Hee, Fft, nu ik toch op de Koreaanse toer ben (zie Foodgawkertopic), welk Koreaans gerecht zal ik later in de week eens maken, afgezien van ssambap en bibimbap?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Stuk focaccia met olijf en tomaat.
Vanavond tortiglioni met geroosterde groenten, kip, tomaat-chilisaus, rode pesto en parmezaan.
Jajangmyeonquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:09 schreef minilot het volgende:
[..]
Hee, Fft, nu ik toch op de Koreaanse toer ben (zie Foodgawkertopic), welk Koreaans gerecht zal ik later in de week eens maken, afgezien van ssambap en bibimbap?
Nashipeer wordt verkocht door een grote groentenwinkel een dorp verderopquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jajangmyeon![]()
Is budgeteten in Korea en zoooo lekker! Wel ietwat zoetig.
Anders bulgogi maar hoe kom je aan Koreaanse peer...
Is dit voer niet buitenlands dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:08 schreef Iwanius het volgende:
Bekend 12 uurtje dat weer prima smaakte na het buitenlandse vakantievoer van de afgelopen dagen.
Waar was je naartoe?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:08 schreef Iwanius het volgende:
Bekend 12 uurtje dat weer prima smaakte na het buitenlandse vakantievoer van de afgelopen dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |