Herkenbaar. Ik heb dat ook met mijn broertje.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, zo goed als. We botsen vrij makkelijk, en als ik dan ook nog zo moe ben kan ik helemaal niks hebben.
Ja dat zei je ja. Valt me nog mee dat dit pas de eerste ruzie is sinds 22 juli.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik heb dat ook met mijn broertje.
Vaak genoeg toch?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja dat zei je ja. Valt me nog mee dat dit pas de eerste ruzie is sinds 22 juli.
Ik over 12 dagen de sleutels van m'n eigen plek.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nog maar anderhalve week te gaan, dan is mama terug.![]()
Niet te vroeg juichenquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik heb dat ook met mijn broertje.
Wees blij dat jullie er maar 1 hebben. Ik heb drie zusjes die er soms een sport van maken om gezamenlijk tegen mij op te trekkenquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:16 schreef aeque het volgende:
Ik zie mijn broer amper en als ik hem zie is hij 9/10 keer onder invloed.
Ja die heeft echt iets met zijn leven gedaan.
Wanneer is de housewarming?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik over 12 dagen de sleutels van m'n eigen plek.
Pics van je zusjesquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:17 schreef yats het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen
[..]
[..]
Wees blij dat jullie er maar 1 hebben. Ik heb drie zusjes die er soms een sport van maken om gezamenlijk tegen mij op te trekken
Mijn broertje heeft ook een paar jaar bij wat rare types gewoond. Smerig huis, veel drugsgebruik. Als ik hoor wat hij allemaal al geprobeerd heeft ... De tering.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:16 schreef aeque het volgende:
Ik zie mijn broer amper en als ik hem zie is hij 9/10 keer onder invloed.
Ja die heeft echt iets met zijn leven gedaan.
Yaaaay!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik over 12 dagen de sleutels van m'n eigen plek.
quote:
Als het af is en ik tijd heb.quote:
Op het balkon kun je 6 man kwijt weet ik uit ervaringquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:20 schreef Fera het volgende:
O ja, en het is wel klein. Dus ik weet niet hoeveel mensen ik kwijt kan. Ook niet genoeg zitmeubilair. Misschien maar wat klapstoeltjes kopen.
Familie, je hebt er soms ook gewoon niks aan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft ook een paar jaar bij wat rare types gewoond. Smerig huis, veel drugsgebruik. Als ik hoor wat hij allemaal al geprobeerd heeft ... De tering.
Zes ja? Ik dacht misschien net vier.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:21 schreef yats het volgende:
[..]
Op het balkon kun je 6 man kwijt weet ik uit ervaring
Oh ja, die wilde ik nog eens kijken. De seksscenes schijnen enorm onrealistisch te zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zocht een plaatje uit Blue is the Warmest Color, krijg ik een plaatje van 2 vrouwen die aan het scharen zijn. :$
Met stoelen is het vijfquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Zes ja? Ik dacht misschien net vier.Rokers maar buiten stallen en de rest binnen.
Dibs op het balkon dusquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Zes ja? Ik dacht misschien net vier.Rokers maar buiten stallen en de rest binnen.
Dat hoorde ik ook. Maar in het boek zit een mooie scene die ik hier wilde posten. Maar kan dat plaatje dus niet vinden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, die wilde ik nog eens kijken. De seksscenes schijnen enorm onrealistisch te zijn.
Ah, je rookt? Dat wil ik in ieder geval niet in mijn huis. Aardig trauma van mijn moeder en broertje die hier constant roken, overal as strooien en ook nog eens hun eigen sigaretten hier maken en tabak knoeien. Stinkt elke ochtend een uur in de wind.quote:
irritant is dat hequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, je rookt? Dat wil ik in ieder geval niet in mijn huis. Aardig trauma van mijn moeder en broertje die hier constant roken, overal as strooien en ook nog eens hun eigen sigaretten hier maken en tabak knoeien. Stinkt elke ochtend een uur in de wind.
Gelukkig rook ik vaak thuis ook al buitenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, je rookt? Dat wil ik in ieder geval niet in mijn huis. Aardig trauma van mijn moeder en broertje die hier constant roken, overal as strooien en ook nog eens hun eigen sigaretten hier maken en tabak knoeien. Stinkt elke ochtend een uur in de wind.
Ook zielig voor de honden eigenlijk.quote:
Beter voor je muren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Gelukkig rook ik vaak thuis ook al buiten
Die moeten sowieso nog geverfd worden.quote:
Oh, is het gebaseerd op een boek? Wist ik geeneens. Oh, als je 'm vindt, mag je 'm mij wel sturen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook. Maar in het boek zit een mooie scene die ik hier wilde posten. Maar kan dat plaatje dus niet vinden.
Samen kijken?
Een frans stripboek.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, is het gebaseerd op een boek? Wist ik geeneens. Oh, als je 'm vindt, mag je 'm mij wel sturen.
Oké.
Ik ben er nog.quote:
Iedereen is zenuwachtig voor morgen dus vroeg naar bed.quote:
Zit te appen met mijn ex.quote:
Appen met 'exen', heb er alleen maar klote ervaringen mee. Ik doe het liever nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zit te appen met mijn ex.Ik vind het nog steeds moeilijk om het woord 'ex' in relatie tot hem te gebruiken, maargoed.
Ik weet ook dat het niet heel slim is. Maar de behoefte om hem te spreken was zo sterk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Appen met 'exen', heb er alleen maar klote ervaringen mee. Ik doe het liever niet
Fijnquote:
Sorry Royquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, jij weer met je franse stripboeken he
Pas op voor Bambi, die is doodeng.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Iedereen is zenuwachtig voor morgen dus vroeg naar bed.
Niet raar. Is ook nog erg vers.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zit te appen met mijn ex.Ik vind het nog steeds moeilijk om het woord 'ex' in relatie tot hem te gebruiken, maargoed.
Logisch, dat duurt soms best een tijd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Helaas voel je je daarna meestal alleen maar kutterquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik weet ook dat het niet heel slim is. Maar de behoefte om hem te spreken was zo sterk.
Is het al lang uit..?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik weet ook dat het niet heel slim is. Maar de behoefte om hem te spreken was zo sterk.
Die Roemeense nog steeds?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Is het al lang uit..?
Maar ik ken het hoor, alleen weet ik nu dat ik die behoefte moet negeren. Al heb ik haar vandaag ook weer gesproken.
Maar bij mij is het dan ook niet echt een ex, meer een korte 'fling'.
Ja man, vooral die blonde krullen!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pas op voor Bambi, die is doodeng.
[..]
Niet raar. Is ook nog erg vers.
2 weken? Damn, dat is inderdaad erg vers. Zijn jullie normaal uit elkaar gegaan of op een vervelende manier?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja man, vooral die blonde krullen!
Ja, het voelt al heeel lang geleden. Maar is nog maar 2 weken..
Study the art of ninja, my son.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik moet minstens zo sneaky zijn toch.
Tot morgen kerel!quote:
Yep... Die vage afstandelijke jaquote:
Ja nu begin ik toch wel bang te worden!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja man, vooral die blonde krullen!
Ja, het voelt al heeel lang geleden. Maar is nog maar 2 weken..
Slaap lekker. Droom maar over WC-seks.quote:
Zo 'vriendschappelijk' als mogelijk denk ik. Maarja...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:46 schreef yats het volgende:
[..]
2 weken? Damn, dat is inderdaad erg vers. Zijn jullie normaal uit elkaar gegaan of op een vervelende manier?
met jouquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Slaap lekker. Droom maar over WC-seks.
Ai, sterkte!quote:
Dat mag jij.quote:
Zolang het gevoel niet aan beide kanten weg is blijft het voor een van de twee pijnlijk. Al verzacht het het wellicht wel iets dat er geen vervelende oorzaak of zo de reden is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zo 'vriendschappelijk' als mogelijk denk ik. Maarja...
Ja het verzacht wel. Maar tegelijkertijd heb ik nu geen enkele reden om boos op hem te zijn. En dat had het wel makkelijker gemaakt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:51 schreef yats het volgende:
[..]
Zolang het gevoel niet aan beide kanten weg is blijft het voor een van de twee pijnlijk. Al verzacht het het wellicht wel iets dat er geen vervelende oorzaak of zo de reden is.
Dan nog blijft het pijnlijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:51 schreef yats het volgende:
[..]
Zolang het gevoel niet aan beide kanten weg is blijft het voor een van de twee pijnlijk. Al verzacht het het wellicht wel iets dat er geen vervelende oorzaak of zo de reden is.
Makkelijker om kwaad op iemand te zijn ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja het verzacht wel. Maar tegelijkertijd heb ik nu geen enkele reden om boos op hem te zijn. En dat had het wel makkelijker gemaakt.
Mwah, ik kan uit ervaring zeggen dat dat zeker niet altijd zo is. Ik had alle reden om ontzettend pissig op mijn laatste ex te zijn en toch ben ik nooit echt heel boos geweest.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja het verzacht wel. Maar tegelijkertijd heb ik nu geen enkele reden om boos op hem te zijn. En dat had het wel makkelijker gemaakt.
Een break up is altijd pijnlijk, maar soms wat erger dan anders.quote:
Voor nu: ja, maar op den duur denk ik het niet. Ik denk en heb ergens ook wel de ervaring, dat het op een gegeven moment een soort rust heeft dat je 'goed' uit elkaar bent gegaan en dat sommige vragen wel beantwoord zijn die bij ruzies vaak niet beantwoord worden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Anger leads to the dark side my young padawan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:55 schreef Fera het volgende:
Woede is wel klote op zich, dan blijft zo aan je vreten.
Ja dat denk ik ook wel idd. Ik heb ook al wel gezegd, van alle manieren waarop ik gedumpt had kunnen worden was dit toch wel de minst pijnlijke.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Voor nu: ja, maar op den duur denk ik het niet. Ik denk en heb ergens ook wel de ervaring, dat het op een gegeven moment een soort rust heeft dat je 'goed' uit elkaar bent gegaan en dat sommige vragen wel beantwoord zijn die bij ruzies vaak niet beantwoord worden.
Precies.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Anger leads to the dark side my young padawan.
True, maar het blijft lastig als jouw gevoelens niet veranderd zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:55 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, ik kan uit ervaring zeggen dat dat zeker niet altijd zo is. Ik had alle reden om ontzettend pissig op mijn laatste ex te zijn en toch ben ik nooit echt heel boos geweest.
[..]
Een break up is altijd pijnlijk, maar soms wat erger dan anders.
Haters gaan hatenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Jammer van dat NL woord in de Engelse TT
Dat duurt altijd even. In mijn geval duurde dat ongeveer een jaar, al heb ik nu geen idee meer waarom eigenlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
True, maar het blijft lastig als jouw gevoelens niet veranderd zijn.
Kies daarom de weg van liefde.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:55 schreef Fera het volgende:
Woede is wel klote op zich, dat blijft zo aan je vreten.
Ach het is nog altijd beter dan ruzie maken en het uit alle macht proberen goed te maken, niet eens perse voor de liefde maar voornamelijk voor een vriendschap en het dan nog erger maken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook wel idd. Ik heb ook al wel gezegd, van alle manieren waarop ik gedumpt had kunnen worden was dit toch wel de minst pijnlijke.
Dat klinkt heel vervelend.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach het is nog altijd beter dan ruzie maken en het uit alle macht proberen goed te maken, niet eens perse voor de liefde maar voornamelijk voor een vriendschap en het dan nog erger maken.
7 jaar en nog steeds vaak lastige momenten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:58 schreef yats het volgende:
[..]
Dat duurt altijd even. In mijn geval duurde dat ongeveer een jaar, al heb ik nu geen idee meer waarom eigenlijk
Jou kan ik onmogelijk haten natuurlijkquote:
Uiteraardquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jou kan ik onmogelijk haten natuurlijk
Ik ga mijn bed in, fijne nacht schatquote:
Damn, ik ben blij dat ik het sneller verwerkt heb. Hoe serieus was die relatie?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
7 jaar en nog steeds vaak lastige momenten.
Is het ook. Maar vandaag eindelijk eens kunnen vertellen wat mij dwars zit en ze kon niet anders dan me gelijk geven. Aan de ene kant prettig, maar aan de andere kant ook de bevestiging dat zelfs die goede vriendschap er niet meer in zit.quote:
Weltrustequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga mijn bed in, fijne nacht schat
Maar waarom zou je dat willen? Ik voel die behoefte niet zo iig.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Is het ook. Maar vandaag eindelijk eens kunnen vertellen wat mij dwars zit en ze kon niet anders dan me gelijk geven. Aan de ene kant prettig, maar aan de andere kant ook de bevestiging dat zelfs die goede vriendschap er niet meer in zit.
Serieus als in bijna appartement gekocht samen, 3 jaar samen, etc etcquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:01 schreef yats het volgende:
[..]
Damn, ik ben blij dat ik het sneller verwerkt heb. Hoe serieus was die relatie?
De goede vriendschap bedoel je?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dat willen? Ik voel die behoefte niet zo iig.
Ok, serieus dus. Al zegt dat niet direct iets, je weet immers van mijn situatiequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Serieus als in bijna appartement gekocht samen, 3 jaar samen, etc etc
En ik heb het ook wel verwerkt.
Maar vaak nog wel dipjes zeg maar.
Vraag mezelf ook nog vaak af of zij niet echt de ware was zeg maar.
Heb nooit meer die gevoelens gehad voor een ander.
Guide me, master Cinnamon.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kies daarom de weg van liefde.
Laat mij je de weg wijzen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Is lastig uit te leggen, laten we het erop houden dat ik zo mijn redenen ervoor heb...quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:11 schreef yats het volgende:
Ik duik er ook maar eens in. Welterusten en voor een deel tot morgen!
Ja, misschien heb ik me daar ook wel schuldig aan gemaakt. Maar soms heb je sterke vermoedens dat bepaalde dingen niet in de haal zijn. (Of extreem toevallig). Maar dan ga je wellicht heel emotioneel denken en toeval geen rationele reden vinden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:10 schreef Fera het volgende:
Ik vind het alleen jammer als exen naderhand allemaal kutzooi over je gaan zeggen die niet waar is.
18:00 boven spoor 19.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:12 schreef SiIk het volgende:
Waar spreken we morgen eigenlijk af enzo? 'Utrecht Centraal' is een beetje en vaag begrip
Ik bitch ook wel, maar over dingen die waar zijn. Geen leugens. Ze mogen ook wel over mij bitchen, maar bitch dan over de waarheid.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, misschien heb ik me daar ook wel schuldig aan gemaakt. Maar soms heb je sterke vermoedens dat bepaalde dingen niet in de haal zijn. (Of extreem toevallig). Maar dan ga je wellicht heel emotioneel denken en toeval geen rationele reden vinden.
In de OP staat half 7quote:
Kom dan gewoon.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
beetje jaloers op jullie. Ben er niet bij. Met jullie leukerds
Half 7 is bij het restaurant. Dan wil twi er dus al zijn voor zijn reservering.quote:
Oh, waar gaan we heen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Half 7 is bij het restaurant. Dan wil twi er dus al zijn voor zijn reservering.
quote:
De Zakkentrapper of zo.quote:
Dat gaat inderdaad voor!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee verjaardag van beste vriend
http://www.zakkendrager.nl/ons-eten/dinerkaart/hoofdgerechten/ ?quote:
Volgens mij neemt iedereen alleen maar een hoofdgerecht.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:18 schreef SiIk het volgende:
[..]
http://www.zakkendrager.nl/ons-eten/dinerkaart/hoofdgerechten/ ?
Doe maar weer luxe.
Komende week op water en brood dus.
Ja, prima toch.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij neemt iedereen alleen maar een hoofdgerecht.
Volgens mij had niemand echt zin in junkfood, vandaar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:21 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, prima toch.
Ik hoorde dat we ergens cheap gingen eten, dus had meer verwacht bij de Mac terecht te komen of ergens spare-ribs happen voor een tientje ofzo. Maar maakt niet uit verder.
Ik hossel gewoon wat knappe jongens voor m'n drank de rest van de avond
Tijdig aangeven, meer kun je niet doen ben ik bang.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:21 schreef aeque het volgende:
Is er wel voor voldoende mensen gereserveerd dan? Aangezien ik bijvoorbeeld vandaag pas besloten heb om mee te eten als ik mee ga?
Als je voor een groep reserveert is eentje meer of minder meestal niet zo'n probleem.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:21 schreef aeque het volgende:
Is er wel voor voldoende mensen gereserveerd dan? Aangezien ik bijvoorbeeld vandaag pas besloten heb om mee te eten als ik mee ga?
Ga ik ook even doen. Goed idee!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga ook! Nog even benen epileren zodat een jurkje ook nog een reële optie is.
Gewoon maccie rocken tochquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:21 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, prima toch.
Ik hoorde dat we ergens cheap gingen eten, dus had meer verwacht bij de Mac terecht te komen of ergens spare-ribs happen voor een tientje ofzo. Maar maakt niet uit verder.
Ik voer je wel dronken hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:21 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, prima toch.
Ik vertrek nog even lekker naar dromenlandquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 07:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Ik ga nu dan ook vertrekken naar de kust
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 07:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vertrek nog even lekker naar dromenland.
Rokje met maillot.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 08:26 schreef Fera het volgende:
Het waait hier ook flink. Geen jurkje vandaag.
Zou kunnen. Maar dat kan nog steeds omhoog waaien. Ook geen gezicht.quote:
Ai hoe komt het?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 09:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo boefjes.
Slecht geslapen, verdikkeme.
Joh, maak er een sexy Marilyn Monroe'tje van en je gaat de boeken inquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 09:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar dat kan nog steeds omhoog waaien. Ook geen gezicht.
Ja, kun je nagaan hoe erg die zijn voor als ik jou meet.quote:
Nee, vertel me er meer over.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 09:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, kun je nagaan hoe erg die zijn voor als ik jou meet.
Hoe kan die nou ineens in de weg zitten?quote:
Daar heb ik het lijf niet voor. Of de charmes.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 09:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Joh, maak er een sexy Marilyn Monroe'tje van en je gaat de boeken in.
Zelfde als dat je tetjes soms in de weg zitten toch?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:06 schreef Fera het volgende:
Hoe kan die nou ineens in de weg zitten?
Nooit last van.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zelfde als dat je tetjes soms in de weg zitten toch?
Ik ook, ik droomde dat mijn mama dood ging.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 09:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo boefjes.
Slecht geslapen, verdikkeme.
Dat soort dromen zijn zo naar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook, ik droomde dat mijn mama dood ging.
Aaaw dat is niet leukquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook, ik droomde dat mijn mama dood ging.
Racist.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:13 schreef Fascination het volgende:
Ik heb zo'n Turkse Nederlander op fb en hoewel ze met een Nederlander is getrouwd en genoeg Nederlandse vrienden en kennissen heeft, wordt alles weer in het Turks gepost. Zo'n hekel aan. Op hun bruiloft was ook 99% van alles Turks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |