Leuk! Haal je lessen van internet? Tegenwoordig kan je echt van alles online vinden.quote:
Yep. En ik stel al mijn domme vragen aan Jian. Die geeft me veel handige tips.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk! Haal je lessen van internet? Tegenwoordig kan je echt van alles online vinden.
Jij zit naar complimentjes te vissenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah.
Dat is ook wel een beetje overdreven. Het gaat naar omstandigheden aardig.
Nee, die heb ik al gekregen. Is leuk om te horen maar ik heb meer aan de feedback.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij zit naar complimentjes te vissen![]()
Leuke verrassing voor je kinderen.
Jian geeft je ook wel op je kloten als hij dat nodig vindt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, die heb ik al gekregen. Is leuk om te horen maar ik heb meer aan de feedback.
Heb ik 'r gegeven en ik ga dat hier in het openbaar niet herhalen, 't moet niet naast 'r schoenen gaan lopen natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij zit naar complimentjes te vissen![]()
Alsof je die niet ook gekregen hebt ......quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, die heb ik al gekregen. Is leuk om te horen maar ik heb meer aan de feedback.
Hamervingers! Buzzzz! Een plectrum is er niet voor niets! En de mooiste was nog wel dat ik de D lekker met alle snaren zat te spelen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jian geeft je ook wel op je kloten als hij dat nodig vindt.
Kon je trouwens al noten lezen?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Alsof je die niet ook gekregen hebt ......
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hamervingers! Buzzzz! Een plectrum is er niet voor niets! En de mooiste was nog wel dat ik de D lekker met alle snaren zat te spelen.![]()
Is het zo erg?!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hamervingers! Buzzzz! Een plectrum is er niet voor niets! En de mooiste was nog wel dat ik de D lekker met alle snaren zat te spelen.Nee. dat kon ik niet, en nog steeds niet. Ik lees van die schemaatjes.
Wil je mijn resultaat van gister en vandaag zien? Dm ik je even.
Inmiddels gebruik ik die wel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het zo erg?!![]()
Maar waarom gebruik je dan geen plectrum?
Ooh dat valt nog best mee danquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
Deze was 99 maar was een set, dus met alles wat ik nu nodig heb en het is een Ibanez.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |