blauw bloed eindbaasquote:Op zaterdag 15 december 2018 14:55 schreef TargaFlorio het volgende:
Geweldige serie al vraag ik me wel af waar ze naar toe gaan in seizoen 4. Veel leuke en interessante karakters zijn inmiddels over de kling gejaagd. Ik neem aan dat Genny de strijd aangaat met Blauw Bloed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 januari 2019 01:24 schreef Houtenbeen het volgende:
Seizoen 3 was weer topSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 bedoel je zeker.4 is er nog niet. In maart pas.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 19:12 schreef Bottendaal het volgende:
Top serie, seizoen 4 was echt sterk
Sorry 3 jaquote:Op zaterdag 19 januari 2019 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
3 bedoel je zeker.4 is er nog niet. In maart pas.
Een goed stukje informatie.quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:23 schreef Flitskikker het volgende:
Morgen seizoen 4. Helaas nu niet 24h na Italië in NL te zien.
zag het ook op Trakt.tv nu even kijken waar het snel uitgezonden gaat worden. Anders worden er andere bronnen aangesproken ;-)quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:23 schreef Flitskikker het volgende:
Helaas pas in juni in Nederland:quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:00 schreef ser het volgende:
[..]
zag het ook op Trakt.tv nu even kijken waar het snel uitgezonden gaat worden. Anders worden er andere bronnen aangesproken ;-)
https://www.facebook.com/(...)789589688656/?type=3quote:Buona sera! Spannend nieuws: het vierde seizoen van de onovertroffen Italiaanse maffiaserie GOMORRA komt eraan! Vanaf 4 juni krijgen jullie elke week 3 afleveringen voorgeschoteld op www.lumiereseries.com - en vanaf 25 juni zal de DVD verkrijgbaar zijn. #eentjeomhardnaaruittekijken
Valt mee, eind juni alles bingen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:58 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Helaas pas in juni in Nederland:
[..]
https://www.facebook.com/(...)789589688656/?type=3
Oh echt?quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:23 schreef Flitskikker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |