Leuk manquote:Op zondag 10 augustus 2014 11:57 schreef dennistd het volgende:
Ding Dong - mededeling voor Fles:
Rond 13.45u zal er de Locon 9908 met een lange sleep rijtuigen door Deventer komen op weg van Utrecht naar Hongarije.
Een laffe cursus, stelt heel weinig voor.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hebben jullie eigenlijk ook EHBO of op zn minst bhv achtig iets?
Dat is ook wel zo, maar het is echt een heel prettig gevoel dat je samen bent als je in the middle of nowhere staat.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:05 schreef MTL het volgende:
[..]
Jep, in dat soort gevallen is een conducteur erg fijn.
Andersom: een conducteur die z'n werk niet goed doet haalt ook wel het bloed onder de nagels vandaan. Laat mij in zo'n geval maar lekker zelf sleutelen, dan hoef ik geen vijf minuten op elk station te wachten tot er vijf mensen zijn ingestapt (uiteraard even zwaar overdreven).
Je zou bijvoorbeeld via Gerolstein en Trier naar Luxemburg kunnen gaan, daar ergens slapen en dan door België of misschien Noord-Frankrijk terug kunnen de volgende dagquote:Op zondag 10 augustus 2014 01:01 schreef dennistd het volgende:
Dat is dan weer net een beetje te ver, met een reistijd van 10 uur met het Nahverkehr. Dan heb je geen tijd meer om gezellig wat te eten en drinken. Alles met een reistijd van hooguit 7 uur (vanaf Enschede/Venlo) lijkt me wat realistischer.
Het zal meer iets worden als:
- leuke heenreis (met niet te krappe overstappen, eventueel nog wat ergens om wat te drinken)
- op de bestemming 's avonds eten en drinken (vooral dat laatste kunnen sommigen erg goed)
- slapen
- 's ochtends ontbijten
- rond een uur of 11 weer op de trein om via een andere route naar huis te gaan.
Moet je altijd hoor vanaf Centraal, tenzij je naar Zuid gaat of zeer laat in de avond.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:31 schreef icloud het volgende:
Zie ik nu goed dat ik volgende week in het verschrikkelijke almere moet overstappen als ik de reis adam-groningen maak?
Was er vroeger geen re rechtstreekse trein?quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:32 schreef b2py het volgende:
[..]
Moet je altijd hoor vanaf Centraal, tenzij je naar Zuid gaat of zeer laat in de avond.
Als hij een paar minuten eerder vertrekt kan hij ook via Amersfoort en daar overstappenquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:32 schreef b2py het volgende:
[..]
Moet je altijd hoor vanaf Centraal, tenzij je naar Zuid gaat of zeer laat in de avond.
Regelmatig wel, maar dan praat je over de periode voor het ingaan van dienstregeling 2007.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:40 schreef icloud het volgende:
[..]
Was er vroeger geen re rechtstreekse trein?
Niet nodig. Zie mijn post hierbovenquote:Dan ga ik wel via schiphol.
Vol gas door de tunnelquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Alleen Lelystad - Zwolle is dan weer een behoorlijk stomvervelend doodsaai klere-eind
Nee afremmen boe-hoe want luchtdruk oorpijn ditdat gejank allesquote:
Ja zeker.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Alleen Lelystad - Zwolle is dan weer een behoorlijk stomvervelend doodsaai klere-eind
Zijn dat de oude obb benelux rijtuigen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:12 schreef dennistd het volgende:
[ afbeelding ]
Locon-loc 9908 komt met de derde en laatste Szigettrein van dit weekend langs De Lutte op weg van Utrecht naar Hongarije.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |