FC Barca, betere jeugd?quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:56 schreef donroyco het volgende:
Dilemma, net gepromoveerd naar de Serie A met Brescia (nu seizoen 2), heb mijn voorzitter gevraagd om een parent club, komen ze met de volgende opties:
• FC Barcelona
• Atlético Madrid
Ik weet niet welke ik moet kiezen...Iemand een doordachte keuze?
Uiteindelijk ook maar gedaan ja.quote:
ik zou ook voor Barcelona gaan.quote:
Waarom verkoop je hemquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:22 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
ik zou ook voor Barcelona gaan.
kijk anders even bij het B elftal of er wat voor je bij zit.
met pijn in het hard:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gedaan ja, nu wachten op de bevestigingquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:22 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik heb veel 4.5 sterren talenten, deze worden hopelijk net zo goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:40 schreef 44rdbei het volgende:
volledige lijst.Nice hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let wel op dat je voldoende Teamwork en Leiderschap in je team hebt![]()
hardquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:22 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
met pijn in het hard:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt voor de tip.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:45 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nice hoor.
Let wel op dat je voldoende Teamwork en Leiderschap in je team hebt
quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:11 schreef Super-B het volgende:
In het tweede seizoen ontslagen door Feyenoord... (8 november 2014).
Het team dat ik heb achtergelaten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Hoe krijg je dat voor elkaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wat doen al die buitenlanders daar? Je beginselectie heeft zoveel talent. Daar kan je gewoon heel ver mee komen.
Een slechte tactiek hebben die blijkbaar ook niet aansloot op de spelersselectie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?
En wat doen al die buitenlanders daar? Je beginselectie heeft zoveel talent. Daar kan je gewoon heel ver mee komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:36 schreef Super-B het volgende:
Internazionale werd vorig seizoen 10e en doet dit seizoen dus niet mee met de Europese competitie. Dit moet ik, na mijn aanstelling dit seizoen, voor elkaar zien te krijgen.
Nieuwe tactiek gemaakt en de juiste spelers gekocht:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik speel op het moment met dezelfde tacktiek (5-3-2 vorm met amc). Alleen ga jij voor de counter en heb ik het op controleren ingesteld (control + fluid).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben tevreden met hoe het gaat.
Nee, meer dat je alles koopt wat los en vast zit.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:27 schreef Super-B het volgende:
[..]
Ik hoop dat lach niet bedoeld is naar mijn baanpositie.
Dat weet ik. Het was meer een hint dat ik binnenkort alweer ontslagen ga worden ondanks mijn miljoenenaankopen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:31 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Nee, meer dat je alles koopt wat los en vast zit.
Baan status had ik nog niet eens gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |