SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.![]()
Als het gebeurt ga ik meteen shirt halen gek.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:51 schreef PowerLoungen het volgende:
Dit kan toch niet echt gebeuren...AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Standbeeld maken voor de god.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als het gebeurt ga ik meteen shirt halen gek.RED ONS HENNIEGOD![]()
Eto'o en Ajax kunnen samen de hele Eredivisie kopen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:50 schreef Smoofie het volgende:
Eto'o kan met zijn geld wel Feyenoord kopenOh.![]()
overmars (beste TD uit nederland) regelt dit welquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:51 schreef PowerLoungen het volgende:
Dit kan toch niet echt gebeuren...![]()
Maar serieus, kan me niet voorstellen dat het een loon van 1.6 mil wordt. Dan zullen ze echt wel 2 a 3 mil moeten betalen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
overmars (beste TD uit nederland) regelt dit welAFCA
Jawel. eto'o voelt zich schuldig en wil iets goedmaken:quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:51 schreef PowerLoungen het volgende:
Dit kan toch niet echt gebeuren...
![]()
Hahahaha! Eto'o! Zou het echt?!?!
Als je kijkt naar zijn transfervrije status zou het tekengeld wel een flinke compensatie kunnen zijn tov het salarisplafond van Ajax. Ik ben benieuwd..![]()
Naar mijn menig is het prima om af en toe zo'n topper vast te leggen voor 2/2,5 Miljoen. Maar meer ook niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar serieus, kan me niet voorstellen dat het een loon van 1.6 mil wordt. Dan zullen ze echt wel 2 a 3 mil moeten betalen.![]()
Voor mij part geven ze wel meer spelers een loon van 3 mil als het maar topspelers zijn,quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:55 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Naar mijn menig is het prima om af en toe zo'n topper vast te leggen voor 2/2,5 Miljoen. Maar meer ook niet.AFCA
Marco Boogersquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
overmars (beste TD uit nederland) regelt dit welRED ONS HENNIEGOD![]()
serero bijv.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voor mij part geven ze wel meer spelers een loon van 3 mil als het maar topspelers zijn,![]()
Ja maar dan wel echt alleen absolute wereldtoppers. en maximaal 1 of 2 tegelijk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voor mij part geven ze wel meer spelers een loon van 3 mil als het maar topspelers zijn,![]()
Ja ,samen met Ronaldinho en Xavi.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:59 schreef Rockit123 het volgende:
Kunnen we Puyol ook meteen halen dan? Eredivisie niveau zou 'm vast prima lukken..![]()
We hebben al genoeg aan de contributie die de Jong de afgelopen jaar betaalde om telkens in de basis te mogen startenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:58 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Serero zou eigenlijk contributie moeten betalen.
Oh.![]()
Puyol met die rollatorskillsquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:59 schreef Rockit123 het volgende:
Kunnen we Puyol ook meteen halen dan? Eredivisie niveau zou hij nog wel moeten redden toch?RED ONS HENNIEGOD![]()
nummer 10 en vice-captain bij zijn nieuwe clubquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben al genoeg aan de contributie die de Jong de afgelopen jaar betaalde om telkens in de basis te mogen starten
omdat ie er geen reet van kan zei de trainer daar![]()
Bij Newcastle snappen ze dan ook geen reet van voetbal.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
nummer 10 en vice-captain bij zijn nieuwe club
omdat ie er geen reet van kan zei de trainer daarOh.![]()
Dan kunnen we Sigthorsson wel doneren aan Feyenoord.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
jij zou er zo fan van kunnen worden dusquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Newcastle snappen ze dan ook geen reet van voetbal.![]()
Leuke dis man.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
jij zou er zo fan van kunnen worden dusOh.![]()
Laten we ook direct zeggen dat de hele premier league niet bakt..quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Newcastle snappen ze dan ook geen reet van voetbal.![]()
Nee maar in Engeland kijken ze toch al gauw naar fysiek, zeker bij de lagere clubs, en dat heeft de Jong natuurlijk wel. Maar voetballend is het niks.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:04 schreef Rockit123 het volgende:
[..]
Laten we direct zeggen dat de hele premier league niks bakt, misschien dat daarom Eto'o interesse heeft..Oh.![]()
Ben wel benieuwd hoe Bojan het bij Stoke moet gaan doen dan... Lekker fysiek sterk enzo..quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee maar in Engeland kijken ze toch al gauw naar fysiek, zeker bij de lagere clubs, en dat heeft de Jong natuurlijk wel. Maar voetballend is het niks.![]()
Gaat het ook niet redden daar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:06 schreef Rockit123 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe Bojan het bij Stoke moet gaan doen dan... Lekker fysiek sterk enzo..Oh.![]()
Kans is klein natuurlijk. Maar aan de andere kant spreken ze niet voor niets met elkaar af in Parijs om te praten. Dus het is/was in ieder geval niet bij voorbaat al een "nee".quote:![]()
Leuk, zo'n 4e centrumspits erbij. Bovendien vraag ik me af of ie nog wel kan brengen wat de meesten hier verwachten.
Siggy op het bankie en Milic en Zitkovic mogen vechten om een plekje bij Jong Ajax
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hmm, dat The Sun het schreef zegt al genoeg. En van 20M salaris naar 1 á 2M gaan is een grote stap.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:26 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Kans is klein natuurlijk. Maar aan de andere kant spreken ze niet voor niets met elkaar af in Parijs om te praten. Dus het is/was in ieder geval niet bij voorbaat al een "nee"."Schattie patattiee O+ :@" - richolio![]()
VI meldt het en Overmars en Kinsbergen zijn in parijs.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:35 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Hmm, dat The Sun het schreef zegt al genoeg. En van 20M salaris naar 1 á 2M gaan is een grote stap.AFCA
Overmars zou bevestigd hebben dat ze in gesprek zijn:quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:35 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Hmm, dat The Sun het schreef zegt al genoeg. En van 20M salaris naar 1 á 2M gaan is een grote stap.
http://www.vi.nl/nieuws/a(...)pits-samuel-etoo.htm
Nogmaals de kans is heel klein, maar in voetbal is niets onmogelijk. We zullen zien.
Eto'o heeft trouwens ook aangegeven niet voor het geld te kiezen. En groot gelijk heeft ie natuurlijk, geld heeft ie zat en bij een club als Ajax kan ie nog een aantal jaar de onbetwiste sterspeler zijn.![]()
Eto'o verdiende bij Chelsea 7 miljoen en geen 20.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:35 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Hmm, dat The Sun het schreef zegt al genoeg. En van 20M salaris naar 1 á 2M gaan is een grote stap.![]()
aub man Eto's is de rijkste afrikaanse voetballer ooit, die mag niet meer over salaris pratenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:52 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Eto'o verdiende bij Chelsea 7 miljoen en geen 20.![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 04:02 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Op 95 goals in de competitie na niet echt.
Als hij komt wil ik er wel een kratje op zetten dat hij geen topscorer in de NL'se competitie wordt.![]()
Jij weet hoe fit hij nu is?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 04:02 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Op 95 goals in de competitie na niet echt.AFCA!![]()
Ja dat zei ik een post eerder ook al. En hij heeft ook aangegeven niet meer voor het geld te kiezen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 04:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
aub man Eto's is de rijkste afrikaanse voetballer ooit, die mag niet meer over salaris praten![]()
Deal.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 04:03 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Als hij komt wil ik er wel een kratje op zetten dat hij geen topscorer in de NL'se competitie wordt.![]()
Beter dan alles wat er nu bij Ajax rondloopt, maar als je 2,5m aan salaris wilt gaan betalen kun je toch wel iets beters krijgen dan een spits zonder restwaarde?![]()
eto'o is nog maar 33, die kan nog wel een jaartje of 8 meequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 04:05 schreef Hazzard het volgende:
Beter dan alles wat er nu bij Ajax rondloopt, maar als je 2,5m aan salaris wilt gaan betalen kun je toch wel iets beters krijgen dan een spits zonder restwaarde?![]()
Ach dat geld dat we cadeau hebben gekregen van Feyenooit kunnen we toch gebruiken?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 04:05 schreef Hazzard het volgende:
En waarom zijn ze dan wel in gesprek?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 04:21 schreef EddyAlbena het volgende:
Ja dit slaat toch nergens op, kan iedereen toch wel bedenken.![]()
Overmars gaat nooit boven de 1,5 milla salaris zitten.
Lijkt mij presteren = verdienen.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
In alle andere gevallen dreigt voor mij te veel een Luque scenario en laat je hem lopen.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Wat betreft salaris ben ik het met je eens. Maar als je Luque vergelijkt met Eto'o snap je er gewoon echt helemaal niks van of zit je zwaar aan de drugs.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 04:33 schreef Planga het volgende:
In alle andere gevallen dreigt voor mij te veel een Luque scenario en laat je hem lopen.![]()
Dat weet je nu. Vooraf was Luque ook een grote baas.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 04:35 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Wat betreft salaris ben ik het met je eens. Maar als je Luque vergelijkt met Eto'o snap je er gewoon echt helemaal niks van of zit je zwaar aan de drugs.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Nee dat was ie niet. Was een wisselspeler van Newcastle.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 04:37 schreef Planga het volgende:
[..]
Dat weet je nu. Vooraf was Luque ook een grote baas.![]()
Etoo geen club en ouder.
Waar clubs als Sampdoria ook mee bezig waren.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Laat maar. Je snapt er blijkbaar gewoon helemaal niks van.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 04:43 schreef Planga het volgende:
Etoo geen club en ouder.
Waar clubs als Sampdoria ook mee bezig waren.![]()
![]()
Was daarvoor een van de smaakmakers van Deportivo in de tijd dat ze Spaans kampioen werden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 04:38 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Nee dat was ie niet. Was een wisselspeler van Newcastle.
Eto'o heeft uiteraard een grotere carriere gehad maar dan kun je ook Kluivert contracteren.
Eto'o schopte bij Chelsea ook geen deuk meer in een pakje boter.
Kortom, laat 'm maar lekker wegblijven.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja en na Deportivo heeft ie er niks meer van gebakken. In 2 seizoenen 4 goals in 21 wedstrijden. Bij Deportivo was het een goeie speler. Maar absoluut niet een van de belangrijkste spelers. Eto'o daarentegen heeft zijn hele carrière lang overal en altijd gescoord, bij de grootst denkbare clubs gespeeld. Als je niet ziet dat Eto'o absoluut een grote meerwaarde is voor elke Nederlandse club kan je beter handbal gaan volgen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 05:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Was daarvoor een van de smaakmakers van Deportivo in de tijd dat ze Spaans kampioen werden.
Eto'o heeft uiteraard een grotere carriere gehad maar dan kun je ook Kluivert contracteren.
Eto'o schopte bij Chelsea ook geen deuk meer in een pakje boter.
Kortom, laat 'm maar lekker wegblijven.![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 04:21 schreef EddyAlbena het volgende:
Ja dit slaat toch nergens op, kan iedereen toch wel bedenken.http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=221498quote:Het leek een gerucht dat te bizar voor woorden is, maar het is nog waar ook: Ajax praat met Samuel Eto’o over een dienstverband in de Eredivisie. De 33-jarige spits kwam vorig seizoen uit voor Chelsea en is nu transfervrij. Ajax is op zijn beurt bezig met een opvolger voor Kolbeinn Sigthórsson, die mag en wil vertrekken. Donderdag spraken directeur voetbalzaken Marc Overmars en algemeen directeur Michael Kinsbergen in Parijs met Eto’o en zijn entourage.
/
Het was de bedoeling dat het overleg geheim zou blijven, maar The Sun publiceerde vrijdag het moeilijk te geloven verhaal dat Overmars met Eto’o had onderhandeld. De Telegraaf claimt zaterdag dat het verhaal echter gewoon klopt en heeft het bevestigd gekregen van Overmars: Ajax gaat voor Eto’o kopt de krant. Het dagblad geeft enerzijds aan dat de komst van Eto’o een moeilijk verhaal wordt, gezien zijn gigantische salaris en het salarisplafond dat juist bij Ajax geldt.
Anderzijds is Eto’o wel enthousiast over Ajax. Hij ziet dat Frank de Boer de beschikking heeft over een jonge, talentvolle selectie en zou geld inmiddels niet meer het belangrijkste vinden in zijn loopbaan. Eerder verdiende hij bij Barcelona, Internazionale en Anzhi Makhachkala bakken met geld. Officieel heeft Eto’o nog geen ‘nee’ gezegd tegen Ajax. Hij zal binnen enkele dagen duidelijkheid geven. De kans bestaat dat hij zondag op de tribune zit om naar Ajax-Vitesse te kijken.![]()
Als ze hem halen is het voornamelijk voor de CL denk ik aangezien Siggy en consorten daar moeite hadden met goals maken. Zijn ervaring kan daar wel van pas komen.![]()
Kishna zie ik graag op links rouleren met fisher (na zijn blessure). El ghazi of Muric heb ik niet genoeg van gezien om een echt keuze te maken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 08:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
El Ghazi en Kishna lijkt mij een beter plan![]()
Ja dat heeft ie prima gedaan.Maar het blijft de voorbereiding. Ik wil hem eerst eens echt aan het werk zien als het erom gaat.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 08:13 schreef Poepz0r het volgende:
El Ghazi 8 goals in de voorbereiding ofzo![]()
Ik had inderdaad beter Muric/el Ghazi neer kunnen zetten. Maargoed dat heb ik net al uitgelegd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 08:17 schreef Poepz0r het volgende:
Waarom zou Muric in de basis moeten staan dan?![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
overmars (beste TD uit nederland) regelt dit wel![]()
"PeterRudolphDeVries2016 is als mens een 10, als inspiratie voor een generatie een 11."
- PeterRudolphDeVries2016![]()
Tja, QPR.....quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 09:04 schreef Tarado het volgende:
Grappig wel Eto'o maar lijkt me toch wel heel stug, die kan bij een QPR het drievoudige pakken.
Samuel was 15 toen Ajax met oogstrelend voetbal de wereld veroverde. Vanaf dat moment is het al een droom om bij Ajax te voetballen. Zijn carriere is allen anders gelopen, maar nu heeft hij nog die kans.![]()
een QPR, hoeft niet specifiek die club te zijn maar dromen, die zijn bedrog....zeker in zijn geval, hij heeft altijd voor de hoogste bieder gekozen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 09:54 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, QPR.....
Samuel was 15 toen Ajax met oogstrelend voetbal de wereld veroverde. Vanaf dat moment is het al een droom om bij Ajax te voetballen. Zijn carriere is allen anders gelopen, maar nu heeft hij nog die kans.![]()
Eto'o lijkt me te duur qua salaris[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Wat heeft ie aan salaris gevraagd dan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eto'o lijkt me te duur qua salaris![]()
Lijkt me meer dan 1,5quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:22 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Wat heeft ie aan salaris gevraagd dan?
Of hij moet puur graag naar ajax willen en dat geld hem niet uitmaakt[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Eens maar stel je geeft hem 1,5 Miljoen per jaar en 3 miljoen tekengeld (van de 4 miljoen die we van Feyenoord hebben gekregen) voor 2 seizoenen. Dan neem je geen levensgroot risico, Eto'o kan toch nog aardig verdienen, heeft een basisplaats en speelt Champions League. Tel daarbij op dat je ook nog wel 3/4 Miljoen kan krijgen voor Siggy en het lijkt mij een prima deal. Dat Ajax geen bedragen kan betalen zoals die olie-clubjes of clubs uit Turkije oke, maar het is ook niet zo dat ze hem niets te bieden hebben. Tuurlijk is de kans klein, maar dit soort spelers trekken met een beetje geluk de club wel naar een hoger niveau. Dus altijd proberenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me meer dan 1,5
Of hij moet puur graag naar ajax willen en dat geld hem niet uitmaakt.
![]()
Hij verdiende afgelopen seizoen 8 miljoen, dat zal hij nu niet meer redden maar 3 miljoen netto zullen meerdere clubs hem wel bieden en ook dat is voor Ajax veel te veelquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me meer dan 1,5
Of hij moet puur graag naar Ajax willen en dat geld hem niet uitmaakt![]()
wowwwwwwwwwwwwwwwww dit zou bizar zijn! Eindelijk een goede spits bij Ajax en ook nog zo'n naam!
Geld schijnt niet meer zijn drijfveer te zijn, daar zwemt ie al in."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Ben benieuwd of hij daadwerkelijk nog wat extra kan brengen. Geen idee hoe hij de laatste jaren heeft gespeeld eigenlijk. Spelers die hun carrière op topniveau in de eredivisie kwamen afsluiten zijn ook lang niet altijd succesvol geweest. De enige echte uitzondering bij Ajax was Rijkaard m.i.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Als Eto'o zou komen, zou hij uiteraard wel veel tekengeld krijgen om het salaris te compenseren, maar wel weer een teken zijn dat ze wel bereid zijn om geld te investeren om naar een stap hoger te gaan. Ook voor spelers als Moisander en Blind een signaal om toch te blijven misschien en vollop voor die volgende ronde CL en 5e titel op rij te gaan.AFC Ajax, Arsenal, Barcelona, Real Betis !!!![]()
Ik kan er ook niet veel bedenken bij andere clubs. Alleen dat excuus voor een trainer in Eindhoven, eigenlijk..quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:49 schreef Monolith het volgende:
Ben benieuwd of hij daadwerkelijk nog wat extra kan brengen. Geen idee hoe hij de laatste jaren heeft gespeeld eigenlijk. Spelers die hun carrière op topniveau in de eredivisie kwamen afsluiten zijn ook lang niet altijd succesvol geweest. De enige echte uitzondering bij Ajax was Rijkaard m.i.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
eto'o speelde in zijn eentje heel az nog zoek een jaar terugquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:49 schreef Monolith het volgende:
Ben benieuwd of hij daadwerkelijk nog wat extra kan brengen. Geen idee hoe hij de laatste jaren heeft gespeeld eigenlijk. Spelers die hun carrière op topniveau in de eredivisie kwamen afsluiten zijn ook lang niet altijd succesvol geweest. De enige echte uitzondering bij Ajax was Rijkaard m.i.Groot fan van User Wotte![]()
Leg uit in wat voor filosofie dit past.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 04:45 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Laat maar. Je snapt er blijkbaar gewoon helemaal niks van.
Leeftijd, salaris, non eu speler, wellicht niet fit.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Ach dat doen spelers van buitenlandse clubs tegenwoordig helaas maar al te vaak tegen Nederlandse clubs in Europees verband.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
eto'o speelde in zijn eentje heel az nog zoek een jaar terug
Het gaat meer om constant een meerwaarde zijn in het team, het liefst op nationaal en internationaal niveau.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Makaay, Stam, Davids, Kluivert.. het was allemaal niet veel meer.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet veel bedenken bij andere clubs. Alleen dat excuus voor een trainer in Eindhoven, eigenlijk..
Bouhlarouz was natuurlijk van een iets ander niveau, maar die stond ook al gelijk opzichtig te blunderen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Topspeler voor een Nederlandse club, iemand die de jonge spitsen heel veel kan leren, ervaring, goed voor het imago van Ajax (vooral in het buitenland), je verkoopt een shitload aan merchandise. Ik snap je punt wel hoor maar naar mijn mening is het juist voor zo'n jonge talentvolle groep belangrijk om zich op te kunnen trekken aan dergelijke toppers. En dat mag dan best wat centen kosten als je er zo geweldig voorstaat qua financiën als Ajax. En dat non-EU is natuurlijk gewoon een non argument. Wellicht niet fit is gewoon puur speculeren, daar zullen ze heus wel goed naar kijken van tevoren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:57 schreef Planga het volgende:
[..]
Leg uit in wat voor filosofie dit past.
Leeftijd, salaris, non eu speler, wellicht niet fit.![]()
Die Eto'o heeft al zoveel geld. Ik denk dat z'n salaris iets over dat van Bojan e.d. zou uitkomen. En dat is het risico wel waard.![]()
Non eu is belangrijk voor een salaris wat Ajax in elk geval uitkeert.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:02 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Topspeler voor een Nederlandse club, iemand die de jonge spitsen heel veel kan leren, ervaring, goed voor het imago van Ajax (vooral in het buitenland), je verkoopt een shitload aan merchandise. Ik snap je punt wel hoor maar naar mijn mening is het juist voor zo'n jonge talentvolle groep belangrijk om zich op te kunnen trekken aan dergelijke toppers. En dat mag dan best wat centen kosten als je er zo geweldig voorstaat qua financiën als Ajax. En dat non-EU is natuurlijk gewoon een non argument. Wellicht niet fit is gewoon puur speculeren, daar zullen ze heus wel goed naar kijken van te tevoren.
Ben bang voor weer een gevalletje Luque, Tanio, Atouba, Kuffour enz enzLeef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Als Overmars slim is sluit hij de deal nog voordat 'ie Ajax - Vitesse gaat zien
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dit soort spelers kiest nooit voor de sportieve uitdaging en zeker niet Afrikaanse.. die komt dus nooit naar Ajax![]()
True.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:02 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Topspeler voor een Nederlandse club, iemand die de jonge spitsen heel veel kan leren, ervaring, goed voor het imago van Ajax (vooral in het buitenland), je verkoopt een shitload aan merchandise. Ik snap je punt wel hoor maar naar mijn mening is het juist voor zo'n jonge talentvolle groep belangrijk om zich op te kunnen trekken aan dergelijke toppers. En dat mag dan best wat centen kosten als je er zo geweldig voorstaat qua financiën als Ajax. En dat non-EU is natuurlijk gewoon een non argument. Wellicht niet fit is gewoon puur speculeren, daar zullen ze heus wel goed naar kijken van tevoren.![]()
Bojan verdiende 1.5 bij Barca. Ajax heeft de hele som afgelopen seizoen betaald. In dat geval denk je wel goed denk ik.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:04 schreef Droathoah het volgende:
Die Eto'o heeft al zoveel geld. Ik denk dat z'n salaris iets over dat van Bojan e.d. zou uitkomen. En dat is het risico wel waard.
Eto'o met Ajax in de CL alleen de gedachte al (L)Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Jip want Sigthorsson scoort er 4 als invaller dan durft ie niet meerquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:07 schreef Caland het volgende:
Als Overmars slim is sluit hij de deal nog voordat 'ie Ajax - Vitesse gaat zien
><Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Als ik het goed begrijp heeft hij juist zelf kenbaar gemaakt dat hij niet nog een aantal jaar geld op wil strijken in de zandbak, maar nog een beetje plezier wil beleven bij een club als Ajax.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Dit soort spelers kiest nooit voor de sportieve uitdaging en zeker niet Afrikaanse.. die komt dus nooit naar AjaxVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
En buiten dat dat jonge spelers tegen hem op gaan kijken en wellicht dat Eto'o met zijn ervaring de jongens beter zal maken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:09 schreef Planga het volgende:
[..]
Bojan verdiende 1.5 bij Barca. Ajax heeft de hele som afgelopen seizoen betaald. In dat geval denk je wel goed denk ik.
Eto'o met Ajax in de CL alleen de gedachte al (L)
Toch denk ik dat het niet doorgaat. Helaas.![]()
Geloof je toevallig ook nog in sinterklaas.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp heeft hij juist zelf kenbaar gemaakt dat hij niet nog een aantal jaar geld op wil strijken in de zandbak, maar nog een beetje plezier wil beleven bij een club als Ajax.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Schattig cynisme hoor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Geloof je toevallig ook nog in sinterklaas.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dit ja, al die gasten die denken dat hij het voor het geld niet meer hoeft te doen..quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Dit soort spelers kiest nooit voor de sportieve uitdaging en zeker niet Afrikaanse.. die komt dus nooit naar Ajax
Vrijwel al die Afrikaanse voetballers moeten met hun salaris een heel grote familie onderhouden, die gaan kwa salaris er zo lang zoveel mogelijk uitpersen als ze maar kunnen.![]()
De gebroeders Laudrup waren ook genieten, ook al zat Ajax toen in een dip.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:49 schreef Monolith het volgende:
Ben benieuwd of hij daadwerkelijk nog wat extra kan brengen. Geen idee hoe hij de laatste jaren heeft gespeeld eigenlijk. Spelers die hun carrière op topniveau in de eredivisie kwamen afsluiten zijn ook lang niet altijd succesvol geweest. De enige echte uitzondering bij Ajax was Rijkaard m.i.Gourmetten of steengrillen?![]()
Hij heeft tientallen miljoenen op de bank staan, die paar extra miljoen maakt hem hopelijk geen reet meer uit.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:18 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Dit ja, al die gasten die denken dat hij het voor het geld niet meer hoeft te doen..
Vrijwel al die Afrikaanse voetballers moeten met hun salaris een heel grote familie onderhouden, die gaan kwa salaris er zo lang zoveel mogelijk uitpersen als ze maar kunnen.Slecht argument, jij gelooft toch ook nog in Feyenoord?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Geloof je toevallig ook nog in sinterklaas.Gourmetten of steengrillen?![]()
Non-EU maakt bij zo'n speler geen flikker uit. Die limiet ligt rond de 450.000 Euro. En een wereldster als Eto'o vergelijken met de spelers die je nu opnoemt is gewoon lachwekkend.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:07 schreef Planga het volgende:
[..]
Non eu is belangrijk voor een salaris wat Ajax in elk geval uitkeert.
Ben bang voor weer een gevalletje Luque, Tanio, Atouba, Kuffour enz enz![]()
Het is nu ook een stuk makkelijker om uit te blinken in de eredivisie dus dat lijkt me ook geen probleem voor hem, ik val in herhaling maar een speler die altijd voor het geld ging zie ik nu niet uit "sportiviteit" bij Ajax gaan spelen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:49 schreef Monolith het volgende:
Ben benieuwd of hij daadwerkelijk nog wat extra kan brengen. Geen idee hoe hij de laatste jaren heeft gespeeld eigenlijk. Spelers die hun carrière op topniveau in de eredivisie kwamen afsluiten zijn ook lang niet altijd succesvol geweest. De enige echte uitzondering bij Ajax was Rijkaard m.i.![]()
Tenzij je een prestatie contract aan gaat. Ben je dus altijd die 5 ton kwijt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:23 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Non-EU maakt bij zo'n speler geen flikker uit. Die limiet ligt rond de 450.000 Euro. En een wereldster als Eto'o vergelijken met de spelers die je nu opnoemt is gewoon lachwekkend.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Ja maar die ben je nu ook kwijt aan Siggy.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:24 schreef Planga het volgende:
[..]
Tenzij je een prestatie contract aan gaat. Ben je dus altijd die 5 ton kwijt.![]()
Want met Eto'o ga je die winnen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:09 schreef Planga het volgende:
[..]
Bojan verdiende 1.5 bij Barca. Ajax heeft de hele som afgelopen seizoen betaald. In dat geval denk je wel goed denk ik.
Eto'o met Ajax in de CL alleen de gedachte al (L).
Snap die euforie niet echt. Zou mooie naam zijn, maar daar blijft het bij, een mooie naam. Zal er ook wel 20 intikken ofzo in Nederland, maar kon vorig jaar bij Chelsea ook geen potten breken en daarvoor bij Anzhi 1 seizoen 10 en andere 13 goals. Bij Inter heeft hij maar 1 jaar goed gepresteerd maar dat is al weer 4 jaar geleden.
Ik zou er geen anderhalf miljoen aan salaris voor over hebben in elk geval.![]()
dat is hij wel waard, alleen voor dat geld komt hij echt nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Want met Eto'o ga je die winnen?.
Snap die euforie niet echt. Zou mooie naam zijn, maar daar blijft het bij, een mooie naam. Zal er ook wel 20 intikken ofzo in Nederland, maar kon vorig jaar bij Chelsea ook geen potten breken en daarvoor bij Anzhi 1 seizoen 10 en andere 13 goals. Bij Inter heeft hij maar 1 jaar goed gepresteerd maar dat is al weer 4 jaar geleden.
Ik zou er geen anderhalf miljoen aan salaris voor over hebben in elk geval.![]()
Zou een geweldige aanwinst voor de eredivisie zijn. Ik zie uit naar zijn komst.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Okequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:30 schreef 16meter het volgende:
[..]
fisher, boilessen, klaasen en vetlman
jatog![]()
![]()
Als hij Ajax één keer een overwinning bezorgt in de CL heb je dat geld er al bijna uit. En daarnaast, met 90 miljoen euro op de bankrekening mag er wel eens zo'n klein risicootje worden genomen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:25 schreef Scrummie het volgende:
Ik zou er geen anderhalf miljoen aan salaris voor over hebben in elk geval.Gourmetten of steengrillen?![]()
als dat het was zou ik het ook doen, maar je zit eerder tegen de 5 miljoen aan totaal (tekengeld en salaris)quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als hij Ajax één keer een overwinning bezorgt in de CL heb je dat geld er al bijna uit. En daarnaast, met 90 miljoen euro op de bankrekening mag er wel eens zo'n klein risicootje worden genomen.![]()
Tja, dat heb ik de laatste tijd wel vaker gedacht maar bleek toch keer op keer tegen te vallen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is nu ook een stuk makkelijker om uit te blinken in de eredivisie dus dat lijkt me ook geen probleem voor hem, ik val in herhaling maar een speler die altijd voor het geld ging zie ik nu niet uit "sportiviteit" bij Ajax gaan spelen.
Of hij inderdaad voor 'sportiviteit' zal gaan weet je nooit natuurlijk. Maar het echte cashen heeft hij bij Anzhi al gedaan natuurlijk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
1 Miljoen voor een wedstrijd winnen in de CL en 4 miljoen hebben we net cadeau gehad van Feyenoord. Ook ik vind dat je zo'n risico best eens moet durven nemen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
als dat het was zou ik het ook doen, maar je zit eerder tegen de 5 miljoen aan totaal (tekengeld en salaris)![]()
Ajax moet het salarishuis niet overhoop gaan gooien natuurlijk. Maar je kunt hem best wat tekengeld geven, prestatiebonus erbij en dan gewoon het maximum salaris uit het salarishuis.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
als dat het was zou ik het ook doen, maar je zit eerder tegen de 5 miljoen aan totaal (tekengeld en salaris)
Verder is het natuurlijk gewoon vet. Zeker als je bedankt dat we 'm eigenlijk betalen met het geld wat we krijgen omdat Feyenoord heeft lopen prutsen...heerlijk toch als hij straks de Kuip stilkrijgt.![]()
Gewoon kijken of het lukt en past, en dan knallen dit jaar. Gebeurt er weer eens wat.Gourmetten of steengrillen?![]()
Je weet dat Overmars het gewoon heeft bevestigd neem ik aan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:39 schreef opperkleurder het volgende:
The Sun is toch wel een kwaliteitskrant.![]()
daarom, dus waarom stoppen met cashenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tja, dat heb ik de laatste tijd wel vaker gedacht maar bleek toch keer op keer tegen te vallen.
Of hij inderdaad voor 'sportiviteit' zal gaan weet je nooit natuurlijk. Maar het echte cashen heeft hij bij Anzhi al gedaan natuurlijk.![]()
Ja, was ook niet sarcastisch bedoeld.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:40 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Je weet dat Overmars het gewoon heeft bevestigd neem ik aan?![]()
Om nog 1 keer te kunnen spelen in de CL bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom, dus waarom stoppen met cashen![]()
Nee idd, je plaatje doet het dan ook niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, was ook niet sarcastisch bedoeld.![]()
Vind ik niet, ook omdat je dan de verhoudingen weer te scheef maakt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:39 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
1 Miljoen voor een wedstrijd winnen in de CL en 4 miljoen hebben we net cadeau gehad van Feyenoord. Ook ik vind dat je zo'n risico best eens moet durven nemen.![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:41 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Nee idd, je plaatje doet het dan ook niet.
![]()
![]()
Volgens de telegraaf inderdaad. Ook geen 'kwaliteitskrant' natuurlijk, maar het predicaat kwaliteitskrant zegt verder weinig over de kwaliteit van de bronnen in de sportwereld die een krant heeft.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:40 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Je weet dat Overmars het gewoon heeft bevestigd neem ik aan?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ja want Ajax is zijn enige mogelijkheidquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:41 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Om nog 1 keer te kunnen spelen in de CL bijvoorbeeld.![]()
Dat ligt eraan. Als je hem "gewoon" het salaris plafond betaald en de rest in de vorm van bonussen/tekengeld zal dat best meevallen. Het zou anders zijn als je een Huntelaar/van der Vaart, Sneijder zo'n dik salaris zou geven. Maar een speler als Eto'o is gewoon een klasse beter dan de spelers die we nu hebben, dat zullen die gasten zelf ook best inzien.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik niet, ook omdat je dan de verhoudingen weer te scheef maakt.![]()
Als hij zo ook kijkt na de 0-5 in de kuip mogen ze hem zelfs nog een miljoen extra gevenquote:. en ach bovendien heeft zelfs Kennedy ooit ons mooie shirt gedragen
![]()
![]()
Welke andere club heeft interesse getoond die CL speelt? Ik heb ook nergens gezegd dat hij ook echt zal komen, maar het van tevoren als onzin bestempelen is gewoon kortzichtig. Hij gaat niet voor niets het gesprek aan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja want Ajax is zijn enige mogelijkheid![]()
Ik zeg toch niet dat het onzin is, alleen onhaalbaarquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:46 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Welke andere club heeft interesse getoond die CL speelt? Ik heb ook nergens gezegd dat hij ook echt zal komen, maar het van tevoren als onzin bestempelen is gewoon kortzichtig. Hij gaat niet voor niets het gesprek aan.![]()
Bron?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het onzin is, alleen onhaalbaar![]()
Ik zeg nergens dat het rond gaat komen. Dat is het verschil.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb jij een bron die zegt dat het rond gaat komen?![]()
Bojan - Eto'o - Cuenca
Wat een voorhoede had dat kunnen zijn
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nou jij beweert heel stellig dat het niet haalbaar is, en daar vraag ik een bron van. snap je het nu?quote:![]()
soms is logisch nadenken genoegquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:52 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Nou jij beweert heel stellig dat het niet haalbaar is, en daar vraag ik een bron van. snap je het nu?![]()
Jij snapt het nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:52 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Nou jij beweert heel stellig dat het niet haalbaar is, en daar vraag ik een bron van. snap je het nu?![]()
Je hebt het artikel gemist waarin geschreven word dat Ajax 95 miljoen op de bank heeft aan het eind van het seizoen? Gewoon haalbaar dus. Onwaarschijnlijk dat wel, maar dat is totaal iets anders.quote:![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:54 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Je hebt het artikel gemist waarin geschreven word dat Ajax 95 miljoen op de bank heeft aan het eind van het seizoen? Gewoon haalbaar dus. Onwaarschijnlijk dat wel, maar dat is totaal iets anders.![]()
![]()
en jij hebt ajax de laatste jaren een beetje gevolgd? we hebben een salarisplafondquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:54 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Je hebt het artikel gemist waarin geschreven word dat Ajax 95 miljoen op de bank heeft aan het eind van het seizoen? Gewoon haalbaar dus. Onwaarschijnlijk dat wel, maar dat is totaal iets anders.![]()
Klopt. En daarin worden tekengeld en bonussen niet meegerekend.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
en jij hebt ajax de laatste jaren een beetje gevolgd? we hebben een salarisplafond![]()
Dan moet je even die stront uit je ogen halen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik moet het eerste van jou nog zien![]()
en jij denkt dat de clubs met interesse die meer salaris kunnen betalen niet meer tekengeld kunnen/willen geven?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:56 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Klopt. En daarin worden tekengeld en bonussen niet meegerekend.![]()
bijdehand ventjequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:56 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Dan moet je even die stront uit je ogen halen.![]()
misschien kunnen jullie messi ook nog halenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:49 schreef Mani89 het volgende:
Bojan - Eto'o - Cuenca
Wat een voorhoede had dat kunnen zijn[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Valdes wordt tweede keeper achter de Cil.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
misschien kunnen jullie messi ook nog halen![]()
Nee dat heb ik ook allang gezegd eerder in dit topic. Lees anders eerst het topic voordat je komt reageren. Ik beweer nergens dat ie naar Ajax komt en ik heb ook al gezegd dat er clubs meer kunnen betalen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
en jij denkt dat de clubs met interesse en die meer salaris kunnen betalen niet meer tekengeld kunnen/willen geven?
Maar aangezien Eto'o zelf heeft aangegeven voor het sportieve wil gaan, en ik nergens heb gelezen over een andere club die CL speelt en interesse heeft getoond zeg ik alleen dat het niet bij voorbaat onmogelijk is.![]()
Ronaldinho is wel transfervrijquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
misschien kunnen jullie messi ook nog halen.
![]()
Misschien wil Puyol nog terugkomen op zijn beslissing en een jaartje in een kolkende UFO spelen, niets mis meequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Valdes wordt tweede keeper achter de Cil.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
sorry, na drie posts van jou heb ik mijn dagelijkse dosis aids al gehad dus dan ga ik niet het hele topic af opzoek naar nog meerquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:59 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Nee dat heb ik ook allang gezegd eerder in dit topic. Lees anders eerst het topic voordat je komt reageren. Ik beweer nergens dat ie naar Ajax komt en ik heb ook al gezegd dat er clubs meer kunnen betalen.
Maar aangezien Eto'o zelf heeft aangegeven voor het sportieve wil gaan, en ik nergens heb gelezen over een andere club die CL speelt en interesse heeft getoond zeg ik alleen dat het niet bij voorbaat onmogelijk is.
hahaha dat is een goeie "ik wil voor het sportieve gaan" dat betekent alleen dat hij wss niet naar een qatar gaat maar dan zijn er nog genoeg subtoppers en middenmoters in topcompetities waar hij evt wel heen kan![]()
Hij is niet voor niets bij Chelsea weggegaan, zal wel raar zijn als ie dan wel in het 3e van Chelsea wil spelenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:00 schreef opperkleurder het volgende:
Zou wel een stunt zijn als Eto'o uiteindelijk naar Vitesse gaat![]()
![]()
Zal ik ook niet doen als ik jou was. Dan zet je jezelf alleen maar meer voor lul.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
sorry, na drie posts van jou heb ik mijn dagelijkse dosis aids al gehad dus dan ga ik niet het hele topic af opzoek naar nog meer
hahaha dat is een goeie "ik wil voor het sportieve gaan" dat betekent alleen dat hij wss niet naar een qatar gaat maar dan zijn er nog genoeg subtoppers en middenmoters in topcompetities waar hij evt wel heen kan![]()
inderdaad, iedere user die energie in jou steekt zet zich voor lulquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:02 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Zal ik ook niet doen als ik jou was. Dan zet je jezelf alleen maar meer voor lul.
godsamme doe ik het weer![]()
Je moeder vond van nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
inderdaad, iedere user die energie in jou steekt zet zich voor lul![]()
![]()
3-5-2quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:03 schreef affa het volgende:
Als Ajax een ronde verder wilt komen in de CL:
[ afbeelding ]
Groot fan van User Wotte![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Sorry, maar deze pagina bestaat niet!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
https://twitter.com/arnoutkroon/status/498046050863951872
Dit.![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit.
Sorry, maar deze pagina bestaat niet!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit.![]()
Beste punt ooit gemaakt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit.
Dit.![]()
moet die lul z'n tweet niet verwijderenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sorry, maar deze pagina bestaat niet!
Er stond "je zou maar 17 jaar zijn, een goed seizoen in de Eredivsie hebben gedraaid en naar Ajax komen. Vervolgens krijg je 2 spitsen voor je en zijn er berichten in de media dat Eto'o er ook nog even bij komt"[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
achja, tenminste een europese wedstrijd. zal de laatste zijn dit seizoenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
he tjack
nee, niet echt. dat worden twee zaadpartijen zeg
Zivkovic verhurenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
moet die lul z'n tweet niet verwijderen
Er stond "je zou maar 17 jaar zijn, een goed seizoen in de Eredivsie hebben gedraaid en naar Ajax komen. Vervolgens krijg je 2 spitsen voor je en zijn er berichten in de media dat Eto'o er ook nog even bij komt"![]()
ga eto'o halen op de fiets, lamlulquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
achja, tenminste een europese wedstrijd. zal de laatste zijn dit seizoen![]()
Beetje onzin natuurlijk want 1 van die 2 gaat wegquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er stond "je zou maar 17 jaar zijn, een goed seizoen in de Eredivsie hebben gedraaid en naar Ajax komen. Vervolgens krijg je 2 spitsen voor je en zijn er berichten in de media dat Eto'o er ook nog even bij komt"![]()
Iemand die met Serero kan vechten voor de linkshalfplek inderdaad (en deze strijd hopelijk wintquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:06 schreef Tyron het volgende:
overigens zie ik liever een goede middenvelder komen (als er nog iets gaat komen) dan eto'o).
![]()
1 spits neem ik aan, ik denk dat zivkovic wel boven siggy staatquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er stond "je zou maar 17 jaar zijn, een goed seizoen in de Eredivsie hebben gedraaid en naar Ajax komen. Vervolgens krijg je 2 spitsen voor je en zijn er berichten in de media dat Eto'o er ook nog even bij komt"
tenminste, dat hoop ik en wss vertrekt siggy nog![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
achja, tenminste een europese wedstrijd. zal de laatste zijn dit seizoen![]()
![]()
wij hebben luukinho alquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ga eto'o halen op de fiets, lamlul[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
In alle redelijkheid zie ik iedereen wel weer verliezen van FC Lulhans en Shaktor Schubbekutveen.quote:
Het is van tevoren vaak genoeg aangekondigd dat dit een tussenjaar wordt voor Zivkovic en hij vooral in Jong Ajax gaat spelen, en nog krijg je mensen die er over gaan zeiken![]()
![]()
Hij wordt rustig gebrachtquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:11 schreef wieisboos het volgende:
Het is van tevoren vaak genoeg aangekondigd dat dit een tussenjaar wordt voor Zivkovic en hij vooral in Jong Ajax gaat spelen, en nog krijg je mensen die er over gaan zeiken[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
mwah mensen die ajax op de voet volgen weten dat, maar het is een logische opmerking van buitenstandersquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:11 schreef wieisboos het volgende:
Het is van tevoren vaak genoeg aangekondigd dat dit een tussenjaar wordt voor Zivkovic en hij vooral in Jong Ajax gaat spelen, en nog krijg je mensen die er over gaan zeiken![]()
ga je niet heenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
he tjack
nee, niet echt. dat worden twee zaadpartijen zeg
maar even zonder gekkigheid, dan is het sportief gewoon een stap terug voor die jongenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
mwah mensen die ajax op de voet volgen weten dat, maar het is een logische opmerking van buitenstanders[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ik neem aan dat hij hier en daar weleens gaat invallen, en dit jaar zal hij minder in de spotlight staan dan vorig jaar iddquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
maar even zonder gekkigheid, dan is het sportief gewoon een stap terug voor die jongen
maar soms moet je een stap terug doen om er vervolgens vijf vooruit te maken![]()
818jequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ik ga nooit meer tjack, kan het niet meer betalen
Of je speelt volgend jaar bij Go Ahead of Cambuur.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik neem aan dat hij hier en daar weleens gaat invallen, en dit jaar zal hij minder in de spotlight staan dan vorig jaar idd
maar soms moet je een stap terug doen om er vervolgens vijf vooruit te maken![]()
en mocht milik er niks van bakken en eto'o komt niet, dan kan het zomaar zijn dat zivkovic in de basis staat![]()
die jongens zijn pas 18quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net als Bazoer? Waar is die jongen gebleven?
wat verwacht jij debielGroot fan van User Wotte![]()
bazoer is 17quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
die jongens zijn pas 18
wat verwacht jij debiel![]()
Jong Ajax. Veel geblesseerd geweest.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net als Bazoer? Waar is die jongen gebleven?![]()
Hij staat wel bij de selectie op de Ajax site, maar heeft geen rugnummer. Apart inderdaad. Heeft hij in de voorbereiding gespeeld?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net als Bazoer? Waar is die jongen gebleven?Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Waarom ben je boos?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
die jongens zijn pas 18
wat verwacht jij debiel![]()
Vreemd dit, ben wel benieuwd wat deze PSV jeugdproduct gaat doen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij staat wel bij de selectie op de Ajax site, maar heeft geen rugnummer. Apart inderdaad. Heeft hij in de voorbereiding gespeeld?![]()
niks voor niks inderdaad.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik wou gewoon even benadrukken dat je niks voor niks voor psv bentWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ik zou zomaar denken dat hij zich toch wat anders bij de overstap had voorgesteld.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vreemd dit, ben wel benieuwd wat deze PSV jeugdproduct gaat doen.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
zoals?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zou zomaar denken dat hij zich toch wat anders bij de overstap had voorgesteld.![]()
![]()
deze product. tfoequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vreemd dit, ben wel benieuwd wat deze PSV jeugdproduct gaat doen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat hij al meer minuten in het eerste zou hebben gemaakt natuurlijk. Of dat hij een rugnummer zou hebben gekregen. Van dat laatste denk ik trouwens dat het een foutje is.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
ze hebben tegenwoordig ook eigen veteranenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:22 schreef de_boswachter het volgende:
Eto'o , zeker ook eigen jeugd zoals al die Boilesens, Bazoers en Cillesens.![]()
Hij keek toen hij klein was al naar Ajax, dus dat telt als eigen jeugd ja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:22 schreef de_boswachter het volgende:
Eto'o , zeker ook eigen jeugd zoals al die Boilesens, Bazoers en Cillesens.![]()
haha jij bent echt domquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:22 schreef de_boswachter het volgende:
Eto'o , zeker ook eigen jeugd zoals al die Boilesens, Bazoers en Cillesens.
beetje lastig als je blessures krijgt hé?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat hij al meer minuten in het eerste zou hebben gemaakt natuurlijk. Of dat hij een rugnummer zou hebben gekregen. Van dat laatste denk ik trouwens dat het een foutje is.en naast dat is hij pas 17, ik denk dat de voornamelijke reden is geweest dat hij bij ajax gewoon betere begeleiding krijgt en er stromen gewoon meer talenten door
![]()
Geweldig man. Zou de aantrekkingskracht van de eredivisie zeker goed doen. Ik juich zijn komst van harte toe. Minimaal 2 keer per jaar Bruma er keihard vanaf zien gaan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:22 schreef de_boswachter het volgende:
Eto'o , zeker ook eigen jeugd zoals al die Boilesens, Bazoers en Cillesens.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Haha heerlijk om die feyenoorders en psv'ers te zien gnuiven als Ajax een topspeler aan dreigt te trekken. Dan zijn werkelijk al hun argumenten op en komen ze altijd met de totaal niet ter zake doende opmerking 'Ehhh ehh...zeker ook eh, EIGEN JEUGD! Haha!'
Haha 0-3 eraf in eigen stadion, bitches.
Gourmetten of steengrillen?![]()
Gozer, er is 1 zo'n opmerking geweestquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:25 schreef Silenus het volgende:
Haha heerlijk om die feyenoorders en psv'ers te zien gnuiven als Ajax een topspeler aan dreigt te trekken. Dan zijn werkelijk al hun argumenten op en komen ze altijd met de totaal niet ter zake doende opmerking 'Ehhh ehh...zeker ook eh, EIGEN JEUGD! Haha!'
Haha 0-3 eraf in eigen stadion, bitches.![]()
![]()
Meh. Ik vind het eigenlijk vooral schattig dat er mensen zijn die erin geloven.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:25 schreef Silenus het volgende:
Haha heerlijk om die feyenoorders en psv'ers te zien gnuiven als Ajax een topspeler aan dreigt te trekken.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
psv moet het doen met luuk de jong, een speler die in het buitenland overal gefaald heeft en die feyenoorders dromen van die dikke guidetti die de laatste twee seizoenen alleen bij de burger king heeft gepresteerdquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:25 schreef Silenus het volgende:
Haha 0-3 eraf in eigen stadion, bitches.
dan snap ik de frustratie wel![]()
Hij is vorig jaar tot 23 duels in jong gekomen. Dan heb je een substantieel deel gespeeld. Hij is mee gemogen naar Indonesië. Ik denk zelf dat hij al had verwacht minuten te maken in Ajax 1 en ik denk dat hij bij PSV 1 die minuten al had gemaakt. Daarnaast zijn 17-jarige debutanten bij Ajax meer regel dan uitzondering.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
beetje lastig als je blessures krijgt hé?en naast dat is hij pas 17, ik denk dat de voornamelijke reden is geweest dat hij bij ajax gewoon betere begeleiding krijgt en er stromen gewoon meer talenten door
VBL / De stylist
Ik zag 'm ook al drie keer op PSV Netwerk voorbij komen maar geef toe dat die opmerking onder PSV'ers wat gebruikelijker is dan bij Feyenoorders.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gozer, er is 1 zo'n opmerking geweest
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:25 schreef Silenus het volgende:
Haha 0-3 eraf in eigen stadion, bitches..!!!!!
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Met jullie geweldige beleid.!!!!!
Ondertussen 0 jeugd succesvol opgeleid. Alleen de CL red jullie nog. Met dat kutstadion.U MAD?![]()
Wat doe je dan ook op netwerk sitesquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zag 'm ook al drie keer op PSV Netwerk voorbij komen maar geef toe dat die opmerking onder PSV'ers wat gebruikelijker is dan bij Feyenoorders.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..].!!!!!
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Ondertussen 0 jeugd succesvol opgeleid. Alleen de CL red jullie nog. Met dat kutstadion.Veel plezier tegen Shaktyor Oligrrsorskrskr.
kom op Bowa, je hebt toch wel iets meer niveau?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..].!!!!!
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Ondertussen 0 jeugd succesvol opgeleid. Alleen de CL red jullie nog. Met dat kutstadion.![]()
wow er is iemand echt heel gefrustreerdquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..].!!!!!
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Ondertussen 0 jeugd succesvol opgeleid. Alleen de CL red jullie nog. Met dat kutstadion.
jullie waren degene die ons beleid wouden kopiëren vorig seizoen toch? om er vervolgens meteen weer vanaf te stappen![]()
Beetje een zielige opmerking. Ajacieden staren zich in heel veel gevallen blind op Milikquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
psv moet het doen met luuk de jong, een speler die in het buitenland overal gefaald heeft en die feyenoorders dromen van die dikke guidetti die de laatste twee seizoenen alleen bij de burger king heeft gepresteerd
dan snap ik de frustratie wel![]()
Die ze nog nooit hebben zien spelen, waar ze de kwaliteiten niet van kennen, die bij zijn vorige clubs niet of nauwelijks heeft gepresteerd, die compleet onzichtbaar was in zijn eerste officiële wedstrijd. Maar praten elkaar maar al te graag na over hoe een groot talent er nu weer in de spits staat.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
gefrustreerd hequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:30 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
kom op Bowa, je hebt toch wel iets meer niveau?Groot fan van User Wotte![]()
paar quotes aub want die posts heb ik niet voorbij zien komenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Beetje een zielige opmerking. Ajacieden staren zich in heel veel gevallen blind op Milik![]()
Die ze nog nooit hebben zien spelen, waar ze de kwaliteiten niet van kennen, die bij zijn vorige clubs niet of nauwelijks heeft gepresteerd, die compleet onzichtbaar was in zijn eerste officiële wedstrijd. Maar praten elkaar maar al te graag na over hoe een groot talent er nu weer in de spits staat.![]()
milik kan er niks vanquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Beetje een zielige opmerking. Ajacieden staren zich in heel veel gevallen blind op Milik![]()
Die ze nog nooit hebben zien spelen, waar ze de kwaliteiten niet van kennen, die bij zijn vorige clubs niet of nauwelijks heeft gepresteerd, die compleet onzichtbaar was in zijn eerste officiële wedstrijd. Maar praten elkaar maar al te graag na over hoe een groot talent er nu weer in de spits staat.Groot fan van User Wotte![]()
Al die PSV-ers die hier komen zeiken nadat ze miljoenen hebben strooien bij spelers zoals Meher en Narsingh![]()
Haha calimeroquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..].!!!!!
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Ondertussen 0 jeugd succesvol opgeleid. Alleen de CL red jullie nog. Met dat kutstadion.![]()
![]()
Mad?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:25 schreef Silenus het volgende:
Haha 0-3 eraf in eigen stadion, bitches.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
overigens snap ik dat hele "eigen jeugd" bullshit niet
als je even logisch redeneert, een eriksen is opgeleid bij ajax vanaf de b1, dus die heeft gewoon in de jeugd gespeeld en mocht zichzelf jeugdspeler noemen, dan komt hij toch uit de jeugd? natuurlijk is er een verschil met een daley blind die al vanaf heel jongs af aan bij ajax speelt maar toch veranderd er niets aan het feit dat eriksen ook uit de jeugd kwam![]()
Je loopt te koop met je eigen domheid. Natuurlijk wordt succesvol beleid gekopieerd. Net zoals Ajax en Feyenoord het beleid van PSV kopieerden toen het daar hosanna ging. En daar ook van een koude kermis thuis kwamen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
wow er is iemand echt heel gefrustreerd
jullie waren degene die ons beleid wouden kopiëren vorig seizoen toch? om er vervolgens meteen weer vanaf te stappenJij hebt hier geen "Milikquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
paar quotes aub want die posts heb ik niet voorbij zien komen" gezien? Wauw.
VBL / De stylist
toen hij een goal scoorde in de voorbereiding dat er gewoon goed uit zag? jij noemt dat op spelers blind staren?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je loopt te koop met je eigen domheid. Natuurlijk wordt succesvol beleid gekopieerd. Net zoals Ajax en Feyenoord het beleid van PSV kopieerden toen het daar hosanna ging. En daar ook van een koude kermis thuis kwamen.
[..]
Jij hebt hier geen "Milik" gezien? Wauw.
jij loopt met je eigen domheid te koop![]()
Van der Hoorn was net zo duur als Narsingh. Voor Van Ginkel was Ajax bereid net zoveel te betalen dan voor Maher. Dus wat lul je?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Al die PSV-ers die hier komen zeiken nadat ze miljoenen hebben strooien bij spelers zoals Meher en NarsinghWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Heerlijk hequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:35 schreef 16meter het volgende:
Wat een fantastisch subforum is VBL ook.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En daarnaast, lekker belangrijk. Er staat nergens een definitie van wat eigen jeugd is. Of dat nou vanaf de F'jes is, of spelers op hun 12e zijn weggehaald bij amateurclubs in de buurt, op hun 14e bij andere betaald voetbalclubs of op hun 16e bij clubs uit Denemarken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:33 schreef Tyron het volgende:
overigens snap ik dat hele "eigen jeugd" bullshit niet
als je even logisch redeneert, een eriksen is opgeleid bij ajax vanaf de b1, dus die heeft gewoon in de jeugd gespeeld en mocht zichzelf jeugdspeler noemen, dan komt hij toch uit de jeugd? natuurlijk is er een verschil met een daley blind die al vanaf heel jongs af aan bij ajax speelt maar toch verandert er niets aan het feit dat eriksen ook uit de jeugd kwam
Elke club kiest voor een beleid (of heeft geen beleid en doet maar wat), en die van Ajax is helder. Daarnaast is Ajax ook gebaat bij de naam van een goede jeugdopleiding, want daardoor hebben ze een grotere aantrekkingskracht op toptalenten. Dat er een paar frusti's dan vallen over het gebruik van de term 'eigen jeugd' is natuurlijk niet zo belangrijk.Gourmetten of steengrillen?![]()
Die tegen Putten? Dat was inderdaad een geweldige prestatie.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
toen hij een goal scoorde in de voorbereiding dat er gewoon goed uit zag? jij noemt dat op spelers blind staren?
jij loopt met je eigen domheid te koopWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
ho
[ Bericht 99% gewijzigd door Mexicanobakker op 09-08-2014 12:36:47 ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ttentottententententoonstellingquote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
je mag best denemarken leeghalen maar dan moet je niet janken als er ook een spelertje van ajax hier en daar naar man city gaat op z'n 12equote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
En daarnaast, lekker belangrijk. Er staat nergens een definitie van wat eigen jeugd is. Of dat nou vanaf de F'jes is, of spelers op hun 12e zijn weggehaald bij amateurclubs in de buurt, op hun 14e bij andere betaald voetbalclubs of op hun 16e bij clubs uit Denemarken.
Elke club kiest voor een beleid (of heeft geen beleid en doet maar wat), en die van Ajax is helder. Daarnaast is Ajax ook gebaat bij de naam van een goede jeugdopleiding, want daardoor hebben ze een grotere aantrekkingskracht op toptalenten. Dat er een paar frusti's dan vallen over het gebruik van de term 'eigen jeugd' is natuurlijk niet zo belangrijk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit vind ik een beetje een matig grapje voor jouw niveau, Lansquote:
nee tegen real sociedad idiootquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die tegen Putten? Dat was inderdaad een geweldige prestatie.
en naast dat, wie er ook scoort er wordt altijd Klaassenof Vermeer
gedaan, hoelang loop je hier al mee?
![]()
Ik ben het roerend met je eens. Ik ga kijken of ik er wat anders van kan maken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit vind ik een beetje een matig grapje voor jouw niveau, LansWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
doen we niet (nouja ik niet), is alleen maar lachen om spelers zoals bouy te zien mislukkenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
je mag best denemarken leeghalen maar dan moet je niet janken als er ook een spelertje van ajax hier en daar naar man city gaat op z'n 12e![]()
Daar hoor je mij ook nooit over janken. Iedereen is vrij om te bepalen wat 'ie doet, dus als een jeugdspeler lekker wil cashen in Manchester moet-ie dat vooral doen. Dat ik het een domme keuze vind is een tweede.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
je mag best denemarken leeghalen maar dan moet je niet janken als er ook een spelertje van ajax hier en daar naar man city gaat op z'n 12eGourmetten of steengrillen?![]()
Ik snap niet helemaal waarom je me een idioot noemt. Oefenpot is oefenpot en stelt derhalve geen kut voor. Als jij denkt dat dat wel het geval is dan ben jij de idioot. Daarnaast vraag ik me af waar ik mee loop?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee tegen real sociedad idioot
en naast dat, wie er ook scoort er wordt altijd Klaassenof Vermeer
gedaan, hoelang loop je hier al mee?
VBL / De stylist
ik had het over fok!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal waarom je me een idioot noemt. Oefenpot is oefenpot en stelt derhalve geen kut voor. Als jij denkt dat dat wel het geval is dan ben jij de idioot. Daarnaast vraag ik me af waar ik mee loop?
wie er ook scoort er wordt altijd een IMMERSof SIGGY
gepost
als je daaruit haalt dat een speler helemaal opgehemeld wordt ben je gewoon een idioot![]()
Te dom om te poepen. Jij bent het. Succes ermee.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik had het over fok!
wie er ook scoort er wordt altijd een IMMERSof SIGGY
gepost
als je daaruit haalt dat een speler helemaal opgehemeld wordt ben je gewoon een idiootWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
haha juist ja, trek je nu maar weer terugquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Te dom om te poepen. Jij bent het. Succes ermee.![]()
![]()
alleen boswachter zegt dat, de rest vind het wel tof volgens mij.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:42 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik concludeer uit dit topic dat Eto'o van de psvertjes niet mag komen omdat het geen eigen jeugd is
niet dat die komt, maar goed![]()
joden lopen altijd wegquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Te dom om te poepen. Jij bent het. Succes ermee.Groot fan van User Wotte![]()
Blindquote:
Uh nee. Jij begrijpt er geen klote van. Begint over De Jong en Guidetti, maar hetzelfde gebeurt in dit topic over een, voor iedereen, compleet onbekende speler genaamd Milik.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
haha juist ja, trek je nu maar weer terug
Je bent waarschijnlijk wat gefrustreerd omdat je uiteindelijk niet meer kon antwoorden op het Bazoer verhaal. Dat begrijp ik heel goed.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
nog zieliger op het psv netwerk te gaan gluren wat 16 jarige psv-ertjes schrijven over eto-o die toch niet komtquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zag 'm ook al drie keer op PSV Netwerk voorbij komen maar geef toe dat die opmerking onder PSV'ers wat gebruikelijker is dan bij Feyenoorders.
ik dacht dat jij wel wat beters te doen had![]()
En dan straks de rest van je selectie pissig omdat er eentje evenveel verdient als de rest bij elkaar. Overigens zou ik het wel tof vinden om etoo in NL te zien. Druist wel in tegen alles wat ze de afgelopen jaren hebben gezegd qua beleid.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
die netwerk.to sites zijn sowieso aidsquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:46 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nog zieliger op het psv netwerk te gaan gluren wat 16 jarige psv-ertjes schrijven over eto-o die toch niet komt
ik dacht dat jij wel wat beters te doen had[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
waar heb jij het nou over? welk bazoer verhaal? dat jij zei dat hij bij psv wel gespeeld zou hebbenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Uh nee. Jij begrijpt er geen klote van. Begint over De Jong en Guidetti, maar hetzelfde gebeurt in dit topic over een, voor iedereen, compleet onbekende speler genaamd Milik.
Je bent waarschijnlijk wat gefrustreerd omdat je uiteindelijk niet meer kon antwoorden op het Bazoer verhaal. Dat begrijp ik heel goed.dat is toch niet serieus te nemen
jij vindt dat users Milik ophemelen omdat ze Milikzeggen, dat is toch geen argument? omdat er een fucking emoticon naast een naam wordt geplaatst omdat hij aardig aan het scoren was in de voorbereiding, ik weet zeker dat dit ook bij luuk de jong gebeurde of welke speler dan ook die aardig speelde
er heeft hier niemand geroepen dat milik onze verlosser is, dus praat dan ook geen onzin![]()
Ik heb net zo weinig te doen als een PSV'er die in een Ajax-topic komt klagen dat een Ajacied op PSV-netwerk kijkt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:46 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nog zieliger op het psv netwerk te gaan gluren wat 16 jarige psv-ertjes schrijven over eto-o die toch niet komt
ik dacht dat jij wel wat beters te doen hadGourmetten of steengrillen?![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
En dan straks de rest van je selectie pissig omdat er eentje evenveel verdient als de rest bij elkaar. Overigens zou ik het wel tof vinden om etoo in NL te zien. Druist wel in tegen alles wat ze de afgelopen jaren hebben gezegd qua beleid.
Poulsen werd toch ook gehaald![]()
Niet per se waar. Ligt er een beetje aan hoeveel een en ander zou kosten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
En dan straks de rest van je selectie pissig omdat er eentje evenveel verdient als de rest bij elkaar. Overigens zou ik het wel tof vinden om etoo in NL te zien. Druist wel in tegen alles wat ze de afgelopen jaren hebben gezegd qua beleid.![]()
geen idee, is vast wel terug te vinden maar ik neem aan dat eto'o niet boven het salarisplafond gaat zitten mocht hij komen (wat niet gaat gebeuren)quote:![]()
Haha gefrustreerde kut boer. Heerlijk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..].!!!!!
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Ondertussen 0 jeugd succesvol opgeleid. Alleen de CL red jullie nog. Met dat kutstadion.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
Forum Opties Forumhop: Hop naar: