abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143478080
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 13:47 schreef kree het volgende:

[..]

Nouja zolang je erop te bereiken bent zou het ok moeten zijn.
Het roept wel vragen op denk ik.
Dan kan ik op mijn CV en bij profielen beter mijn Tsjechische nummer vermelden aangezien ik met die telefoon nog steeds alles doe.
Copthorne 2.0
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 augustus 2014 @ 14:20:59 #102
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_143478352
Leuk dat ik hier ervaringen gedeeld heb mbt werkloosheid en dat mensen uit dit topic die openheid nu misbruiken om je in een ander topic te proberen onderuit te halen :r
pi_143478384
quote:
13s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 14:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Leuk dat ik hier ervaringen gedeeld heb mbt werkloosheid en dat mensen uit dit topic die openheid nu misbruiken om je in een ander topic te proberen onderuit te halen :r
Misselijk inderdaad. Dit is een serieus topic en het is niet netjes als mensen informatie die je hier gedeeld hebt later tegen je gaan gebruiken.
Copthorne 2.0
pi_143478431
quote:
13s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 14:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Behoorlijk kinderachtig inderdaad.
pi_143478469
Anything you say can and will be used against you in a different topic.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 augustus 2014 @ 14:26:37 #106
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_143478480
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 14:26 schreef Monolith het volgende:
Anything you say can and will be used against you in a different topic.
Als het dan nog hout snijdt :)
pi_143478495
Ik heb 1 ding gezegd wat relevant was, jij begon ook in dat topic over iemand ontslaan die 5 minuten te laat kwam, tsja... :')
Hallon!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 augustus 2014 @ 14:28:31 #108
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_143478513
quote:
15s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 14:27 schreef BlueMage het volgende:
Ik heb 1 ding gezegd wat relevant was, jij begon ook in dat topic over iemand ontslaan die 5 minuten te laat kwam, tsja... :')
Ja en? Wat heeft dat in GODSNAAM te maken met mijn werkloosheid? Je suggereert dat ik een klootzak ben en DAAROM werkloos. Zal ik dan nu gaan suggereren dat je verstandelijk vermogens de reden zijn dat je nog steeds stupide productiewerk doet?
pi_143478558
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 14:26 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Als het dan nog hout snijdt :)
Dat is op internet meestal geen relevant criterium.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_143478566
quote:
15s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 14:27 schreef BlueMage het volgende:
quote:
13s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 14:28 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja en? Wat heeft dat in GODSNAAM te maken met mijn werkloosheid? Je suggereert dat ik een klootzak ben en DAAROM werkloos. Zal ik dan nu gaan suggereren dat je verstandelijk vermogens de reden zijn dat je nog steeds stupide productiewerk doet?
Jongens, please. Dit is nergens voor nodig.

Discussies kunnen op het scherpst van de snede gevoerd worden, maar respecteer elkaar en maak het niet te persoonlijk.
Copthorne 2.0
pi_143478579
quote:
5s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 09:02 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
Lezen jullie je in voordat je op sollicitatiegesprek gaat?

En zo ja hoe en hoeveel uur besteed je daaraan?

Ik zelf heb geen idee hoeveel tijd besteden nuttig is.
Ten eerste is mijn vakgebied zo groot dat ik onmogelijk alles kan lezen.
Bij een vakinhoudelijk interview kan je dus verrast worden door een vraag waar je je dus net niet op ingelezen hebt.

En hoeveel tijd besteden jullie aan het bedrijf en de personen waarmee je het interview hebt?

Is het even hun linkedin doornemen of uitgebreid googelen?
Op de website kijken naar de producten/service die ze bieden of ook de jaarverslagen lezen en de bestuurslaag uit je hoofd leren en uitzoeken of er omzetgroei op krimp is? :?
Ik lees de website van het bedrijf door om te zien wat er speelt, laatste nieuwtjes over het bedrijf en branche neem ik dan ook ff mee. Ook de persoon waarmee ik het gesprek heb zoek ik even op op LinkedIn.
Maar ik ga mijn hoofd niet volproppen met jaarcijfers etc. (want dat onthoud ik toch niet). Ik schrijf meestal een A4-tje vol met steekwoorden die ik onderweg nog even doorneem zodat alles nog vers in m'n geheugen zit.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_143478605
quote:
13s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 14:28 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Daar ben je in dit topic toen ook op aangesproken, gozer, dat je misschien iets te agressief overkomt bij je toekomstige werkgevers. Sorry maar dat hele verhaaltje heb je toen ook in dit topic neergezet en vond ik toen al belachelijk en vind ik nog steeds belachelijk en totaal ongenuanceerd.

Je mag alles suggereren wat je wil (en ik weet dat je het ook gewoon denkt dat ik 'n IQ <70 heb, no problem :) ), echter als we zo gaan beginnen kan ik ook over jouw vermogens om woorden goed te spellen beginnen en dat dat er vast mee te maken heeft dat je niet goed leiding kan geven en blah blah blah.

Maar weet je wat? Eigenlijk ga ik het liefst types zoals jij uit de weg: in het dagelijks leven zowel als op FOK! Ik ben iig blij dat ik nu voor een werkgever werk die wat redelijker is en me niet zal ontslaan als ik eens 5 minuten te laat kom....(en ik kom nooit te laat ^O^ )
Hallon!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 augustus 2014 @ 14:43:43 #113
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_143478847
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 14:32 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Daar ben je in dit topic toen ook op aangesproken, gozer, dat je misschien iets te agressief overkomt bij je toekomstige werkgevers. Sorry maar dat hele verhaaltje heb je toen ook in dit topic neergezet en vond ik toen al belachelijk en vind ik nog steeds belachelijk en totaal ongenuanceerd.

Je mag alles suggereren wat je wil (en ik weet dat je het ook gewoon denkt dat ik 'n IQ <70 heb, no problem :) ), echter als we zo gaan beginnen kan ik ook over jouw vermogens om woorden goed te spellen beginnen en dat dat er vast mee te maken heeft dat je niet goed leiding kan geven en blah blah blah.

Maar weet je wat? Eigenlijk ga ik het liefst types zoals jij uit de weg: in het dagelijks leven zowel als op FOK! Ik ben iig blij dat ik nu voor een werkgever werk die wat redelijker is en me niet zal ontslaan als ik eens 5 minuten te laat kom....(en ik kom nooit te laat ^O^ )
Je trekt allerlei conclusies op basis van wat je hier leest en achtervolgt me daarmee door topics. Dat is gewoon laag.

Feiten.

• Ik heb 12 jaar een leidinggevende functie gehad.
• In die functie had ik variërend van 4 tot 16 mensen onder me.
• In een leidinggevende functie moet je ook vervelende beslissingen nemen, zoals mensen ontslaan
• In die 12 jaar ben ik tussentijds weggegaan en na 4 maanden teruggevraagd door mijn oude werkgever.
• Ik ben om economische redenen ontslagen.
• Ik had na 2 maanden een parttime baan bij een universiteit. De meest progressieve werkgever die je je kan voorstellen waar weinig ruimte is voor mensen met een agressieve houding.
• Na 3 maanden is die functie uitgebreid van 2 dagen naar 3 dagen.
• Na een jaar is die functie uitgebreid naar een fulltime functie.
• Na anderhalf jaar is mijn tijdelijke aanstelling voortijdig omgezet naar een vaste aanstelling.

De conclusies die je trekt slaan als een lul op een drumstel. Alleen gebaseerd op het feit dat ik ooit een niet gemotiveerde medewerker heb ontslagen omdat hij 5 minuten te laat was. :')
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 augustus 2014 @ 14:47:12 #114
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_143478932
Ah ik zie dat ze nu nog verder gaat in andere topics. Tipje dus voor iedereen die hier post. Ik zou maar stoppen met je sores hier plaatsen, want mensen zoals BlueMage zullen je daar later mee proberen aan te vallen als ze een discussie niet kan winnen op argumenten.
pi_143479069
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 14:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah ik zie dat ze nu nog verder gaat in andere topics. Tipje dus voor iedereen die hier post. Ik zou maar stoppen met je sores hier plaatsen, want mensen zoals BlueMage zullen je daar later mee proberen aan te vallen als ze een discussie niet kan winnen op argumenten.
Welke andere topics? Serieus, ik zie ze niet, alleen dat topic van die FBchat.
Hallon!
pi_143480356
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 14:47 schreef Swetsenegger het volgende:
:D het zal allemaal wel meevallen.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 augustus 2014 @ 15:46:07 #117
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_143480389
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 15:44 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:D het zal allemaal wel meevallen.
Blijkbaar niet dus.
pi_143480419
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 15:46 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Blijkbaar niet dus.
Behalve het FB topic zie ik weinig spectaculairs hoor.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 augustus 2014 @ 15:48:09 #119
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_143480459
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 15:47 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Behalve het FB topic zie ik weinig spectaculairs hoor.
Dus gebeurt het. Kan dus ook met anderen gebeuren. Als ik nu nog werkzoekend was zou ik acuut stoppen met ook maar iets relevants posten hier.
pi_143480545
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 15:48 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dus gebeurt het. Kan dus ook met anderen gebeuren. Als ik nu nog werkzoekend was zou ik acuut stoppen met ook maar iets relevants posten hier.
Je weet dat alles dat je publiekelijk post over een wegschaal moet omdat het publiekelijk terug te vinden is.

En als je je dat niet realiseert ben je erg naïef.
En de opsomming hierboven heb je ook maar weer geplaatst, die kan straks ook weer elders opduiken ;)

Mind your steps!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 augustus 2014 @ 16:00:21 #121
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_143480823
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 15:51 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Je weet dat alles dat je publiekelijk post over een wegschaal moet omdat het publiekelijk terug te vinden is.

En als je je dat niet realiseert ben je erg naïef.
En de opsomming hierboven heb je ook maar weer geplaatst, die kan straks ook weer elders opduiken ;)

Mind your steps!
Uiteraard weet ik dat. Maar je mag nog uitgaan dat mensen nog een beetje klasse hebben en niet om een of ander discussie te winnen informatie hier misbruiken om keihard op de man te spelen (en dan MIJ nog agressie verwijten :') ). Als mensen dat wel doen mag je daar als crew in serieuse topics best tegen optreden. Doe je dat niet zal je zien dat er steeds minder 'echte' topics komen. Wat uiteindelijk weer tot minder bezoekers zal leiden.

Nogmaals, als ik nu nog werkloos was zou ik acuut stoppen met ook maar iets relevants posten in dit topic.
pi_143480919
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 16:00 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Uiteraard weet ik dat. Maar je mag nog uitgaan dat mensen nog een beetje klasse hebben en niet om een of ander discussie te winnen informatie hier misbruiken om keihard op de man te spelen (en dan MIJ nog agressie verwijten :') ). Als mensen dat wel doen mag je daar als crew in serieuse topics best tegen optreden. Doe je dat niet zal je zien dat er steeds minder 'echte' topics komen. Wat uiteindelijk weer tot minder bezoekers zal leiden.

Nogmaals, als ik nu nog werkloos was zou ik acuut stoppen met ook maar iets relevants posten in dit topic.
Niet mijn subforum.
Dus wellicht moet je daar gaan klagen.

En als leidinggevende of ex-leidinggevende verwacht ik wel dat je "serieuze" goed kan schrijven ;)
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 augustus 2014 @ 16:06:48 #123
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_143481010
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 16:03 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Niet mijn subforum.
Dus wellicht moet je daar gaan klagen.
Eh, ik reageer gewoon op jou hier. Ik heb geen flauw benul waar je crew van ben.

quote:
En als leidinggevende of ex-leidinggevende verwacht ik wel dat je "serieuze" goed kan schrijven ;)
Geen idee welke relevantie deze toevoeging heeft, maar gossie, een typo -O-
pi_143499050
quote:
15s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 16:06 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Eh, ik reageer gewoon op jou hier. Ik heb geen flauw benul waar je crew van ben.

[..]

Geen idee welke relevantie deze toevoeging heeft, maar gossie, een typo -O-
Deze moderator is een beetje de weg kwijt blijkbaar.
pi_143585476
Ik heb gisterochtend een e-mail gekregen van een bemiddelingsbureau dat ze een vacature hebben voor parttime-werk. Aangezien ik over twee weken werkloos ben heb ik best interesse. Ze vragen me om hen te bellen bij interesse, maar ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen als ik hen opbel. De informatie over de vacature is erg minimaal (ze noemen de functie en ze vermelden dat het gaat om een bedrijf in Zoetermeer).

[ Bericht 0% gewijzigd door Copthorne op 19-08-2014 12:08:56 ]
Copthorne 2.0
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')