Ze geven mij een beetje forever alone gevoelquote:
Het is hier vooral 'godver, weer die kutgifjes laden op m'n telefoon'quote:Op zondag 10 augustus 2014 09:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze geven mij een beetje forever alone gevoelMaar toch vind ik ze
![]()
Oh ja, mobiel is altijd kut jaquote:Op zondag 10 augustus 2014 09:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is hier vooral 'godver, weer die kutgifjes laden op m'n telefoon'.
Ik vind een shitload aan gifjes eigenlijk altijd kutquote:
Meh, als ze grappig/leuk zijn nietquote:Op zondag 10 augustus 2014 09:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind een shitload aan gifjes eigenlijk altijd kut.
Ik vind de gifjes ook niet grappig of leuk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meh, als ze grappig/leuk zijn nietMaar mobiel is het gewoon kut laden.
Ja, en ik dacht nog wel dat je grappig ende sexy wasquote:Op zondag 10 augustus 2014 10:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de gifjes ook niet grappig of leuk.
Jeetje, wat ben ik een zure doos.
Blij dat je het zelf zegtquote:Op zondag 10 augustus 2014 10:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de gifjes ook niet grappig of leuk.
Jeetje, wat ben ik een zure doos.
Sorry to burst your bubblequote:Op zondag 10 augustus 2014 10:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, en ik dacht nog wel dat je grappig ende sexy was
Wat moet ik nu met mijn leven?quote:
Was om half 5 thuisquote:Op zondag 10 augustus 2014 10:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Royco, alles goed gegaan met de terugreis gisteren?
Hoe laat waren jullie thuis?quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Royco, alles goed gegaan met de terugreis gisteren?
Hoe laat konden jullie uiteindelijk weg, joh?quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:41 schreef twi het volgende:
Pffff en allemaal alweer wakker ook. Wat een bikkels.
Oef. En dan nu alweer zo vroeg uit de veren.quote:
Euhm, iets voor half 3.quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe laat waren jullie thuis?
Ik vond het wel tof, gisteren.
Volgende keer beter je best doenquote:Op zondag 10 augustus 2014 10:44 schreef twi het volgende:
Eten, gezellig. Pub, gezellig tot ik wat begon in te kakken. Pub, drama toen bleek dat ik niet degene was die het meeste was ingekakt.
That about sums it upquote:Op zondag 10 augustus 2014 10:44 schreef twi het volgende:
Eten, gezellig. Pub, gezellig tot ik wat begon in te kakken. Pub, drama toen bleek dat ik niet degene was die het meeste was ingekakt.
En dan heb ik eerst nog alle voetbalsamenvattingen gekeken ookquote:Op zondag 10 augustus 2014 10:41 schreef twi het volgende:
Pffff en allemaal alweer wakker ook. Wat een bikkels.
Oh, dat is nog te doen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oef. En dan nu alweer zo vroeg uit de veren.
[..]
Euhm, iets voor half 3.
Ja, was zeker gezellig.
Toen bleek dat de trein van 2.07 niet naar Den Haag CS maar Den Haag HS ging en Viro daar in zijn toestand beter van op de hoogte was dan ik nuchter, zijn we rond 2:00 maar vertrokken. De eerstvolgende trein naar CS ging namelijk pas om 5.15 ofzo.quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe laat konden jullie uiteindelijk weg, joh?
Tering...quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:46 schreef twi het volgende:
[..]
Toen bleek dat de trein van 2.07 niet naar Den Haag CS maar Den Haag HS ging en Viro daar in zijn toestand beter van op de hoogte was dan ik nuchter, zijn we rond 2:00 maar vertrokken. De eerstvolgende trein naar CS ging namelijk pas om 5.15 ofzo.
Kwart over 12 weg gaan en om half 3 thuis, vond ik toch best wat.quote:
Ik dacht dat jullie later weg waren gegaanquote:Op zondag 10 augustus 2014 10:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kwart over 12 weg gaan en om half 3 thuis, vond ik toch best wat.
Ze hebben zoals gewoonlijk weer niets van het drama meegekregen!quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie later weg waren gegaan.
Afgezien van het laatste stukje was het sowieso een vrij softe meet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:56 schreef twi het volgende:
[..]
Ze hebben zoals gewoonlijk weer niets van het drama meegekregen!
Zolang ik maar niet ook daarvan de schuld krijg.quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:56 schreef twi het volgende:
[..]
Ze hebben zoals gewoonlijk weer niets van het drama meegekregen!
Nee, moesten laatste bus halen naar parkeerplek.quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie later weg waren gegaan.
Je miste het naakt op de bar dansen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Afgezien van het laatste stukje was het sowieso een vrij softe meet.
Het gedoe om Viro nog in de buurt van een trein te krijgen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zolang ik maar niet ook daarvan de schuld krijg.
Maar vertel twitje, welke drama heb ik allemaal gemist?
Oe nu komen de verhalen.....8-)quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je miste het naakt op de bar dansen?
Ja dat sowiesoquote:Op zondag 10 augustus 2014 11:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je miste het naakt op de bar dansen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |