Ik mis altijd iets in dit soort vragen en dat moet jij mij eens heel goed uitleggen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:55 schreef Zeetakje het volgende:
Hij heeft overal commentaar op en weet alles beter, maar in werkelijkheid is het echt een kneus. KLB, hoe kom ik van deze waardeloze zwager af?
Klacht: Mijn zusje (waarvan geen pics) heeft één of andere verwende, pretentieuze kwal als vriend.
Die vent komt nogal eens over de vloer, en dan gaan m'n nekharen al overeind staan als ik z'n stem hoor bij de voordeur.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:02 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ik mis altijd iets in dit soort vragen en dat moet jij mij eens heel goed uitleggen.
Waarom en op welke manier moet jij hier in vredesnaam last van hebben?
Zij is toch degene die er aan vast zit?
Ik zie aan jouw kant geen enkele verplichting met die gozer op te trekken en een band op te bouwen.
IK heb legio irritante zwagers gehad en heb er gewoon langs heen geleefd, dito als mijn zussen mijn vriendinnen niet mochten.
Als je je ergert is het vaak een teken dat je als familie te dik op elkaars lip zit en gebrek hebt aan een eigen leven.
En dan in de varkensstal flikkeren en "Vret'n" roepen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:57 schreef voederbietel het volgende:
Achteruit overheen rijden met je Case op dikke sloffe, die dingen gebeuren wel vaker.
Ga jij toch lekker verder met soundmixen achter je pc of kan mij het schelen wat jij in je vrije tijd doet?quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:03 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Die vent komt nogal eens over de vloer, en dan gaan m'n nekharen al overeind staan als ik z'n stem hoor bij de voordeur.
Verder heb je natuurlijk gelijk.
Godver wat een hommo schoenenquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:08 schreef Brede_meneer het volgende:
[..]
Clarks, dat is een schoenenmerk.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En dan in de varkensstal flikkeren en "Vret'n" roepen.
Sven de Wijn herkennenquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:18 schreef mobster400 het volgende:
en dan foto's van acteur sven de wijn plaatsen die de vriend moet voorstellen![]()
Ik heb gewoon bij google 'kakker' ingetypt omdat ik voor m'n paint een natnek nodig had, oke?quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:18 schreef mobster400 het volgende:
en dan foto's van acteur sven de wijn plaatsen die de vriend moet voorstellen![]()
Maak dan gewoon foto's van die gast. Heb schijt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:21 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon bij google 'kakker' ingetypt omdat ik voor m'n paint een natnek nodig had, oke?
quote:
TS z'n zusje is max. 13quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:40 schreef Druppelss het volgende:
Die vriend zal je zusje een paar weken goed doorlaten en haar dan dumpen, zoals haar exen ook deden
Heeft ze dikke billen?quote:
Leuk. Zal zorgen dat ik koffie, kaakjes en bokkepootjes klaar heb. Oké joo.quote:
Da's goe. Heb je de vaseline klaar staan?quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:01 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Leuk. Zal zorgen dat ik koffie, kaakjes en bokkepootjes klaar heb. Oké joo.
Oh zij. Ken haar wel xD ;pquote:
Heb je ook wijn?quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:01 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Leuk. Zal zorgen dat ik koffie, kaakjes en bokkepootjes klaar heb. Oké joo.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:20 schreef Mortaxx het volgende:
En die gozer dumpt iedere avond zijn inferieure zaad in de mond van jouw zusje
Aquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:29 schreef H1N1 het volgende:
Hoe heeft je boerenzusje een vent uit de stad kunnen regelen? Waar komt hij vandaan?
En hij noemt je met zijn roller-R zeker Arrrrrrnie? Zou ik ook kut vindenquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:57 schreef Zeetakje het volgende:
Hij is inderdaad niet zo breed. Vrij mager zelfs. En ondanks het feit dat ik ook wel de Arnie van het Oosten word genoemd ben ik niet zo happig om dit met geweld op te lossen
Hij komt uit Zoetermeer. Ze kent hem 'via via'quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:29 schreef H1N1 het volgende:
Hoe heeft je boerenzusje een vent uit de stad kunnen regelen? Waar komt hij vandaan?
Zoewtewrmeewr. Ik snap je. Beter houden we het gewoon zuiver. Jullie daar en wij hier, iedereen blij.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:36 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Hij komt uit Zoetermeer. Ze kent hem 'via via'
Man ik hoop dat ze snel een ander zoekt
Preciesquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:38 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Zoewtewrmeewr. Ik snap je. Beter houden we het gewoon zuiver. Jullie daar en wij hier, iedereen blij.
Zoetjequote:Op zondag 10 augustus 2014 15:36 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Zoetermeerquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
waar haalt jouw zusje d'r vriendjes weg.
Ja hoeveel dan zeikerdquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:39 schreef HCFeestbeest het volgende:
9/10 voor je paint
geen 10/10 omdat er maar 3 plaatjes zijn
conjo swa!quote:
Fixedquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:33 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
Patrick neukt TS zijn zusje
Inb4 habboquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:36 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:55 schreef -niemand- het volgende:
TS opperbaas!!![]()
Mensen die haten op open pijpen
Mensen die haten op tractors
Mensen die haten op boeren![]()
![]()
Gooi hem anders een keer ''per ongeluk'' in de voerwagen, dan ben je daar ook vanaf.Deze manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja denk doe de schijfmaaier d'r achter, dan maai ik die clownsschoenen van 'm even in duizend stukjes. Dan is de toon gelijk gezet zeg maar![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:08 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Deze man![]()
Ja denk doe de schijfmaaier d'r achter, dan maai ik die clownsschoenen van 'm even in duizend stukjes. Dan is de toon gelijk gezet zeg maar
Geen idee. M'n zusje is wel iets 'stadser' als ik ben, dat zou een verklaring kunnen zijn. Maar dit is geen blijvertje, daar zorg ik wel voorquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:20 schreef -niemand- het volgende:
[..]![]()
Of laat hem de aftakas aankoppelen, en dan net iets te vroeg inschakelen zeg maar![]()
Hoe kan het eigenlijk dat je zusje op zulke types valt? je zult d'r toch echt even verstand moeten inpeperen hoor!
Je wilt kijken hoe je broer jouw gepaint heeft?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:36 schreef Soor het volgende:
De rest interesseert me eigenlijk niet zo.. maar de paintplaatjes en dan vooral de koe zijn top!
Als ik een broer had zou ik het inderdaad best interessant vinden om te zien hoe hij mij zou painten ja.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:58 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Je wilt kijken hoe je broer jouw gepaint heeft?
Die heb jequote:Op zondag 10 augustus 2014 23:04 schreef Soor het volgende:
[..]
Als ik een broer had zou ik het inderdaad best interessant vinden om te zien hoe hij mij zou painten ja.
Nope. Maar volgend jaar ga ik wel! Jij dan?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:07 schreef Pizza_Boom het volgende:
Ben je ook nog naar Panningen geweest dit jaar, TS?
Ik was er zondags, was wel gaaf. Bulldogs met zo'n mooie knalpijp die lekker aan het sjorren waren aan een grondegaliseerkar. Pang. Genieten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:09 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Nope. Maar volgend jaar ga ik wel! Jij dan?
Jaja dat zijn ze hequote:Op zondag 10 augustus 2014 23:11 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik was er zondags, was wel gaaf. Bulldogs met zo'n mooie knalpijp die lekker aan het sjorren waren aan een grondegaliseerkar. Pang. Genieten.
Hmm in dat geval wordt het eens tijd dat ik met mijn ouders ga praten volgens mij.. Bedankt dat jij ieder geval wel eerlijk tegen me bent!quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:12 schreef Soor het volgende:
[..]
Hmm in dat geval wordt het eens tijd dat ik met mijn ouders ga praten volgens mij.. Bedankt dat jij ieder geval wel eerlijk tegen me bent!
Genieten. En echt, dat er zoveel spul was, manmanman. Heerlijk. Ook een paar gerestaureerde DAF's en Scania's.quote:
Met tractor hoop ik? ik ben d'r dan ook.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:09 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Nope. Maar volgend jaar ga ik wel! Jij dan?
Haha, die grader is er ook altijd bij, en die lanzen geven altijd flinke klappenquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:11 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik was er zondags, was wel gaaf. Bulldogs met zo'n mooie knalpijp die lekker aan het sjorren waren aan een grondegaliseerkar. Pang. Genieten.
Ik was er voor het eerst, ben stiekem best een stadse knul, ook al woon in al heel mijn leven in dorpen. Inherent aan de Randstad vrees ik.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:14 schreef -niemand- het volgende:
Haha, die grader is er ook altijd bij, en die lanzen geven altijd flinke klappen
Helaas waren er weinig eichers
Kan best zijn dat je m'n oom tegen gekomen bent, die was er wel. Heb je een Fendt f15 gezien toevallig? Zo'n kleine groene met oranje velgen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:14 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Genieten. En echt, dat er zoveel spul was, manmanman. Heerlijk. Ook een paar gerestaureerde DAF's en Scania's.
Vast wel. Heb zoveel gezien.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:17 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Kan best zijn dat je m'n oom tegen gekomen bent, die was er wel. Heb je een Fendt f15 gezien toevallig? Zo'n kleine groene met oranje velgen?
Ben je dan uit de buurt?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:16 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik was er voor het eerst, ben stiekem best een stadse knul, ook al woon in al heel mijn leven in dorpen. Inherent aan de Randstad vrees ik.
Ruim 200 km rijden...quote:
Ik ben als jonge knul wel meegeweest met een maatje van me naar een boerencamping. Ja, ik vond het leuk. Beetje koeien melken, trekker rijden, etc. Maar ik was nooit bang om vies te worden, wellicht scheelt dat.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:23 schreef -niemand- het volgende:
En ik ben zelf ook geen echte boer hoor. Meer hobbyboer. Maar ik vind het allemaal prachtig.
Ahja. Logisch dat je dan pas voor het eerst bent geweest :pquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:27 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ruim 200 km rijden...Maar ik zat toen in de buurt.
[..]
Ik ben als jonge knul wel meegeweest met een maatje van me naar een boerencamping. Ja, ik vond het leuk. Beetje koeien melken, trekker rijden, etc. Maar ik was nooit bang om vies te worden, wellicht scheelt dat.
Enkele reis hèquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:34 schreef -niemand- het volgende:
[..]
Ahja. Logisch dat je dan pas voor het eerst bent geweest :p
quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:20 schreef Bananapeel het volgende:
Geen wijn drinken bij het eten
Op t platteland wonen
Geen clarks dragen
Karnemelk
Traktor
Niet met een rjjjjj praten
Geen verwarmde stoelen ;")
Dubbele koppeling
TS
waarschijnlijk met de benen wijdquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:04 schreef Soor het volgende:
[..]
Als ik een broer had zou ik het inderdaad best interessant vinden om te zien hoe hij mij zou painten ja.
Arwme jongen. Ik mocht hem wel, dat moet ik eerlijk zeggen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:06 schreef Zeetakje het volgende:
-Update-
Het is inmiddels uit![]()
![]()
![]()
Hij vond het allemaal maar niks hier in de omgeving
Ja ik ook nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:08 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Arwme jongen. Ik mocht hem wel, dat moet ik eerlijk zeggen.
Ik hed het ewrg met hem te doen.
Hoe heb je hem dan zo snel weggepest?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:06 schreef Zeetakje het volgende:
-Update-
Het is inmiddels uit![]()
![]()
![]()
Hij vond het allemaal maar niks hier in de omgeving
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet heel interessant, maar toch een kleine bonus ivm de moeite die je in de post gestopt hebt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:55 schreef Zeetakje het volgende:
Hoi FOK!ers
Sinds kort heeft mijn zusje (waarvan geen pics) een vriend. En het is echt een vreselijke kerel.
Ten eerste komt hij uit de stad [ link | afbeelding ]
Ten tweede praat hij met een vreselijke 'R'![]()
Hij heeft overal commentaar op en weet alles beter, maar in werkelijkheid is het echt een kneus. KLB, hoe kom ik van deze waardeloze zwager af?
Klacht: Mijn zusje (waarvan geen pics) heeft één of andere verwende, pretentieuze kwal als vriend.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga heen met je kut nickname.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:05 schreef Pindaschil het volgende:
Sla hem dood en gooi hem tussen het varkens voer !!
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:24 schreef -niemand- het volgende:
[..]
Hoe heb je hem dan zo snel weggepest?![]()
Heb hem de schaftwagen laten zien, meneer was 'louter chique kantines' gewendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja da's ff schrikken hea keal![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:11 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Heb hem de schaftwagen laten zien, meneer was 'louter chique kantines' gewend
Ja da's ff schrikken hea keal
Met je kut new hollandquote:
Is tegenwoordig allebij van fiatquote:
Wat lul je nou allemaal ventquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:44 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Is tegenwoordig allebij van fiat
Stadsmannetje* Hij weet helemaal niks van eckte boeren.quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:44 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Is tegenwoordig allebij van fiat
Prima jongenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:53 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Stadsmannetje* Hij weet helemaal niks van eckte boeren.
Sinterklaas? Of is het daar voor nog te vroeg in het jaar?quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:09 schreef Zeetakje het volgende:
3 keer raden wie er gisteravond weer voor de deur stond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:12 schreef VisGeenOptie het volgende:
[..]
Sinterklaas? Of is het daar voor nog te vroeg in het jaar?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:09 schreef Zeetakje het volgende:
3 keer raden wie er gisteravond weer voor de deur stond mijn zusje onder mijn ouderlijk dak woest uit elkaar getrokken en zonder schroom volgeblaft heeft![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Casequote:Op zondag 31 augustus 2014 13:52 schreef john-hert het volgende:
[..]
John Deere
Case
New Holland
Steyr
Terechte klacht TS, en erg leuke tekeningen!quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:55 schreef Zeetakje het volgende:
Hoi FOK!ers
Sinds kort heeft mijn zusje (waarvan geen pics) een vriend. En het is echt een vreselijke kerel.
Ten eerste komt hij uit de stad [ link | afbeelding ]
Ten tweede praat hij met een vreselijke 'R'![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 december 2014 23:45 schreef BozeHaas het volgende:
Terechte kick, Zeetakje ondergewaardeerde paintheld
quote:Op woensdag 10 december 2014 23:44 schreef Remqo het volgende:
Dat ik deze niet gezien heb!
Klacht goed uitgebeeld in kwaliteit-paints
Niet elke dag champagne drinken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:20 schreef Bananapeel het volgende:
Geen wijn drinken bij het eten
Op t platteland wonen
Geen clarks dragen
Karnemelk
Traktor
Niet met een rjjjjj praten
Geen verwarmde stoelen ;")
Dubbele koppeling
TS
Die wijn altijd bij het eten, tegenwoordig... Pretentieuze kul.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:36 schreef Durmada het volgende:
Drinken jullie echt geen wijn bij het eten?
*2014quote:Op zondag 26 juli 2015 06:38 schreef Tamashii het volgende:
Wat een geweldige OP. Jij bent voor mij al user van het jaar 2015.
En gewoon die gast met heel veel pauperdingen confronteren'oh wil je wijn? Ok ik heb hier nog wel Aldi huismerkwijn.'
Wat drink je dan? Karnemelk?quote:Op zondag 26 juli 2015 06:36 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Die wijn altijd bij het eten, tegenwoordig... Pretentieuze kul.
Niet iedereen kan wijn betalen.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:09 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ja, want dat is het enige alternatief.
Dankjequote:Op zondag 26 juli 2015 06:38 schreef Tamashii het volgende:
Wat een geweldige OP. Jij bent voor mij al user van het jaar 2015.
quote:Op woensdag 9 september 2015 11:19 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Kunnen we ooit nog een nieuwe paint van je verwachten?
Dan ben jij vast nummer 126.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:47 schreef Nicksanders het volgende:
Is het al uit met je zusje.
Ik heb haar laatst uit elkaar getrokken ze is nu vreemd gegaan meld dat anders ff aan die kakker.
Probeer je nou zijn zusje te hosselen?quote:
Nee, een nieuwe paint.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 07:36 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Probeer je nou zijn zusje te hosselen?
Okquote:Op dinsdag 18 juli 2017 09:43 schreef Ouder1 het volgende:
Klacht: Mensen die niet begrijpen dat >Mijn zus haar vriend< krom Nederlands is.
Beter: > De vriend van mijn zus.<
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:42 schreef de_boswachter het volgende:
Eindelijk weer eens een Paint topic
Precies dit,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |