SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We kunnen net zo goed meteen die schaal brengen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Hier zie je de kampioen aan het werk. Dat is wel duidelijk
Dat zeg ik ook niet. Leer toch eens lezen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:14 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Mongool
Doet niets af aan de rode kaart klapjostie
Haha, jij kan niet zo goed rekenenquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haha, jij kan niet zo goed rekenen
Hij heeft niet gescoord.quote:
Wat een baas he.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:16 schreef Adames het volgende:
Schone maakt zijn titel van vorig jaar ook weer waar
Tegen goals telt toch zwaarder?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haha, jij kan niet zo goed rekenen
Een 2-3 tegen Go Ahead betekent nog echt niet dat Groningen kampioen wordt hoorquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
We kunnen net zo goed meteen die schaal brengen.
Last 'm joh. Er zijn nou eenmaal een hoop zwakbegaafden op fok!quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Leer toch eens lezen.
Maar goed, iemand die argumenten verzint bij z'n mening ("ik vond Veltman echt slecht in de bekerfinale") is absoluut niet serieus te nemen verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |