Weer twintig haatbaarden doodquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:12 schreef scarymovie123 het volgende:
'Twintig doden bij Amerikaanse aanval op IS'
http://www.nu.nl/buitenla(...)aanse-aanval-is.html
Dat plaatje heb ik volgens mij al heel vaak voorbij zien komen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:20 schreef hafez1234 het volgende:
Zag dit op twitter. Peshmerga heeft een ISIS-lid gevangen genomen.![]()
Zijn echt doorgedraaid die van Peshmerga.
[ afbeelding ]
Ja het zijn juist de peshmerga die op slippers vechten.... zielig figuur.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:20 schreef hafez1234 het volgende:
[ afbeelding ]
is een grap jongequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:20 schreef hafez1234 het volgende:
[ afbeelding ]
Typisch peshmerga weer. Tegen volwassenen kunnen ze het niet winnenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:20 schreef hafez1234 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Right now in The Hague protest against IS and to support our people in Kurdistan! #twitterkurds #SengalSOS pic.twitter.com/9ILUQI4K9V
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gelijk terug sturen naar hun eigen land Irak
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Typisch peshmerga weer. Tegen volwassenen kunnen ze het niet winnen
[ afbeelding ]
Die Peshmarga zijn echt immoreel zeg. En dan nog zeuren dat Turkse leger zich schuldig maakt aan oorlogsmisdaden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:20 schreef hafez1234 het volgende:
[ afbeelding ]
Komt weinig baanbrekends uit tot nu toe.quote:
Inderdaad, ik had ook niet veel verwacht eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:38 schreef DeJori het volgende:
[..]
Komt weinig baanbrekends uit tot nu toe.
Mwa de PKK-Koerden alleen terugsturen naar eigen land. O wacht ze hebben geen land.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Op Twitter staan berichten dat een behoorlijk aantal PKK'ers naar het front bij Kirkuk zijn gegaan ter versterking.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:40 schreef Malatyali0691 het volgende:
[..]
Mwa de PKK-Koerden alleen terugsturen naar eigen land. O wacht ze hebben geen land.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:40 schreef Malatyali0691 het volgende:
[..]
Mwa de PKK-Koerden alleen terugsturen naar eigen land. O wacht ze hebben geen land.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:40 schreef Malatyali0691 het volgende:
[..]
![]()
Die komen de olie veroveren in Noord-Irak waar ze van hun broeders van de Peshmerga geen deel van mochten hebben.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:44 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Op Twitter staan berichten dat behoorlijk aantal PKK'ers naar het front bij Kirkuk zijn gegaan ter versterking.
Link eens naar google maps danquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:44 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
We hebben wel een eigen land.
[ afbeelding ]
Die foto is gerecycled van de oorlog in Syrië.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:37 schreef Malatyali0691 het volgende:
[..]
Die Peshmarga zijn echt immoreel zeg. En dan nog zeuren dat Turkse leger zich schuldig maakt aan oorlogsmisdaden.
En boze baardmannen opvreten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die komen de olie veroveren in Noord-Irak waar ze van hun broeders van de Peshmerga geen deel van mochten hebben.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Baathisten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:14 schreef BluesRebel het volgende:
Gunmen kill prominent ISIS leaders in Mosul and Kirkuk
http://english.shafaaq.co(...)-in-mosul-and-kirkuk
Wie zijn deze mensen nou weer!?
Ja, is deel 3 al uit?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:48 schreef LittlemanNL het volgende:
Filmpje van VICE al gepost?
Wat is ooit de oplossing van dit probleem?
Dat is slechts ene provincie die geen autonome status of gelijke heeft.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:46 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
https://www.google.nl/map(...)3:0xeecda6b7fe6e96b0
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:50 schreef Aloulou het volgende:
Uitgebreid artikel met hele goede kaarten van Irak en waar welke groepen zich bevinden:
http://www.nytimes.com/in(...)l?smid=tw-share&_r=1
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:39 schreef BluesRebel het volgende:
http://www.nytimes.com/in(...)l?smid=tw-share&_r=0
Link vanuit ander topic. Veel interessante kaarten. Die van Bagdad (2003 en 2009) is ook schokkend.
Zijn ook geen moslims, gewoon rasmongolen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 09:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
wat
Ik geloof serieus niet dat deze mensen opereren vanuit 'Islamitisch' gedachtengoed. Het kan niet zo zijn dat deze mensen geloven dat dit het juiste pad is qua geloof. Dit zijn gewoon poppen die worden bespeeld door derden met doelen die heel, heeel ver van de Islam afliggen.
Beetje Amerika verhaal die in het MO/Iraq zit voor 'vrede'.
Een nieuwe Saddam Hoessein zoeken....quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:48 schreef LittlemanNL het volgende:
Filmpje van VICE al gepost?
Wat is ooit de oplossing van dit probleem?
iedereen kan zichzelf moslim noemen en het niet zijnquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:00 schreef primakov het volgende:
Zij zijn in hun eigen perceptie wel moslims, het door jullie tegenspreken hiervan doet daar niets aan af, tevens:
http://en.wikipedia.org/wiki/No_true_Scotsman
Nieuwe Saddam wordt opgehangen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:01 schreef DUTCHKO het volgende:
Een nieuwe Saddam Hoessein zoeken....
en jullie kunnen hen allemaal niet-moslim noemen terwijl ze het toch zijn, en is het oordeel omtrent een moslim zijn niet voorbehouden aan jullie Schepper?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
iedereen kan zichzelf moslim noemen en het niet zijn
wat doen zij dan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:03 schreef primakov het volgende:
[..]
en jullie kunnen hen allemaal niet-moslim noemen terwijl ze het toch zijn, en is het oordeel omtrent een moslim zijn niet voorbehouden aan jullie Schepper?
Heb jij de waarheid in pacht?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
iedereen kan zichzelf moslim noemen en het niet zijn
zich laten leiden door hun interpretatie van de Koran en de hadithquote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:06 schreef primakov het volgende:
[..]
zich laten leiden door hun interpretatie van de Koran en de hadith
Ik heb het daaroverquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:03 schreef primakov het volgende:
[..]
en jullie kunnen hen allemaal niet-moslim noemen terwijl ze het toch zijn, en is het oordeel omtrent een moslim zijn niet voorbehouden aan jullie Schepper?
Foto?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:06 schreef hafez1234 het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom Koerdische mannen rare rokken dragen?
quote:
Jij velt het oordeel toch ook?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Zijn ook geen moslims, gewoon rasmongolen.
nee ik oordeel niet, ik concludeer ietsquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:08 schreef primakov het volgende:
[..]
[..]
Jij velt het oordeel toch ook?
niet echt te zien of het veel is, daarnaast hebben ze in de strijd tegen isis zware wapentuig nodig, met een ak kom je er nietquote:
eerder een rare broek dan een rare rokquote:
Semantiekquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nee ik oordeel niet, ik concludeer iets
hear, hearquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:10 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Een rok heeft geen pijpen hafez...
je conclusie komt neer op een oordeel, je eigent jezelf de eigenschappen die toebehoren aan je Schepperquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nee ik oordeel niet, ik concludeer iets
Ze komen ook de al aanwezige Peshmerga's ondersteunen, die hebben wel (een beperkt aantal) tanks en artillerie. Het is niet zo dat de PKK op eigen houtje een front opent tegen de IS.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
niet echt te zien of het veel is, daarnaast hebben ze in de strijd tegen isis zware wapentuig nodig, met een ak kom je er niet
daarnaast betekent dit dat de turken deze verloop faciliteren? de ene terreurgroep bestrijden met de ander? in de ogen van de turken
oke dus als iemand zegt een jood is ook geen moslim is dat dan ook een oordeel?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:12 schreef primakov het volgende:
[..]
je conclusie komt neer op een oordeel, je eigent jezelf de eigenschappen die toebehoren aan je Schepper
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
oke dus als iemand zegt een jood is ook geen moslim is dat dan ook een oordeel?
ja, een oordeel kan namelijk ook een mening zijn, wellicht handig als je de definitie op zoekt ipv semantische spelletjes te spelenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
oke dus als iemand zegt een jood is ook geen moslim is dat dan ook een oordeel?
Enige wat jij doet is zeggen dat iedereen bepaalde mensen moet negeren omdat die mensen niet geloven in Koerdische propaganda. Hou eens op met huilen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:13 schreef Che_ het volgende:
Dat mensen nog reageren op hafez, isaacjunka, clapclapyourhands en malle-tyali....
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:15 schreef primakov het volgende:
[..]
[..]
ja, een oordeel kan namelijk ook een mening zijn, wellicht handig als je de definitie op zoekt ipv semantische spelletjes te spelen
dat mensen nog op jou reageren is verbazingwekkender denk ikquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:13 schreef Che_ het volgende:
Dat mensen nog reageren op hafez, isaacjunka, clapclapyourhands en malle-tyali....
Goed gepareerdquote:
quote:
quote:vrijdag 8 augustus 2014 @ 16:23
laatste bezoek: 8 seconden geleden.
aantal posts: 16 (gemiddeld 16 per dag)
is het een kwestie van nieuw zijn of ... ?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:19 schreef primakov het volgende:
Hooooo de ik post-hier-vaak-en-jij-bent-nieuw-dus-ik-heb-gelijk-redenatie
Ga eens inhoudelijk op me in ipv dit soort zielige pogingenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
is het een kwestie van nieuw zijn of ... ?
had ik al gedaanquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:21 schreef primakov het volgende:
[..]
Ga eens inhoudelijk op me in ipv dit soort zielige pogingen
quote:
als dit je niveau is dan zal ik Che_ z'n advies maar opvolgenquote:
u mad?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:22 schreef primakov het volgende:
[..]
[..]
als dit je niveau is dan zal ik Che_ z'n advies maar opvolgen
Ja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:30 schreef Che_ het volgende:
http://www.bbc.com/news/world-middle-east-28725908
Is dit van die persco waar jullie het vanmiddag over hadden?
Vrijheid van meningsuiting? Echt absurd hoe mensen grondrechten willen inperken als iemand iets zegt wat zij niet leuk vinden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:32 schreef Szura het volgende:
Waarom bant twitter al die accounts van die varkens niet...
Zegt degene die assad steunt, maar nu assad geen winst maakt op isis kom je in irak topic trollen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:33 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting? Echt absurd hoe mensen grondrechten willen inperken als iemand iets zegt wat zij niet leuk vinden.
Heb nog niet alles gelezen, maar begint de geschiedenis volgens dat artikel in 1990? Zo ja, dan is het een incompleet artikel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:36 schreef Reki het volgende:
A comprehensive 54-step guide to how the US ruined Iraq
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:38 schreef hafez1234 het volgende:
Ik denk dat de Koerden in Erbil en andere steden het niet zo erg vinden als ISIS komt. Ze zijn zelf soenniet en alles is beter dan de corrupte Barzani en zijn maffiamaatjes.
dit gewoonquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:43 schreef UpsideDown het volgende:
Ik denk dat de Turken in Ankara en andere steden het niet zo erg vinden als ISIS komt. Ze zijn zelf soenniet en alles is beter dan de corrupte Erdogan en zijn maffiamaatjes.
vraagje he waarom vind jij koerden achterbaks? ben jij niet gewoon een joodse turk ofzoquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:38 schreef hafez1234 het volgende:
Ik denk dat de Koerden in Erbil en andere steden het niet zo erg vinden als ISIS komt. Ze zijn zelf soenniet en alles is beter dan de corrupte Barzani en zijn maffiamaatjes.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:43 schreef UpsideDown het volgende:
Ik denk dat de Turken in Ankara en andere steden het niet zo erg vinden als ISIS komt. Ze zijn zelf soenniet en alles is beter dan de corrupte Erdogan en zijn maffiamaatjes.
Hij had al toe gegeven dat een Koerdische meisje hem ooit had afgewezen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:44 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
vraagje he waarom vind jij koerden achterbaks? ben jij niet gewoon een joodse turk ofzo
Volgens mij helpt Erdogan hen gewoonquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:47 schreef Slayage het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
isis wordt door nagenoeg alles en iedereen uitgekotst in turkije, een enkele randdebiel daargelaten, die valt voor hun propaganda over een wereldwijde kalifaat
... je snapt dat die sarcastisch is he?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:47 schreef Slayage het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
isis wordt door nagenoeg alles en iedereen uitgekotst in turkije, een enkele randdebiel daargelaten, die valt voor hun propaganda over een wereldwijde kalifaat
btw koerden haten arabieren dus als er ook maar een isis member in erbil is dan wordt die meteen opgejaagd door het volk weet ik zkrquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:38 schreef hafez1234 het volgende:
Het was inderdaad beter geweest als Kirkuk in handen van IS terecht was gekomen en alle Koerden en Turkmenen waren afgeslacht.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:49 schreef hafez1234 het volgende:
De reden dat ik Koerden achterbaks vind is omdat ze het Iraakse leger niet hadden geholpen toen ISIS duizenden Irakezen aan het slachten was. Wat ze wel deden is gebied inpikken waar het Iraakse leger was gevlucht. Maar nu ISIS de Koerden aanvalt huilen ze wel om hulp van de Irakezen.
waarom zouden ze? bagdad heeft de koerden nooit echt goed behandeld ze werden altijd als 2e rangs burgers gezien, in bagdad werden ze uitgelachen en hadden ze geen macht dus lijkt me logischquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:49 schreef hafez1234 het volgende:
De reden dat ik Koerden achterbaks vind is omdat ze het Iraakse leger niet hadden geholpen toen ISIS duizenden Irakezen aan het slachten was. Wat ze wel deden is gebied inpikken waar het Iraakse leger was gevlucht. Maar nu ISIS de Koerden aanvalt huilen ze wel om hulp van de Irakezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |