Beide geen optie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:57 schreef RetRy32 het volgende:
Ga gamen of ga ergens wat eten met een vriendin die nog wakker is.
Dank je. Hoop het. Ik verdiende beter dan zo'n imbeciel! Bah...quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:57 schreef polderturk het volgende:
Sterkte. Het klinkt cliche, maar tijd zal je wonden helen.
Ik denk na 11 jaar nog wel eens aan m'n ex.. succes!quote:Op zondag 10 augustus 2014 03:03 schreef Clashy het volgende:
[..]
Beide geen optie.
Jongens, hij is al een jaar mijn ex..
Wow...ik mag hopen dat ik hem (mijn negatieve gedachtes over hem) vergeten ben als ik een vriend heb.quote:Op zondag 10 augustus 2014 03:04 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ik denk na 11 jaar nog wel eens aan m'n ex.. succes!
Door hem ben ik wat huiverig geworden voor mannen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 03:08 schreef richolio het volgende:
Sterkte. Met mij mag je altijd knuffelen.
quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 03:10 schreef Clashy het volgende:
[..]
Heb jij geluk...Hoe oud ben je, vroom meisje?
Waarom wil jij in elke post benadrukken dat je homo bent?quote:Op zondag 10 augustus 2014 03:51 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ach, mijn eerste liefde gaat 5 jaar later nog wel eens door m'n hoofd, leer er mee leven...
Hij had echt een lekker strak kontje.
Normaal lopen ze toch met een pluim in hun poeperd door de straat.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:17 schreef Trebo het volgende:
[..]
Waarom wil jij in elke post benadrukken dat je homo bent?
Mannen zijn volgens jou immuun voor binding aan een persoon? Volgens mij zijn mannen er juist gevoeliger voor.quote:Op zondag 10 augustus 2014 09:01 schreef vinnieboy het volgende:
Waarom hebben vrouwen daar alleen maar last van
Ik heb nog nooit een gozer gehoord die over een ex liep te jankenquote:Op zondag 10 augustus 2014 09:39 schreef narcmengel het volgende:
[..]
Mannen zijn volgens jou immuun voor binding aan een persoon? Volgens mij zijn mannen er juist gevoeliger voor.
Dat is niet mijn stijl.quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:57 schreef narcmengel het volgende:
Paar keer flinke reboundseks met andere mannen schijnt te helpen. Ik zit met hetzelfde...blijf maar aan haar denken. Ze is er op een nare manier tusseuit geknepen. En verstandelijk gezien ben ik gek dat ik nog aan haar denk. Maar ja...m'n hart zegt iets anders...
Misschien vanwege de reden waarom vrouwen zich in de eerste plaats gekwetst voelen (mannen hebben minder empathie ofzo? Die van mij wel in ieder geval).quote:Op zondag 10 augustus 2014 09:01 schreef vinnieboy het volgende:
Waarom hebben vrouwen daar alleen maar last van
Tief op. Gebrek aan respect is een van jullie problemen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:02 schreef Chinless het volgende:
Mag ik je niet een keertje komen vol purren? Dab vergeet je hem gelijk wel.
Haha wacht maar tot je eens een vriendinnetje krijgt, het uit is en ze je overal zwart gaat makenquote:Op zondag 10 augustus 2014 09:42 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een gozer gehoord die over een ex liep te janken
Daar kan ik mij nou echt niet druk over maken. Al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaald hem welquote:Op zondag 10 augustus 2014 10:07 schreef narcmengel het volgende:
[..]
Haha wacht maar tot je eens een vriendinnetje krijgt, het uit is en ze je overal zwart gaat maken
Nogal naief om dat te denken. Talloze mannen (en uiteraard ook vrouwen) kunnen je dat uit eigen ervaring vertellen. Om maar niet te spreken van hele bevolkingsgroepen die systematisch zwart gemaakt zijn. Dat was ook zeer hardnekkig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:13 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
Daar kan ik mij nou echt niet druk over maken. Al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaald hem wel
Zoals ik al zei ik kan er niet wakker van liggen wat mensen over me vertellen of wat van mij vinden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:17 schreef narcmengel het volgende:
[..]
Nogal naief om dat te denken. Talloze mannen (en uiteraard ook vrouwen) kunnen je dat uit eigen ervaring vertellen. Om maar niet te spreken van hele bevolkingsgroepen die systematisch zwart gemaakt zijn. Dat was ook zeer hardnekkig.
Wat ik zei sloeg op je 2e zin, niet je eerste. Idd. kan je proberen er boven te staan...maar als het mensen in je sociale kring zijn raak je wel heel wat mensen kwijt...quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:19 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
Zoals ik al zei ik kan er niet wakker van liggen wat mensen over me vertellen of wat van mij vinden.
Het feit dat ik die gevoelens koester en nog aan hem denk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:38 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
Je walgt van hem dus wat is je probleem dan?
Zoek afleiding en ga wat leuks doen. Of shoppen met vriendinnenquote:Op zondag 10 augustus 2014 10:43 schreef Clashy het volgende:
[..]
Het feit dat ik die gevoelens koester en nog aan hem denk.
Dat je die gevoelens blijt koesteren en aan hem blijft denken, betekent OF dat je je een slachtoffer voelt, OF dat je nog van hem houdt diep van binnen. Bij mij is het het 2e...quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:43 schreef Clashy het volgende:
[..]
Alles wat je niet kan grijpen ziet er altijd mooier uit.quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:43 schreef Clashy het volgende:
[..]
Dat is een tijdelijke oplossing.quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:44 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
Zoek afleiding en ga wat leuks doen. Of shoppen met vriendinnen
Dat heb je goed gezegd. Ik voel me het eerste. Beide doen pijn..quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:46 schreef narcmengel het volgende:
[..]
Dat je die gevoelens blijt koesteren en aan hem blijft denken, betekent OF dat je je een slachtoffer voelt, OF dat je nog van hem houdt diep van binnen. Bij mij is het het 2e...
Dat klopt, als we 'samen' waren dan had ik er nog steeds mee willen stoppen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:00 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Alles wat je niet kan grijpen ziet er altijd mooier uit.
De gevoelens die je voor hem hebt zijn overdreven, als hij bij je was zou je je niet zo gelukkig voelen als je denkt.
Ha, zelfs dat valt mee. Hij bezat wat intellect en verder was ie vooral empathieloos en warmbloedig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:07 schreef RetRy32 het volgende:
Was hij dan gewoon alleen lekker ofzo?
Klinkt paradoxaal...bij empathieloos verwacht ik toch echt koudbloedig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:13 schreef Clashy het volgende:
[..]
Ha, zelfs dat valt mee. Hij bezat wat intellect en verder was ie vooral empathieloos en warmbloedig.
Met warmbloedig bedoel ik hitsig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:00 schreef narcmengel het volgende:
[..]
Klinkt paradoxaal...bij empathieloos verwacht ik toch echt koudbloedig.
Maar ben je jezelf niet voor de gek aan het houden, is het slachtoffer zijn niet draaglijker als je jezelf wijsmaakt dat je van hem walgt? Een afweermechanisme?
Als dat banaal moet voorstellen, word ik maar bi.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:26 schreef narcmengel het volgende:
't Klinkt overigens als een best banale man. Hou je daaraan vast: zoek een niet banale man (er lopen er genoeg rond), dan ben je die ex zo vergeten!
quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:35 schreef polderturk het volgende:
[..]
Tim Kuik heeft meer mensen genaaid dan Ron Jeremy.
Loop jij eens even heel snel naar een transformatorhuisje, breek daar in en sluit jezelf aan op 35.000 volt! Ongelikte beer bah!quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:03 schreef Oerbeer het volgende:
Nee, je haat hem helemaal niet maar je zit er gewoon nog erg mee. Sop jezelf klaar op een dikke negerlul. Vergelijk dat met zijn zielige frutsel en je bent er zo vanaf. En ik kan dat weten, want ik baseer het namelijk op niks.
Slechte tip. Dat werkte de vorige keer ook al niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:07 schreef narcmengel het volgende:
[..]
Loop jij eens even heel snel naar een transformatorhuisje, breek daar in en sluit jezelf aan op 35.000 volt! Ongelikte beer bah!
En dat mag een moderator zijn????? Vreemde site Fok.nl.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:07 schreef narcmengel het volgende:
[..]
Loop jij eens even heel snel naar een transformatorhuisje, breek daar in en sluit jezelf aan op 35.000 volt! Ongelikte beer bah!
Oh, je graaft in mijn posts. Ik ga er niet op in.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:10 schreef narcmengel het volgende:
1 ding begrijp ik niet helemaal: je zegt ergens op dit forum dat je nog maagd bent, terwijl hij erg hitsig was. Dan was hij misschien ook erg gefrustreerd?
Leg uit?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:20 schreef narcmengel het volgende:
Grappig...dit topic helpt mij m'n hart iets meer naar mijn verstand te laten luisteren...
Ik ga eens leven, op avontuur, en vergeet die verzuurde ouwe narcistische bitch.quote:
Heel goed! 'Grappig' dat je narcistisch zegt. Mijn ex had ook die trekjes.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:26 schreef narcmengel het volgende:
[..]
Ik ga eens leven, op avontuur, en vergeet die verzuurde ouwe narcistische bitch.
Moet je maar niet zo hard trekken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:27 schreef Clashy het volgende:
[..]
Heel goed! 'Grappig' dat je narcistisch zegt. Mijn ex had ook die trekjes.
En dat laatste meende ik niet eens...afweermechanismenquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:26 schreef narcmengel het volgende:
[..]
Ik ga eens leven, op avontuur, en vergeet die verzuurde ouwe narcistische bitch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |