piep piepquote:
mad?quote:
jelly?quote:
Ik kan me zo voorstellen dat Shreyas er zo uit ziet (als hij ooit naar het stadion zou gaan).quote:
Ik was er vandaag nog, maar nee dat ben ik nietquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat Shreyas er zo uit ziet (als hij ooit naar het stadion zou gaan).
Sympathieke club dat Willem 2quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:32 schreef Tchock het volgende:
Arno is wel echt blij als Willem II iets goed doet. En ik ben geen PSV'er.
Leuke ideeën voor die spreekkoren.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Op de melodie van Volare:
Aannnnnnnnnnnn draaaaa de woohohoooo
Ik vind het echt tien keer niets. Degradeer maar lekker voor Sparta of NEC of zo.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sympathieke club dat Willem 2
moest je iets kopen bij de IKEA ofzo?quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik was er vandaag nog, maar nee dat ben ik niet
Dat is het altijd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:33 schreef opperkleurder het volgende:
Als deze er in was gegaan zou het al weer onrustig worden in Eindhoven.
Nee, Ajax-Vitesse, snap je dan niets?quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
moest je iets kopen bij de IKEA ofzo?
Dat is het pas als het bier op is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:33 schreef opperkleurder het volgende:
Als deze er in was gegaan zou het al weer onrustig worden in Eindhoven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |