Uitzendschemaquote:Het bod van naar verluidt 20 miljoen euro per jaar was genoeg: de NOS mag ook de komende drie seizoenen de samenvattingen van de Eredivisie uitzenden. De keerzijde is dat na volgend seizoen hoogstwaarschijnlijk afscheid genomen wordt van de Champions League.
Er waren drie partijen in de race om de uitzendrechten van de Eredivisie-samenvattingen (die verkocht werden door Eredivisie Media & Marketing): NOS, RTL en SBS. Vorige maand schreef NRC dat het bod van de NOS, dat de rechten nu ook bezit, ongeveer het dubbele was van wat de twee commerciėle omroepen op tafel wilden leggen. Volgens betrokkenen haakte RTL daarom eind februari al af.
De live-wedstrijden worden uitgezonden door betaalzender FOX Sports Eredivisie. Bij de rechten die de NOS vandaag vergaard heeft, hoort ook het live verslag mogen doen voor de radio, traditioneel bij Langs de Lijn.
De aankoop heeft een keerzijde, liet algemeen directeur van de NOS Jan de Jong vanmiddag in Radio 1-programma De Nieuws BV weten. Als de uitzendrechten voor de Champions League na het seizoen 2014/2015 verlopen, kan de NOS niet meer meebieden, zei hij. Dat betekent hoogstwaarschijnlijk dat FOX die dan in handen krijgt.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)e-drie-jaar-bij-nos/
succesjood knjb!!!!!quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou ook voor PSV zijn als ik in Tilburg woonde. Je wil toch niet wekelijks Willem II gaan zitten bekijken zeg.
Zingt niet echt lekker op de melodie van het pizzaliedquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Op de melodie van Andre van Duin:
Errrrrrrrr staaaaaaateeeeen... dwerg in het doel. Ja ja een dwerg in t doel. Bij Willum twee-hee
Als je uit Oss komt ben je voor TOPquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou ook voor PSV zijn als ik in Tilburg woonde. Je wil toch niet wekelijks Willem II gaan zitten bekijken zeg.
Jammer dat Wormgoor hier geen rood voor kreeg, dan speelt die idoot volgende week in ieder geval niet.quote:
mad?quote:
jelly?quote:
Ik kan me zo voorstellen dat Shreyas er zo uit ziet (als hij ooit naar het stadion zou gaan).quote:
Ik was er vandaag nog, maar nee dat ben ik nietquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat Shreyas er zo uit ziet (als hij ooit naar het stadion zou gaan).
Sympathieke club dat Willem 2quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:32 schreef Tchock het volgende:
Arno is wel echt blij als Willem II iets goed doet. En ik ben geen PSV'er.
Leuke ideeėn voor die spreekkoren.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Op de melodie van Volare:
Aannnnnnnnnnnn draaaaa de woohohoooo
Ik vind het echt tien keer niets. Degradeer maar lekker voor Sparta of NEC of zo.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sympathieke club dat Willem 2
moest je iets kopen bij de IKEA ofzo?quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik was er vandaag nog, maar nee dat ben ik niet
Dat is het altijd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:33 schreef opperkleurder het volgende:
Als deze er in was gegaan zou het al weer onrustig worden in Eindhoven.
Nee, Ajax-Vitesse, snap je dan niets?quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
moest je iets kopen bij de IKEA ofzo?
Dat is het pas als het bier op is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:33 schreef opperkleurder het volgende:
Als deze er in was gegaan zou het al weer onrustig worden in Eindhoven.
Het wordt tijd dat Mario Been spoorloos verdwijnt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:34 schreef Gramulanion het volgende:
Volgens Mario Been moet je aanvoelen dat Lamprou niet goed in de wedstrijd ziet en hem dus geen rood geven.
Als de keeper hem raakt is het 100% rood. Kan nooit geel zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit kun je ook met geel afdoen wat mij betreft, maar goed.
Van Gaal is daar technisch consultantquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
HAHA
Willem II wilde een keeper voor een keeper wisselen.
Het is niet belachelijk hard en het is ook niet echt ontnemen van een scoringskans. Maar rood voor dit soort overtredingen is natuurlijk wel 'normaal'quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:34 schreef Gramulanion het volgende:
Volgens Mario Been moet je aanvoelen dat Lamprou niet goed in de wedstrijd ziet en hem dus geen rood geven.
Volgens de spelregels wel ja, maar ik vind dat in deze situaties waar een speler naar buiten loopt geel volstaat.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als de keeper hem raakt is het 100% rood. Kan nooit geel zijn.
Ik vind dit nogal gay van je.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:35 schreef Ambrosius het volgende:
Lekkere kleurencombinatie heeft Tom aan trouwens.
En goed ook.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Props voor t feit dat ie NLs praat.
Forever 3e keeperquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Lamprou jongen, neem een voorbeeld aan Graafland en keep gewoon niet.
"Die antwoord ga ik niet (pauze) beantwoorden".quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Props voor t feit dat ie NLs praat.
hahaquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:36 schreef Groby het volgende:
Lamprou spreekt beter Nederlands dan Depay.
#swag.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:35 schreef Ambrosius het volgende:
Dat was Depay gastquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Die antwoord ga ik niet (pauze) beantwoorden".
Prachtig hoor.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Prachtig hoor.
En nu nog Groningen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Het beste voor het laatst bewaard.
Hij is hier pas negen jaar. Ik vind dat hij buitengewoon goed Nederlands spreekt voor een Griek. Zo'n N'Kufo kon hier nog geen kop koffie bestellen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Prachtig hoor.
Dezelfde kledingstijl als GGMMquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:35 schreef Ambrosius het volgende:
Deze zinnen daarentegen...quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die gasten van PSV hebben nogal problemen met NLs praten. Pieters eerst en later Bruma waren er ook geen held is.
Wat een Kolder.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik krijg nu het gevoel dat er een strafcorner komt
Is er ook een C&A in Londen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:38 schreef alors het volgende:
[..]
GGMM's pakken komen niet uit Londen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |