quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:48 schreef Arquero het volgende:
Net nog ff rondje gedaan. Momenteel voor mij de LDL variant zeg maar
6 km met flinke wind tegen. Viel niet mee, maar het is echt zoooooooo lekker om weer op te kunnen bouwen!Fijn om te zien dat het weer langzaam de goede kant op gaat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Told youquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:01 schreef Jero_nimo het volgende:
http://trailrunshop.nl/co(...)-handset-359814.html
Dus toch een prijswijziging...
Er lopen hier heel veel mensen met Garmin, een paar met Polar, wat Suunto, hier en daar een TomTom en een enkele verdwaalde Timexquote:Op maandag 11 augustus 2014 08:26 schreef Steve-O het volgende:
Wat voor gps horloge gebruiken de mensen hier trouwens ?
Ik zit met een adidas Smart run gps waar ik heel blij me ben als hij het doet(software is nogal nukkig )
en een nike+ horlogequote:Op maandag 11 augustus 2014 08:35 schreef YUR het volgende:
[..]
Er lopen hier heel veel mensen met Garmin, een paar met Polar, wat Suunto, hier en daar een TomTom en een enkele verdwaalde Timex
Alleen een beetje stijve kuiten nu, maar het was al weer even geleden dat ik anderhalf uur had gelopenquote:Op maandag 11 augustus 2014 08:47 schreef Arquero het volgende:
Jij bent ook alweer lekker bezig Yur! Heb je nergens last meer van?
quote:Op maandag 11 augustus 2014 08:48 schreef YUR het volgende:
[..]
Alleen een beetje stijve kuiten nu, maar het was al weer even geleden dat ik anderhalf uur had gelopen
De kans dat ik dinsdag bij de meijendel-Fokkers aansluit is aanwezig. Eens kijken of ik de 2 uur ook al aan kanquote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 08:48 schreef YUR het volgende:
[..]
Alleen een beetje stijve kuiten nu, maar het was al weer even geleden dat ik anderhalf uur had gelopen
Lekker dat het zo fijn gaat!quote:Op maandag 11 augustus 2014 08:50 schreef YUR het volgende:
[..]
De kans dat ik dinsdag bij de meijendel-Fokkers aansluit is aanwezig. Eens kijken of ik de 2 uur ook al aan kan
Jij gaat ook weer lekker vooruit
quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:00 schreef Danter het volgende:
Zo heb mezelf net ook maar even een strava accountje gegeven en heb (geloof ik) het Fok! groepje gevonden en mij aangemeld.. nu kunnen jullie ook daadwerkelijk mijn loopjes zien
Tof! Zou leuk zijnquote:Op maandag 11 augustus 2014 08:50 schreef YUR het volgende:
[..]
De kans dat ik dinsdag bij de meijendel-Fokkers aansluit is aanwezig. Eens kijken of ik de 2 uur ook al aan kan
Jij gaat ook weer lekker vooruit
Ik denk dat ik die beslissing ter plekke ga makenquote:Op maandag 11 augustus 2014 09:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tof! Zou leuk zijn
Loop je dan de 18 met mij en P. of ga je mee voor 20 met d'n Zwabber en Murm (als ze het redt met haar knie)?
he MoBlo, het is maandagmorgen......quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:08 schreef motorbloempje het volgende:
Heb je nog zand op dubieuze plekken Hats?
quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:22 schreef Gogo83 het volgende:
Ik zag vanochtend op endomondo dat ik in totaal over de 1000 km-grens heen ben.
Dat is bijna naar Zuid-Frankrijk! Wat een eind hé!quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:22 schreef Gogo83 het volgende:
Ik zag vanochtend op endomondo dat ik in totaal over de 1000 km-grens heen ben.
Ik had tot voor kort een Garmin FR410, maar ik was die touchring zo zat dat ik mezelf een FR620 kado heb gedaan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 08:26 schreef Steve-O het volgende:
Wat voor gps horloge gebruiken de mensen hier trouwens ?
Ik zit met een adidas Smart run gps waar ik heel blij me ben als hij het doet(software is nogal nukkig )
Dat klinkt eigenlijk heel verstandigquote:Op maandag 11 augustus 2014 09:09 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die beslissing ter plekke ga maken
Nee.quote:
Ik heb vooral de randen van mijn teennagels niet meer schoon kunnen krijgen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:08 schreef motorbloempje het volgende:
Heb je nog zand op dubieuze plekken Hats?
Strava synchroniseert automagisch met Garmin Connectquote:Op maandag 11 augustus 2014 09:22 schreef Quoi het volgende:
StravaIk mag al blij zijn als ik 1x pw upload naar Endomondo, dus ik haak af.
Merk sowieso dat ik minder log. Als ik zelf maar weet dat ik heb gelopenHorloge is er zeker wel nog als monitor van tempo tijdens het lopen.
Living on the edge, I know
Maar ik doe niks met Garmin Connectquote:Op maandag 11 augustus 2014 09:38 schreef hatsaflats het volgende:
Strava synchroniseert automagisch met Garmin Connect
good newsquote:Op maandag 11 augustus 2014 09:40 schreef Ynske het volgende:
ik mag van de fysio gaan proberen wat lopen doet met mn nek
We rustig beginnen dua een 6 x 1 min, maar hey dat is al meer dan ik sinds de aanrijding heb mogen doen.
So happy!
Auquote:Op maandag 11 augustus 2014 09:40 schreef Ynske het volgende:
We rustig beginnen dua een 6 x 1 min, maar hey dat is al meer dan ik sinds de aanrijding heb mogen doen.
So happy!
heb ja, thnxquote:Op maandag 11 augustus 2014 09:53 schreef Arquero het volgende:
[..]
Au![]()
Had je iets van whiplash ofzo? Hopelijk lukt het rennen
quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:54 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik ook nietIk leg m'n horloge in de buurt van m'n computer en de rest gaat vanzelf
Ik heb zo mijn momentenquote:Op maandag 11 augustus 2014 09:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat klinkt eigenlijk heel verstandig
quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:40 schreef Ynske het volgende:
So happy!
Ik ben gewoon zo autistisch dat ik alles wil plannenquote:
Ja, maar niet alles valt te plannen zegt degene die nu het woord "planner" in zijn functienaam heeft staanquote:Op maandag 11 augustus 2014 10:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben gewoon zo autistisch dat ik alles wil plannen
En hoera voor Ynske!
Dat komt met de jarenquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:28 schreef ijdod het volgende:
Relaxte 7km gelopen, met wat intervallen. Grootste uitdaging blijft het gevoel voor snelheid. Mijn gevoel voor pace wijkt af van de daadwerkelijke pace.
Herkenbaar!quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:28 schreef ijdod het volgende:
Relaxte 7km gelopen, met wat intervallen. Grootste uitdaging blijft het gevoel voor snelheid. Mijn gevoel voor pace wijkt af van de daadwerkelijke pace.
ik zit pas op 400 nog watquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:32 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
De nerd in mij is intens gelukkig.
1024 km gelopen dit jaar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |