quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:58 schreef Mortaxx het volgende:
Wow leuke tinderchick die uit zichzelf haar nummer geeft
0906 - 0123 ?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:58 schreef Mortaxx het volgende:
Wow leuke tinderchick die uit zichzelf haar nummer geeft
quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee gewoon leuke chimi
Het begon gisteren trouwens zo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is UF.quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:31 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
2x huppelen en met wat magisch poeder gestrooid.
Je weet dat je al ernstig in de min staat hè.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:42 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ben Shrek aan het kijken en donkey doet me op de een of andere manier aan jou denken.
wat heb je liever dan? Shrek of de wolf in grootmoeders kleren of de Duitse biggen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:44 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Je weet dat je al ernstig in de min staat hè.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:46 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
wat heb je liever dan? Shrek of de wolf in grootmoeders kleren of de Duitse biggen?
Fuckin hell, en toch gaf ze zomaar haar nr? Vet ja hahaquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee gewoon leuke chimi
Het begon gisteren trouwens zo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb het. Je bent de vrouwelijke lord farquaad.quote:
Doe niet zo moeilijk en ga ff op je knieen voor UFquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:59 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
ik heb het. Je bent de vrouwelijke lord farquaad.
"Do you think he's compensating for something? Huehuehue"
Inderdaad, SC alert.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:02 schreef SonicVolcano het volgende:
SC-alert
En Mortaxx, doe niet zo verbaasd.
Vooral naar linksquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:08 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Op Tinder.
Want Tindertopic. Lekker swipen enzo.
Oh zat vanavond nog wel een gesprek aan vast. Maar Is de derde keer dat dit mij gebeurtquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:54 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Fuckin hell, en toch gaf ze zomaar haar nr? Vet ja haha
rechts links swipe donkey is wel smooth met die draak rechts links swipequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:08 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Op Tinder.
Want Tindertopic. Lekker swipen enzo.
gewoon een mooie man dus.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh zat vanavond nog wel een gesprek aan vast. Maar Is de derde keer dat dit mij gebeurt
Goh, wat gek zeg.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh zat vanavond nog wel een gesprek aan vast. Maar Is de derde keer dat dit mij gebeurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |