Dan kan ik op mijn CV en bij profielen beter mijn Tsjechische nummer vermelden aangezien ik met die telefoon nog steeds alles doe.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:47 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja zolang je erop te bereiken bent zou het ok moeten zijn.
Het roept wel vragen op denk ik.
Misselijk inderdaad. Dit is een serieus topic en het is niet netjes als mensen informatie die je hier gedeeld hebt later tegen je gaan gebruiken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Leuk dat ik hier ervaringen gedeeld heb mbt werkloosheid en dat mensen uit dit topic die openheid nu misbruiken om je in een ander topic te proberen onderuit te halen
Behoorlijk kinderachtig inderdaad.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Leuk dat ik hier ervaringen gedeeld heb mbt werkloosheid en dat mensen uit dit topic die openheid nu misbruiken om je in een ander topic te proberen onderuit te halen
Als het dan nog hout snijdtquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:26 schreef Monolith het volgende:
Anything you say can and will be used against you in a different topic.
Ja en? Wat heeft dat in GODSNAAM te maken met mijn werkloosheid? Je suggereert dat ik een klootzak ben en DAAROM werkloos. Zal ik dan nu gaan suggereren dat je verstandelijk vermogens de reden zijn dat je nog steeds stupide productiewerk doet?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:27 schreef BlueMage het volgende:
Ik heb 1 ding gezegd wat relevant was, jij begon ook in dat topic over iemand ontslaan die 5 minuten te laat kwam, tsja...
Dat is op internet meestal geen relevant criterium.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als het dan nog hout snijdt
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:27 schreef BlueMage het volgende:
Ik heb 1 ding gezegd wat relevant was, jij begon ook in dat topic over iemand ontslaan die 5 minuten te laat kwam, tsja...
Jongens, please. Dit is nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja en? Wat heeft dat in GODSNAAM te maken met mijn werkloosheid? Je suggereert dat ik een klootzak ben en DAAROM werkloos. Zal ik dan nu gaan suggereren dat je verstandelijk vermogens de reden zijn dat je nog steeds stupide productiewerk doet?
Ik lees de website van het bedrijf door om te zien wat er speelt, laatste nieuwtjes over het bedrijf en branche neem ik dan ook ff mee. Ook de persoon waarmee ik het gesprek heb zoek ik even op op LinkedIn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:02 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
Lezen jullie je in voordat je op sollicitatiegesprek gaat?
En zo ja hoe en hoeveel uur besteed je daaraan?
Ik zelf heb geen idee hoeveel tijd besteden nuttig is.
Ten eerste is mijn vakgebied zo groot dat ik onmogelijk alles kan lezen.
Bij een vakinhoudelijk interview kan je dus verrast worden door een vraag waar je je dus net niet op ingelezen hebt.
En hoeveel tijd besteden jullie aan het bedrijf en de personen waarmee je het interview hebt?
Is het even hun linkedin doornemen of uitgebreid googelen?
Op de website kijken naar de producten/service die ze bieden of ook de jaarverslagen lezen en de bestuurslaag uit je hoofd leren en uitzoeken of er omzetgroei op krimp is?
Daar ben je in dit topic toen ook op aangesproken, gozer, dat je misschien iets te agressief overkomt bij je toekomstige werkgevers. Sorry maar dat hele verhaaltje heb je toen ook in dit topic neergezet en vond ik toen al belachelijk en vind ik nog steeds belachelijk en totaal ongenuanceerd.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja en? Wat heeft dat in GODSNAAM te maken met mijn werkloosheid? Je suggereert dat ik een klootzak ben en DAAROM werkloos. Zal ik dan nu gaan suggereren dat je verstandelijk vermogens de reden zijn dat je nog steeds stupide productiewerk doet?
Je trekt allerlei conclusies op basis van wat je hier leest en achtervolgt me daarmee door topics. Dat is gewoon laag.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:32 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Daar ben je in dit topic toen ook op aangesproken, gozer, dat je misschien iets te agressief overkomt bij je toekomstige werkgevers. Sorry maar dat hele verhaaltje heb je toen ook in dit topic neergezet en vond ik toen al belachelijk en vind ik nog steeds belachelijk en totaal ongenuanceerd.
Je mag alles suggereren wat je wil (en ik weet dat je het ook gewoon denkt dat ik 'n IQ <70 heb, no problem), echter als we zo gaan beginnen kan ik ook over jouw vermogens om woorden goed te spellen beginnen en dat dat er vast mee te maken heeft dat je niet goed leiding kan geven en blah blah blah.
Maar weet je wat? Eigenlijk ga ik het liefst types zoals jij uit de weg: in het dagelijks leven zowel als op FOK! Ik ben iig blij dat ik nu voor een werkgever werk die wat redelijker is en me niet zal ontslaan als ik eens 5 minuten te laat kom....(en ik kom nooit te laat)
Welke andere topics? Serieus, ik zie ze niet, alleen dat topic van die FBchat.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah ik zie dat ze nu nog verder gaat in andere topics. Tipje dus voor iedereen die hier post. Ik zou maar stoppen met je sores hier plaatsen, want mensen zoals BlueMage zullen je daar later mee proberen aan te vallen als ze een discussie niet kan winnen op argumenten.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah ik zie dat ze nu nog verder gaat in andere topics. Tipje dus voor iedereen die hier post. Ik zou maar stoppen met je sores hier plaatsen, want mensen zoals BlueMage zullen je daar later mee proberen aan te vallen als ze een discussie niet kan winnen op argumenten.
Blijkbaar niet dus.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]het zal allemaal wel meevallen.
Behalve het FB topic zie ik weinig spectaculairs hoor.quote:
Dus gebeurt het. Kan dus ook met anderen gebeuren. Als ik nu nog werkzoekend was zou ik acuut stoppen met ook maar iets relevants posten hier.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Behalve het FB topic zie ik weinig spectaculairs hoor.
Je weet dat alles dat je publiekelijk post over een wegschaal moet omdat het publiekelijk terug te vinden is.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dus gebeurt het. Kan dus ook met anderen gebeuren. Als ik nu nog werkzoekend was zou ik acuut stoppen met ook maar iets relevants posten hier.
Uiteraard weet ik dat. Maar je mag nog uitgaan dat mensen nog een beetje klasse hebben en niet om een of ander discussie te winnen informatie hier misbruiken om keihard op de man te spelen (en dan MIJ nog agressie verwijtenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je weet dat alles dat je publiekelijk post over een wegschaal moet omdat het publiekelijk terug te vinden is.
En als je je dat niet realiseert ben je erg naïef.
En de opsomming hierboven heb je ook maar weer geplaatst, die kan straks ook weer elders opduiken
Mind your steps!
Niet mijn subforum.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Uiteraard weet ik dat. Maar je mag nog uitgaan dat mensen nog een beetje klasse hebben en niet om een of ander discussie te winnen informatie hier misbruiken om keihard op de man te spelen (en dan MIJ nog agressie verwijten). Als mensen dat wel doen mag je daar als crew in serieuse topics best tegen optreden. Doe je dat niet zal je zien dat er steeds minder 'echte' topics komen. Wat uiteindelijk weer tot minder bezoekers zal leiden.
Nogmaals, als ik nu nog werkloos was zou ik acuut stoppen met ook maar iets relevants posten in dit topic.
Eh, ik reageer gewoon op jou hier. Ik heb geen flauw benul waar je crew van ben.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Niet mijn subforum.
Dus wellicht moet je daar gaan klagen.
Geen idee welke relevantie deze toevoeging heeft, maar gossie, een typoquote:En als leidinggevende of ex-leidinggevende verwacht ik wel dat je "serieuze" goed kan schrijven
Deze moderator is een beetje de weg kwijt blijkbaar.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eh, ik reageer gewoon op jou hier. Ik heb geen flauw benul waar je crew van ben.
[..]
Geen idee welke relevantie deze toevoeging heeft, maar gossie, een typo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |