Gekookt eitje los of bij de banaan + zout op brood?!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:15 schreef uniekhoorn het volgende:
banaan met wat zout en een gekookt eitje
Los maar nu ben ik nieuwsgierig naar de combi, helaas al opquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:21 schreef minilot het volgende:
[..]
Gekookt eitje los of bij de banaan + zout op brood?!
Wel het zout op de banaan, toch? Ook dat lijkt me vreemd, maar lekker. Gauw proberen als ik weer eens bananen in huis heb.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Los maar nu ben ik nieuwsgierig naar de combi, helaas al op
Yep, beetje zout, haalt de smaak enorm naar bovenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:41 schreef minilot het volgende:
[..]
Wel het zout op de banaan, toch? Ook dat lijkt me vreemd, maar lekker. Gauw proberen als ik weer eens bananen in huis heb.
Dat kan ik me goed voorstellen. Zeker bij banaan, dat van zichzelf toch wat weeïg zoet en vlak smaakt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:41 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Yep, beetje zout, haalt de smaak enorm naar boven
om dezelfde reden doe ik soms een beetje peper op m'n aardbeienquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:41 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Formeelquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Is dit voer niet buitenlands dan?![]()
quote:
Tadaaa, ontbijt:quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:41 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mooi geschoten foto. Is dat honing op je snee brood of olie?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:09 schreef minilot het volgende:
Tadaaa, ontbijt:
Was inderdaad erg lekker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |