SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zal ik doen, het is ongeveer een uurtje rijden dus dat is wel te doen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik was de afgelopen twee weken niet thuisMaar volgende keer geef je maar een seintje.
Zou je die mij kunnen mailen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:24 schreef SEMTEX het volgende:
Alleen de afstand ligt vast, de route volgt elke week per mail![]()
en hoe meer je naar het oosten ga, hoe wijzer ze worden
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ojee, het oostelijk front rukt weer op![]()
Achillespeespijntje was overigens afwezig vanavond en dat is zeer fijn![]()
![]()
Wijsheid komt met de jaren ouwe.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
en hoe meer je naar het oosten ga, hoe wijzer ze worden
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik pak binnenkort eens de agenda erbij.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
St.Jansberg, Reichswald, Groesbeekse bossen. Mijn thuisloopgebied
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ok, het wordt weer eens tijd om te verhuizen geloof ik
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Je bent gewoon domquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:53 schreef flipsen het volgende:
Ok, het wordt weer eens tijd om te verhuizen geloof ik
Utc +12:00... Vooruit. Oosten dan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
en hoe meer je naar het oosten ga, hoe wijzer ze worden![]()
quote:Dom dat ik hierop in wilde gaan
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Kan Moblo users bannen eigenlijk'
Die woont ook Westerlijk, dus die is zo dom dat ze niet weet hoe dat moet.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:02 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Die woont ook Westerlijk, dus die is zo dom dat ze niet weet hoe dat moet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nanook, dit is lekker dichtbij voor je en niet al te lange afstand...
http://www.enkhuizerharddraverij.nl/stilettorun/default.html'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Heb je vakantie, is het nog nauwelijks bij te lezen. Mensen die gezeik hebben over hun persoonlijke uitgaven: spreek met je partner gewoon zakgeld af. Een bedrag (bij ons is het 450 euro per maand, maar een ander bedrag kan natuurlijk ook) dat je vrij kan besteden aan vakanties, hobbies, uitgaan (zonder je partner), extra kleding, ect. Scheelt echt een hoop gezeik.
Hier in Noorwegen een dag gewandeld, een vandaag gefietst en een stukje gerend (11 km), een ook al een dag 15 km gerend. Het gaat hier alleen wel af en toe omhoog, ben benieuwd naar de stijgingspercentages, maar ik gok op af en toe 10%+. Nog geen Balijbrug natuurlijk, maar toch ook pittig.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Zakgeld? Really?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Volgens mij niet zoals je van je ouders krijgtquote:
Ik ben daar ook voorstander van. Moet er niet aan denken dat iemand zich met mijn uitgaven bemoeit. Een keer een kritische vraag is prima maar verder...Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Wij noemen dat zo, je kan het ook persoonlijk budget noemen natuurlijk, als je volwassen probeert over te komen.;)quote:
Mijn tijdritfiets die ik laatst kocht, dat was een aankoop die wellicht hoger was dan dat sommige mensen aan hun auto uitgeven. Als zo iets van een gezamenlijke rekening moet krijg je gezeik. Bijkomend voordeel van onze aanpak is dat je ook geen gezeur meer hebt als iemand meer verdient, want dat gaat gewoon netjes wel naar het gezamenlijke potje.
Ik kreeg overigens laatst alsnog gezeik over de schoenen die ik had gekocht, maar dat was omdat ze Tjernobil-geel waren, edoch dit terzijde.,Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:02 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Die woont ook Westerlijk, dus die is zo dom dat ze niet weet hoe dat moet.oy...!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
Als je binnen je relatie gezeur krijgt omdat er eentje meer verdient, is er iets niet helemaal goedF means you're fucked![]()
Inderdaad. Lekker niet miepen over geld en lekker shoppennn!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik kan alleen normaal lopen op hakken van minder dan 5 cm dus dit gaat hem voor mij zeker NIET worden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
Nanook, dit is lekker dichtbij voor je en niet al te lange afstand...
http://www.enkhuizerharddraverij.nl/stilettorun/default.html
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Mensen die dat roepen verdienen vaak beduidend minder dan hun partnerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:19 schreef YUR het volgende:
Als je binnen je relatie gezeur krijgt omdat er eentje meer verdient, is er iets niet helemaal goed![]()
* flipsen zoekt de popcorn alvast weer opIk hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: