Herkenbaar. Ik heb dat ook met mijn broertje.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, zo goed als. We botsen vrij makkelijk, en als ik dan ook nog zo moe ben kan ik helemaal niks hebben.
Ja dat zei je ja. Valt me nog mee dat dit pas de eerste ruzie is sinds 22 juli.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik heb dat ook met mijn broertje.
Vaak genoeg toch?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja dat zei je ja. Valt me nog mee dat dit pas de eerste ruzie is sinds 22 juli.
Ik over 12 dagen de sleutels van m'n eigen plek.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nog maar anderhalve week te gaan, dan is mama terug.![]()
Niet te vroeg juichenquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik heb dat ook met mijn broertje.
Wees blij dat jullie er maar 1 hebben. Ik heb drie zusjes die er soms een sport van maken om gezamenlijk tegen mij op te trekkenquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:16 schreef aeque het volgende:
Ik zie mijn broer amper en als ik hem zie is hij 9/10 keer onder invloed.
Ja die heeft echt iets met zijn leven gedaan.
Wanneer is de housewarming?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik over 12 dagen de sleutels van m'n eigen plek.
Pics van je zusjesquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:17 schreef yats het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen
[..]
[..]
Wees blij dat jullie er maar 1 hebben. Ik heb drie zusjes die er soms een sport van maken om gezamenlijk tegen mij op te trekken
Mijn broertje heeft ook een paar jaar bij wat rare types gewoond. Smerig huis, veel drugsgebruik. Als ik hoor wat hij allemaal al geprobeerd heeft ... De tering.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:16 schreef aeque het volgende:
Ik zie mijn broer amper en als ik hem zie is hij 9/10 keer onder invloed.
Ja die heeft echt iets met zijn leven gedaan.
Yaaaay!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik over 12 dagen de sleutels van m'n eigen plek.
quote:
Als het af is en ik tijd heb.quote:
Op het balkon kun je 6 man kwijt weet ik uit ervaringquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:20 schreef Fera het volgende:
O ja, en het is wel klein. Dus ik weet niet hoeveel mensen ik kwijt kan. Ook niet genoeg zitmeubilair. Misschien maar wat klapstoeltjes kopen.
Familie, je hebt er soms ook gewoon niks aan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft ook een paar jaar bij wat rare types gewoond. Smerig huis, veel drugsgebruik. Als ik hoor wat hij allemaal al geprobeerd heeft ... De tering.
Zes ja? Ik dacht misschien net vier.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:21 schreef yats het volgende:
[..]
Op het balkon kun je 6 man kwijt weet ik uit ervaring
Oh ja, die wilde ik nog eens kijken. De seksscenes schijnen enorm onrealistisch te zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zocht een plaatje uit Blue is the Warmest Color, krijg ik een plaatje van 2 vrouwen die aan het scharen zijn. :$
Met stoelen is het vijfquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Zes ja? Ik dacht misschien net vier.Rokers maar buiten stallen en de rest binnen.
Dibs op het balkon dusquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Zes ja? Ik dacht misschien net vier.Rokers maar buiten stallen en de rest binnen.
Dat hoorde ik ook. Maar in het boek zit een mooie scene die ik hier wilde posten. Maar kan dat plaatje dus niet vinden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, die wilde ik nog eens kijken. De seksscenes schijnen enorm onrealistisch te zijn.
Ah, je rookt? Dat wil ik in ieder geval niet in mijn huis. Aardig trauma van mijn moeder en broertje die hier constant roken, overal as strooien en ook nog eens hun eigen sigaretten hier maken en tabak knoeien. Stinkt elke ochtend een uur in de wind.quote:
irritant is dat hequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, je rookt? Dat wil ik in ieder geval niet in mijn huis. Aardig trauma van mijn moeder en broertje die hier constant roken, overal as strooien en ook nog eens hun eigen sigaretten hier maken en tabak knoeien. Stinkt elke ochtend een uur in de wind.
Gelukkig rook ik vaak thuis ook al buitenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, je rookt? Dat wil ik in ieder geval niet in mijn huis. Aardig trauma van mijn moeder en broertje die hier constant roken, overal as strooien en ook nog eens hun eigen sigaretten hier maken en tabak knoeien. Stinkt elke ochtend een uur in de wind.
Ook zielig voor de honden eigenlijk.quote:
Beter voor je muren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Gelukkig rook ik vaak thuis ook al buiten
Die moeten sowieso nog geverfd worden.quote:
Oh, is het gebaseerd op een boek? Wist ik geeneens. Oh, als je 'm vindt, mag je 'm mij wel sturen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook. Maar in het boek zit een mooie scene die ik hier wilde posten. Maar kan dat plaatje dus niet vinden.
Samen kijken?
Een frans stripboek.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, is het gebaseerd op een boek? Wist ik geeneens. Oh, als je 'm vindt, mag je 'm mij wel sturen.
Oké.
Ik ben er nog.quote:
Iedereen is zenuwachtig voor morgen dus vroeg naar bed.quote:
Zit te appen met mijn ex.quote:
Appen met 'exen', heb er alleen maar klote ervaringen mee. Ik doe het liever nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zit te appen met mijn ex.Ik vind het nog steeds moeilijk om het woord 'ex' in relatie tot hem te gebruiken, maargoed.
Ik weet ook dat het niet heel slim is. Maar de behoefte om hem te spreken was zo sterk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Appen met 'exen', heb er alleen maar klote ervaringen mee. Ik doe het liever niet
Fijnquote:
Sorry Royquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, jij weer met je franse stripboeken he
Pas op voor Bambi, die is doodeng.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Iedereen is zenuwachtig voor morgen dus vroeg naar bed.
Niet raar. Is ook nog erg vers.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zit te appen met mijn ex.Ik vind het nog steeds moeilijk om het woord 'ex' in relatie tot hem te gebruiken, maargoed.
Logisch, dat duurt soms best een tijd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Helaas voel je je daarna meestal alleen maar kutterquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik weet ook dat het niet heel slim is. Maar de behoefte om hem te spreken was zo sterk.
Is het al lang uit..?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik weet ook dat het niet heel slim is. Maar de behoefte om hem te spreken was zo sterk.
Die Roemeense nog steeds?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Is het al lang uit..?
Maar ik ken het hoor, alleen weet ik nu dat ik die behoefte moet negeren. Al heb ik haar vandaag ook weer gesproken.
Maar bij mij is het dan ook niet echt een ex, meer een korte 'fling'.
Ja man, vooral die blonde krullen!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pas op voor Bambi, die is doodeng.
[..]
Niet raar. Is ook nog erg vers.
2 weken? Damn, dat is inderdaad erg vers. Zijn jullie normaal uit elkaar gegaan of op een vervelende manier?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja man, vooral die blonde krullen!
Ja, het voelt al heeel lang geleden. Maar is nog maar 2 weken..
Study the art of ninja, my son.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik moet minstens zo sneaky zijn toch.
Tot morgen kerel!quote:
Yep... Die vage afstandelijke jaquote:
Ja nu begin ik toch wel bang te worden!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja man, vooral die blonde krullen!
Ja, het voelt al heeel lang geleden. Maar is nog maar 2 weken..
Slaap lekker. Droom maar over WC-seks.quote:
Zo 'vriendschappelijk' als mogelijk denk ik. Maarja...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:46 schreef yats het volgende:
[..]
2 weken? Damn, dat is inderdaad erg vers. Zijn jullie normaal uit elkaar gegaan of op een vervelende manier?
met jouquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Slaap lekker. Droom maar over WC-seks.
Ai, sterkte!quote:
Dat mag jij.quote:
Zolang het gevoel niet aan beide kanten weg is blijft het voor een van de twee pijnlijk. Al verzacht het het wellicht wel iets dat er geen vervelende oorzaak of zo de reden is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zo 'vriendschappelijk' als mogelijk denk ik. Maarja...
Ja het verzacht wel. Maar tegelijkertijd heb ik nu geen enkele reden om boos op hem te zijn. En dat had het wel makkelijker gemaakt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:51 schreef yats het volgende:
[..]
Zolang het gevoel niet aan beide kanten weg is blijft het voor een van de twee pijnlijk. Al verzacht het het wellicht wel iets dat er geen vervelende oorzaak of zo de reden is.
Dan nog blijft het pijnlijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:51 schreef yats het volgende:
[..]
Zolang het gevoel niet aan beide kanten weg is blijft het voor een van de twee pijnlijk. Al verzacht het het wellicht wel iets dat er geen vervelende oorzaak of zo de reden is.
Makkelijker om kwaad op iemand te zijn ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja het verzacht wel. Maar tegelijkertijd heb ik nu geen enkele reden om boos op hem te zijn. En dat had het wel makkelijker gemaakt.
Mwah, ik kan uit ervaring zeggen dat dat zeker niet altijd zo is. Ik had alle reden om ontzettend pissig op mijn laatste ex te zijn en toch ben ik nooit echt heel boos geweest.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja het verzacht wel. Maar tegelijkertijd heb ik nu geen enkele reden om boos op hem te zijn. En dat had het wel makkelijker gemaakt.
Een break up is altijd pijnlijk, maar soms wat erger dan anders.quote:
Voor nu: ja, maar op den duur denk ik het niet. Ik denk en heb ergens ook wel de ervaring, dat het op een gegeven moment een soort rust heeft dat je 'goed' uit elkaar bent gegaan en dat sommige vragen wel beantwoord zijn die bij ruzies vaak niet beantwoord worden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Anger leads to the dark side my young padawan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:55 schreef Fera het volgende:
Woede is wel klote op zich, dan blijft zo aan je vreten.
Ja dat denk ik ook wel idd. Ik heb ook al wel gezegd, van alle manieren waarop ik gedumpt had kunnen worden was dit toch wel de minst pijnlijke.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Voor nu: ja, maar op den duur denk ik het niet. Ik denk en heb ergens ook wel de ervaring, dat het op een gegeven moment een soort rust heeft dat je 'goed' uit elkaar bent gegaan en dat sommige vragen wel beantwoord zijn die bij ruzies vaak niet beantwoord worden.
Precies.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Anger leads to the dark side my young padawan.
True, maar het blijft lastig als jouw gevoelens niet veranderd zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:55 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, ik kan uit ervaring zeggen dat dat zeker niet altijd zo is. Ik had alle reden om ontzettend pissig op mijn laatste ex te zijn en toch ben ik nooit echt heel boos geweest.
[..]
Een break up is altijd pijnlijk, maar soms wat erger dan anders.
Haters gaan hatenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Jammer van dat NL woord in de Engelse TT
Dat duurt altijd even. In mijn geval duurde dat ongeveer een jaar, al heb ik nu geen idee meer waarom eigenlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
True, maar het blijft lastig als jouw gevoelens niet veranderd zijn.
Kies daarom de weg van liefde.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:55 schreef Fera het volgende:
Woede is wel klote op zich, dat blijft zo aan je vreten.
Ach het is nog altijd beter dan ruzie maken en het uit alle macht proberen goed te maken, niet eens perse voor de liefde maar voornamelijk voor een vriendschap en het dan nog erger maken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook wel idd. Ik heb ook al wel gezegd, van alle manieren waarop ik gedumpt had kunnen worden was dit toch wel de minst pijnlijke.
Dat klinkt heel vervelend.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach het is nog altijd beter dan ruzie maken en het uit alle macht proberen goed te maken, niet eens perse voor de liefde maar voornamelijk voor een vriendschap en het dan nog erger maken.
7 jaar en nog steeds vaak lastige momenten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:58 schreef yats het volgende:
[..]
Dat duurt altijd even. In mijn geval duurde dat ongeveer een jaar, al heb ik nu geen idee meer waarom eigenlijk
Jou kan ik onmogelijk haten natuurlijkquote:
Uiteraardquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jou kan ik onmogelijk haten natuurlijk
Ik ga mijn bed in, fijne nacht schatquote:
Damn, ik ben blij dat ik het sneller verwerkt heb. Hoe serieus was die relatie?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
7 jaar en nog steeds vaak lastige momenten.
Is het ook. Maar vandaag eindelijk eens kunnen vertellen wat mij dwars zit en ze kon niet anders dan me gelijk geven. Aan de ene kant prettig, maar aan de andere kant ook de bevestiging dat zelfs die goede vriendschap er niet meer in zit.quote:
Weltrustequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga mijn bed in, fijne nacht schat
Maar waarom zou je dat willen? Ik voel die behoefte niet zo iig.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Is het ook. Maar vandaag eindelijk eens kunnen vertellen wat mij dwars zit en ze kon niet anders dan me gelijk geven. Aan de ene kant prettig, maar aan de andere kant ook de bevestiging dat zelfs die goede vriendschap er niet meer in zit.
Serieus als in bijna appartement gekocht samen, 3 jaar samen, etc etcquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:01 schreef yats het volgende:
[..]
Damn, ik ben blij dat ik het sneller verwerkt heb. Hoe serieus was die relatie?
De goede vriendschap bedoel je?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dat willen? Ik voel die behoefte niet zo iig.
Ok, serieus dus. Al zegt dat niet direct iets, je weet immers van mijn situatiequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Serieus als in bijna appartement gekocht samen, 3 jaar samen, etc etc
En ik heb het ook wel verwerkt.
Maar vaak nog wel dipjes zeg maar.
Vraag mezelf ook nog vaak af of zij niet echt de ware was zeg maar.
Heb nooit meer die gevoelens gehad voor een ander.
Guide me, master Cinnamon.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kies daarom de weg van liefde.
Laat mij je de weg wijzen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Is lastig uit te leggen, laten we het erop houden dat ik zo mijn redenen ervoor heb...quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:11 schreef yats het volgende:
Ik duik er ook maar eens in. Welterusten en voor een deel tot morgen!
Ja, misschien heb ik me daar ook wel schuldig aan gemaakt. Maar soms heb je sterke vermoedens dat bepaalde dingen niet in de haal zijn. (Of extreem toevallig). Maar dan ga je wellicht heel emotioneel denken en toeval geen rationele reden vinden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:10 schreef Fera het volgende:
Ik vind het alleen jammer als exen naderhand allemaal kutzooi over je gaan zeggen die niet waar is.
18:00 boven spoor 19.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:12 schreef SiIk het volgende:
Waar spreken we morgen eigenlijk af enzo? 'Utrecht Centraal' is een beetje en vaag begrip
Ik bitch ook wel, maar over dingen die waar zijn. Geen leugens. Ze mogen ook wel over mij bitchen, maar bitch dan over de waarheid.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, misschien heb ik me daar ook wel schuldig aan gemaakt. Maar soms heb je sterke vermoedens dat bepaalde dingen niet in de haal zijn. (Of extreem toevallig). Maar dan ga je wellicht heel emotioneel denken en toeval geen rationele reden vinden.
In de OP staat half 7quote:
Kom dan gewoon.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
beetje jaloers op jullie. Ben er niet bij. Met jullie leukerds
Half 7 is bij het restaurant. Dan wil twi er dus al zijn voor zijn reservering.quote:
Oh, waar gaan we heen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Half 7 is bij het restaurant. Dan wil twi er dus al zijn voor zijn reservering.
quote:
De Zakkentrapper of zo.quote:
Dat gaat inderdaad voor!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee verjaardag van beste vriend
http://www.zakkendrager.nl/ons-eten/dinerkaart/hoofdgerechten/ ?quote:
Volgens mij neemt iedereen alleen maar een hoofdgerecht.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:18 schreef SiIk het volgende:
[..]
http://www.zakkendrager.nl/ons-eten/dinerkaart/hoofdgerechten/ ?
Doe maar weer luxe.
Komende week op water en brood dus.
Ja, prima toch.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij neemt iedereen alleen maar een hoofdgerecht.
Volgens mij had niemand echt zin in junkfood, vandaar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:21 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, prima toch.
Ik hoorde dat we ergens cheap gingen eten, dus had meer verwacht bij de Mac terecht te komen of ergens spare-ribs happen voor een tientje ofzo. Maar maakt niet uit verder.
Ik hossel gewoon wat knappe jongens voor m'n drank de rest van de avond
Tijdig aangeven, meer kun je niet doen ben ik bang.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:21 schreef aeque het volgende:
Is er wel voor voldoende mensen gereserveerd dan? Aangezien ik bijvoorbeeld vandaag pas besloten heb om mee te eten als ik mee ga?
Als je voor een groep reserveert is eentje meer of minder meestal niet zo'n probleem.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:21 schreef aeque het volgende:
Is er wel voor voldoende mensen gereserveerd dan? Aangezien ik bijvoorbeeld vandaag pas besloten heb om mee te eten als ik mee ga?
Ga ik ook even doen. Goed idee!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga ook! Nog even benen epileren zodat een jurkje ook nog een reële optie is.
Gewoon maccie rocken tochquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:21 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, prima toch.
Ik hoorde dat we ergens cheap gingen eten, dus had meer verwacht bij de Mac terecht te komen of ergens spare-ribs happen voor een tientje ofzo. Maar maakt niet uit verder.
Ik voer je wel dronken hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:21 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, prima toch.
Ik vertrek nog even lekker naar dromenlandquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 07:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Ik ga nu dan ook vertrekken naar de kust
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 07:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vertrek nog even lekker naar dromenland.
Rokje met maillot.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 08:26 schreef Fera het volgende:
Het waait hier ook flink. Geen jurkje vandaag.
Zou kunnen. Maar dat kan nog steeds omhoog waaien. Ook geen gezicht.quote:
Ai hoe komt het?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 09:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo boefjes.
Slecht geslapen, verdikkeme.
Joh, maak er een sexy Marilyn Monroe'tje van en je gaat de boeken inquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 09:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar dat kan nog steeds omhoog waaien. Ook geen gezicht.
Ja, kun je nagaan hoe erg die zijn voor als ik jou meet.quote:
Nee, vertel me er meer over.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 09:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, kun je nagaan hoe erg die zijn voor als ik jou meet.
Hoe kan die nou ineens in de weg zitten?quote:
Daar heb ik het lijf niet voor. Of de charmes.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 09:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Joh, maak er een sexy Marilyn Monroe'tje van en je gaat de boeken in.
Zelfde als dat je tetjes soms in de weg zitten toch?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:06 schreef Fera het volgende:
Hoe kan die nou ineens in de weg zitten?
Nooit last van.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zelfde als dat je tetjes soms in de weg zitten toch?
Ik ook, ik droomde dat mijn mama dood ging.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 09:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo boefjes.
Slecht geslapen, verdikkeme.
Dat soort dromen zijn zo naar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook, ik droomde dat mijn mama dood ging.
Aaaw dat is niet leukquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Racist.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:13 schreef Fascination het volgende:
Ik heb zo'n Turkse Nederlander op fb en hoewel ze met een Nederlander is getrouwd en genoeg Nederlandse vrienden en kennissen heeft, wordt alles weer in het Turks gepost. Zo'n hekel aan. Op hun bruiloft was ook 99% van alles Turks.
Als ik je ziequote:
Hele avond erectie gehad geloof ikquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe kan die nou ineens in de weg zitten?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat soort dromen zijn zo naar.Had ik vroeger wel eens over m'n vader.
Vannacht had ik een seksdroom. Over iemand waar ik geen seks mee wil.
Dat heb ik met mijn tante. Die is Angolees/Portugees maar dus met een Nederlander getrouwd, wonende in Nederland. Die spamt fb vol met Portugese Bijbelteksten en what not. Dat heb ik dus maar uitgezet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:13 schreef Fascination het volgende:
Ik heb zo'n Turkse Nederlander op fb en hoewel ze met een Nederlander is getrouwd en genoeg Nederlandse vrienden en kennissen heeft, wordt alles weer in het Turks gepost. Zo'n hekel aan. Op hun bruiloft was ook 99% van alles Turks.
Dan wil je daar beter contact mee.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat soort dromen zijn zo naar.Had ik vroeger wel eens over m'n vader.
Vannacht had ik een seksdroom. Over iemand waar ik geen seks mee wil.
Ik denk dat je de celibaatleef op moet geven en een keer flink moet neuken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hele avond erectie gehad geloof ik![]()
Ik hoop het niet zeg.quote:[..]
Onderbewuste verlangens.
Hmmm. Op zich is dat contact niet erg slecht.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan wil je daar beter contact mee.
Zij is ook gewoon in Nederland opgegroeid en geboren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat heb ik met mijn tante. Die is Angolees/Portugees maar dus met een Nederlander getrouwd, wonende in Nederland. Die spamt fb vol met Portugese Bijbelteksten en what not. Dat heb ik dus maar uitgezet.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zij is ook gewoon in Nederland opgegroeid en geboren.Doe het dan in het Engels of doe het in beide talen.
Mocht er ooit nog iemand zijn die daar voor in is, zal ik het overwegen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat je de celibaatleef op moet geven en een keer flink moet neuken.
quote:Ik hoop het niet zeg.In die droom ging ik dus ook vreemd.
Voelde me zo kut toen ik wakker werd. Alles leek te 'kloppen' met de realiteit.
Ik heb eens gezoend met mn vader in een droom, vandaar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm. Op zich is dat contact niet erg slecht.
Elke keer als ik een stap met die persoon had gezet voelde ik me daarna schuldig en wilde ik wegrennen. Maar iets hield me steeds tegen. Hij hoefde maar wat te zeggen en ik gehoorzaamde eigenlijk gewoon.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mocht er ooit nog iemand zijn die daar voor in is, zal ik het overwegen.
[..]
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb eens gezoend met mn vader in een droom, vandaar.
Over exen eigenlijk nooit. Wel over een fling, een crush uit het verleden. Je zou toch denken dat een ex meer betekent of zo.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:36 schreef Samzz het volgende:
Dromen zijn soms echt gewoon kut. Ik droom nog wel eens over m'n ex. Geen flauw idee waarom. Het gebeurt. En het is kut.
En wat betekent het als je anale seks hebt in je droom met iemand?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb eens gezoend met mn vader in een droom, vandaar.
Wat vreemd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Elke keer als ik een stap met die persoon had gezet voelde ik me daarna schuldig en wilde ik wegrennen. Maar iets hield me steeds tegen. Hij hoefde maar wat te zeggen en ik gehoorzaamde eigenlijk gewoon.En dan kon ik weer een tijdje niet nadenken en ging ik op in het gevoel. En ineens was het er weer, dat schuldgevoel. En zo herhaalde zich dat steeds.
Het rare was, die persoon voelde zich ook af en toe schuldig.
Dat je stoelgang belemmert is?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
En wat betekent het als je anale seks hebt in je droom met iemand?
Ja. Best wel vaak eigenlijk, een periode lang. Toen heel lang niet en nu weer voor de eerste keer in maanden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Wat vreemd.
Al vaker over hem gedroomd?
Over een ex heb ik gelukkig nooit. Sowieso maar zelden dat ik mensen uit mijn dromen echt al ken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:36 schreef Samzz het volgende:
Dromen zijn soms echt gewoon kut. Ik droom nog wel eens over m'n ex. Geen flauw idee waarom. Het gebeurt. En het is kut.
Ik weet het niet... Ze zeggen dat je in je dromen dingen verwerkt. Maar ik zou niet weten wat ik voor wat betreft m'n ex moet verwerkenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Over exen eigenlijk nooit. Wel over een fling, een crush uit het verleden. Je zou toch denken dat een ex meer betekent of zo.
Ik droom regelmatig over mensen. Meestal droom ik ook lucide, dus ik kan lekker sturenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Over een ex heb ik gelukkig nooit. Sowieso maar zelden dat ik mensen uit mijn dromen echt al ken.
Dat je je meer moet openstellen voor andere mensen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik droom geregeld over mn voormalig beste vriendin en mn eerste crush. Denk er overdag nooit aan, dus dat snap ik ook niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:36 schreef Samzz het volgende:
Whehehehe.quote:
Apart wel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Best wel vaak eigenlijk, een periode lang. Toen heel lang niet en nu weer voor de eerste keer in maanden.
Oké, helder.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat je je meer moet openstellen voor andere mensen.![]()
![]()
Misschien dat er ergens diep in ons onderbewustzijn een onverwerkt iets zit, of zoquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat je je meer moet openstellen voor andere mensen.![]()
![]()
[..]
Ik droom geregeld over mn voormalig beste vriendin en mn eerste crush. Denk er overdag nooit aan, dus dat snap ik ook niet.Zal wel veel indruk op ons hebben gemaakt of zo.
Ik zie dat bij deze droom ook niet echt eigenlijk. Het komt meer over alsof het iets is wat me juist gevangen houdt, iets wat ik niet los kan laten. Maar volgens mij valt er ook niet echt wat los te laten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het niet... Ze zeggen dat je in je dromen dingen verwerkt. Maar ik zou niet weten wat ik voor wat betreft m'n ex moet verwerken.
Volgens mij hetzelfde als altijd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehehe.
[..]
Apart wel.
Heb je de laatste tijd meer of minder contact met hem?
Conclusie, sommige dromen zijn echt nachtmerriesquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie dat bij deze droom ook niet echt eigenlijk. Het komt meer over alsof het iets is wat me juist gevangen houdt, iets wat ik niet los kan laten. Maar volgens mij valt er ook niet echt wat los te laten.
Een echte verwerkingsdroom heb ik jaren geleden gehad, volgens mij. Toen had ik hele erge ruzie gehad met een vriendin, de vriendschap was min of meer onherstelbaar beschadigd. Ik heb daar heel lang mee gezeten, want ik hield echt van haar. In die droom liepen we samen door de stad, maar zij had een gebroken been en dat was mijn schuld. Ik had haar gebroken.
Nachtmerries heb ik maar zelden. Vaak zijn het wel dromen die een "WTF?" gevoel geven als ik wakker word. Maar ik ben echt alleen maar in tranen of met een kloppend hart wakker geworden als er iemand stierf in mijn droom. Iemand waar ik superveel om geef. Zoals mijn beste vriend die naar het buitenland ging. Toen hij net weg was had ik dromen over zijn vliegtuig dat neerstortte.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Conclusie, sommige dromen zijn echt nachtmerries.
Jezus, best een mooie symboliek.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie dat bij deze droom ook niet echt eigenlijk. Het komt meer over alsof het iets is wat me juist gevangen houdt, iets wat ik niet los kan laten. Maar volgens mij valt er ook niet echt wat los te laten.
Een echte verwerkingsdroom heb ik jaren geleden gehad, volgens mij. Toen had ik hele erge ruzie gehad met een vriendin, de vriendschap was min of meer onherstelbaar beschadigd. Ik heb daar heel lang mee gezeten, want ik hield echt van haar. In die droom liepen we samen door de stad, maar zij had een gebroken been en dat was mijn schuld. Ik had haar gebroken.
Nou, dat vind ik toch wel echt nachtmerries, hoor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Nachtmerries heb ik maar zelden. Vaak zijn het wel dromen die een "WTF?" gevoel geven als ik wakker word. Maar ik ben echt alleen maar in tranen of met een kloppend hart wakker geworden als er iemand stierf in mijn droom. Iemand waar ik superveel om geef. Zoals mijn beste vriend die naar het buitenland ging. Toen hij net weg was had ik dromen over zijn vliegtuig dat neerstortte.
Het is nooit meer hetzelfde geworden. Jaren later nog wel contact gehad en dat was best fijn, maar er bleef altijd een soort afstand. Zij bleef waakzaam. Maar achteraf hoorde ik van een andere vriendin dat ze mentaal eigenlijk helemaal niet gezond was.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jezus, best een mooie symboliek.Is het daarna nog goed gekomen met jullie? Ik heb weleens over een vriendin gedroomd dat ik maar niet bij haar kon komen, steeds een mensenmassa tussen of zoiets. We waren ook uit elkaar aan het groeien.
Ja, dat bedoel ik ook. Alleen heb ik ze dus maar zelden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik toch wel echt nachtmerries, hoor.
Daarom zei ik ook sommige dromenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik ook. Alleen heb ik ze dus maar zelden.
Het heeft zo moeten zijn, hou ik mezelf dan maar voor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is nooit meer hetzelfde geworden. Jaren later nog wel contact gehad en dat was best fijn, maar er bleef altijd een soort afstand. Zij bleef waakzaam. Maar achteraf hoorde ik van een andere vriendin dat ze mentaal eigenlijk helemaal niet gezond was.Dus mijn schuldgevoel was niet eens helemaal terecht.
Heb ik ook wel eens. Of meer zweven eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook sommige dromen.
Maar, wees blij dat je ze zelden hebt. Ik droom wel regelmatig dat ik kan vliegen, wat zou dat betekenen?
Ik vlieg echt. Letterlijk. Zonder vleugels en echt controle heb ik ook nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens. Of meer zweven eigenlijk.
Dat lijkt me heel erg gaaf. Ik droom dat eigenlijk nooit. Wel dat ik val, maar dat is immens kut.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook sommige dromen.
Maar, wees blij dat je ze zelden hebt. Ik droom wel regelmatig dat ik kan vliegen, wat zou dat betekenen?
Dat ik val heb ik ook wel eens gedroomd, of meer, weggeslingerd en door de lucht vliegen om daarna neer te stortenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel erg gaaf. Ik droom dat eigenlijk nooit. Wel dat ik val, maar dat is immens kut.
Die is er vast wel kaneel. Als zelfs mij dat luktquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mocht er ooit nog iemand zijn die daar voor in is, zal ik het overwegen.
[..]
Kaneel heeft superhoge standaarden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:45 schreef yats het volgende:
[..]
Die is er vast wel kaneel. Als zelfs mij dat lukt
Misschien ben jij wel aantrekkelijker dan dat ik ben.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:45 schreef yats het volgende:
[..]
Die is er vast wel kaneel. Als zelfs mij dat lukt
Eventjes in retrospect mijn bedpartners een veer in de reet steken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kaneel heeft superhoge standaarden.
*ping ping pingquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eventjes in retrospect mijn bedpartners een veer in de reet steken.
Ik hoopte op een opzetje van je zodat ik kon zeggen: Ik zal jou eens wat in je reet steken.quote:
Je mag er zelf ook wel wezen, hoor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel aantrekkelijker dan dat ik ben.
[..]
Eventjes in retrospect mijn bedpartners een veer in de reet steken.
Is het serieus? Ik nam aan dat iemand een grapje maakte toen ik het bericht las.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:11 schreef Royco1 het volgende:
Ajax is serieus in gesprek met Eto'o
Die gaat toch echt niet voor 1 miljoen bij Ajax ballen.
quote:
Ik kook macaroniquote:
Wat ga je erbij eten? Gisteren had ik tagliatelle met roomsaus en verse spinazie.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het serieus? Ik nam aan dat iemand een grapje maakte toen ik het bericht las.
Maar onze spits positie is wel armoedig, dus hij is welkom.
[..]![]()
[..]
Ik kook macaroni
Ja Overmars is op dit moment in Parijs om te praten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het serieus? Ik nam aan dat iemand een grapje maakte toen ik het bericht las.
Maar onze spits positie is wel armoedig, dus hij is welkom.
[..]![]()
[..]
Ik kook macaroni
Misschien heeft hij het licht gezien en ziet hij in dat geld niet gelukkig maakt?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja Overmars is op dit moment in Parijs om te praten.
Maar het lijkt mij toch uitgesloten dat hij gaat komen.
Dan gaat hij eerder nog wat miljoenen ophalen in Qatar ofzo.
En spelen voor ajax wel?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien heeft hij het licht gezien en ziet hij in dat geld niet gelukkig maakt?
de liveshow.....? nee de special bij pathe, maar die draait blijkbaar ook niet meerquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die liveshow?
Is die nog ergens te zien dan?
Wanneer is comic-con?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:33 schreef Royco1 het volgende:
Verdomme Kaneel
De verkeerde blonde uit Arrow komt naar de comic-con
Nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb het cafe niet meer dus dat gaat hem niet meer worden.
En ik maak niet voor iedereen een ontbijt met aardbeien enzo natuurlijk he.
Zei de kakkerlak.quote:
Oh ik dacht dat dat een registratie was van de liveshows die ze onlangs gegeven hebben.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
de liveshow.....? nee de special bij pathe, maar die draait blijkbaar ook niet meer
[..]
Wanneer is comic-con?
[..]
Niet
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey niet zo he![]()
Ga jij maar lekker nek-achilles kijken
Ja klopt dat was het ook ... althans dat begreep ik van de site.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat een registratie was van de liveshows die ze onlangs gegeven hebben.
En de comic con is in maart geloof ik.
En voor jou maak ik natuurlijk ook ontbijt he
Is voor het eerst in NL he, in Utrecht.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja klopt dat was het ook ... althans dat begreep ik van de site.
Comic con in maart.... woei misschien dat ik er volgende jaar toch een keer heen gaOm een of andere reden duren sommige plannen nogal lang om uit te voeren
Yeah!!!!![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:21 schreef Royco1 het volgende:
Ik wil kaarten voor Feyenoord-Ajax bestellen maar mijn clubcard is nog niet binnen
Ik ga misschien ook.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is voor het eerst in NL he, in Utrecht.
Wat ken je me toch goed.quote:
O toffffffffffffffffffffffffff.....quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is voor het eerst in NL he, in Utrecht.
Bij mij ook nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O toffffffffffffffffffffffffff.....Lekker dichtbij!!!
De site doet het bij mij trouwens niet >>> 503 Service Unavailable krijg ik als melding...
Dat heb ik ook. Wel jammer. Ik kijk nu op de fb pagina.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O toffffffffffffffffffffffffff.....Lekker dichtbij!!!
De site doet het bij mij trouwens niet >>> 503 Service Unavailable krijg ik als melding...
Hoe dat zo? Ik zorg wel dat WT ook komtquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Evie,
Ik weet het nog niet zeker.....
Als ik verkleed ga is het sowieso wel als Pokémon denk ik.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
als Fera als pikachu gaat ga ik als Snorlax
Hahaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
als Fera als pikachu gaat ga ik als Snorlax
Spinaziequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat ga je erbij eten? Gisteren had ik tagliatelle met roomsaus en verse spinazie.
WT is min of meer wel zeker geloof ik.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Ik zorg wel dat WT ook komt![]()
Omdat ik vorige week begreep dat ik vandaag een "app met tot nu toe onbekende bestemming" zal ontvangen. Ik heb meerder keren lopen vissen, maar ik weet nu nog niks... behalve dat 2 kennissen al eerder er heen gaanquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Ik zorg wel dat WT ook komt![]()
Nou misschien ik dus.....quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:28 schreef Myraela het volgende:
Wie eten er nu mee dan, die niet in de lijst staan?
Knoflook.quote:
Viro volgens mij, ik zag hem dat net posten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:28 schreef Myraela het volgende:
Als er straks te weinig plekken zijn, ga ik wel vrijwillig een patatje halenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:28 schreef Myraela het volgende:
Toch niemand aanwezig die ik eventueel zou kunnen zoenen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Knoflook.
Maar dan stink je straks wel uit je bek.
Jij wil gewoon kapsalon eten he chubbyquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als er straks te weinig plekken zijn, ga ik wel vrijwillig een patatje halen
[..]
Toch niemand aanwezig die ik eventueel zou kunnen zoenen.
Je kent me te goed, Roy.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij wil gewoon kapsalon eten he chubby
Allemaal teleurgestelde mannen nu.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als er straks te weinig plekken zijn, ga ik wel vrijwillig een patatje halen
[..]
Toch niemand aanwezig die ik eventueel zou kunnen zoenen.
Ik zou meegaan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij wil gewoon kapsalon eten he chubby
Oh ja, douchen is wel een goed idee ja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:35 schreef Fera het volgende:
Ik ga maar eens douchen. Ik word namelijk niet wakker als mijn glamoureuze zelf.
Nee dat weet ik niet...quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien of zeker weten? Het is vanavond al he, dan weet je het nu toch wel?
Kale koppen niet te stoppen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja, douchen is wel een goed idee ja.
En ook maar even scheren denk ik.
Helaas.quote:
Maar salade heb ik na 2 minuten weer honger.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:34 schreef Myraela het volgende:
Jij moet een salade eten Kaneel, die kilo's gaan er niets zomaar vanaf.
Pfoe, misschien morgen ofzo.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:34 schreef Fascination het volgende:
Doe eens een pic van je buik, Kaneel.
Twi, pm mij die tent dan bel ik ze zodra ik meer weetquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:32 schreef twi het volgende:
Er is gereserveerd voor 12 personen. Een of misschien twee erbij zal waarschijnlijk niet zo erg zijn, maar van alle mensen met "misschien" word ik niet veel wijzer of ik nog even naar die tent moet bellen. Dus hak even een knoop door of je wel of niet mee wilt eten.
ik snap m niet meerquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Omdat ik vorige week begreep dat ik vandaag een "app met tot nu toe onbekende bestemming" zal ontvangen. Ik heb meerder keren lopen vissen, maar ik weet nu nog niks... behalve dat 2 kennissen al eerder er heen gaan
niet?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:35 schreef Fera het volgende:
Ik ga maar eens douchen. Ik word namelijk niet wakker als mijn glamoureuze zelf.
Ik kom zeker weten en eet gezellig meequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:32 schreef twi het volgende:
Er is gereserveerd voor 12 personen. Een of misschien twee erbij zal waarschijnlijk niet zo erg zijn, maar van alle mensen met "misschien" word ik niet veel wijzer of ik nog even naar die tent moet bellen. Dus hak even een knoop door of je wel of niet mee wilt eten.
Gezellig! Om 6 uur bij spoor 18/19 meeten we.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:41 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik kom zeker weten en eet gezellig mee
Ik ook niet meer....quote:
Misschien durven de oudbewoners dan weer te posten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:44 schreef muhahaha het volgende:
Zal hier wel rustig worden vanavond.
Nee want dat is hoogverraad.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien durven de oudbewoners dan weer te posten.
Ik zal het fort bewaken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien durven de oudbewoners dan weer te posten.
Dank je.quote:
Even m'n buikhaar epileren dan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je.
Maak dan ook maar een mooie foto van je buik. Kunnen we morgen ruilen
Sorry. :$quote:
Tegenvaller van de dag dit. Denk dat ik het allemaal maar ga afzeggen nu.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Even m'n buikhaar epileren dan.
[..]
Sorry. :$
Laat maar staan hoor. Lekker puur natuur tochquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Even m'n buikhaar epileren dan.
Sorry, de tegenvaller van de dag heb ik net al vergeven. Toch jammer, nu moeten we het weer met al die oude relschoppers doen...quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:52 schreef El_Thijs het volgende:
Ik zal er vandaag helaas niet bij zijn. Ik voelde me al niet zo lekker en vannacht heb ik meer boven de wc gehangen dan ik heb geslapen. In ieder geval iedereen veel plezier!
Volgende keer beterquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:54 schreef twi het volgende:
[..]
Sorry, de tegenvaller van de dag heb ik net al vergeven. Toch jammer, nu moeten we het weer met al die oude relschoppers doen...
Beterschap.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:52 schreef El_Thijs het volgende:
Ik zal er vandaag helaas niet bij zijn. Ik voelde me al niet zo lekker en vannacht heb ik meer boven de wc gehangen dan ik heb geslapen. In ieder geval iedereen veel plezier!
Thanks.quote:
ik heb geen triviantquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:06 schreef twi het volgende:
[..]
Jij, dan zorg ik voor de aansteekblokjes en lucifers.
Waarom huilen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:21 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
ik kom niet in verband met eventueel huilen
Genoteerd! Ik ga je weer knuffelen tot ik ko gaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gezellig! Om 6 uur bij spoor 18/19 meeten we.
Maar er is wel drankquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:29 schreef Evie het volgende:
[..]
geen triviant.. geen preview van de mannen die aanwezig gaan zijn.. een bak ellende!
Hoe wil je triviant spelen in een pub dan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:29 schreef Evie het volgende:
[..]
geen triviant.. geen preview van de mannen die aanwezig gaan zijn.. een bak ellende!
Drankquote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe wil je triviant spelen in een pub dan?
Maar hoe?quote:
dan maken we toch ruimte?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar hoe?
Het is veel te lawaaierig en vaak ook geen ruimte op tafel.
bierverspillingquote:
Hey dat was niet door mij he?!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hebben al een keer een ambulance bij een meet gehad.
Ik voorzie nu een ME busje
Eens moet de eerste keer zijnquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:37 schreef Evie het volgende:
[..]
bierverspilling
[..]
Hey dat was niet door mij he?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |