Dan is er helemaal geen spanning, dat is ook niet goed.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gewoon lelijke mannen daten, dan gaan de zenuwen vanzelf weg
Wat gaan jullie doen?quote:
Komt goed dus. Veel plezier, mooiboy!quote:
als jij introvert bent wat je zei dan word je toch sowieso zenuwachtig voor sociaal contact met vreemden?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Teach me your ways.Dat moet wel heel relaxt zijn, zonder zenuwen kunnen daten. En ik beschouw mezelf nog wel als behoorlijk nuchter.
Ik ben ook nooit zenuwachtig. Maar ik ga er eigenlijk altijd op af met een ''ik zie het allemaal wel'' gedachte. Nogal blanco dus. Het is net hoe zwaar beladen je het voor jezelf maakt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Teach me your ways.Dat moet wel heel relaxt zijn, zonder zenuwen kunnen daten. En ik beschouw mezelf nog wel als behoorlijk nuchter.
Ik ga er ook nooit heen met het idee dat ik m'n toekomstige echtgenoot ga ontmoeten ofzo. Maar toch gewoon wat (gezonde, denk ik) zenuwen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik ben ook nooit zenuwachtig. Maar ik ga er eigenlijk altijd op af met een ''ik zie het allemaal wel'' gedachte. Nogal blanco dus. Het is net hoe zwaar beladen je het voor jezelf maakt.
Dat is niet wat introvert is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:29 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
als jij introvert bent wat je zei dan word je toch sowieso zenuwachtig voor sociaal contact met vreemden?
wat is het dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is niet wat introvert is.
Nouja ik heb een hele sociale baan, ben sowieso dol op mensen eigenlijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gebruik daar google maar voor. Jij doelt op sociale angst, verlegenheid. Dat valt onder neuroticisme, niet introversie.quote:
Nou ja het is meer een kwestie van "waar maak je je druk om". Als ik een vrouw echt geweldig vindt ben ik ook zenuwachtig voor een date. Maar juist bij het online daten ken je die persoon niet zo goed, dat maakt het voor mij in ieder geval veel luchtiger. Vaak heb je ook nog meerdere lijntjes uit staan en ik neem aan dat je jong bent, dus het is geen alles of nietsquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zou er nog eens bij moeten komen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:55 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nou ja het is meer een kwestie van "waar maak je je druk om". Als ik een vrouw echt geweldig vindt ben ik ook zenuwachtig voor een date. Maar juist bij het online daten ken je die persoon niet zo goed, dat maakt het voor mij in ieder geval veel luchtiger. Vaak heb je ook nog meerdere lijntjes uit staan en ik neem aan dat je jong bent, dus het is geen alles of nietsHet is niet zo dat niets wordt je oud en alleen moet sterven.
Maak je vooral druk of je die persoon uberhaupt wel leuk vind in plaats van wat die van jou gaat vinden
weer wat geleerdquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gebruik daar google maar voor. Jij doelt op sociale angst, verlegenheid. Dat valt onder neuroticisme, niet introversie.
Je kan beter gewoon jezelf zijn, als die persoon valt op "aardbei die heel veel moeite moet doen" maar niet op de gewone jij, dan heb je er nog niets aan. Zorg dat je een zo goed mogelijk eerste indruk maakt door gewoon verzorgd te zijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:58 schreef -Strawberry- het volgende:
dat is het probleem niet. Kwestie van te veel druk leggen op mezelf om leuk te zijn en niet zeker weten of ik daar aan kan voldoen. Maar ik date wel hoor
Rationaliseren kan ik zelf prima.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:00 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Je kan beter gewoon jezelf zijn, als die persoon valt op "aardbei die heel veel moeite moet doen" maar niet op de gewone jij, dan heb je er nog niets aan. Zorg dat je een zo goed mogelijk eerste indruk maakt door gewoon verzorgd te zijnmeer kan je niet doen.
En waarom zou je aan iets moeten voldoen?
Wijze woorden van deze manquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:55 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Maak je vooral druk of je die persoon uberhaupt wel leuk vind in plaats van wat die van jou gaat vinden
Gewoon zorgen dat je die dan ook weer verlaagtquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Rationaliseren kan ik zelf prima.Verandert mijn gevoel echter niet.
Het maakt de drempel wat hoger voor eerste dates, dat is alles.
Denk dat het vooral een kwestie is van vaker daten, net als met presenteren. Zenuwen worden dan vanzelf minder.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:05 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je die dan ook weer verlaagtAfspreken op een bekende plaats, iets gaan doen wat voor afleiding kan zorgen, alcohol?
Dat is ook waar,net zoals bij praten voor grote groepen. Het blijft een kwestie van doen. Elke keer gaat het gemakkelijker.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Denk dat het vooral een kwestie is van vaker daten, net als met presenteren. Zenuwen worden dan vanzelf minder.
Komt wel goedquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zou er nog eens bij moeten komen.Nee dat is het probleem niet. Kwestie van te veel druk leggen op mezelf om leuk te zijn en niet zeker weten of ik daar aan kan voldoen. Maar ik date wel hoor.
Die zenuwen zijn gewoon klote.
Jij gaat Strawberry daten?quote:
Dan nog. Ik vind dat zo'n typische ik-laat-wat-doorschemeren-maar-ik-zeg-verder-lekker-niks post.quote:
overal iets achter zoekenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dan nog. Ik vind dat zo'n typische ik-laat-wat-doorschemeren-maar-ik-zeg-verder-lekker-niks post.
Ik heb dan ook geen tinderquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wij hebben nog heul geen match op tinder.
Tja, zonde. Misschien moet ik hem toch maar weer installeren.quote:
zal wel meevallen. Daten?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:03 schreef SiIk het volgende:
Volgens mij wordt er bijna meer gehosseld in het Tindertopic dan op Tinder zelf
Mijn max leeftijd staat nu ingesteld op 28, anders waren we elkaar geheid tegengekomen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij bent ook nog nooit voorbij geweest bij mij geloof ik...
Oh, het was een grapje. Hilarisch.quote:
28, goede leeftijd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn max leeftijd staat nu ingesteld op 28, anders waren we elkaar geheid tegengekomen.
DMquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:02 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, zonde. Misschien moet ik hem toch maar weer installeren.
Ah ok haha. Ik heb min leeftijd 22 en max leeftijd 34quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn max leeftijd staat nu ingesteld op 28, anders waren we elkaar geheid tegengekomen.
Neequote:
Prima leeftijd inderdaadquote:
Waar?quote:
21-30 hierquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ah ok haha. Ik heb min leeftijd 22 en max leeftijd 34
Veel plezier!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:11 schreef Vlaggenroof het volgende:
mijn 5e tinderdate is een feit. Over 2 uurtjes zie ik haar. <3
succesquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:11 schreef Vlaggenroof het volgende:
mijn 5e tinderdate is een feit. Over 2 uurtjes zie ik haar. <3
Je kunt haar toch DMen?quote:
Wordt er serieus gedate door dit topic?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:03 schreef SiIk het volgende:
Volgens mij wordt er bijna meer gehosseld in het Tindertopic dan op Tinder zelf
Ja. En nog meer dan je zou denken ook.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wordt er serieus gedate door dit topic?
Ik kan het me eigenlijk best voorstellen? Of DM je nooit met users uit dit topic?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kunnen we hier een lijst van opstellen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja. En nog meer dan je zou denken ook.
Ik ben ook zo naief dat ik dat normaal nooit doorheb. En nu nog denk ik dat ik de helft niet weet ofzo
Soms :$quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kan het me eigenlijk best voorstellen? Of DM je nooit met users uit dit topic?
Mijn naam is haasquote:
ONZ / boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" deel 25quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kunnen we hier een lijst van opstellen?
quote:
Oh, ben ik weer naief aant doen? Zie, ik heb dat allemaal niet doorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |