SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We kunnen net zo goed meteen die schaal brengen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Hier zie je de kampioen aan het werk. Dat is wel duidelijk
Dat zeg ik ook niet. Leer toch eens lezen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:14 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Mongool
Doet niets af aan de rode kaart klapjostie
Haha, jij kan niet zo goed rekenenquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haha, jij kan niet zo goed rekenen
Hij heeft niet gescoord.quote:
Wat een baas he.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:16 schreef Adames het volgende:
Schone maakt zijn titel van vorig jaar ook weer waar
Tegen goals telt toch zwaarder?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haha, jij kan niet zo goed rekenen
Een 2-3 tegen Go Ahead betekent nog echt niet dat Groningen kampioen wordt hoorquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
We kunnen net zo goed meteen die schaal brengen.
Last 'm joh. Er zijn nou eenmaal een hoop zwakbegaafden op fok!quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Leer toch eens lezen.
Maar goed, iemand die argumenten verzint bij z'n mening ("ik vond Veltman echt slecht in de bekerfinale") is absoluut niet serieus te nemen verder.
Nee, goals gescoord juist.quote:
Uhm... okéquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:16 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Een 2-3 tegen Go Ahead betekent nog echt niet dat Groningen kampioen wordt hoor
quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Leer toch eens lezen.
Maar goed, iemand die argumenten verzint bij z'n mening ("ik vond Veltman echt slecht in de bekerfinale") is absoluut niet serieus te nemen verder.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:16 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Een 2-3 tegen Go Ahead betekent nog echt niet dat Groningen kampioen wordt hoor
Hoe gaat het met Dirk Kuijt in Turkije Dirk?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:17 schreef Sunri5e het volgende:
[..]maak jezelf er maar makkelijk vanaf debiel
ga doorquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:17 schreef Sunri5e het volgende:
[..]maak jezelf er maar makkelijk vanaf debiel
hahaquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:17 schreef CaptainCookie het volgende:
Wat een geflatteerde wedstrijd zeg
Done.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doe even een leuke TT. 'Verstandig persoon die ver gaat komen' oid.
"Opnieuw een exceptioneel Ajax-jeugdtalent"quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:17 schreef CaptainCookie het volgende:
Dat kan ik me voorstellen als ik zie wat er hier uit de lucht komt vallenquote:
vitesse heeft geen afmakersquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:17 schreef CaptainCookie het volgende:
Zou mooi zijn, maar verwacht er niet al teveel van.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:18 schreef Adames het volgende:
[..]
volgende week staan jullie op 3 punten
ben je in h'veen of nabij zwolle?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen als ik zie wat er hier uit de lucht komt vallen![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja belachelijk idd dat GAE het nog zo weg geeft.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:17 schreef CaptainCookie het volgende:
Nabij Zwolle.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ben je in h'veen of nabij zwolle?
quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:19 schreef Collide het volgende:
Mensen die beweren dat El Ghazi uit eigen jeugd komt.
el ghaziquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:19 schreef Collide het volgende:
El Ghaziquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:19 schreef Collide het volgende:
Ik verheug me al op weer een wedstrijd Europeesquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:20 schreef hottentot het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
De eerste van 34 Stappen naar Europees voetbal.
Haha tegen Aberdeen, nee man. Groningen mijn club.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:20 schreef hottentot het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
De eerste van 34 Stappen naar Europees voetbal.
Gekocht vanuit Sparta.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Speelde vorig jaar gewoon in de jeugd van Ajax.
Ja, maar speelde vorig jaar in de jeugd van Ajax en komt dus ook deels uit de jeugd van Ajax. Logisch nadenken is niet zo moeilijk.quote:
Wat heeft het voor zin om te rushen naar de volgende wedstrijd. Gewoon lekker relaxed nabeschouwen en dan volgende wedstrijdquote:
Helemaal perfect, precies wat ik nodig heb om kattenvoer en brood voor morgen op het werk te kopen.quote:
voor de bank is boer ook primaquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:22 schreef Kopsterk het volgende:
Ik hoop voor Vermeer dat hij nog een mooie nieuwe club kan vinden (voor een transferbedrag van een miljoen of 6 uiteraard). Te goed om op de bank te zitten, al is twee goede keepers wel handig natuurlijk.
Waarom heb je kattenvoer op je werk nodig?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:22 schreef hottentot het volgende:
[..]
Helemaal perfect, precies wat ik nodig heb om kattenvoer en brood voor morgen op het werk te kopen.
Wel lekker om eens een half uurtje pauze tussen de wedstrijden te hebben.quote:
Had hem verwacht...quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Waarom heb je kattenvoer op je werk nodig?
Ze moeten tegen Heracles debiel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:20 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Volgende week naar Den Haag in het uitvak.
Waarom neem jij kattenvoer mee naar je werk. Idioot.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:22 schreef hottentot het volgende:
[..]
Helemaal perfect, precies wat ik nodig heb om kattenvoer en brood voor morgen op het werk te kopen.
wat moeten we toch zonder azquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:23 schreef Kopsterk het volgende:
Viergever deed het best aardig vandaag op CVM.
Je lult dus gewoon uit je nek.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:24 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
O, over 2 week is dat. Oke debiel. Met je degradatiekraker
Beetje jammer zo''n fan die het programma niet eens weet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:24 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
O, over 2 week is dat. Oke debiel. Met je degradatiekraker
quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:25 schreef Raptor1985 het volgende:
Volgend jaar jong Chelsea tegen NEC in de jupiler league.
Een fan die zich bezig met het programma houd. Ja ik hou me daar niet echt mee bezig nee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Beetje jammer zo''n fan die het programma niet eens weet.
Uit hun moederquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:28 schreef GGMM het volgende:
Die Antonia en De Sa zijn goed zeg
Waar komen die vandaan?
Suriname?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:28 schreef GGMM het volgende:
Die Antonia en De Sa zijn goed zeg
Waar komen die vandaan?
Je.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
HEY TOM WAAR IS JA AJAX-UI?!?!?!?!?!?
je capslock staat aanquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
HEY TOM WAAR IS JA AJAX-UI?!?!?!?!?!?
Beetje teveel van het goede.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
GGMM heeft vandaag Cola met suiker gedronken
#viesdikquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
GGMM heeft vandaag Cola met suiker gedronken
Wat is de opstelling?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:31 schreef nickhguitar het volgende:
Wat een opstelling van PSV. Wat is Cocu denkende.
Wel op vacaroo of youtube zetten anders heeft het geen zin.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:33 schreef Fokker101 het volgende:
Als Willem 2 wint dan zing ik Miley Cyrus- Wrecking Ball
Een kraai.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Hahaha veel belovende kans, een overtreding.
Makkelie is echt een vreemde vogel
Jaja.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel op vacaroo of youtube zetten anders heeft het geen zin.
Jeroen Zoetquote:
Terecht.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:34 schreef tompsv18 het volgende:
Samenvatting van de tafel van Kees, daarom moeten de wedstrijden naar 16:45u
valt wel mee hoorquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:34 schreef erik013 het volgende:
Vitessedie halen niet eens Europees voetbal dit jaar, wat een ongeloofelijk matig kut elftal. Man man man.
Wat een matig team zeg. Die verdediging kan er echt geen reet vanquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:34 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Jeroen Zoet
Jonas Heymans Joshua Brenet
Tim Cornelisse Abel Tamata
Dries Wuytens Jorrit Hendrix
Peters Jeffrey Bruma
Ali Messaoud Adam Maher
Robbie Haemhouts Oscar Hiljemark
Stijn Wuytens Georginio Wijnaldum
Terell Ondaan Jürgen Locadia
Bruno Andrade Memphis Depay
Ben Sahar Luuk de Jong
Beetje door elkaar, maar brenet RB en locadia rechtsbuiten
Wel als ze al hun kansen blijven missen, maar voetballend zijn ze gewoon goed. Verdedigend wel vrij kwetsbaar ook.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:34 schreef erik013 het volgende:
Vitessedie halen niet eens Europees voetbal dit jaar, wat een ongeloofelijk matig kut elftal. Man man man.
Vitesse eindigt boven Feyenoord.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:35 schreef erik013 het volgende:
[..]
Van zo'n zwak Ajax met 4-1 verliezen... dan hoor je niet eens in het linker rijtje thuis.
Als jij dat zegt. Dan is het zo!quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel als ze al hun kansen blijven missen, maar voetballend zijn ze gewoon goed. Verdedigend wel vrij kwetsbaar ook.
Denk dat ze 8e ofzo worden.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:36 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Als jij dat zegt. Dan is het zo!
Dat is een feit idd, maar wel belachelijk dat je Locadia rechtsbuiten zet, zet er dan iemand uit de B1 neer ofzo. Die gast is de meest statische spits sinds Sibon en daar verwacht je dan van dat hij even 3 man uitkaptquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een matig team zeg. Die verdediging kan er echt geen reet van
Zou kunnen, die waren ook zwak vandaag. Maar dat Ajax hier met 4-1 gewonnen heeft is een wonder.. Het is dat Vitesse zo extreem klote was, maar normaal had Ajax hier met 2-0 moeten verliezen.quote:
Narsingh is echt heel slecht. Locadia had de vorige wedstrijd tenminste nog wat rendement. Maar ideaal is het natuurlijk niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, als Locadia het alternatief is niet.
Cocu gaat ook aan projectjes doen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:38 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat is een feit idd, maar wel belachelijk dat je Locadia rechtsbuiten zet, zet er dan iemand uit de B1 neer ofzo. Die gast is de meest statische spits sinds Sibon en daar verwacht je dan van dat hij even 3 man uitkapt.
Heeft ooit een heel seizoen fantastisch gepresteerdquote:
deze week staan ze dat ook nietquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:35 schreef erik013 het volgende:
[..]
Van zo'n zwak Ajax met 4-1 verliezen... dan hoor je niet eens in het linker rijtje thuis.
Kan je er nog beter neerzetten, al kan hij er ook niks van.quote:
Jij hebt echt geen humor.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Moet jij als PSV fan toch weten?
Hij kreeg toen alle ruimte om voorzetjes te geven die Dost in topvorm erin kopte.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heeft ooit een heel seizoen fantastisch gepresteerd
Had verwacht dat ie zich wel weer in het team zou spelen. Locadia is als RB nog slechter denk ik
van willem II inderdaadquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een matig team zeg. Die verdediging kan er echt geen reet van
Wat slechtquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is dit voor Eredivisie propaganda?
Ja, sorry dat ik geen dingen roep als:quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je er nog beter neerzetten, al kan hij er ook niks van.
[..]
Jij hebt echt geen humor.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Twan![]()
"1-0 voor Arsenal, nee uh City natuurlijk"
Jij voegt nog minder toe, moet je nagaan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, sorry dat ik geen dingen roep als:
Gras = groen
Bal = rond
Zie de bomen het Bosz niet meer
Ben je Blind
Kijk dat gaat er wel in bij jullie.
Nee, City heeft problemen met home-grown spelersquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:41 schreef Kopsterk het volgende:
Gaat Rekik nog komen eigenlijk? Zonder hem is het verdedigend wel erg zwak.
Je komt de hele tijd zo gefrustreerd over.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, sorry dat ik geen dingen roep als:
Gras = groen
Bal = rond
Zie de bomen het Bosz niet meer
Ben je Blind
Kijk dat gaat er wel in bij jullie.
2-0 nuquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Twan![]()
"1-0 voor Arsenal, nee uh City natuurlijk"
Het is maar goed dat jij VBL-slowchat onderhoud.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij voegt nog minder toe, moet je nagaan.
Ja tochquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het is maar goed dat jij VBL-slowchat onderhoud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |