Herkenbaar. Ik heb dat ook met mijn broertje.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, zo goed als. We botsen vrij makkelijk, en als ik dan ook nog zo moe ben kan ik helemaal niks hebben.
Ja dat zei je ja. Valt me nog mee dat dit pas de eerste ruzie is sinds 22 juli.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik heb dat ook met mijn broertje.
Vaak genoeg toch?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja dat zei je ja. Valt me nog mee dat dit pas de eerste ruzie is sinds 22 juli.
Ik over 12 dagen de sleutels van m'n eigen plek.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nog maar anderhalve week te gaan, dan is mama terug.![]()
Niet te vroeg juichenquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik heb dat ook met mijn broertje.
Wees blij dat jullie er maar 1 hebben. Ik heb drie zusjes die er soms een sport van maken om gezamenlijk tegen mij op te trekkenquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:16 schreef aeque het volgende:
Ik zie mijn broer amper en als ik hem zie is hij 9/10 keer onder invloed.
Ja die heeft echt iets met zijn leven gedaan.
Wanneer is de housewarming?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik over 12 dagen de sleutels van m'n eigen plek.
Pics van je zusjesquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:17 schreef yats het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen
[..]
[..]
Wees blij dat jullie er maar 1 hebben. Ik heb drie zusjes die er soms een sport van maken om gezamenlijk tegen mij op te trekken
Mijn broertje heeft ook een paar jaar bij wat rare types gewoond. Smerig huis, veel drugsgebruik. Als ik hoor wat hij allemaal al geprobeerd heeft ... De tering.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:16 schreef aeque het volgende:
Ik zie mijn broer amper en als ik hem zie is hij 9/10 keer onder invloed.
Ja die heeft echt iets met zijn leven gedaan.
Yaaaay!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik over 12 dagen de sleutels van m'n eigen plek.
quote:
Als het af is en ik tijd heb.quote:
Op het balkon kun je 6 man kwijt weet ik uit ervaringquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:20 schreef Fera het volgende:
O ja, en het is wel klein. Dus ik weet niet hoeveel mensen ik kwijt kan. Ook niet genoeg zitmeubilair. Misschien maar wat klapstoeltjes kopen.
Familie, je hebt er soms ook gewoon niks aan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft ook een paar jaar bij wat rare types gewoond. Smerig huis, veel drugsgebruik. Als ik hoor wat hij allemaal al geprobeerd heeft ... De tering.
Zes ja? Ik dacht misschien net vier.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:21 schreef yats het volgende:
[..]
Op het balkon kun je 6 man kwijt weet ik uit ervaring
Oh ja, die wilde ik nog eens kijken. De seksscenes schijnen enorm onrealistisch te zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zocht een plaatje uit Blue is the Warmest Color, krijg ik een plaatje van 2 vrouwen die aan het scharen zijn. :$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |