SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Er is wel een ervaren speler nodig bij dit Ajax maar of dat Eto'o moet zijn betwijfel ik.
Volgens mij is het geen speler die dienend kan zijn tov de jeugdspelers maar voor zijn eigen eer en glorie gaat. Als ie dat wel kan zijn dan is ie welkom voor een jaartje.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Eto heeft meer talent in zijn teen dan de hele aanval van Ajax bij mekaar. Je zou blij moeten zijn als hij komt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:04 schreef Pedroso het volgende:
Er is wel een ervaren speler nodig bij dit Ajax maar of dat Eto'o moet zijn betwijfel ik.
Volgens mij is het geen speler die dienend kan zijn tov de jeugdspelers maar voor zijn eigen eer en glorie gaat. Als ie dat wel kan zijn dan is ie welkom voor een jaartje.![]()
Welk Bazoer verhaal? Dat verhaal waar jij op meende te moeten reageren. En waar ik stelde dat ik denk dat hij wellicht op wat meer speeltijd had gehoopt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
waar heb jij het nou over? welk bazoer verhaal? dat jij zei dat hij bij psv wel gespeeld zou hebbendat is toch niet serieus te nemen
jij vind dat users Milik ophemelen omdat ze Milikzeggen, dat is toch geen argument? omdat er een fucking emoticon naast een naam wordt geplaatst omdat hij aardig aan het scoren was in de voorbereiding, ik weet zeker dat dit ook bij luuk de jong gebeurde of welke speler dan ook die aardig speelde
er heeft hier niemand geroepen dat milik onze verlosser is, dus praat dan ook geen onzin
En je begint toch zelf over dat PSV het moet doen met De Jong en Feyenoord het moet doen met praten over Guidetti. Dan ben je toch van mening dat Ajax momenteel betere zaken heeft gedaan op het gebied van spitsen? Op mijn beurt stel ik dat dat nergens op is gebaseerd.
Daarnaast was er bij het gros van de PSV'ers geen hosanna stemming toen De Jong kwam. Werd vanzelfsprekend mat op gereageerd, aangezien hij 2 jaar niets heeft gepresteerd. Lijkt me meer dan normaal.
En jij weet zelf ook dat het niet om een emoticon gaat, maar om het ophemelen van spelers die je nog nooit in een serieuze wedstrijd hebt gezien. Of dat nu aanwinsten of jeugdspelers zijn. Daar zijn heel veel Ajacieden heel sterk in.
Daarnaast was het nog grappiger geweest wanneer je een TT had gemaakt met MilikMaar dat terzijde.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Ik zou het geweldig vinden als Eto'o komtEn natuurlijk kiest ie liever voor ons aller ajax dan een degradatiekandidaat in Engeland zoals QPR of West Ham. Lekker de dubbel pakken en de halve finale van de CL met Eto'o
![]()
![]()
quote:Bij het afscheid volgde dan ook geen afwijzing, maar zei Eto'o het Amsterdamse voorstel in beraad te houden en binnen enkele dagen uitsluitsel te geven. Om hem definitief over de streep te trekken, kreeg de 'Gazelle uit Kameroen', zoals één van zijn vele mooie bijnamen luidt, een uitnodiging om morgen in de Amsterdam ArenA Ajax-Vitesse bij te wonen. Die werd in principe geaccepteerd.![]()
Zou een enorme aanwinst voor de eredivisie zijn.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:08 schreef OllieWilliams het volgende:
Ik zou het geweldig vinden als Eto'o komtEn natuurlijk kiest ie liever voor ons aller ajax dan een degradatiekandidaat in Engeland zoals QPR of West Ham. Lekker de dubbel pakken en de halve finale van de CL met Eto'o
VBL / De stylist
ik vergeleek op dat moment guidetti en luuk met eto'o, in die hele discussie heb ik milik nooit genoemd daar kwam jij meequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Welk Bazoer verhaal? Dat verhaal waar jij op meende te moeten reageren. En waar ik stelde dat ik denk dat hij wellicht op wat meer speeltijd had gehoopt.
En je begint toch zelf over dat PSV het moet doen met De Jong en Feyenoord het moet doen met praten over Guidetti. Dan ben je toch van mening dat Ajax momenteel betere zaken heeft gedaan op het gebied van spitsen? Op mijn beurt stel ik dat dat nergens op is gebaseerd.
Daarnaast was er bij het gros van de PSV'ers geen hosanna stemming toen De Jong kwam. Werd vanzelfsprekend mat op gereageerd, aangezien hij 2 jaar niets heeft gepresteerd. Lijkt me meer dan normaal.
En jij weet zelf ook dat het niet om een emoticon gaat, maar om het ophemelen van spelers die je nog nooit in een serieuze wedstrijd hebt gezien. Of dat nu aanwinsten of jeugdspelers zijn. Daar zijn heel veel Ajacieden heel sterk in.
Daarnaast was het nog grappiger geweest wanneer je een TT had gemaakt met MilikMaar dat terzijde.
maar ik ben er nu wel klaar meeik heb mijn lolletje gehad en ik denk dat onze "discussie" dit topic niet echt naar een hoog niveau helpt
![]()
Gaat het record van Coen Dillen er dan eindelijk aan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zou een enorme aanwinst voor de eredivisie zijn.![]()
Als hij Van der Heijden en Kruiswijk live ziet aankloten krijgt hij er wellicht wel juist zin in speculerende of hij 70 of toch 100 goals gaat maken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:14 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nu weet ik écht zeker dat hij niet komt![]()
Ik heb nooit iedere Ajacied over een kam gescheerd wanneer het ging over het ophemelen van spelers. Ik heb jou niet Eto'o zien beschrijven en als je beter had opgelet had je gezien dat ik een komst van Eto'o zou toe juichen en dat ik die iets hoger inschaal dan eerder genoemde spelers.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik vergeleek op dat moment guidetti en luuk met eto'o, in die hele discussie heb ik milik nooit genoemd daar kwam jij mee
maar ik ben er nu wel klaar meeik heb mijn lolletje gehad en ik denk dat onze "discussie" dit topic niet echt naar een hoog niveau helpt
Dus wellicht was deze "hoogstaande" discussie niet helemaal nodig, maar ik heb er ook wel plezier aan beleefd.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Oh kut dus naar aanleiding van de wedstrijd morgen bepaalt hij of hij wel of niet komt. Nou, gelukkig heb ik ook voldoende vertrouwen in Milik.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Eto'o zit morgen in de ArenA op de tribune. Als ie geen interesse had om in Amsterdam te komen spelen zou hij dat zeker niet doen. Dat ie komt kijken is in ieder geval hoopgevend. Met hem halen we meer ervaring in huis dan Poulsen en Ooijer bij elkaar, met alle respect.![]()
Nee, maar serieus. Goed voor de aantrekkingskracht van de eredivisie. Daarnaast denk ik dat die echt wel meerwaarde heeft. Maar ik denk niet dat hij akkoord gaat met 1mio bruto per jaar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:14 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Gaat het record van Coen Dillen er dan eindelijk aan?Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Wij spelen wel CL he. Las dat er voornamelijk een rij matige clubs uit Engeland achter hem aan zaten voor de restquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, maar serieus. Goed voor de aantrekkingskracht van de eredivisie. Daarnaast denk ik dat die echt wel meerwaarde heeft. Maar ik denk niet dat hij akkoord gaat met 1mio bruto per jaar.![]()
die feyenoord en psv opmerking was dan ook niet naar jou toe gerichtquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb nooit iedere Ajacied over een kam gescheerd wanneer het ging over het ophemelen van spelers. Ik heb jou niet Eto'o zien beschrijven en als je beter had opgelet had je gezien dat ik een komst van Eto'o zou toe juichen en dat ik die iets hoger inschaal dan eerder genoemde spelers.
Dus wellicht was deze "hoogstaande" discussie niet helemaal nodig, maar ik heb er ook wel plezier aan beleefd.![]()
![]()
Ik vermoed ook wel dat er een creatieve constructie nodig is om dit te laten slagen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, maar serieus. Goed voor de aantrekkingskracht van de eredivisie. Daarnaast denk ik dat die echt wel meerwaarde heeft. Maar ik denk niet dat hij akkoord gaat met 1mio bruto per jaar.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zat net bij de Mac en daar las ik de Telegraaf waar in het stond. Mike Verweij is doorgaans. Zie ook goed geinformeerd.
http://www.ajaxshowtime.c(...)prak-met-eto-o-.html![]()
Geen rede meer om niet naar Ajax te willen dus. Misschien wil 'ie wel op vrijwillige basis?quote:If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Dat ophemelen van spelers was niet direct op jou gericht.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
die feyenoord en psv opmerking was dan ook niet naar jou toe gericht
VBL / De stylist
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat ophemelen van spelers was niet direct op jou gericht.![]()
![]()
Hij kan in z'n eentje een straatrace organiseren dus. Baas.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Overigens mag een speler die 5 minuten is ingevallen niet daarna nog in Jong Ajax spelen, die aanpassingen zijn toch niet doorgevoerd helaas. Een 3e spits is dus wel handig.![]()
want jong ajax moet kampioen worden?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:31 schreef j0rdiiii het volgende:
Overigens mag een speler die 5 minuten is ingevallen niet daarna nog in Jong Ajax spelen, die aanpassingen zijn toch niet doorgevoerd helaas. Een 3e spits is dus wel handig.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Erg sneu voor Zivkovic ook dit hoor. Nja sneu, als Eto komt. Is hij 3e spits en is zijn carrière wel gedaan. Zonde zonde.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:31 schreef j0rdiiii het volgende:
Overigens mag een speler die 5 minuten is ingevallen niet daarna nog in Jong Ajax spelen, die aanpassingen zijn toch niet doorgevoerd helaas. Een 3e spits is dus wel handig.![]()
Nee inderdaad zeg.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:32 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Erg sneu voor Zivkovic ook dit hoor. Nja sneu, als Eto komt. Is hij 3e spits en is zijn carrière wel gedaan. Zonde zonde.![]()
lol u wot m8quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:32 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Erg sneu voor Zivkovic ook dit hoor. Nja sneu, als Eto komt. Is hij 3e spits en is zijn carrière wel gedaan. Zonde zonde.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:32 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Erg sneu voor Zivkovic ook dit hoor. Nja sneu, als Eto komt. Is hij 3e spits en is zijn carrière wel gedaan. Zonde zonde.![]()
![]()
Manneke is 17 (18?) joh. Die vindt het schitterend om te leren van Bergkamp en Eto'o. Komt wel goed met die jongenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:32 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Thanks. Shirt is besteldquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
9 natuurlijk. Sigthorsson gaat nog weg.![]()
quote:twitter:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:
Wij hebben hier al besloten dat hij komt, dus hij komt. Zo moeilijk is het allemaal niet hoor.![]()
Effe een paar miljoen aan salaris bij elkaar harken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wij hebben hier al besloten dat hij komt, dus hij komt. Zo moeilijk is het allemaal niet hoor.![]()
Ja denk het ook. Ajax is echt te min voor hem.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wij hebben die mad money tochquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:49 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Effe een paar miljoen aan salaris bij elkaar harken.Oh.![]()
Die paar miljoen heeft Feyenoord ons al opgeleverdquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:49 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Effe een paar miljoen aan salaris bij elkaar harken.![]()
![]()
ik heb Eto_O gekozenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoe dan? Je kan geen apostrof invoeren.![]()
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:50 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Die paar miljoen heeft Feyenoord ons al opgeleverd![]()
![]()
Koop een Groningen shirt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:55 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
gefopt hihi. Ik koop alleen shirts met echte Ajacieden achterop![]()
![]()
Trouwens dat uitshirt van Ajax vind ik maar niks. Met dat gehandicapten sponsor, goed doel hoor. Maar het staat zo dom.![]()
Matig.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:00 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hoe was Lindgren eigenlijk bij Ajax? Nooit echt opgelet toen.![]()
Ajax wil nog meer cash hebbenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:01 schreef Tjacka het volgende:
arena card gaan ze afschaffen
dit beleid
Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: