bij halen waar geen aanwijzingen voor zijn. Maar dat is echt mijn persoonlijke mening, ik ga en kan niemand iets verbieden verder, dus ik laat het even aan me voorbij gaan verder tot er weer concreet nieuws is :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 11-08-2014 18:36:29 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_143309749
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Kut, ik kreeg een quotemelding, dus nu kan ik het toch niet laten weer te reageren :+

Maar er worden allerhande spookverdachten uit de lucht gegrepen, waar dus geen aanwijzingen voor zijn. Ik snap best dat een misdrijf niet kan worden uitgesloten, maar om er dan zelf maar een paar te verzinnen? Waar komt die verkrachting waar je het vaker over hebt vandaan bv, is daar ook maar één aanwijzing voor? En als er zou zijn gevochten om die tas (en de meisjes wonnen dan, aangezien ze hem nog hadden), zou dat misschien wel aan de tas te zien zijn geweest. Uit/losgetrokken naden, kapotte ritsen, dat soort dingen. Maar die tas was nog in perfecte staat toen ze hem vonden, begreep ik?

Ik krijg er persoonlijk gewoon nogal de kriebels van, al die zelfverzonnen 'details'.
Hou het dan op een 'mogelijk slechte ontmoeting'. Ga er geen verkrachtingen, tassengevechten e.d. bij halen waar geen aanwijzingen voor zijn. Maar dat is echt mijn persoonlijke mening, ik ga niemand iets verbieden verder, dus ik laat het even aan me voorbij gaan verder tot er weer concreet nieuws is :)
Als je er niet tegen kan dat er scenario's worden bedacht die passen bij de gegevens die we hebben, dan raad ik je idd aan te wachten op een concrete aanwijzing/bewijs van oorzaak 'wegblijven' en/of oorzaak van overlijden. Die aanwijzing zal dan ws ook gelijk het sluitend bewijs zijn, maar ik denk niet dat die ooit komt tenzij er idd een dader is die bekend.

Voorlopig hebben we geen enkele aanwijzing voor welk scenario dan ook. Zelfs niet dat ze verdwaald zijn. Daar is geen enkele aanwijzing voor namelijk.
pi_143309839
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 14:46 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Kom dan eens met een verdwaalscenario die antwoord geeft op alle vragen
Dat is er niet, er zijn geen getuigen en niet alle gegevens zijn bekend of openbaar.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 augustus 2014 @ 18:41:24 #194
163650 Greys
pi_143309904
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:36 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Als je er niet tegen kan dat er scenario's worden bedacht die passen bij de gegevens die we hebben, dan raad ik je idd aan te wachten op een concrete aanwijzing/bewijs van oorzaak 'wegblijven' en/of oorzaak van overlijden. Die aanwijzing zal dan ws ook gelijk het sluitend bewijs zijn, maar ik denk niet dat die ooit komt tenzij er idd een dader is die bekend.

Voorlopig hebben we geen enkele aanwijzing voor welk scenario dan ook. Zelfs niet dat ze verdwaald zijn. Daar is geen enkele aanwijzing voor namelijk.
Verkrachtingswondjes en tassengevechten passen bij de gegevens die je hebt, ja?
Vind je écht? Het is volslagen uit de lucht gegrepen, waar verdwalen dat niet is. Meerdere dagen proberen hulp te bellen zou daar ook een prima aanwijzing voor zijn, het feit dat ze hun spullen nog hadden ook. Het hoeft niet, maar zeg niet dat er voor verdwalen geen enkele aanwijzing is, want dat is onzin. Er zijn VEEL meer aanwijzingen die zouden kunnen duiden op verdwaling, dan op verkrachting en tassengevechten. Want dat heeft nul aanwijzingen.

Maar goed, ook al dat toontje hierboven met 'hoe vaak moet ik dat nu nog zeggen!?', ook al was dat niet tegen mij, maakt dat ik er geen zin meer in heb. Succes hoor, verder.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 augustus 2014 @ 18:44:50 #195
163650 Greys
pi_143310008
Waar ik het eerst nog met je eens was (en nog steeds) dat een misdrijf niet KAN en MAG worden uitgesloten nog, gaat dat zelf invullen van allerhande details me gewoon te ver. Dat, dus. En dat mag, lijkt me.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_143310304
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:41 schreef Greys het volgende:
Er zijn VEEL meer aanwijzingen die zouden kunnen duiden op verdwaling, dan op verkrachting en tassengevechten
Som ze eens op want ik zie ze niet, Schnautzer ook niet.

We hebben wat gegevens maar geen aanwijzingen, geen, noppes, nada voor zo ver ik kan zien. Je kan hoogstens met gegevens gaan speculeren, maar dan doe je wat je mij verwijt.
pi_143310335
quote:

[..]

Mijn gevoel zegt dat dit WEL opgelost gaat worden. Hetzij verdwalen, hetzij een misdrijf.
Op 1 april wisten we niks.4 maanden later worden er nog steeds dingen gevonden en is er nog steeds geen duidelijkheid naar buiten gekomen over wat er op de telefoons staat of wie er gebeld is.
Daarbij nog een verbeten (terecht!) vader van Kris die de onderste steen boven wil hebben.
pi_143310426
quote:

[..]

Of als er idd iets concreets (opgejaagd, verdwaald, gewond) uit de telefoongegevens komt. Dat geeft misschien geen 100% duidelijkheid, maar kan wel heel wat ophelderen. Het is natuurlijk niet uitgesloten dat ze 't ergste niet melden in zo'n berichtje.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 augustus 2014 @ 18:59:01 #199
163650 Greys
pi_143310491
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:54 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Som ze eens op want ik zie ze niet, Schnautzer ook niet.

We hebben wat gegevens maar geen aanwijzingen, geen, noppes, nada voor zo ver ik kan zien. Je kan hoogstens met gegevens gaan speculeren, maar dan doe je wat je mij verwijt.
Aanwijzingen zijn iets anders dan bewijs he, maar dat snap je ;) Dus nee, ik kom niet met bewijzen, maar wat voor mij heel goed aanwijzingen ZOUDEN kunnen zijn voor verdwalen ipv misdrijf:

- de noodoproepen op meerdere dagen
- het fotografeer/geflits in het donker, richting boven
- het gegeven dat ze hun spullen nog hadden
- het gegeven dat het broekje (toch? weet ik niet zeker) dichtgeknoopt gevonden is, een verkrachter zou die moeite niet nemen denk ik om hem daarna nog even dicht te knopen...

Deze wijzen voor mij in elk geval éérder op verdwalen dan op een misdrijf...
Dat bedoel ik met 'er zijn nul aanwijzingen voor een misdrijf, maar meerdere aanwijzingen die op zich logisch zóuden kunnen zijn bij verdwalen. En ik zie geen enkele aanwijzing die logisch zóu kunnen zijn bij verkrachtingen en tassengevechten. Ergo: die zijn voor mij volslagen uit de lucht gegrepen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 augustus 2014 @ 19:03:44 #200
163650 Greys
pi_143310657
(Oh en ik had honger dus cranky en ik ben een wijf, dus misschien dat ik straks na het eten gewoon alsnog niet wegblijf tot er bewijs is).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')