SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Er is wel een ervaren speler nodig bij dit Ajax maar of dat Eto'o moet zijn betwijfel ik.
Volgens mij is het geen speler die dienend kan zijn tov de jeugdspelers maar voor zijn eigen eer en glorie gaat. Als ie dat wel kan zijn dan is ie welkom voor een jaartje.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Eto heeft meer talent in zijn teen dan de hele aanval van Ajax bij mekaar. Je zou blij moeten zijn als hij komt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:04 schreef Pedroso het volgende:
Er is wel een ervaren speler nodig bij dit Ajax maar of dat Eto'o moet zijn betwijfel ik.
Volgens mij is het geen speler die dienend kan zijn tov de jeugdspelers maar voor zijn eigen eer en glorie gaat. Als ie dat wel kan zijn dan is ie welkom voor een jaartje.![]()
Welk Bazoer verhaal? Dat verhaal waar jij op meende te moeten reageren. En waar ik stelde dat ik denk dat hij wellicht op wat meer speeltijd had gehoopt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
waar heb jij het nou over? welk bazoer verhaal? dat jij zei dat hij bij psv wel gespeeld zou hebbendat is toch niet serieus te nemen
jij vind dat users Milik ophemelen omdat ze Milikzeggen, dat is toch geen argument? omdat er een fucking emoticon naast een naam wordt geplaatst omdat hij aardig aan het scoren was in de voorbereiding, ik weet zeker dat dit ook bij luuk de jong gebeurde of welke speler dan ook die aardig speelde
er heeft hier niemand geroepen dat milik onze verlosser is, dus praat dan ook geen onzin
En je begint toch zelf over dat PSV het moet doen met De Jong en Feyenoord het moet doen met praten over Guidetti. Dan ben je toch van mening dat Ajax momenteel betere zaken heeft gedaan op het gebied van spitsen? Op mijn beurt stel ik dat dat nergens op is gebaseerd.
Daarnaast was er bij het gros van de PSV'ers geen hosanna stemming toen De Jong kwam. Werd vanzelfsprekend mat op gereageerd, aangezien hij 2 jaar niets heeft gepresteerd. Lijkt me meer dan normaal.
En jij weet zelf ook dat het niet om een emoticon gaat, maar om het ophemelen van spelers die je nog nooit in een serieuze wedstrijd hebt gezien. Of dat nu aanwinsten of jeugdspelers zijn. Daar zijn heel veel Ajacieden heel sterk in.
Daarnaast was het nog grappiger geweest wanneer je een TT had gemaakt met MilikMaar dat terzijde.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Ik zou het geweldig vinden als Eto'o komtEn natuurlijk kiest ie liever voor ons aller ajax dan een degradatiekandidaat in Engeland zoals QPR of West Ham. Lekker de dubbel pakken en de halve finale van de CL met Eto'o
![]()
![]()
quote:Bij het afscheid volgde dan ook geen afwijzing, maar zei Eto'o het Amsterdamse voorstel in beraad te houden en binnen enkele dagen uitsluitsel te geven. Om hem definitief over de streep te trekken, kreeg de 'Gazelle uit Kameroen', zoals één van zijn vele mooie bijnamen luidt, een uitnodiging om morgen in de Amsterdam ArenA Ajax-Vitesse bij te wonen. Die werd in principe geaccepteerd.![]()
Zou een enorme aanwinst voor de eredivisie zijn.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:08 schreef OllieWilliams het volgende:
Ik zou het geweldig vinden als Eto'o komtEn natuurlijk kiest ie liever voor ons aller ajax dan een degradatiekandidaat in Engeland zoals QPR of West Ham. Lekker de dubbel pakken en de halve finale van de CL met Eto'o
VBL / De stylist
ik vergeleek op dat moment guidetti en luuk met eto'o, in die hele discussie heb ik milik nooit genoemd daar kwam jij meequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Welk Bazoer verhaal? Dat verhaal waar jij op meende te moeten reageren. En waar ik stelde dat ik denk dat hij wellicht op wat meer speeltijd had gehoopt.
En je begint toch zelf over dat PSV het moet doen met De Jong en Feyenoord het moet doen met praten over Guidetti. Dan ben je toch van mening dat Ajax momenteel betere zaken heeft gedaan op het gebied van spitsen? Op mijn beurt stel ik dat dat nergens op is gebaseerd.
Daarnaast was er bij het gros van de PSV'ers geen hosanna stemming toen De Jong kwam. Werd vanzelfsprekend mat op gereageerd, aangezien hij 2 jaar niets heeft gepresteerd. Lijkt me meer dan normaal.
En jij weet zelf ook dat het niet om een emoticon gaat, maar om het ophemelen van spelers die je nog nooit in een serieuze wedstrijd hebt gezien. Of dat nu aanwinsten of jeugdspelers zijn. Daar zijn heel veel Ajacieden heel sterk in.
Daarnaast was het nog grappiger geweest wanneer je een TT had gemaakt met MilikMaar dat terzijde.
maar ik ben er nu wel klaar meeik heb mijn lolletje gehad en ik denk dat onze "discussie" dit topic niet echt naar een hoog niveau helpt
![]()
Gaat het record van Coen Dillen er dan eindelijk aan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zou een enorme aanwinst voor de eredivisie zijn.![]()
Als hij Van der Heijden en Kruiswijk live ziet aankloten krijgt hij er wellicht wel juist zin in speculerende of hij 70 of toch 100 goals gaat maken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:14 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nu weet ik écht zeker dat hij niet komt![]()
Ik heb nooit iedere Ajacied over een kam gescheerd wanneer het ging over het ophemelen van spelers. Ik heb jou niet Eto'o zien beschrijven en als je beter had opgelet had je gezien dat ik een komst van Eto'o zou toe juichen en dat ik die iets hoger inschaal dan eerder genoemde spelers.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik vergeleek op dat moment guidetti en luuk met eto'o, in die hele discussie heb ik milik nooit genoemd daar kwam jij mee
maar ik ben er nu wel klaar meeik heb mijn lolletje gehad en ik denk dat onze "discussie" dit topic niet echt naar een hoog niveau helpt
Dus wellicht was deze "hoogstaande" discussie niet helemaal nodig, maar ik heb er ook wel plezier aan beleefd.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Oh kut dus naar aanleiding van de wedstrijd morgen bepaalt hij of hij wel of niet komt. Nou, gelukkig heb ik ook voldoende vertrouwen in Milik.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Eto'o zit morgen in de ArenA op de tribune. Als ie geen interesse had om in Amsterdam te komen spelen zou hij dat zeker niet doen. Dat ie komt kijken is in ieder geval hoopgevend. Met hem halen we meer ervaring in huis dan Poulsen en Ooijer bij elkaar, met alle respect.![]()
Nee, maar serieus. Goed voor de aantrekkingskracht van de eredivisie. Daarnaast denk ik dat die echt wel meerwaarde heeft. Maar ik denk niet dat hij akkoord gaat met 1mio bruto per jaar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:14 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Gaat het record van Coen Dillen er dan eindelijk aan?Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Wij spelen wel CL he. Las dat er voornamelijk een rij matige clubs uit Engeland achter hem aan zaten voor de restquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, maar serieus. Goed voor de aantrekkingskracht van de eredivisie. Daarnaast denk ik dat die echt wel meerwaarde heeft. Maar ik denk niet dat hij akkoord gaat met 1mio bruto per jaar.![]()
die feyenoord en psv opmerking was dan ook niet naar jou toe gerichtquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb nooit iedere Ajacied over een kam gescheerd wanneer het ging over het ophemelen van spelers. Ik heb jou niet Eto'o zien beschrijven en als je beter had opgelet had je gezien dat ik een komst van Eto'o zou toe juichen en dat ik die iets hoger inschaal dan eerder genoemde spelers.
Dus wellicht was deze "hoogstaande" discussie niet helemaal nodig, maar ik heb er ook wel plezier aan beleefd.![]()
![]()
Ik vermoed ook wel dat er een creatieve constructie nodig is om dit te laten slagen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, maar serieus. Goed voor de aantrekkingskracht van de eredivisie. Daarnaast denk ik dat die echt wel meerwaarde heeft. Maar ik denk niet dat hij akkoord gaat met 1mio bruto per jaar.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zat net bij de Mac en daar las ik de Telegraaf waar in het stond. Mike Verweij is doorgaans. Zie ook goed geinformeerd.
http://www.ajaxshowtime.c(...)prak-met-eto-o-.html![]()
Geen rede meer om niet naar Ajax te willen dus. Misschien wil 'ie wel op vrijwillige basis?quote:If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Dat ophemelen van spelers was niet direct op jou gericht.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
die feyenoord en psv opmerking was dan ook niet naar jou toe gericht
VBL / De stylist
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat ophemelen van spelers was niet direct op jou gericht.![]()
![]()
Hij kan in z'n eentje een straatrace organiseren dus. Baas.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Overigens mag een speler die 5 minuten is ingevallen niet daarna nog in Jong Ajax spelen, die aanpassingen zijn toch niet doorgevoerd helaas. Een 3e spits is dus wel handig.![]()
want jong ajax moet kampioen worden?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:31 schreef j0rdiiii het volgende:
Overigens mag een speler die 5 minuten is ingevallen niet daarna nog in Jong Ajax spelen, die aanpassingen zijn toch niet doorgevoerd helaas. Een 3e spits is dus wel handig.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Erg sneu voor Zivkovic ook dit hoor. Nja sneu, als Eto komt. Is hij 3e spits en is zijn carrière wel gedaan. Zonde zonde.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:31 schreef j0rdiiii het volgende:
Overigens mag een speler die 5 minuten is ingevallen niet daarna nog in Jong Ajax spelen, die aanpassingen zijn toch niet doorgevoerd helaas. Een 3e spits is dus wel handig.![]()
Nee inderdaad zeg.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:32 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Erg sneu voor Zivkovic ook dit hoor. Nja sneu, als Eto komt. Is hij 3e spits en is zijn carrière wel gedaan. Zonde zonde.![]()
lol u wot m8quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:32 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Erg sneu voor Zivkovic ook dit hoor. Nja sneu, als Eto komt. Is hij 3e spits en is zijn carrière wel gedaan. Zonde zonde.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:32 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Erg sneu voor Zivkovic ook dit hoor. Nja sneu, als Eto komt. Is hij 3e spits en is zijn carrière wel gedaan. Zonde zonde.![]()
![]()
Manneke is 17 (18?) joh. Die vindt het schitterend om te leren van Bergkamp en Eto'o. Komt wel goed met die jongenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:32 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Thanks. Shirt is besteldquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
9 natuurlijk. Sigthorsson gaat nog weg.![]()
quote:twitter:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:
Wij hebben hier al besloten dat hij komt, dus hij komt. Zo moeilijk is het allemaal niet hoor.![]()
Effe een paar miljoen aan salaris bij elkaar harken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wij hebben hier al besloten dat hij komt, dus hij komt. Zo moeilijk is het allemaal niet hoor.![]()
Ja denk het ook. Ajax is echt te min voor hem.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wij hebben die mad money tochquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:49 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Effe een paar miljoen aan salaris bij elkaar harken.Oh.![]()
Die paar miljoen heeft Feyenoord ons al opgeleverdquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:49 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Effe een paar miljoen aan salaris bij elkaar harken.![]()
![]()
ik heb Eto_O gekozenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoe dan? Je kan geen apostrof invoeren.![]()
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:50 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Die paar miljoen heeft Feyenoord ons al opgeleverd![]()
![]()
Koop een Groningen shirt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:55 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
gefopt hihi. Ik koop alleen shirts met echte Ajacieden achterop![]()
![]()
Trouwens dat uitshirt van Ajax vind ik maar niks. Met dat gehandicapten sponsor, goed doel hoor. Maar het staat zo dom.![]()
Matig.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:00 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hoe was Lindgren eigenlijk bij Ajax? Nooit echt opgelet toen.![]()
Ajax wil nog meer cash hebbenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:01 schreef Tjacka het volgende:
arena card gaan ze afschaffen
dit beleid
Oh.![]()
Geen Chelsea.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:06 schreef regiliopeace het volgende:
[ afbeelding ]
De wikipedia-hooligans hebben al toegeslagen. Milik moet eerst nog maar eens een gouden medaille zien te halen.![]()
![]()
Bedankt voor je bijdragequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:10 schreef huffderobot het volgende:
O ja. Eto'o. Direct doen!![]()
Zou het transfer"beleid" van Ajax helemaal "af" maken.
Oh.![]()
jij bent echt idiootquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax wil nog meer cash hebbenGroot fan van User Wotte![]()
Heerlijk. Het is allerminst zeker dat die gozert komt en iedere anti-Ajacied in Nederland loopt al te schuimbekken.![]()
![]()
Heerlijk die afgunstquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:14 schreef Vriezzer het volgende:
Heerlijk. Het is allerminst zeker dat die gozert komt en iedere anti-Ajacied in Nederland loopt al te schuimbekken.
Oh.![]()
Oké bedankt voor je bijdrage.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:16 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik heb hem bij FM al in mijn team ge-edit, dus wat mij betreft is het rond.![]()
Nu Eto'o, straks Messi en coquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zou tof zijn voor de Eredivisie als Eto'o komt.
Het is geen Luuk de Jong, maar hé!What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ja doe je best. Je hebt toch vrij weinig te doen toch?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:20 schreef Fargo het volgende:
[..]
Dank. Moet ik jouw kwaliteitsposts even op een rijtje zetten?![]()
Valt mee. De was is bijna klaar en mijn brood ligt te ontdooien.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:21 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja doe je best. Je hebt toch vrij weinig te doen toch?![]()
Waar het op sloeg weet ik trouwens niet, want je post hier wat meer dan ik lijkt me.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:21 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja doe je best. Je hebt toch vrij weinig te doen toch?![]()
Aha een echte huisman. Goed je best doen hé, voor dat je vrouw thuis komt. En je klapjes krijgt.. of heb je geen vrouw?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:22 schreef Fargo het volgende:
[..]
Valt mee. De was is bijna klaar en mijn brood ligt te ontdooien.![]()
Ja, een heel echte. Al mijn derde weekend vrij in 2014. Ik bof maar. En mijn 'vrouw' zit gewoon hier. Die wacht ook op het brood. Ja, wij hebben een mal leven.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:23 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Aha een echte huisman. Goed je best doen hé, voor dat je vrouw thuis komt. En je klapjes krijgt.. of heb je geen vrouw?![]()
Valt mee. Jij denk ik meer als je alleen maar je brood aan het ontdooien bent en op de was aan het wachten bent.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:22 schreef Fargo het volgende:
[..]
Waar het op sloeg weet ik trouwens niet, want je post hier wat meer dan ik lijkt me.![]()
Leuk wachten op brood.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:25 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ja, een heel echte. Al mijn derde weekend vrij in 2014. Ik bof maar. En mijn 'vrouw' zit gewoon hier. Die wacht ook op het brood. Ja, wij hebben een mal leven.![]()
Gast je bent 14...quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:23 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Aha een echte huisman. Goed je best doen hé, voor dat je vrouw thuis komt. En je klapjes krijgt.. of heb je geen vrouw?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:25 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ja, een heel echte. Al mijn derde weekend vrij in 2014. Ik bof maar. En mijn 'vrouw' zit gewoon hier. Die wacht ook op het brood. Ja, wij hebben een mal leven.Wat heeft dit met Ajax te maken?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:25 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Valt mee. Jij denk ik meer als je alleen maar je brood aan het ontdooien bent en op de was aan het wachten bent.Oh.![]()
Ik neem aan dat het voor Ajax ook een totale verrassing zou zijn als Eto'o akkoord zou gaan. Even aangenomen dat Ajax financieel gezien niet het meest aantrekkelijke aanbod zal doen.
Wat sowieso voor Ajax wel telt is dat het een mooi PR-stuntje is, ook als Eto'o niet komt. Je kunt het mooi in het nieuws brengen als: ja, dat heb je als je Ajax bent. Dan zijn er sterspelers zoals Eto'o die aan je denken. Kan je sponsoren en talenten mee confronteren. Kijk: Ajax speelt misschien geen toonaangevende rol meer in de Champions League, maar we worden zeker nog wel gezien. Boodschap voor de sponsoren: Met net wat extra inkomen kunnen we misschien eens een bijzondere naam aan ons verbinden. Aan talenten de boodschap: Zie je nou wel, Ajax telt mee. Als je het goed doet bij ons, dan kun je een transfer naar een mooie club maken, want je wordt gezien in voetballand als je bij Ajax speelt.
Deze situatie is al een win-situatie. Komt hij een wedstrijd bekijken? Nog wat extra PR voor Ajax. Zelfs al tekent hij niet, wat ik persoonlijk denk, dan nog heeft Ajax er al baat bij gehad.![]()
Oh, sorry, hoor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Wat heeft dit met Ajax te maken?
Malloot.![]()
Mwa, ik denk dat je nu wel redelijk overdrijft.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:27 schreef Vriezzer het volgende:
Ik neem aan dat het voor Ajax ook een totale verrassing zou zijn als Eto'o akkoord zou gaan. Even aangenomen dat Ajax financieel gezien niet het meest aantrekkelijke aanbod zal doen.
Wat sowieso voor Ajax wel telt is dat het een mooi PR-stuntje is, ook als Eto'o niet komt. Je kunt het mooi in het nieuws brengen als: ja, dat heb je als je Ajax bent. Dan zijn er sterspelers zoals Eto'o die aan je denken. Kan je sponsoren en talenten mee confronteren. Kijk: Ajax speelt misschien geen toonaangevende rol meer in de Champions League, maar we worden zeker nog wel gezien. Boodschap voor de sponsoren: Met net wat extra inkomen kunnen we misschien eens een bijzondere naam aan ons verbinden. Aan talenten de boodschap: Zie je nou wel, Ajax telt mee. Als je het goed doet bij ons, dan kun je een transfer naar een mooie club maken, want je wordt gezien in voetballand als je bij Ajax speelt.
Deze situatie is al een win-situatie. Komt hij een wedstrijd bekijken? Nog wat extra PR voor Ajax. Zelfs al tekent hij niet, wat ik persoonlijk denk, dan nog heeft Ajax er al baat bij gehad.Dit, dus.![]()
Ik vind het ook wel slim van Overmars, en gedurfd, dat hij zich in de strijd om deze speler durft te mengen. Zover als hierboven durf ik niet te gaan, maar even laten zien dat je er nog bent en dat je meedoet om handtekeningen die miljoenen kunnen kosten. Andere spelers zien dat ook wel. Wat dat betreft heeft hij wel een punt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mwa, ik denk dat je nu wel redelijk overdrijft.![]()
Je hebt net twee nieuwe spitsen gehaald - bovendien is de vorige nog niet eens verkocht. Ga je lopen flirten met een (waarschijnlijk) onhaalbaar figuur..quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:27 schreef Vriezzer het volgende:
Deze situatie is al een win-situatie. Komt hij een wedstrijd bekijken? Nog wat extra PR voor Ajax. Zelfs al tekent hij niet, wat ik persoonlijk denk, dan nog heeft Ajax er al baat bij gehad.
Win-win-win-win. Duidelijk.![]()
Denk je dat die twee spitsen niet zouden leren van een gewezen spits als Eto'o? Of trainen die liever met Siggy, denk je?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:30 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Je hebt net twee nieuwe spitsen gehaald - bovendien is de vorige nog niet verkocht. Ga je lopen flirten met een (waarschijnlijk) onhaalbaar figuur..
Win-win-win-win. Duidelijk.![]()
Op AS geruchten dat Overmars met Eto'o in het Victoria Hotel bij CS is aangekomen.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Ik denk dat die twee jongens moeten voetballen en vertrouwen moeten krijgen. Dit is het omgekeerde daarvan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:32 schreef Fargo het volgende:
[..]
Denk je dat die twee spitsen niet zouden leren van een gewezen spits als Eto'o? Of trainen die liever met Siggy, denk je?![]()
Had 'ie een koffertje bij zich?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:32 schreef Planga het volgende:
Op AS geruchten dat Overmars met Eto'o in het Victoria Hotel bij CS is aangekomen.![]()
De vorige heeft geen toekomst bij Ajax. De ene aankoop is gehaald voor de toekomst. Is zo ook duidelijk overeengekomen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:30 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Je hebt net twee nieuwe spitsen gehaald - bovendien is de vorige nog niet eens verkocht. Ga je lopen flirten met een (waarschijnlijk) onhaalbaar figuur..
Win-win-win-win. Duidelijk.
Je bent dus verkeerd ingelicht of gewoon dom. Wat ik eigenlijk waarschijnlijker acht.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dan kun je elke aankoop afserveren, want dat zou dan ook op kunnen gaan voor iedere jeugdspeler die doorgeschoven zou kunnen worden naar een vrijgekomen positie.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:32 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ik denk dat die twee jongens moeten voetballen en vertrouwen moeten krijgen. Dit is het omgekeerde daarvan.![]()
Dat heeft Ajax helemaal zelf afgedwongen door de prestaties in de CL.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:30 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel slim van Overmars, en gedurfd, dat hij zich in de strijd om deze speler durft te mengen. Zover als hierboven durf ik niet te gaan, maar even laten zien dat je er nog bent en dat je meedoet om handtekeningen die miljoenen kunnen kosten. Andere spelers zien dat ook wel. Wat dat betreft heeft hij wel een punt.
Maar dat signaal aan talenten enzo lijkt me overdreven. Als Anderlecht CL speelt (geen idee, eigenlijk) en die gozer dezelfde aanbieding doet sluit niemand het uit dat ie daarvoor gaat. Dat afgeven van een signaal valt allemaal wel mee, maar het is super tof om zo'n grote speler binnen te hengelen.Dit, dus.![]()
Zou zeker erg mooi zijn. Pure noodzaak? Misschien niet. Wel gewoon even laten zien waar je als club toe in staat bent, ongeacht of je hem nu binnenhaalt of niet. Wat ik wel hoop, maar niet verwacht, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat heeft Ajax helemaal zelf afgedwongen door de prestaties in de CL.
Maar dat signaal aan talenten enzo lijkt me overdreven. Als Anderlecht CL speelt (geen idee, eigenlijk) en die gozer dezelfde aanbieding doet sluit niemand het uit dat ie daarvoor gaat. Dat afgeven van een signaal valt allemaal wel mee, maar het is super tof om zo'n grote speler binnen te hengelen.![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
alleen deze 'eventuele komst' van Eto'o is al een succes. Wat een reacties![]()
![]()
![]()
Die gaat na 5 minuten alweer terug naar Schiphol.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:34 schreef Smoofie het volgende:
Als hij morgen bij de wedsteijd gaat kijken komt ie niet.Oh.![]()
Maandag op Ajax.nl worden Eto'o, Ronaldinho en Valdes gepresenteerd en zijn Vermeer en Sigthorsson vertrokken voor rond de 10 miljoen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Victor Valdes is ook nog transfervrij, Marc Netto?
Oh.![]()
Kunnen ze Xavi of Iniësta niet ook halen in plaats van Duarte?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maandag op Ajax.nl worden Eto'o, Ronaldinho en Valdes gepresenteerd en zijn Vermeer en Sigthorsson vertrokken voor rond de 10 miljoen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Wel zonde dat Ajax nu pas bereid is tot het betalen van dit soort salarissen. Net nu Kroos uit onvrede hierover bij Bayern is vertrokken![]()
![]()
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel zonde dat Ajax nu pas bereid is tot het betalen van dit soort salarissen.![]()
Alsof Kroos ooit naar Ajax zou komen mocht je dat suggererenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel zonde dat Ajax nu pas bereid is tot het betalen van dit soort salarissen. Net nu Kroos uit onvrede hierover bij Bayern is vertrokken
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Mijn hemel..quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:53 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Alsof Kroos ooit naar Ajax zou komen mocht je dat suggereren![]()
volgens mij hebben ze Eto niet meer geboden dan wat een Siem de Jong bij Ajax verdiendequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel zonde dat Ajax nu pas bereid is tot het betalen van dit soort salarissen. Net nu Kroos uit onvrede hierover bij Bayern is vertrokken![]()
Maar met een hoop tekengeld erbij denk ik.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:56 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze Eto niet meer geboden dan wat een Siem de Jong bij Ajax verdiendeOh.![]()
dan was het een kort gesprekquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:56 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze Eto niet meer geboden dan wat een Siem de Jong bij Ajax verdiende![]()
kunnen ze wel missen bij Ajax ze hebben al 4 jaar CL gespeeldquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar met een hoop tekengeld erbij denk ik.![]()
95 miljoen op de bank, daarom hebben we gespaard. Om af en toe nu dit soort buitenkansjes kunnen te nemen, ook al denk ik niet dat het lukt hoor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:58 schreef Evertjan het volgende:
[..]
kunnen ze wel missen bij Ajax ze hebben al 4 jaar CL gespeeldOh.![]()
95 miljoen is dat serieus?? Ik hoorde wel ooit eens een verhaal dat ze geld opzij aan het leggen zijn om van de beurs te gaan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
95 miljoen op de bank, daarom hebben we gespaard. Om af en toe nu dit soort buitenkansjes kunnen te nemen, ook al denk ik niet dat het lukt hoor.![]()
gastquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:53 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Alsof Kroos ooit naar Ajax zou komen mocht je dat suggereren
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
En na het zien van die ramp springt die weer heel snel in het vliegtuigquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet als hij morgen naar Ajax-Vitesse komt.![]()
Beter gaat Ajax morgen CL niveau halen tegen Vitesse, anders is het klaar.
Met andere woorden: het is klaar.![]()
Van de beurs afgaan levert te weinig op.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
95 miljoen is dat serieus?? Ik hoorde wel ooit eens een verhaal dat ze geld opzij aan het leggen zijn om van de beurs te gaan.Oh.![]()
West Ham back out of Samuel Eto'o deal after striker's £120,000 wage demands
http://www.mirror.co.uk/s(...)3947935#.U-Yq-Pl_t8E
nog niet heel lang geleden![]()
stond destijds in de VI was meer een wens om de club weer helemaal zelfstandig te maken geloof ik. Als beursgenoteerd bedrijf moet je je houden aan beursregelsquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van de beurs afgaan levert te weinig op.![]()
Dat is smartengeld voor een jaar lang degradatiestress.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:07 schreef Tyron het volgende:
West Ham back out of Samuel Eto'o deal after striker's £120,000 wage demands
http://www.mirror.co.uk/s(...)3947935#.U-Yq-Pl_t8E
nog niet heel lang geleden-![]()
Zo'n speler in de Eredivisie levert alleen maar leuk voetbal op. Zeker Ajax kan wel wat aanvallende creativiteit gebruiken.quote:
Maar hij mag ook best naar PEC van mij hoor. Geen probleem.![]()
Wordt op zijn vroegst maandag bekend natuurlijk.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Hopelijk samen met het nieuws dat Sigthorsson is verkocht en misschien nog versterking voor het middenveld erbij komtquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wordt op zijn vroegst maandag bekend natuurlijk.
Oh.![]()
Een nieuwe middenvelder komt alleen als Blind verkocht wordt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk samen met het nieuws dat Sigthorsson is verkocht en misschien nog versterking voor het middenveld erbij komthttp://www.nusport.nl/voe(...)nieuwe-aankopen.htmlquote:Ajax doet vooralsnog geen nieuwe aankopen
Gepubliceerd: 18 juli 2014 13:13 | Laatst gewijzigd: 18 juli 2014 13:31
Ajax doet vooralsnog geen aankopen. Volgens trainer Frank de Boer moeten er eerst spelers vertrekken voordat zijn club zelf actie onderneemt op de transfermarkt.
"De kans dat Kolbeinn Sigthorsson en Kenneth Vermeer nog weggaan is groot. Maar van ons hoeven ze niet weg", zei De Boer vrijdag op een persconferentie.
De coach wilde ook nog ingaan op de situatie rond Daley Blind. De verdediger zou na zijn goede WK in de belangstelling staan van verscheidene clubs. "Het zou mooi zijn als Daley nog minimaal een jaar bij Ajax blijft."
De landskampioen zag tot op heden vier spelers de selectie versterken. Arkadiusz Milik wordt gehuurd van Bayer Leverkusen. Ajax kocht Nick Viergever (AZ), Richairo Zivkovic (FC Groningen) en Robert Muric (Dinamo Zagreb).
Goed gevoel
De Boer zelf had deze zomer ook een transfer kunnen maken. Tottenham Hotspur koos echter voor Mauricio Pochettino als nieuwe manager. Of de coach bezig is met zijn laatste seizoen bij de Amsterdammers is onzeker.
"Je kan niet zeggen dat dit mijn laatste seizoen wordt bij Ajax. Ik kan hier nog steeds spelers beter maken", vertelde De Boer.
"De Europese clubs waar ik eventueel een goed gevoel bij heb om heen te gaan, zijn op één hand te tellen."![]()
Die moet je houden. Als hij vertrekt en Eto'o komt, dan zijn er maar 3 spitsen voor 1 positie. Dat kan natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk samen met het nieuws dat Sigthorsson is verkocht en misschien nog versterking voor het middenveld erbij komt![]()
Of als Moisander weggaat en Viergever echt als backup CV en linksback word gezien. Dan komt er misschien nog een backup middenvelder.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:22 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Een nieuwe middenvelder komt alleen als Blind verkocht wordt.
[..]
http://www.nusport.nl/voe(...)nieuwe-aankopen.htmlOh.![]()
Oké man.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:23 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Die moet je houden. Als hij vertrekt en Eto'o komt, dan zijn er maar 3 spitsen voor 1 positie. Dat kan natuurlijk niet.Oh.![]()
Haha triest trolletje ben je ook. Maar goed als ik Luc Castaignos in de spits had staan zou ik ook jaloers zijn. Zelfs onze reservespitsen zijn beter dan hij.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:23 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Die moet je houden. Als hij vertrekt en Eto'o komt, dan zijn er maar 3 spitsen voor 1 positie. Dat kan natuurlijk niet.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
het is toch grappig dat als een eto'o komt de eredivisie meteen een niveau omhoog gaat
zegt wel wat over hoe triest de eredivisie is![]()
Kishna is ook een spits. 5. Stel gewoon alleen maar spitsen op. Ajax is toch altijd in de aanval. Behalve tegen PEC Zwolle, maar dat waren allemaal incidenten. Tevens: fijn dat we weer gaan beginnen!quote:![]()
![]()
Nou, Siggy is geen verkeerde spits hoor. Bij AZ speelde hij best heel erg goed. Alleen was Ajax net iets te groot voor hem.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Siggy naar Helmond Sport, al komt hij daar ook tekort waarschijnlijk![]()
Waren jullie toch bijna afgetroefd jongens.twitter:Telstar1963NV twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 10:46:02Telstar sprak ook met Eto'o. Wij kozen echter voor Seuntjens! reageer retweet
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat bitchen op Kolbeinn is zo ontzettend kinderachtig. Hij heeft behoorlijk wat gescoord ondanks dat er niets op de vleugel staat dat hem daarbij kan helpen en hij het op het middenveld moet doen met speelgoedwinkelvoetballers als Serero.
In het juiste systeem een prima spits.She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
Dit is best wel een beetje zielig.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waren jullie toch bijna afgetroefd jongens.twitter:Telstar1963NV twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 10:46:02Telstar sprak ook met Eto'o. Wij kozen echter voor Seuntjens! reageer retweet
![]()
Lijkt me echt geweldig om de twitteraccounts van dat soort pauperclubs te beherenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zoekt PSV nog iemand voor het twitteraccount?
Oh.![]()
Nee. Je oude club AZ volgens mij wel nog. Wellicht vind je dat leuk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me echt geweldig om de twitteraccounts van dat soort pauperclubs te beheren
Zoekt PSV nog iemand voor het twitteraccount?Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Erg jammer, Frank de Boer zou toch niet serieus denken dat je met een middenveld met Serero, Duarte, Sana en Andersen fluitend kampioen kan worden?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:22 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Een nieuwe middenvelder komt alleen als Blind verkocht wordt.
[..]
http://www.nusport.nl/voe(...)nieuwe-aankopen.htmlOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen idee waarom je denkt dat ik ooit voor AZ was, maar dat zal wel bij je beperking horenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. Je oude club AZ volgens mij wel nog. Wellicht vind je dat leuk.
Oh.![]()
Siggy naar De Efteling!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Siggy naar Helmond Sport, al komt hij daar ook tekort waarschijnlijk![]()
Prinsessen-app dit dat.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee waarom je denkt dat ik ooit voor AZ was, maar dat zal wel bij je beperking horen
JR die iemand van een beperking bericht.
VBL / De stylist
Originele comeback manquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
JR die iemand van een beperking bericht.
Oh.![]()
*betichtquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
JR die iemand van een beperking bericht.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik pas me moeiteloos aan aan het niveau.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
VBL / De stylist
Jij hebt het begrip ondergrens een hele nieuwe bodem gegevenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik pas me moeiteloos aan aan het niveau.
Oh.![]()
Okequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:42 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Dat bitchen op Kolbeinn is zo ontzettend kinderachtig. Hij heeft behoorlijk wat gescoord ondanks dat er niets op de vleugel staat dat hem daarbij kan helpen en hij het op het middenveld moet doen met speelgoedwinkelvoetballers als Serero.
In het juiste systeem een prima spits."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Het voetbalequivalent van "best lekker, als je er van houdt"quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:42 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
In het juiste systeem een prima spits.![]()
Mag dit in een spoiler aubquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:14 schreef j0rdiiii het volgende:
Sjaak Swart tipt Ajax als kampioen. (Telegraaf)Oh.![]()
twitter:simonzwartkruis twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 18:15:35Viergever in wedstrijdselectie #Ajax tegen Vitesse, ook El Ghazi is erbij. Geen Zivkovic en Duarte; spelen maandag met Jong Ajax reageer retweet
![]()
Duarte moet hard knokken om erbij te blijven.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:16 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 18:15:35Viergever in wedstrijdselectie #Ajax tegen Vitesse, ook El Ghazi is erbij. Geen Zivkovic en Duarte; spelen maandag met Jong Ajax reageer retweet
Oh.![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:14 schreef j0rdiiii het volgende:
Sjaak Swart tipt Ajax als kampioen. (Telegraaf)Wereld stort in. Ga nu m'n therapeut bellen. #kapotervanquote:
Als Sjaak al niet meer gelooft in de kansen van Feyenoord, wie dan nog wel?![]()
![]()
Geen Duartequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:16 schreef j0rdiiii het volgende:
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hans Kraaij jr.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:19 schreef huffderobot het volgende:
[..]
[..]
Wereld stort in. Ga nu m'n therapeut bellen. #kapotervan
Als Sjaak al niet meer gelooft in de kansen van Feyenoord, wie dan nog wel?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
zit eto'o al bij de selectie?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:16 schreef j0rdiiii het volgende:
![]()
Maar wel alleen als De Boer hem als buitenspeler gaat inzetten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:14 schreef j0rdiiii het volgende:
Sjaak Swart tipt Ajax als kampioen. (Telegraaf)VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Hij rijdt nu al meer dan twee minuten achter het peloton. Misschien spaart hij zich voor de tijdrit?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Duarte moet hard knokken om erbij te blijven.![]()
Hahahaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:21 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Hij rijdt nu al meer dan twee minuten achter het peloton. Misschien spaart hij zich voor de tijdrit?
neeOh.![]()
Ik denk we zo gaan spelen:quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd wie er in de basis staat dit keer, Andersen of Serero.
Cillessen
Van Rhijn - Veltman - Moisander - Boilesen
Klaassen - Blind - Serero
Schöne - Milik - Kishna
Veltman zal wel worden vervangen door van der Hoorn, Blind misschien wel door Andersen, dan gaat Serero dus cvm spelen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Eerst maar eens zien dat VI niet uit elkaar klapt.quote:![]()
Feyenoord wordt 5e en Ajax 2e. PSV wordt geen kampioen en eindigt tussen plek 6 en 3. PEC Zwolle speelt top-6. Wie vult deze puzzel verder in?![]()
Anderson is naar AZ gegaan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik denk we zo gaan spelen:
Cillessen
Schöne - Milik - Kishna
Veltman zal wel worden vervangen door van der Hoorn, Blind misschien wel door Anderson, dan gaat Serero dus cvm spelen.Oh.![]()
Ging Andersen ook maar naar AZquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoop het. Nu wel winnen itt vorige week.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Cillessen
Schöne - Milik - Kishna
Veltman zal wel worden vervangen door van der Hoorn, Blind misschien wel door Andersen, dan gaat Serero dus cvm spelen.
Hoop echt dat eto'o naar Ajax komt. Weet ik in ieder geval wie ik op mijn shirtje moet zetten. Wie zal ik anders doen? Fisher, Kishna of Klaassen?![]()
schone ipv serero plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Cillessen
Schöne - Milik - Kishna
Veltman zal wel worden vervangen door van der Hoorn, Blind misschien wel door Andersen, dan gaat Serero dus cvm spelen.![]()
JCS werd door Ajax totaal niet serieus genomen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:24 schreef Vincento17 het volgende:
[..]
Hoop het. Nu wel winnen itt vorige week.
Hoop echt dat eto'o naar Ajax komt. Weet ik in ieder geval wie ik op mijn shirtje moet zetten. Wie zal ik anders doen? Fisher, Kishna of Klaassen?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Blindquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:24 schreef Vincento17 het volgende:
[..]
Hoop echt dat eto'o naar Ajax komt. Weet ik in ieder geval wie ik op mijn shirtje moet zetten. Wie zal ik anders doen? Fisher, Kishna of Klaassen?![]()
Wie moet dan op de rechtervleugel? Overgehypte El Ghazi?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
schone ipv serero plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Okequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wie moet dan op de rechtervleugel? Overgehypte El Ghazi?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Sigthorssonquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:24 schreef Vincento17 het volgende:
[..]
Hoop echt dat eto'o naar Ajax komt. Weet ik in ieder geval wie ik op mijn shirtje moet zetten. Wie zal ik anders doen? Fisher, Kishna of Klaassen?Oh.![]()
Klopt, maar een prijs is en blijft een prijs.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
JCS werd door Ajax totaal niet serieus genomen.![]()
Dan zou ik het niet doenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:28 schreef Vincento17 het volgende:
Ik overweeg trouwens om het nieuwe uit-trainingspak te kopen. Maar vindt hem erg duur, 98 euri...
Oh.![]()
Ben jij geestelijk wel helemaal in orde eigenlijk?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:24 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Op de tribune. Nog niet fit en nog geen sokken.![]()
hoezo is hij overgehypt? heeft een prima voorbereiding gedraaidquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wie moet dan op de rechtervleugel? Overgehypte El Ghazi?
dan verdient hij ook wel een kans![]()
Dan koop je hem wel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:30 schreef Vincento17 het volgende:
[..]
Maar heb wel een (zwart) trainingspak nodig en hij is mooiOh.![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
JCS werd door Ajax totaal niet serieus genomen.
Dikke middelvinger naar die domme beker en fijn verliezen voor ja eigen publiek. Lekker energie sparen voor het échte werk. Wees blij dat de spelers van Ajax zo'n volwassen instelling hebben. Je kunt natuurlijk niet élke wedstrijd je best doen. Fijn dat jij dat ook inziet.![]()
![]()
Hij verdient zeker een kans, maar een basisplek is wat overdreven.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoezo is hij overgehypt? heeft een prima voorbereiding gedraaid
dan verdient hij ook wel een kans![]()
kan jij niet gewoon optyfen, ik heb je hier nog nooit iets zinnigs zien postenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:35 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Klopt.
Dikke middelvinger naar die domme beker en fijn verliezen voor ja eigen publiek. Lekker energie sparen voor het échte werk. Wees blij dat de spelers van Ajax zo'n volwassen instelling hebben. Je kunt natuurlijk niet élke wedstrijd je best doen. Fijn dat jij dat ook inziet.![]()
Was tegen PEC niet heel sterk, maar heeft in de voorbereiding wel indruk op mij gemaakt. Beetje zelfde type als Kishna. Inbrengen in 80e minuut?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:36 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hij verdient zeker een kans, maar een basisplek is wat overdreven.![]()
liever een buitenspeler waarvan je nog niet zeker weet of hij het aan kan dan serero weer zien op het middenveldquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:36 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hij verdient zeker een kans, maar een basisplek is wat overdreven.![]()
Waar blijft Ziyech ?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
liever een buitenspeler waarvan je nog niet zeker weet of hij het aan kan dan serero weer zien op het middenveld![]()
![]()
Het schijnt dat Eto'o morgen zijn voetbalschoenen al meeneemt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Geen idee... geen Foxquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die net een kans verprutst bedoel je ?Enige voetbalfan hier in huis en als vrouw zijnde wordt je dan niet zo serieus genomen.
![]()
Hoe matig (rendementsloos) ik Serero ook vind, op dit moment heeft hij meer recht op een basisplaats dan El Ghazi, naar mijn mening (al kan ik natuurlijk niet zien hoe ze op de training presteren). El Ghazi mag bij invalbeurten laten zien dat hij erin hoort te staan. De voorbereiding zegt mij niet zoveel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
liever een buitenspeler waarvan je nog niet zeker weet of hij het aan kan dan serero weer zien op het middenveld![]()
Lekker boeiend en relevant weer.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die net een kans verprutst bedoel je ?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
wat ik er ook mee bedoel is dat je op het middenveld wedstrijden wint, een goede middenvelder is veel belangrijker dan een goede buitenspeler (uitzonderingen daargelaten)quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:41 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hoe matig (rendementsloos) ik Serero ook vind, op dit moment heeft hij meer recht op een basisplaats dan El Ghazi, naar mijn mening (al kan ik natuurlijk niet zien hoe ze op de training presteren). El Ghazi mag bij invalbeurten laten zien dat hij erin hoort te staan. De voorbereiding zegt mij niet zoveel.
vandaar dat ik liever schone ipv serero heb, van mij mag ook iemand anders dan op de rechtervleugel, hoeft el ghazi niet te zijn![]()
Janlulquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:40 schreef Vincento17 het volgende:
[..]
Geen idee... geen FoxEnige voetbalfan hier in huis en als vrouw zijnde wordt je dan niet zo serieus genomen.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Milik kan daar ook uit de voeten. En dan Eto'o in de spitsquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
wat ik er ook mee bedoel is dat je op het middenveld wedstrijden wint, een goede middenvelder is veel belangrijker dan een goede buitenspeler (uitzonderingen daargelaten)
vandaar dat ik liever schone ipv serero heb, van mij mag ook iemand anders dan op de rechtervleugel, hoeft el ghazi niet te zijn![]()
![]()
Anouk Hoogendijk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:24 schreef Vincento17 het volgende:
[..]
quote:Selectie voor duel met Vitesse
Frank de Boer heeft zijn wedstrijdselectie voor de eerste competitiewedstrijd van 2014-2015 bekendgemaakt. Vrijdag was al bekend dat de WK-gangers Jasper Cillessen, Daley Blind en Joël Veltman zich bij de geselecteerde achttien Ajacieden zouden bevinden. Ook Nick Viergever maakt deel uit van de wedstrijdselectie.
Viergever viel zondag in de strijd om de Johan Cruijff Schaal tegen PEC Zwolle (1-0-verlies) nog geblesseerd uit met een kniewond. De middenvelder/verdediger is voldoende hersteld.
Cillessen en Veltman begonnen maandag aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen, Blind meldde zich enkele dagen eerder, vrijdag 1 augustus, voor het eerst weer op de Toekomst. Het drietal stroomde later in vanwege de deelname aan het WK voetbal. Met Oranje veroverden ze een prachtige derde plaats in Brazilië. Ten opzichte van het keurkorps voor de wedstrijd tegen PEC Zwolle zijn Lerin Duarte, Kenny Tete en doelman Peter Leeuwenburgh buiten de wedstrijdselectie gelaten.
Ajax - Vitesse wordt zondag vanaf 14:30 uur in de Amsterdam ArenA gespeeld. Voor het duel zijn nog kaarten beschikbaar. Koop jouw kaarten via onderstaande link of op de wedstrijddag aan de stadionkassa's.
De wedstrijdselectie voor de eerste competitiewedstrijd van 2014-2015 tegen Vitesse:
Kenneth Vermeer
Joël Veltman
Niklas Moisander
Nicolai Boilesen
Mike van der Hoorn
Kolbeinn Sigthórsson
Davy Klaassen
Ricardo Kishna
Lucas Andersen
Daley Blind
Arek Milik
Lasse Schöne
Anwar El Ghazi
Jasper Cillessen
Stefano Denswil
Thulani Serero
Nick Viergever
Ruben Ligeon![]()
Die gaat naar Feyenoord als ze daar Clasie hebben verkocht.quote:
Hoe staat het met Eto'o en Ajax? Vandaag nog meer nieuws over naar buiten gekomen?
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2014 20:27:34 ]![]()
Ziyech wil liever naar een betere clubquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Die gaat naar Feyenoord als ze daar Clasie hebben verkocht.
Hoe staat het met Eto'o en Ajax? Vandaag nog meer nieuws over naar buiten gekomen?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja. Tussen de 5 en 7 ton volgens mij.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:34 schreef Gruisman het volgende:
Kunnen wij nog wat centjes verwachten voor Vermaelen?
Maar ik wacht nog even op bevestiging van Sam v Raalte die met de zus van Vermaelen aan de lijn is.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
quote:Samuel Eto'o sprak deze week met een stevige afvaardiging van Ajax, dat in hem een ideale versterking ziet, maar de spits geeft vooralsnog geen uitsluitsel. 'We hebben intussen wel meerdere gesprekken met Ajax gevoerd', laat Claudio Vigorelli, de zaakwaarnemer van Eto'o, weten aan Ajax Showtime.
Naast Ajax liggen er echter nog vele kapers op de kust, waardoor de komst van de Kameroener niet zeker is. 'Over de stand van zaken wat betreft Ajax kan ik nu niks kwijt,' aldus Vigorelli. 'Het klopt dat we door Ajax zijn uitgenodigd om zondag het duel met Vitesse bij te wonen, maar ik weet nog niet of het ons gaat lukken om naar de Arena te komen.'
De 33-jarige Eto'o kende tot nu toe een imposante carrière, waarin hij bakken met geld verdiende. Aangezien hij momenteel transfervrij is, heeft hij alle tijd om een nieuwe club uit te zoeken. Naast Ajax sprak hij met onder meer Sunderland, West Ham United, Queens Park Rangers, Newcastle United, AS Roma en Malaga.![]()
Ja en? Jij mag ook wel wat standaard antwoorden bij hem ophalen;quote:
c.vigorelli@lawsport.eu
Tel:+39-02/3031 13 80
Fax:+39-02/3031 14 80![]()
Als AS Roma geïnteresseerd is lijkt het me logischer dat hij daar op in zou zetten, gezien het feit dat zij dit seizoen ook CL spelen..quote:
@ Jordi: Heb je het zelf al geprobeerd?![]()
Ja, hij bevestigde de gesprekken maar kon verder niks kwijt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:08 schreef Rockit123 het volgende:
[..]
Als AS Roma geïnteresseerd is lijkt het me logischer dat hij daar op in zou zetten, gezien het feit dat zij dit seizoen ook CL spelen..
@ Jordi: Heb je het zelf al geprobeerd?![]()
Geweldige bijdrage.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:14 schreef RijstNatie het volgende:
Eto naar ajax haha laat me niet lachen... jews'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Moet je eens voor de gein in het kakkerlakken topic kijken wat ik daar heb gepost als laatst....quote:Nothing to see here, carry on![]()
Ik kom niet in dat topic vol ongedierte.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:24 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
Moet je eens voor de gein in het kakkerlakken topic kijken wat ik daar heb gepost als laatst....'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Als ie z'n salariseisen kan aanpassen naar het Ajax plafond, dan lekker laten komen die kerel. Heb je hard nodig in de CL.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:14 schreef RijstNatie het volgende:
Eto naar ajax haha laat me niet lachen... jews
4 spitsen is alleen wel een beetje veel van het goede, dus Siggy zo snel mogelijk verkopen![]()
geloof er nog steeds niks van, die kerel wilde een paar jaar geleden nog een tekenbonus van 15 miljoen bovenop zijn weeksalaris van 250k, speelde tot voor kort nog in rusland puur voor het geld, wees west ham af vanwege te laag salaris en nu zou die opeens naar ajax kunnen omdat geld hem geen reet meer interesseertquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:24 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Als ie z'n salariseisen kan aanpassen naar het Ajax plafond, dan lekker laten komen die kerel. Heb je hard nodig in de CL.
4 spitsen is alleen wel een beetje veel van het goede, dus Siggy zo snel mogelijk verkopen![]()
Gare marketing dingen..quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:44 schreef Adames het volgende:
[..]
geloof er nog steeds niks van, die kerel wilde een paar jaar geleden nog een tekenbonus van 15 miljoen bovenop zijn weeksalaris van 250k, speelde tot voor kort nog in rusland puur voor het geld, wees west ham af vanwege te laag salaris en nu zou die opeens naar ajax kunnen omdat geld hem geen reet meer interesseert![]()
Hij heeft blijkbaar ooit ergens aangegeven dat ie bij z'n volgende club niet voor het geld zou gaan, maar voor de uitdaging. Ajax speelt CL, en kan met zn leeftijd als een soort 'mentor' dienen zoals Poulsen deed. Maar uiteraard gaat talent gewoon voor dus hij zal ook z'n wedstrijden op de bank moeten doorbrengen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:44 schreef Adames het volgende:
[..]
geloof er nog steeds niks van, die kerel wilde een paar jaar geleden nog een tekenbonus van 15 miljoen bovenop zijn weeksalaris van 250k, speelde tot voor kort nog in rusland puur voor het geld, wees west ham af vanwege te laag salaris en nu zou die opeens naar ajax kunnen omdat geld hem geen reet meer interesseert![]()
hehehequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:51 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Hij heeft blijkbaar ooit ergens aangegeven dat ie bij z'n volgende club niet voor het geld zou gaan, maar voor de uitdaging. Ajax speelt CL, en kan met zn leeftijd als een soort 'mentor' dienen zoals Poulsen deed. Maar uiteraard gaat talent gewoon voor dus hij zal ook z'n wedstrijden op de bank moeten doorbrengen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Zal je net zien dat Eto'o voor Queens Park Rangers (money) kiest en dus Siggy bij Ajax blijft.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Sowieso is de kans dat Eto'o naar Ajax komt zo klein dat je er sowieso niet eens op moet hopenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zal je net zien dat Eto'o voor Queens Park Rangers (money) kiest en dus Siggy bij Ajax blijft.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sowieso is de kans dat Eto'o naar Ajax komt zo klein dat je er sowieso niet eens op moet hopen![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
het is toch grappig dat als een eto'o komt de eredivisie meteen een niveau omhoog gaat
zegt wel wat over hoe triest de eredivisie is![]()
Nee nee, dat gaan we niet doen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Misschien kunnen we Sana nog even verkopen aan Groningen. Die zoeken nu nog iemand.![]()
En toch is Ajax dat al jaren aan het voorbereiden. Alle tekenen wijzen die kant op.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van de beurs afgaan levert te weinig op.
Geld oppotten, oppotten en nog eens oppotten.![]()
Topper inderdaad.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:16 schreef Fokker101 het volgende:
Is Sana zo slecht voor Ajax eigenlijk. Zo slecht is hij toch niet imo?Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Hij is beter dan Narsingh.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:22 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja serieus of niet. De ene mongol zegt ja hij is goed. En de andere ja slecht enzo. Ajacieden![]()
Heeft pech dat de andere beter zijn. Zou voor elke Nederlandse club buiten Ajax een aanwinst zijnquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:16 schreef Fokker101 het volgende:
Is Sana zo slecht voor Ajax eigenlijk. Zo slecht is hij toch niet imo?![]()
Schei uitquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft pech dat de andere beter zijn. Zou voor elke Nederlandse club buiten Ajax een aanwinst zijn. Sana kan er vrij weinig van. Leuk voor een club als NAC.
![]()
Verkoop jij 'm ff aan NAC dan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:45 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Schei uit. Sana kan er vrij weinig van. Leuk voor een club als NAC.
![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:45 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mag hij nog in zijn handjes knijpen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:45 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Oh.![]()
Aardig in de combinatie, verder nauwelijks kwaliteiten. Het was echt zielig om te zien toen hij destijds in de CL mee mocht doen. Frank de Boer verkoos niet voor niets zelfs de Sa, Lukoki en Sigthorsson (als linksbuiten) boven hem.quote:![]()
Jij ziet gewoon zijn talent niet. In potentie niets minder dan Depay alleen komt het er niet helemaal uitquote:Op zondag 10 augustus 2014 00:02 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Aardig in de combinatie, verder nauwelijks kwaliteiten. Het was echt zielig om te zien toen hij destijds in de CL mee mocht doen. Frank de Boer verkoos niet voor niets zelfs de Sa, Lukoki en Sigthorsson (als linksbuiten) boven hem.![]()
Wat is deze ?quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij ziet gewoon zijn talent niet. In potentie niets minder dan Depay alleen komt het er niet helemaal uit
RED ONS HENNIEGOD![]()
Soms gaan de hersenen sneller dan de voeten bij Sana is dat het geval. Ik zie hem dit seizoen wel doorbreken 15 goals moet lukken en 10 assistsquote:![]()
Zo was die Roger vroeger ookquote:Op zondag 10 augustus 2014 00:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Soms gaan de hersenen sneller dan de voeten bij Sana is dat het geval. Ik zie hem dit seizoen wel doorbreken 15 goals moet lukken en 10 assistsRED ONS HENNIEGOD![]()
Ah, je bent gewoon aan het trollen dus. Phew, ik dacht even dat je serieus wasquote:Op zondag 10 augustus 2014 00:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Soms gaan de hersenen sneller dan de voeten bij Sana is dat het geval. Ik zie hem dit seizoen wel doorbreken 15 goals moet lukken en 10 assists. Met dat 'In potentie niks minder dan Depay' (terwijl hij op zijn 25e nog in Jong Ajax speelt) had je me echt even goed te pakken.
![]()
:-Dquote:Op zondag 10 augustus 2014 00:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Soms gaan de hersenen sneller dan de voeten bij Sana is dat het geval. Ik zie hem dit seizoen wel doorbreken 15 goals moet lukken en 10 assists![]()
Schande dat hij in een Ajax shirt speelt maar dat gaat wel voor meer spelers op in deze selectiequote:Op zondag 10 augustus 2014 00:14 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ah, je bent gewoon aan het trollen dus. Phew, ik dacht even dat je serieus was. Met dat 'In potentie niks minder dan Depay' (terwijl hij op zijn 25e nog in Jong Ajax speelt) had je me echt even goed te pakken.
![]()
![]()
Steeds minder. En voor die zes ton kan je een keer een gokje nemenHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Sana begon toch best goed. Hij kwam op de bank terecht door vermoeidheid. Sindsdien niet verder gekomen dan de bank van jong Ajax.
"Schattie patattiee O+ :@" - richolio![]()
2 wedstrijden goed, daarna G-niveau.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:56 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Sana begon toch best goed. Hij kwam op de bank terecht door vermoeidheid. Sindsdien niet verder gekomen dan de bank van jong Ajax.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Die vermoeidheid vond ik sowieso al bizarquote:Op zondag 10 augustus 2014 00:56 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Sana begon toch best goed. Hij kwam op de bank terecht door vermoeidheid. Sindsdien niet verder gekomen dan de bank van jong Ajax.![]()
Welke money? bij QPR moet men nu ook de hand op de knip houden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zal je net zien dat Eto'o voor Queens Park Rangers (money) kiest en dus Siggy bij Ajax blijft.![]()
nee want ajax speelt altijd 4-3-3, je mist iemandquote:Op zondag 10 augustus 2014 02:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ibrahimovic zegt dat hij ook terugkeren Ajax
voorhoede = ibra + eto'o geloof je het![]()
Wat een kwats.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
JCS werd door Ajax totaal niet serieus genomen.
Ze dachten het wel even te klaren op 50%. Pure onderschatting
Als je je niet op kan laden voor de JCS hoor je geen profvoetballer te zijn
[ Bericht 7% gewijzigd door fathank op 10-08-2014 03:30:54 ]Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ronaldinho duhquote:Op zondag 10 augustus 2014 02:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
nee want ajax speelt altijd 4-3-3, je mist iemandOh.![]()
Sana was de gevaarlijkste man tegen dortmundquote:Op zondag 10 augustus 2014 00:02 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Aardig in de combinatie, verder nauwelijks kwaliteiten. Het was echt zielig om te zien toen hij destijds in de CL mee mocht doen. Frank de Boer verkoos niet voor niets zelfs de Sa, Lukoki en Sigthorsson (als linksbuiten) boven hem.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Tegen NEC een paar jaar geleden vond ik hem wel goed spelen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 03:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cultheldje, maar kan er echt niks van.![]()
En dat ondanks dat Michel Breuergod in de verdediging stond.quote:Op zondag 10 augustus 2014 03:32 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Tegen NEC een paar jaar geleden vond ik hem wel goed spelen.Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: