Vind het best geslaagd eigenlijk. Brakke zondagochtend. Eitje, croissantje erbij. Beetje geouwehoer over voetbal. De dochter van Evert. Goed te doen hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, een zéér slechte poging tot het creëren van een huiskamersfeer.
Man, man, man, wat een drama
Niet veel meer dan die anderen aan tafel.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:27 schreef Edensnator het volgende:
Die Peter R de Vries is echt zo'n mongool
Ik vind Kees en Hansie nog wel redelijk normaal en hebben verstand van voetbal. Die Peter R de Vries is gewoon een afgedankte misdaadverslaggever die nu popie jopie wilt doen in de voetbalwereld.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:32 schreef Fargo het volgende:
[..]
Niet veel meer dan die anderen aan tafel.
Afgedankte misdaadverslaggever?quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:45 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Ik vind Kees en Hansie nog wel redelijk normaal en hebben verstand van voetbal. Die Peter R de Vries is gewoon een afgedankte misdaadverslaggever die nu popie jopie wilt doen in de voetbalwereld.
quote:
Ja afgedankt ja, zijn kijkcijfers gingen de afgelopen jaren alleen maar achteruit.quote:
Nog niet iig.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:39 schreef ThijsTH het volgende:
Kan ik het nog ergens terugzien?
Wou het wel kijken maar is mij te vroeg helaas.
Komende zondagtwitter:jdnijland twitterde op donderdag 14-08-2014 om 12:08:26Presentatie door Kees Jansma, sidekick Hans Kraaij jr. Gasten Joey van den Berg, Henk Spaan en Hans Nijland reageer retweet
Waarschijnlijk omdat hij de afgelopen jaren geen programma meer had..quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:56 schreef Edensnator het volgende:
[..]
[..]
Ja afgedankt ja, zijn kijkcijfers gingen de afgelopen jaren alleen maar achteruit.
twitter:FOXSportsnl twitterde op zondag 17-08-2014 om 10:18:15Ook gastvrouw @ManonClaire is klaar voor aflevering twee van #DTVK om 10.30! Kijken! http://t.co/ujpC86l88W reageer retweet
quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:13 schreef Ajacied422 het volgende:
De tafel van Kees gaat zo weer beginnen.
[ afbeelding ]
Zo kom je dus aan zo'n baantje.quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:13 schreef Ajacied422 het volgende:
De tafel van Kees gaat zo weer beginnen.
[ afbeelding ]
Bomvolle tafelquote:Straks om 10:30 weer een nieuwe aflevering van De Tafel van Kees op FOX Sports. Met te gast deze keer: middenvelder Joey van den Berg van sc Heerenveen, algemeen directeur Hans Nijland van FC Groningen, analist Henk Spaan en RTV Rijnmond-man Jan Dirk Stouten. Zij blikken vooruit en terug op het voetbalweekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |