Ik verneem uit betrouwbare bron dat Ajax geen 2 miljoen salaris gaat neer tikken voor Eto'o.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:00 schreef Kopsterk het volgende:
Ik verneem net uit onbetrouwbare bron dat Eto'o een medische keuring heeft gehad bij Ajax.
http://foxsports.nl/video(...)c-groningen-2-0.htmlquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:02 schreef tompsv18 het volgende:
Zag niet die goal van De Sa voorbijkomen. Die zat er toch wel heel lekker in zeg.
Is het niet GAE dat de stand gelijk trekt? Of was het een eigen doelpunt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:03 schreef Cavaliers het volgende:
Van der Velden wordt minder in het spel betrokken en direct trekt Groningen de stand gelijk. Toeval? Ik vermoed van niet.
wat?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Is het niet GAE dat de stand gelijk trekt? Of was het een eigen doelpunt.
Jij noemde het ook een miskoop volgens mij, stiekemerd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef GGMM het volgende:
Van der Hoorn
En mensen maar janken dat we te veel betaald hebben.
Topper inderdaad.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef GGMM het volgende:
Van der Hoorn
Joh.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jij noemde het ook een miskoop volgens mij, stiekemerd.
Gelijk het logo kussen ook.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:02 schreef tompsv18 het volgende:
Zag net die goal van De Sa voorbijkomen. Die zat er toch wel heel lekker in zeg.
Onbegrepen talent, net als Immers.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef GGMM het volgende:
Van der Hoorn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |