Brescia dus, seizoen 2. Halve elftal wilde niet verlengen of juist tegen torenhoge bedragen en de andere helft was gehuurd. Het team bestond dus aan het begin van de transferperiode maar uit ongeveer zes spelersquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:31 schreef donroyco het volgende:
Ben benieuwd wat jullie van mijn zomeraankopen vinden bij Brescia (seizoen 2, Serie A)![]()
Eerste volledige seizoen wat ik gedraaid heb met FM14. Vanavond een update hierover.
tuurlijk gaat dat lukken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:23 schreef donroyco het volgende:
[..]
Brescia dus, seizoen 2. Halve elftal wilde niet verlengen of juist tegen torenhoge bedragen en de andere helft was gehuurd. Het team bestond dus aan het begin van de transferperiode maar uit ongeveer zes spelers
Transfers in
[ afbeelding ]
Selectie
[ afbeelding ]
Opstelling
[ afbeelding ]
Ga ik hiermee degradatie ontlopen (de doelstelling) denken jullie?
Haha, thanks! Donadel is de DM die de bal afpaktquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:35 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
tuurlijk gaat dat lukken.![]()
ik zou alleen met de punt naar achterspelen, maar dat ben ik.
Je tactiek is gewoon nog niet ingeslepen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:57 schreef GlenSpey het volgende:
Merk dat de neiging om het spel terug te laden steeds moeilijker wordt te onderdrukken.
Al die verloren partijtjes die nergens op slaanen dan vaak ook nog tegen zwakkere tegenstanders...
Waarom zou je dan terug laden? Dan zou ik zo klaar zijn met het spel.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:57 schreef GlenSpey het volgende:
Merk dat de neiging om het spel terug te laden steeds moeilijker wordt te onderdrukken.
Al die verloren partijtjes die nergens op slaanen dan vaak ook nog tegen zwakkere tegenstanders...
Inmiddels wel hoor, ik heb nu 2 goede tactieken klaar staan met de juiste spelers. Ik pas de tactiek aan voor de tegenstander. Het gaat opzich ook wel redelijk goed, maar er wordt nog steeds gewoon teveel weggegeven. Ik nader op dit moment het einde van het seizoen en ik kan het niet accepteren dat ik straks de nacompetitie misloop omdat één zo'n hoerenjong zich van de bal laat lopen door die kut AIquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je tactiek is gewoon nog niet ingeslepen.
Ik heb niet het idee dat er nog meer is wat ik op dit moment kan doen om mijn spel te verbeteren. Ik ben onderhand al tig keer met een nieuwe carriere begonnen omdat ik niet tevreden wasquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom zou je dan terug laden? Dan zou ik zo klaar zijn met het spel.
Misschien ligt het spel van Nec en Cambuur je niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:07 schreef Wouterw17 het volgende:
Volgens mij worden Turkse clubs echt onderschat in FM. Had in m'n carriere met Dortmund al eens met 9-1 en 5-1 van Galatasaray gewonnen en nu met PSV tegen Besiktas een legio open kansen gemist waardoor het uiteindelijk maar 2-0 is geworden. Tegen clubs als NEC en Cambuur heb ik het veel moeilijker gehad tot nu toe.
Onherkenbaar.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:57 schreef GlenSpey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Europese Supercup.quote:
Ohja, vergeten! Op penalties verloren.quote:
Jammer, mooie doelstelling welquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ohja, vergeten! Op penalties verloren.
Heb ik een doelstelling voor dit seizoen; alle zes de titels pakken.
Meestal wordt je overgenomen of eruit gegooidquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:31 schreef GlenSpey het volgende:
Clubbie speelt nu op t hoogste niveau, maar draait nog altijd veel verlies per maand (ongeveer 6 miljoen uit en hooguit 2 miljoen erin). Wat gaat er gebeuren als de situatie echt kut wordt? Sta nu al 20 miljoen in de min![]()
Ik heb nog een paar spelers die zullen vertrekken binnenkort, maar het gaat nooit genoeg zijn. Meer spelers kan ik ook echt niet missen als ik me wil handhaven in de premiership...
Ohquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:33 schreef donroyco het volgende:
[..]
Meestal wordt je overgenomen of eruit gegooid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |