Ze geven mij een beetje forever alone gevoelquote:
Het is hier vooral 'godver, weer die kutgifjes laden op m'n telefoon'quote:Op zondag 10 augustus 2014 09:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze geven mij een beetje forever alone gevoelMaar toch vind ik ze
![]()
Oh ja, mobiel is altijd kut jaquote:Op zondag 10 augustus 2014 09:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is hier vooral 'godver, weer die kutgifjes laden op m'n telefoon'.
Ik vind een shitload aan gifjes eigenlijk altijd kutquote:
Meh, als ze grappig/leuk zijn nietquote:Op zondag 10 augustus 2014 09:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind een shitload aan gifjes eigenlijk altijd kut.
Ik vind de gifjes ook niet grappig of leuk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meh, als ze grappig/leuk zijn nietMaar mobiel is het gewoon kut laden.
Ja, en ik dacht nog wel dat je grappig ende sexy wasquote:Op zondag 10 augustus 2014 10:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de gifjes ook niet grappig of leuk.
Jeetje, wat ben ik een zure doos.
Blij dat je het zelf zegtquote:Op zondag 10 augustus 2014 10:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de gifjes ook niet grappig of leuk.
Jeetje, wat ben ik een zure doos.
Sorry to burst your bubblequote:Op zondag 10 augustus 2014 10:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, en ik dacht nog wel dat je grappig ende sexy was
Wat moet ik nu met mijn leven?quote:
Was om half 5 thuisquote:Op zondag 10 augustus 2014 10:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Royco, alles goed gegaan met de terugreis gisteren?
Hoe laat waren jullie thuis?quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Royco, alles goed gegaan met de terugreis gisteren?
Hoe laat konden jullie uiteindelijk weg, joh?quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:41 schreef twi het volgende:
Pffff en allemaal alweer wakker ook. Wat een bikkels.
Oef. En dan nu alweer zo vroeg uit de veren.quote:
Euhm, iets voor half 3.quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe laat waren jullie thuis?
Ik vond het wel tof, gisteren.
Volgende keer beter je best doenquote:Op zondag 10 augustus 2014 10:44 schreef twi het volgende:
Eten, gezellig. Pub, gezellig tot ik wat begon in te kakken. Pub, drama toen bleek dat ik niet degene was die het meeste was ingekakt.
That about sums it upquote:Op zondag 10 augustus 2014 10:44 schreef twi het volgende:
Eten, gezellig. Pub, gezellig tot ik wat begon in te kakken. Pub, drama toen bleek dat ik niet degene was die het meeste was ingekakt.
En dan heb ik eerst nog alle voetbalsamenvattingen gekeken ookquote:Op zondag 10 augustus 2014 10:41 schreef twi het volgende:
Pffff en allemaal alweer wakker ook. Wat een bikkels.
Oh, dat is nog te doen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oef. En dan nu alweer zo vroeg uit de veren.
[..]
Euhm, iets voor half 3.
Ja, was zeker gezellig.
Toen bleek dat de trein van 2.07 niet naar Den Haag CS maar Den Haag HS ging en Viro daar in zijn toestand beter van op de hoogte was dan ik nuchter, zijn we rond 2:00 maar vertrokken. De eerstvolgende trein naar CS ging namelijk pas om 5.15 ofzo.quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe laat konden jullie uiteindelijk weg, joh?
Tering...quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:46 schreef twi het volgende:
[..]
Toen bleek dat de trein van 2.07 niet naar Den Haag CS maar Den Haag HS ging en Viro daar in zijn toestand beter van op de hoogte was dan ik nuchter, zijn we rond 2:00 maar vertrokken. De eerstvolgende trein naar CS ging namelijk pas om 5.15 ofzo.
Kwart over 12 weg gaan en om half 3 thuis, vond ik toch best wat.quote:
Ik dacht dat jullie later weg waren gegaanquote:Op zondag 10 augustus 2014 10:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kwart over 12 weg gaan en om half 3 thuis, vond ik toch best wat.
Ze hebben zoals gewoonlijk weer niets van het drama meegekregen!quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie later weg waren gegaan.
Afgezien van het laatste stukje was het sowieso een vrij softe meet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:56 schreef twi het volgende:
[..]
Ze hebben zoals gewoonlijk weer niets van het drama meegekregen!
Zolang ik maar niet ook daarvan de schuld krijg.quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:56 schreef twi het volgende:
[..]
Ze hebben zoals gewoonlijk weer niets van het drama meegekregen!
Nee, moesten laatste bus halen naar parkeerplek.quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie later weg waren gegaan.
Je miste het naakt op de bar dansen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Afgezien van het laatste stukje was het sowieso een vrij softe meet.
Het gedoe om Viro nog in de buurt van een trein te krijgen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zolang ik maar niet ook daarvan de schuld krijg.
Maar vertel twitje, welke drama heb ik allemaal gemist?
Oe nu komen de verhalen.....8-)quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je miste het naakt op de bar dansen?
Ja dat sowiesoquote:Op zondag 10 augustus 2014 11:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hey -Engel-, lang niet gezienquote:
Oef. Ik had Roy wel op die bar willen zien dansen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ow, is dat alles.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:03 schreef twi het volgende:
[..]
Het gedoe om Viro nog in de buurt van een trein te krijgen.
Ik was uiteindelijk om half 5 thuis, compleet nuchter door de lange reis en afsluitend stukje fietsen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vroeg wakker.... hoe laat ging jij uiteindelijk naar huis?
hi Maltamanquote:
wo... ik werd alweer wakker om 8quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was uiteindelijk om half 5 thuis, compleet nuchter door de lange reis en afsluitend stukje fietsen.
Ik zat te wachten tot je me kwam halen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Ik had je daar wel verwacht.
Bizarre weken? Hoezo dat?quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hi MaltamanOmdat ik een aantal bizare weken heb gehad. Maandag gaan de kennissen weer naar huis dus de komende paar maanden zal het rustiger zijn
Bummerquote:Op zondag 10 augustus 2014 11:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zat te wachten tot je me kwam halen.
Ach soooo......quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ondernemende vrienden en wat overuren draaien op het werk
Tijd vliegt and such ...
Ik ben weer singlequote:Op zondag 10 augustus 2014 11:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
en hoe gaat ie daaro?
Naast het lekkere weer, zee en cocktails
stuur hem de volgende keer even door danquote:Op zondag 10 augustus 2014 11:20 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
[..]
ja WT is een prima wekkerMet koffie... ooo kijken of hij wil trouwen
Alleen nog van Bambi en Fera horen of ze thuis zijn gekomen geloof ik.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:19 schreef Royco1 het volgende:
Maar iedereen is dus verder veilig thuis gekomen?
We zijn niet iemand per ongeluk vergeten ofzo?
Je bent weer singlequote:Op zondag 10 augustus 2014 11:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben weer singleEn promotie gemaakt
Fera heeft in ieder geval veilig Deest gehaald.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen nog van Bambi en Fera horen of ze thuis zijn gekomen geloof ik.
En Faxie, nu ik het me bedenk.
Geen prive-chef meer? Klote man, nu moet je zelf weer kokenquote:Op zondag 10 augustus 2014 11:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben weer singleEn promotie gemaakt
Yupquote:Op zondag 10 augustus 2014 11:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je bent weer singleen dus weeeeer op de markt
![]()
Promotie
Gelukkig kan ik best goed koken en doe ik het graagquote:Op zondag 10 augustus 2014 11:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen prive-chef meer? Klote man, nu moet je zelf weer koken
quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:20 schreef Evie het volgende:
ja WT is een prima wekkerMet koffie... ooo kijken of hij wil trouwen
quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
stuur hem de volgende keer even door dan
Vroeg wakker wel hoor.... is de elleboog rood dan wel blauw?quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mijn elleboog doet pijn en ik heb geen idee hoe het komt, haha. Kan me helemaal niet herinneren dat ik ergens tegen aan ben geknald ermee.
Koffie werd vanmorgen aan mn deur gebrachtquote:
Fax heeft vannacht nog gepost. Ik ging er eigenlijk vanuit dat ie toen thuis was. Maar assumpties he..quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja die mis ik ook nog jaquote:Op zondag 10 augustus 2014 11:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoals het een echte Fok!Meet betaamt, want in het eggie met elkaar praten is engquote:Op zondag 10 augustus 2014 11:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee niks aan, we hebben allemaal in een kring met onze telefoon zitten spelen.
Je mag gewoon zeggen dat je niet durfde hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:26 schreef PeuRac het volgende:
Ohja, t liep gisteren wat uit, dus kon niet meer naar O'Connels komen.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee niks aan, we hebben allemaal in een kring met onze telefoon zitten spelen.
Ik heb epische partijen gezien tussen Myra en Samzz.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja die mis ik ook nog ja
Is er trouwens nog gepooled.....? Of durfde niemand dat aan met Faxie? Of had die zijn keuk niet stiekem bij zich?
Jij kent mij duidelijk nietquote:Op zondag 10 augustus 2014 11:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je mag gewoon zeggen dat je niet durfde hoor.
Oh, heb ik overheen gelezen dan denk ik.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Fax heeft vannacht nog gepost. Ik ging er eigenlijk vanuit dat ie toen thuis was. Maar assumpties he..
Misschien was het omdat ie net seks had gehad met een mooie Utrechtse, die post..
Ja. Meneer had grote praatjes, maar de prestaties vielen wat tegen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja die mis ik ook nog ja
Is er trouwens nog gepooled.....? Of durfde niemand dat aan met Faxie? Of had die zijn keuk niet stiekem bij zich?
Oooo dat is een goed planquote:Op zondag 10 augustus 2014 11:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]....
ik zou hem niet zo maar te huwelijk vragen Evie.... eerst de andere kwaliteiten ook nog checken and such
![]()
Door wie is meer informatie... heer Peu... door wie?quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Koffie werd vanmorgen aan mn deur gebracht
Nouja, hij had zijn sleutel niet bij zich, dus hij kan sowieso pas naar binnen als er iemand anders thuis komt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:27 schreef twi het volgende:
Van onze vrolijke vriend uit Den Haag moeten we nog horen of hij überhaupt wel op de trein is gestapt.
Daar had je gisteren verandering in aan kunnen brengen.quote:
post?quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Fax heeft vannacht nog gepost. Ik ging er eigenlijk vanuit dat ie toen thuis was. Maar assumpties he..
Misschien was het omdat ie net seks had gehad met een mooie Utrechtse, die post..
Door de buurvrouwquote:Op zondag 10 augustus 2014 11:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Door wie is meer informatie... heer Peu... door wie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |