Vilhena - Ziyech - Toornstraquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:36 schreef Scrummie het volgende:
En serieus he, Clasie verkopen zou niet heel stom zijn. Zyech + Toornstra halen en je middenveld is verbeterd. Dan Immers nog lozen.
Gaat natuurlijk nooit gebeuren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Vilhena - Ziyech - Toornstra
Immers op de bank
Clasie verkopen, Ziyech halen zou ook goed zijn.quote:
17 wedstrijden gespeeld zelfs.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Steenvoorden zat vorig jaar toch gewoon op het bankie bij Dordrecht?
Vilhena en Vormer én Ziyech word het fysiek wel erg magertjes.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Clasie verkopen, Ziyech halen zou ook goed zijn.
Vilhena - Ziyech - Vormer, en dan kijken hoe Karsdorp en Steenvoorden het verder doen.
Vilhena - Immers - Ziyech dan maar?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vilhena en Vormer én Ziyech word het fysiek wel erg magertjes.
Ben zo'n fan van Immersquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:02 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Vilhena - Immers - Ziyech dan maar?
Ik ben ook dol op Lexiequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ben zo'n fan van Immers.
Laten we er maar vanuit gaan dat het gewoon blijft zoals het blijft op het middenveld. Spitsje moet wel komen.
Van mij was sarcastisch overigens. Maar goed, eigenlijk zou je Clasie vet moeten kunnen maken: Clasie. Veel meer spiermassa enzo. Wereldtop.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:07 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik ben ook dol op Lexie. Maar ik denk dat dat voor op het middenveld de meest fysiek aanwezige is. We missen een type Gatusso.
Van mij ookquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Van mij was sarcastisch overigens. Maar goed, eigenlijk zou je Clasie vet moeten kunnen maken: Clasie. Veel meer spiermassa enzo. Wereldtop.
Thomas Buffel?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Van mij ook
Ja, als Clasie een buffel was geweest
Eens.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:50 schreef Divje het volgende:
Mensen die op Van Beek zeiken terwijl hij onze nieuwe De Vrij is.Die jongen gaat geld opleveren, en tot die tijd zullen jullie zien dat hij een top-verdediger is voor zijn leeftijd
Zoals hij ballen op je stropdas kan leggen zijn er weinig van in Nederland. Heerlijke cross-pass heeft die jongen. En zijn debuut toen tegen PSV (?) was zéér solide. Heb veel vertrouwen in hem.quote:
Eens. Laat Karsdorp daar maar rijpen. Zal zijn terugval hebben omdat hij jong is. Maar hij zal leren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:57 schreef Euribob het volgende:
Laten we die Toornstra maar lekker niet halen.
De_Kromme was er ook al fan van.
Zo houterig is hij niet. Voor een verdediger.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Zoals hij ballen op je stropdas kan leggen zijn er weinig van in Nederland. Heerlijke cross-pass heeft die jongen. En zijn debuut toen tegen PSV (?) was zéér solide. Heb veel vertrouwen in hem.
Alleen dat houterige spreekt me niet aan, maarja
Heb dat beeld een beetje door die kromme houding van hem. Maar als hij speelt merk je daar niks van iddquote:Op zondag 10 augustus 2014 00:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zo houterig is hij niet. Voor een verdediger.
Voor alles tot de 3 miljoen moet je die gewoon halen. Het is gewoon een net iets betere versie van Clasie (hoewel Clasie nog veel jonger is) maar vooral met zo'n 9 keer meer scorend vermogen. Als je competitie, Europees én beker wil spelen dan komen beide sowieso makkelijk aan hun minuten. Zeker als Vormer en/of Goosens vertrekken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:57 schreef Euribob het volgende:
Laten we die Toornstra maar lekker niet halen.
De_Kromme was er ook al fan van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |