Een compliment van een man met een baard is vooralsnog een compliment. En complimenten zijn leukquote:
Thxs!quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een compliment van een man met een baard is vooralsnog een compliment. En complimenten zijn leuk.
Overigens stond de baard je niet verkeerd.
Ik voel me meestal juist ongemakkelijk bij complimentenquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:16 schreef yats het volgende:
[..]
Thxs!
En inderdaad, complimenten zijn altijd leuk
ja.. dat is herkenbaar...quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik voel me meestal juist ongemakkelijk bij complimenten
Afhankelijk van het compliment. In real life kan ik het ook wat lastiger handelen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk: terechtquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat had ik ook altijd, maar ik denk dat ik volwassen begin te worden ofzo.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik bedoel als ik een compliment krijg.quote:
Ah op die manierquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik bedoel als ik een compliment krijg.
Oh ja, die ken ik nogquote:
Ik word knalrood en mompel dan een bedankje en draai snel m'n hoofd weg omdat ik me schaam voor m'n rode kopquote:
Schattigquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, die ken ik nog.
[..]
Ik word knalrood en mompel dan een bedankje en draai snel m'n hoofd weg omdat ik me schaam voor m'n rode kop.
Vergelijk het eens met hep? Ik kan hem wel langer laten groeien, maar dat vind ik persoonlijk geen gezicht.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:24 schreef Myraela het volgende:
Baard is overigens een groot woord voor die paar haartjes.
Ik vind jouw baard wel tof! Niks paar haartjes.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:26 schreef yats het volgende:
[..]
Vergelijk het eens met hep? Ik kan hem wel langer laten groeien, maar dat vind ik persoonlijk geen gezicht.
Vergelijken met hep? Die heeft geen baard.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:26 schreef yats het volgende:
[..]
Vergelijk het eens met hep? Ik kan hem wel langer laten groeien, maar dat vind ik persoonlijk geen gezicht.
Thxs!quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind jouw baard wel tof! Niks paar haartjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |