ik weet niet of je een troll zet me je hahn of nietquote:
Ik snap jou niet helemaal.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
ik weet niet of je een troll zet me je hahn of niet
hahahahahahaquote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
hahahahahaha
Dat nooit eerder iemand op deze grap is gekomen zeg
Ik vind het ook erg leuk dat jij er bent.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Samen is leuker dan alleen.
Ik zei het.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:31 schreef opperkleurder het volgende:
Damcevski schijnt ook scorend vermogen te hebben. Goede aankoop dus.
quote:
Misschien bedoelt j0rdiii dat hij hem liever heeft dan Hahn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:41 schreef GGMM het volgende:
Snap niet dat j0rdiii die vent bij Ajax wil hebben.
Dat zou bespottelijk zijn. Hahn is een topkeeper.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien bedoelt j0rdiii dat hij hem liever heeft dan Hahn.
De winnende coach heeft altijd gelijk.quote:
Als ze dit vol zouden kunnen houden zijn ze beter dan de rest. Maar ja, het probleem is dat je volgende week weer een zaadpot kunt hebbenquote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:43 schreef Tchock het volgende:
Als ze dit vol zouden kunnen houden zijn ze beter dan de rest
Ik weet dat het 'maar' NAC is, maar die combinaties heeft Ajax niet op de mat gelegd tegen Vitesse hoor. Ik weet dat je PSV-haat diep zit maar probeer afstand te nemenquote:
Hahahahahahaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet dat het 'maar' NAC is, maar die combinaties heeft Ajax niet op de mat gelegd tegen Vitesse hoor.
Ik zou 'm kort houden. Die teringaap.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:44 schreef opperkleurder het volgende:
Die Korte zou ik maar in de gaten houden. Goede speler.
En dat is Moderatorquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen inhoudelijk woord, zo kennen we GGMM weer.
Rot toch op joh. Ze hadden in de 1ste helft gewoon achter kunnen staan tegen NAC. Die verdediging is om te janken en jij hebt het over mooie combinatiesquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen inhoudelijk woord, zo kennen we GGMM weer.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rot toch op joh. Ze hadden in de 1ste helft gewoon achter kunnen staan tegen NAC. Die verdediging is om te janken en jij hebt het over mooie combinaties![]()
![]()
Met een degelijke keeper had NAC hier gewoon kans gemaakt vandaag.
Oh, en Arias had rood moeten hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |