Ha, zelfs dat valt mee. Hij bezat wat intellect en verder was ie vooral empathieloos en warmbloedig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:07 schreef RetRy32 het volgende:
Was hij dan gewoon alleen lekker ofzo?
Klinkt paradoxaal...bij empathieloos verwacht ik toch echt koudbloedig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:13 schreef Clashy het volgende:
[..]
Ha, zelfs dat valt mee. Hij bezat wat intellect en verder was ie vooral empathieloos en warmbloedig.
Met warmbloedig bedoel ik hitsig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:00 schreef narcmengel het volgende:
[..]
Klinkt paradoxaal...bij empathieloos verwacht ik toch echt koudbloedig.
Maar ben je jezelf niet voor de gek aan het houden, is het slachtoffer zijn niet draaglijker als je jezelf wijsmaakt dat je van hem walgt? Een afweermechanisme?
Als dat banaal moet voorstellen, word ik maar bi.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:26 schreef narcmengel het volgende:
't Klinkt overigens als een best banale man. Hou je daaraan vast: zoek een niet banale man (er lopen er genoeg rond), dan ben je die ex zo vergeten!
quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:35 schreef polderturk het volgende:
[..]
Tim Kuik heeft meer mensen genaaid dan Ron Jeremy.
Loop jij eens even heel snel naar een transformatorhuisje, breek daar in en sluit jezelf aan op 35.000 volt! Ongelikte beer bah!quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:03 schreef Oerbeer het volgende:
Nee, je haat hem helemaal niet maar je zit er gewoon nog erg mee. Sop jezelf klaar op een dikke negerlul. Vergelijk dat met zijn zielige frutsel en je bent er zo vanaf. En ik kan dat weten, want ik baseer het namelijk op niks.
Slechte tip. Dat werkte de vorige keer ook al niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:07 schreef narcmengel het volgende:
[..]
Loop jij eens even heel snel naar een transformatorhuisje, breek daar in en sluit jezelf aan op 35.000 volt! Ongelikte beer bah!
En dat mag een moderator zijn????? Vreemde site Fok.nl.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:07 schreef narcmengel het volgende:
[..]
Loop jij eens even heel snel naar een transformatorhuisje, breek daar in en sluit jezelf aan op 35.000 volt! Ongelikte beer bah!
Oh, je graaft in mijn posts. Ik ga er niet op in.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:10 schreef narcmengel het volgende:
1 ding begrijp ik niet helemaal: je zegt ergens op dit forum dat je nog maagd bent, terwijl hij erg hitsig was. Dan was hij misschien ook erg gefrustreerd?
Leg uit?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:20 schreef narcmengel het volgende:
Grappig...dit topic helpt mij m'n hart iets meer naar mijn verstand te laten luisteren...
Ik ga eens leven, op avontuur, en vergeet die verzuurde ouwe narcistische bitch.quote:
Heel goed! 'Grappig' dat je narcistisch zegt. Mijn ex had ook die trekjes.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:26 schreef narcmengel het volgende:
[..]
Ik ga eens leven, op avontuur, en vergeet die verzuurde ouwe narcistische bitch.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |