Ja! Alleen die witte slierten van de schil moeten er ook af, want die vind ik vies. En ik wil ze niet bruin, maar liefst nog tegen het groene aan.quote:
Check.quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:09 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik vind bananen, mits niet te rijp of onrijp, wel lekker. Heel ander soort fruit dan er verder is. Maar ja, ik heb geen bananen vandaag. Wel radijsjes, zowel hele mooie rode als witte.
Pas op hoor, ik gooi een bloem rode kool door je ruit!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:09 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik vind bananen, mits niet te rijp of onrijp, wel lekker. Heel ander soort fruit dan er verder is. Maar ja, ik heb geen bananen vandaag. Wel radijsjes, zowel hele mooie rode als witte.
Precies dit. Te bruine bananen gaan bij mij de prullenbak in. Maar misschien moet ik ze de volgende keer eens gebruiken voor een bananenbrood.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja! Alleen die witte slierten van de schil moeten er ook af, want die vind ik vies. En ik wil ze niet bruin, maar liefst nog tegen het groene aan.
Ik ben nogal een zeikerd, als het op bananen aankomt
Een bruine schil boeit niet, als ze van binnen maar goed zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:23 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Precies dit. Te bruine bananen gaan bij mij de prullenbak in. Maar misschien moet ik ze de volgende keer eens gebruiken voor een bananenbrood.
Het zijn net mensenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:25 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Een bruine schil boeit niet, als ze van binnen maar goed zijn.
Als de schil te bruin is vind ik de binnenkant niet meer lekker. Te zacht en zoet en blegh.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:25 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Een bruine schil boeit niet, als ze van binnen maar goed zijn.
Mijn konijn ook, helemaal gek op banaan. Als ik op de bank een banaantje pel komt ie eraan gestuiterd en springen enzo. Als hij dan een stukje krijgt weet hij niet hoe snel die het op moet krijgen. Keihard schrokken, je ziet hem gewoon helemaal bewegen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:34 schreef Quoi het volgende:
Bananen, ik eet ze, maar echt lekker vind ik het niet. Vroeger hadden mijn ouders een papegaai en die at banaan. Vraag niet hoe de muur en de snavel er alleen daarna uitzagen. En smakken! Misschien dat ik er daarom niet zo happig meer op ben
Een vriend van mij lust helemaal geen fruitquote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
Griekse yoghurt met banaan, walnoot en honing![]()
M'n banaan begint al goed op kleur te komen!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:49 schreef flipsen het volgende:
[..]![]()
Blij dat ik niet de enige rare ben die het niet zo op bananen heeft. Zeker niet als ik zo´n banaanverhaal-van-vandaag van Wolve leesMaar als het uitstekend krachtvoer is voor hardlopen, ach... zoals DB al zegt, ik ben geen 8 meer dus kan er heus wel eentje eten als het "moet".
Die bult is dus vanaf nu onderdeel van je standard procedure, liefst tot aan de uitkijkduin. Dan weet je datquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:45 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Een vriend van mij lust helemaal geen fruit![]()
ot: Gisteravond lekker gelopenZelfs even de savorninlohmanlaanberg gepakt
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Die bult is dus vanaf nu onderdeel van je standard procedure, liefst tot aan de uitkijkduin. Dan weet je dat
Think outside the boxquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:06 schreef CaLeX het volgende:
[..]precies 10 km vanaf mijn eigen huis, dus mijn ldljes moeten naar 20
ja maar hier is het fijnquote:
Bohquote:
Maar dat heeft dan ook niets meer met banaan te makenquote:
Haha! Leukquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:02 schreef YUR het volgende:
Best een originele naam voor een trailrun... www.runforestrun.nl
Neen, want ik heb nooit (sub)20 gelopenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:40 schreef xzaz het volgende:
Heeft er iemand hier ervaringen met een (sub)20 agenda voor de 5k die die wilt delen?
Gewoon elke dag 50m verder sprinten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:40 schreef xzaz het volgende:
Heeft er iemand hier ervaringen met een (sub)20 agenda voor de 5k die die wilt delen?
Valt me van je tegenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:42 schreef YUR het volgende:
[..]
Neen, want ik heb nooit (sub)20 gelopen
1ste dag: Temporun a 80% 6kmquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gewoon elke dag 50m verder sprinten.
In de RW van mei staat wel een schema. Niet specifiek voor sub 20 maar wel om sneller oo de 5 te wordenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:40 schreef xzaz het volgende:
Heb pas 1 keer een 5km serieus gelopen. Toen ging ik na 3km dood en liep ik 21.00 geloof ik.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:47 schreef xzaz het volgende:
[..]
Valt me van je tegen
[..]
1ste dag: Temporun a 80% 6km
2de dag: Interval??
3de dag: duurloop á 6km -> 10km
zoiets?
Nee. Gewoon...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:47 schreef xzaz het volgende:
[..]
Valt me van je tegen
[..]
1ste dag: Temporun a 80% 6km
2de dag: Interval??
3de dag: duurloop á 6km -> 10km
zoiets?
Ja, mijn PR staat op 20:37 en wil graag weer in de buurt komen nu.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Heb pas 1 keer een 5km serieus gelopen. Toen ging ik na 3km dood en liep ik 21.00 geloof ik.
Maar waarom denk je sub20 op de 5 te kunnen gaan lopen? Op basis van eerdere ervaringen?
Dan zou ik zeggen: doe het op dezelfde manier als toenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:52 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ja, mijn PR staat op 20:37 en wil graag weer in de buurt komen nu.
Toen deed ik maar watquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen: doe het op dezelfde manier als toen
Als de afstand geen probleem is, vooral veel interval doen. 15x200, 10x400 5x800, op souplesse, dus niet voluit of zo snel mogelijk. Een tempoloop van een 20-25min op HM tempo. En elke week/twee weken een wedstrijd of snelle (interval)training.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:40 schreef xzaz het volgende:
Bedankt, zal wel even een schema in elkaar prutsen. Ga ik vanavond na me loopje even mee aan de slag!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:04 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Als de afstand geen probleem is, vooral veel interval doen. 15x200, 10x400 5x800, op souplesse, dus niet voluit of zo snel mogelijk. Een tempoloop van een 20-25min op HM tempo. En elke week/twee weken een wedstrijd of snelle (interval)training.
Succes
Mijn laatste 5k wedstrijd liep ik in 27 minuten, dat was na 7 Evy lessen ofzoquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:08 schreef Murmeli het volgende:
Ik kan je helaas niet hazen. Ben nét een paar minuutjes langzamer
Stuk of 7 maar, hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |