Voorspellingen 2014!quote:De eerste dag van Lowlands 2013 was vooral zonnig, met af en toe een pittige bui. Het programma bracht stevige namen als Slayer en Nine Inch Nails, maar ook onbekende parels als Pokey Lafarge en The 1975. Dit hele weekend doet nrc.nl live verslag vanaf het festivalterrein met een liveblog. Bekijk ook de eerdere fotoserie over de intocht van Lowlandsbezoekers op donderdag.
Die doe ik zelf altijd ja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:42 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Boterhamzakjes om je voeten als je schoenen draagt
Het wordt kut qua weer, ben blij dat ik geen kaarten heb gekochtquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:43 schreef richolio het volgende:
[..]
Die doe ik zelf altijd ja.Alhoewel ik eraan zit te denken om deze keer maar kaplaarzen te dragen.
Asjeblieft!quote:
Zelfde hier! Ben me al intensief aan het inlezenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:00 schreef natasjab het volgende:
Dit wordt mijn eerste LL ooit, uberhaupt de eerste keer dat ik ga kamperen. Ben benieuwd hoe ik dit ga overleven
Ben geen ware kampeerder, maar goed onderzeil lijkt me handig?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:42 schreef richolio het volgende:
Weet iemand wat ik kan doen om te voorkomen dat water of modder via de grond mijn tentje in komt?
Onderzeil natuurlijk.. Een hele goede voor LL-weekend..quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:42 schreef richolio het volgende:
Weet iemand wat ik kan doen om te voorkomen dat water of modder via de grond mijn tentje in komt?
Dit. En zorgen dat je een plekje hebt dat iets hoger ligt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:42 schreef richolio het volgende:
Actionquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Onderzeil natuurlijk.. Een hele goede voor LL-weekend..
Als je perse perse perse zeker wil weten dat je droog blijft, ja..quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:52 schreef FietsKoerier het volgende:
Geen enkele tent is toch bestand tegen 5cm laag water. Moet je dan pallets ofzo meenemen op het op te zetten?
Liggen we daar hoor met zn allen op camping 3 op onze buik de hoogste plek van het veld op te zoekenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:13 schreef RoaRRR het volgende:
- Bij aankomst even op je buik gaan liggen op het gras om de hoogste plek van het veld op te zoeken.
Ik wil gewoon dat m'n tent droog blijft.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je perse perse perse zeker wil weten dat je droog blijft, ja..
Dat willen we allemaal wel, denk ik.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:22 schreef FietsKoerier het volgende:
[..]
Ik wil gewoon dat m'n tent droog blijft.
Of hoort dat bij het avontuur?
Klopt.. Maar doordat er nu gezegd wordt dat het minder gaat regenen, daar wordt ik al blijer van!quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:36 schreef FietsKoerier het volgende:
De voorspelling verandert continue. Vaak zitten ze op de dag zelf nog naast de voorspelling, echt waardeloos.
Weersvoorspellingen zijn niet meer wat ze geweest zijn.
Maar nu wordt het misschien geen (ongewilde) buikschuivers meer.quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:50 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Klopt.. Maar doordat er nu gezegd wordt dat het minder gaat regenen, daar wordt ik al blijer van!
Blijf lekker met droogte uit mijn regen topicquote:Op zondag 10 augustus 2014 10:50 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Klopt.. Maar doordat er nu gezegd wordt dat het minder gaat regenen, daar wordt ik al blijer van!
Neequote:Op zondag 10 augustus 2014 11:10 schreef richolio het volgende:
[..]
Blijf lekker met droogte uit mijn regen topic
Lijkt me een prachtig gezicht!quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:22 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Liggen we daar hoor met zn allen op camping 3 op onze buik de hoogste plek van het veld op te zoeken
Tenzij het dus heeft geregend en het overal aan het modderen is.. Dan ga ik liever niet op m'n buik, of het nou vallen of voelen isquote:
Vliegers mee!quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Overigens, laten we het niet alleen over de regen hebben; er is deze week een gemiddelde van windkracht 7 mogelijk.
Wedstrijdje wie het langst op de Alpha kan blijven staan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Overigens, laten we het niet alleen over de regen hebben; er is deze week een gemiddelde van windkracht 7 mogelijk.
Maar het komt iig al een stuk dichter in de buurt dan de 2, twee 3en en een 5 van een paar dagen terug.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:00 schreef WpuntNL het volgende:
Ach.... 3x 5 en een 7 maakt nog geen voldoende
Hopelijk wordt het met de dag beter!quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:27 schreef Micson het volgende:
[..]
Maar het komt iig al een stuk dichter in de buurt dan de 2, twee 3en en een 5 van een paar dagen terug.
Zeker!quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:27 schreef Micson het volgende:
[..]
Maar het komt iig al een stuk dichter in de buurt dan de 2, twee 3en en een 5 van een paar dagen terug.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:22 schreef FietsKoerier het volgende:
[..]
Ik wil gewoon dat m'n tent droog blijft.
Of hoort dat bij het avontuur?
De Waard tentenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neem een joekel van een tent mee ala zo'n bevertent. Stormbestendig en een kuip waaar geen water doorheen komt. Kamperen 2.0 is dta...Tent zelf is niet te tillen trouwens
Bij onze pisplek tussen camping 3 en 2 sterft het altijd van de tenten tussen de bomenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:52 schreef pokkerdepok het volgende:
jammer dat er geen bomen op de velden staan he...
[ [url=http://cdn3-www.webecoist.momtastic.c(...)eepee.jpg]afbeelding[/url] ]
Er staan wel degelijk bomen tussen de campingsquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:52 schreef pokkerdepok het volgende:
jammer dat er geen bomen op de velden staan he...
[ [url=http://cdn3-www.webecoist.momtastic.c(...)eepee.jpg]afbeelding[/url] ]
Dat was ook mijn pisplek vorig jaar!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Bij onze pisplek tussen camping 3 en 2 sterft het altijd van de tenten tussen de bomen
High five! (als je je handen gewassen hebt)quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:56 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat was ook mijn pisplek vorig jaar!
En het midden van 1,2,3 en 4 zijn er bomen achter de sanitairtenten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Bij onze pisplek tussen camping 3 en 2 sterft het altijd van de tenten tussen de bomen
lekker met die tent boven de greppel hangenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:57 schreef WpuntNL het volgende:
[..]
En het midden van 1,2,3 en 4 zijn er bomen achter de sanitairtenten.
Mijn grootste angst zou zijn (als ik mijn tent in een pisgreppel zou zetten) dat ie dan naar beneden zou vallen.. Of nog erger: doorzakken. Stel je dat eens voorquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:58 schreef pokkerdepok het volgende:
dus je mag gewoon je tent opzetten tussen de bomen?
nou, opgelost dan.
dit kan ook nog, die zijn speciaal voor het regenwoud.
[ afbeelding ]
haha wel goed vastmaken inderdaad...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:03 schreef enthousyasko het volgende:
[..]
Mijn grootste angst zou zijn (als ik mijn tent in een pisgreppel zou zetten) dat ie dan naar beneden zou vallen.. Of nog erger: doorzakken. Stel je dat eens voor
Snap ook echt niet dat er mensen zijn die doodleuk hun tent tegenover de 24-uurs zettenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:03 schreef enthousyasko het volgende:
[..]
Mijn grootste angst zou zijn (als ik mijn tent in een pisgreppel zou zetten) dat ie dan naar beneden zou vallen.. Of nog erger: doorzakken. Stel je dat eens voor
Nou, als ik zou moeten kiezen tussen 24-uurs herrie en 24-uurs pisstank en pisdoordrenkte tentbodem, zou ik toch voor dat eerste gaan. Want oordoppenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:05 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Snap ook echt niet dat er mensen zijn die doodleuk hun tent tegenover de 24-uurs zetten
Been there... Done that... 17 en naïef...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:05 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Snap ook echt niet dat er mensen zijn die doodleuk hun tent tegenover de 24-uurs zetten
Ouch betrapt. Automatisme, ik lees het ook overal door elkaarquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De 24 uurs, newbies, dat is iets wat nu LL café heet.
Ooh verrek in me 1e jaar heette het ook al "Lowlands Cafe"quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Daar sta ik altijd. Op zo'n bomenstukjequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:57 schreef WpuntNL het volgende:
[..]
En het midden van 1,2,3 en 4 zijn er bomen achter de sanitairtenten.
Fuck dat. Gewoon 24uursquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:07 schreef WpuntNL het volgende:
[..]
Been there... Done that... 17 en naïef...
Ging prima in 1996... Na 600 bier merk je daar niks meer van.
quote:
"Jaah leuk we gaan in de hoek op camping 1 zitten" nou ze hebben het gewetenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Je moet je tent ook nooit dicht op een hek zetten. Je zit gegarandeerd het weekend in de pislucht.
Dat is een fantastisch idee!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:08 schreef pokkerdepok het volgende:
of koop een veldbed, in je tent zetten, maakt het niet uit of ie onderloopt.
[ afbeelding ]
deze bij de lidl
[ afbeelding ]
Poten gaan door het grondzeil.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:08 schreef pokkerdepok het volgende:
of koop een veldbed, in je tent zetten, maakt het niet uit of ie onderloopt.
[ afbeelding ]
deze bij de lidl
[ afbeelding ]
hoezo?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:08 schreef Grumpey het volgende:
Niks wint het ooit van een de Waard tent. Jammer alleen voor je rug.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:04 schreef Grumpey het volgende:
[..]
30 seconden voor het kwartje viel, geen slechte tijd hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |