Bij onze pisplek tussen camping 3 en 2 sterft het altijd van de tenten tussen de bomenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:52 schreef pokkerdepok het volgende:
jammer dat er geen bomen op de velden staan he...
[ [url=http://cdn3-www.webecoist.momtastic.c(...)eepee.jpg]afbeelding[/url] ]
Er staan wel degelijk bomen tussen de campingsquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:52 schreef pokkerdepok het volgende:
jammer dat er geen bomen op de velden staan he...
[ [url=http://cdn3-www.webecoist.momtastic.c(...)eepee.jpg]afbeelding[/url] ]
Dat was ook mijn pisplek vorig jaar!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Bij onze pisplek tussen camping 3 en 2 sterft het altijd van de tenten tussen de bomen
High five! (als je je handen gewassen hebt)quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:56 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat was ook mijn pisplek vorig jaar!
En het midden van 1,2,3 en 4 zijn er bomen achter de sanitairtenten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Bij onze pisplek tussen camping 3 en 2 sterft het altijd van de tenten tussen de bomen
lekker met die tent boven de greppel hangenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:57 schreef WpuntNL het volgende:
[..]
En het midden van 1,2,3 en 4 zijn er bomen achter de sanitairtenten.
Mijn grootste angst zou zijn (als ik mijn tent in een pisgreppel zou zetten) dat ie dan naar beneden zou vallen.. Of nog erger: doorzakken. Stel je dat eens voorquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:58 schreef pokkerdepok het volgende:
dus je mag gewoon je tent opzetten tussen de bomen?
nou, opgelost dan.
dit kan ook nog, die zijn speciaal voor het regenwoud.
[ afbeelding ]
haha wel goed vastmaken inderdaad...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:03 schreef enthousyasko het volgende:
[..]
Mijn grootste angst zou zijn (als ik mijn tent in een pisgreppel zou zetten) dat ie dan naar beneden zou vallen.. Of nog erger: doorzakken. Stel je dat eens voor
Snap ook echt niet dat er mensen zijn die doodleuk hun tent tegenover de 24-uurs zettenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:03 schreef enthousyasko het volgende:
[..]
Mijn grootste angst zou zijn (als ik mijn tent in een pisgreppel zou zetten) dat ie dan naar beneden zou vallen.. Of nog erger: doorzakken. Stel je dat eens voor
Nou, als ik zou moeten kiezen tussen 24-uurs herrie en 24-uurs pisstank en pisdoordrenkte tentbodem, zou ik toch voor dat eerste gaan. Want oordoppenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:05 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Snap ook echt niet dat er mensen zijn die doodleuk hun tent tegenover de 24-uurs zetten
Been there... Done that... 17 en naïef...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:05 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Snap ook echt niet dat er mensen zijn die doodleuk hun tent tegenover de 24-uurs zetten
Ouch betrapt. Automatisme, ik lees het ook overal door elkaarquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De 24 uurs, newbies, dat is iets wat nu LL café heet.
Ooh verrek in me 1e jaar heette het ook al "Lowlands Cafe"quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Daar sta ik altijd. Op zo'n bomenstukjequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:57 schreef WpuntNL het volgende:
[..]
En het midden van 1,2,3 en 4 zijn er bomen achter de sanitairtenten.
Fuck dat. Gewoon 24uursquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:07 schreef WpuntNL het volgende:
[..]
Been there... Done that... 17 en naïef...
Ging prima in 1996... Na 600 bier merk je daar niks meer van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |