Vond het Mexicaanse gedeelte vrij overbodig, meer van hetzelfde wat we al kennen uit andere series. Juist de kijk op een andere mafia, een gestructureerde Ndrangheta, en de "normale" mensen die een deel uitmaken van dit web, vond ik erg interessant.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:34 schreef fliert het volgende:
^
Zeker niet slecht voor Zerozerozero is nogal zwak uitgedrukt.
Voor mij een van de topseries van de afgelopen jaren. Mexico, West-Afrika en Italië prachtig beschreven. En ik kijk nu al uit naar het 2e seizoen in Rusland.

Super!quote:Op zondag 12 april 2020 17:10 schreef TargaFlorio het volgende:
Kijktip:
Eerste aflevering van Zerozerozero vanavond 22.25u op NPO1 Extra (kanaal 128 bij Ziggo).

Maar even opnemen, ben benieuwd. Dacht eigenlijk dat het een documentaire over Contador was.quote:Op zondag 12 april 2020 17:10 schreef TargaFlorio het volgende:
Kijktip:
Eerste aflevering van Zerozerozero vanavond 22.25u op NPO1 Extra (kanaal 128 bij Ziggo).

quote:Op maandag 13 april 2020 15:27 schreef nostra het volgende:
[..]
Maar even opnemen, ben benieuwd. Dacht eigenlijk dat het een documentaire over Contador was.

Die is het kijken waard. Ik heb Ciro niet gemist, genoeg andere leuke karakters.quote:Op zondag 19 april 2020 00:45 schreef Paszzz het volgende:
Is het 4e seizoen het bekijken waard? Heb zo’n idee dat het allemaal zonder Ciro niet zoveel voorstelt

Ja, ik vond juist die film over Ciro geen bal aan.quote:Op zondag 19 april 2020 00:45 schreef Paszzz het volgende:
Is het 4e seizoen het bekijken waard? Heb zo’n idee dat het allemaal zonder Ciro niet zoveel voorstelt

Kon er niet bijblijven qua interesse.quote:Op maandag 13 april 2020 15:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Eerste aflevering smaakt naar meer.

quote:Op woensdag 29 april 2020 15:45 schreef TargaFlorio het volgende:
Zero Zero Zero verdiend wel een eigen topic, serie staat verder ook volledig los van Gomorra.

De sfeer, het rauwe, het uitstekende acteerwerk.. Elke scène was gewoon raak ook. Andere series kabbelen nog wel eens voort. In Gommora ging je als kijker naar een nieuwe scène op weer eens een prachtige locatie en dacht je: wat gaat er nu weer gebeuren. En het stelde dan zelden teleur.
 De sfeer, het rauwe, het uitstekende acteerwerk.. Elke scène was gewoon raak ook. Andere series kabbelen nog wel eens voort. In Gommora ging je als kijker naar een nieuwe scène op weer eens een prachtige locatie en dacht je: wat gaat er nu weer gebeuren. En het stelde dan zelden teleur. SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rini dankjewel.

L'immortale staat nu op Netflix.quote:Op maandag 20 januari 2020 04:20 schreef illusions het volgende:
Iemand de film over Ciro al gezien?
L'immortale (2019) - IMDb
Ben heel erg benieuwd, maar kan 'm nog nergens vinden. Als iemand een linkje heeft is dat welkom, via DM als dat hier niet geplaatst kan worden. Vond hem het beste karakter uit heel Gomorra.
De film schijnt seizoen 4 en 5 ook te verbinden, dus een must-see voor elke kijker van Gomorra.

Heb 'm inmiddels al gezien via andere wegen, evengoed bedankt!quote:Op zondag 6 september 2020 20:54 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
L'immortale staat nu op Netflix.

Aanrader?quote:Op zondag 6 september 2020 21:33 schreef illusions het volgende:
[..]
Heb 'm inmiddels al gezien via andere wegen, evengoed bedankt!

Zeker. Niet zo goed als de serie zelf, maar een onmisbaar deel desalniettemin. Ik vond 'm heel goed.quote:

quote:Op zondag 6 september 2020 21:40 schreef illusions het volgende:
[..]
Zeker. Niet zo goed als de serie zelf, maar een onmisbaar deel desalniettemin. Ik vond 'm heel goed.
 Binnenkort dan maar eens kijken.
  Binnenkort dan maar eens kijken.

Het einde was wel Nice.quote:Op zondag 6 september 2020 21:40 schreef illusions het volgende:
[..]
Zeker. Niet zo goed als de serie zelf, maar een onmisbaar deel desalniettemin. Ik vond 'm heel goed.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |