SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door G.R.S. op 08-08-2014 21:50:53 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:43 schreef Sapstengel het volgende:
Gym chickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze mannn..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
crip heb je selfie met yogapants (teen is een pre)quote:
Gym chickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou je geven sap?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
ze is 15 ja..quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ben vast haram maar anders ja
Zij is poverty, daarom geen catwomanquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:16 schreef JaqenHghar het volgende:
Pfft niet eens based Cat Woman
[ afbeelding ]
Catwoman want Batmanquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:20 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Zij is poverty, daarom geen catwoman
Haha nee. Maak je eigen catwoman povertyfantopic maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
point being?quote:
Gym chickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WatzjouprobleemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga gaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
crip heb je selfie met yogapants (teen is een pre)
Pics van je abs?quote:
A sahbi wolla echt een zemmel is hij. Zeg tegen hem.quote:
Hey pakiquote:
Gast ik ben dik ga mij geen stats vragen want ik kom niet in de sportschool.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:54 schreef Drinky het volgende:
[..]
Pics van je abs?
Hoeveel lift je, stats?
Hoe lang ben je (erect, nohomo)?
Sws mattiequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:58 schreef McNulty het volgende:
[..]
A sahbi wolla echt een zemmel is hij. Zeg tegen hem.
#teamcrip
#sollymontelly
Ook geen glute pics?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Gast ik ben dik ga mij geen stats vragen want ik kom niet in de sportschool.
More cushin' for da pushin' nomsayyyyin.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:34 schreef Crip het volgende:
[..]
FUPA pics dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij bent echt wel een flirtkoning of niet? Ik hoop dat je pics post als het wat wordt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:40 schreef McNulty het volgende:
[..]
More cushin' for da pushin' nomsayyyyin.
kom vechte dan kom jij met al je vriende kom ik met isis hahaquote:
inb4 'is goed ik neem de amerikaanse luchtmacht wel mee haha ja tog'quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:47 schreef Drinky het volgende:
[..]
kom vechte dan kom jij met al je vriende kom ik met isis haha
Obama is mij niqqu hij dropt tomahawk missles on y'all asses as we speak.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:47 schreef Drinky het volgende:
[..]
Damn ziet er goed uitquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb zojuist een Chipotle Burrito Bowl gemaakt.Man, man, man, zeker één van de lekkerste dingen die ik het afgelopen jaar gemaakt/gegeten heb, en veel.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:47 schreef Drinky het volgende:
[..]
Obama is net als alle andere zwarten, veel praatjes en bling maar geen ching ching $$$quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:49 schreef McNulty het volgende:
[..]
Obama is mij niqqu hij dropt tomahawk missles on y'all asses as we speak.
#BamaSwek
Zeker brah, en echt best wel veel eten bij elkaar + solide voedselkwaliteit. Kan misschien wel receptje droppen. Dit is de wat simpele versie ervan.quote:
Zou wel nice zijn, dan ga ik het binnenkort maken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zeker brah, en echt best wel veel eten bij elkaar + solide voedselkwaliteit. Kan misschien wel receptje droppen. Dit is de wat simpele versie ervan.
nee sap, jij krijgt de neiging het te maken en gaat dan gwn naar de mac #truestoryquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zou wel nice zijn, dan ga ik het binnenkort maken.
Het is echt heel simpel en snel gemaakt. Zou na het eten wel recept droppen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zou wel nice zijn, dan ga ik het binnenkort maken.
Whaha vind het niet erg om eten te maken, als het maar simpel is. Geen zin om een uur bezig te zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:53 schreef Drinky het volgende:
[..]
nee sap, jij krijgt de neiging het te maken en gaat dan gwn naar de mac #truestory
Achquintis Tyrohamed Jamalla de Derde wordt verwacht op 13 mei 2015. Babyshower kaartjes volgen spoedig. We verwachten expensive shit fyi.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:47 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Jij bent echt wel een flirtkoning of niet? Ik hoop dat je pics post als het wat wordt.
Ja zeker man. Beter stuur je een mailtje wanneer er 1 in NL komt. Als we vaker mails sturen zien ze de animo. In UK, FR en DE zitten er wel een paar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whaha vind het niet erg om eten te maken, als het maar simpel is. Geen zin om een uur bezig te zijn.
Maar als hier chipotle restaurants zaten ging ik daar wel naartoe
Klopt in London zit er eentje, ben daar nog geweest. In Duitsland zit ook een Taco Bell, heb daar toen ook gegetenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja zeker man. Beter stuur je een mailtje wanneer er 1 in NL komt. Als we vaker mails sturen zien ze de animo. In UK, FR en DE zitten er wel een paar.
Gwn BBC hebben dan wille de vrouwen je tok wel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:50 schreef Drinky het volgende:
[..]
Obama is net als alle andere zwarten, veel praatjes en bling maar geen ching ching $$$
Hahahha jatoggggquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:40 schreef McNulty het volgende:
[..]
More cushin' for da pushin' nomsayyyyin.
Recept svpquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb zojuist een Chipotle Burrito Bowl gemaakt.Man, man, man, zeker één van de lekkerste dingen die ik het afgelopen jaar gemaakt/gegeten heb, en veel.
Haha ja dat kan je makkelijk doen man. Ik had vandaag alleen ontbeten en net pas avondeten op, dusja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:32 schreef Sapstengel het volgende:
Lol die kcals, zou het zelf wel verspreiden over 2 meals.
Maar klinkt goedthanks voor recept
Ja man. Sowieso is het aanbod NL gaar man. In USA heb je ook Denny's, iHop en al die dingen. Gewoon cheap redelijk legit eten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt in London zit er eentje, ben daar nog geweest. In Duitsland zit ook een Taco Bell, heb daar toen ook gegeten
Hier zit alleen Mac, BK en KFCVandaag wel 2x double cheeseburger xxl gehad. brb 1800kcal in 2 burgers.
Dan kun je het best hebben inderdaad. Heb je wel lang niks gegeten dan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha ja dat kan je makkelijk doen man. Ik had vandaag alleen ontbeten en net pas avondeten op, dusja.
Klopt man. Niet in de buurt van eten geweest.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dan kun je het best hebben inderdaad. Heb je wel lang niks gegeten dan.
En idd daar heb je zoveel fastfood en andere dingen, veel meer variatie. Ontbijt voedsel, ijs, van alles
Denny's? wtf man, dat is niet te vreten. Om de hoek (5min rijden) ligt er een chipotle, panera bread, ihop, burger king, wendy's, cold stone creamery, longhorn steakhouse, chick-fil-a, dunkin donuts, tgi fridays, subway, starbucks, moe's en een ruby tuesday's en nog 2 diners en een hoop andere restaurantsquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
inb4 IrCute die post dat er een Denny's of Chipotle bij haar om de hoek zit om mij jelly te maken.
Vuile teef.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:59 schreef IrCute het volgende:
[..]
Denny's? wtf man, dat is niet te vreten. Om de hoek (5min rijden) ligt er een chipotle, panera bread, ihop, burger king, wendy's, cold stone creamery, longhorn steakhouse, chick-fil-a, dunkin donuts, tgi fridays, subway, starbucks, moe's en een ruby tuesday's en nog 2 diners en een hoop andere restaurants
Kan mij ook niet voorstellen dat er veel mensen naar de Mac gaan daar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:01 schreef IrCute het volgende:
Ben nog nooit in een mcdonalds geweest hierNouja, toen ik op vakantie hier was toen ik 12 was wel. Daarna nooit meer.
is dat zo'n mall met onder winkels en boven een foodpalace?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:59 schreef IrCute het volgende:
[..]
Denny's? wtf man, dat is niet te vreten. Om de hoek (5min rijden) ligt er een chipotle, panera bread, ihop, burger king, wendy's, cold stone creamery, longhorn steakhouse, chick-fil-a, dunkin donuts, tgi fridays, subway, starbucks, moe's en een ruby tuesday's en nog 2 diners en een hoop andere restaurants
Mja ben er 2x geweest en het was super smerig. Ik was gisteren trouwens bij de Costco en daar zag ik gigantische Ben & Jerry's bekers staan. Ik moest aan je denkenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vuile teef.
Hmm, in de YT filmpjes ziet het er altijd wel goed uit.
[..]
Kan mij ook niet voorstellen dat er veel mensen naar de Mac gaan daar.
Nee, dit is niet eens in een mall.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is dat zo'n mall met onder winkels en boven een foodpalace?
Man, dat klinkt echt fucking goed allemaal. Jellyness is zo groot.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:15 schreef IrCute het volgende:
[..]
Mja ben er 2x geweest en het was super smerig. Ik was gisteren trouwens bij de Costco en daar zag ik gigantische Ben & Jerry's bekers staan. Ik moest aan je denkenHad er bijna een foto van gemaakt
Ik kook meestal zelf, maar als ik iets haal is dat meestal bij Panera Bread of Chipotle, soms chick-fil-a. Of bij de supermarkt versgemaakte sushi en daar hebben ze verder ook superveel vers bereidt eten
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Indisch, chinees, verse pizza etc etc etc en 6$ meals waarbij je zelf je vis/vlees kiest en 2 sides. Overal staan ook kcal bij enz. Beste supermarkt ooit.
Moet zeggen dat sushi ziek lekker is man. Vorige weekend op een feestje hadden ze het besteld en het was eigenlijk mijn eerste keer dat ik goede verse legitte sushi heb gegeten en het was echt ziek lekker. Ga binnenkort sowieso nog naar zo'n onbeperkt sushi restaurant. Legitte gainz man.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:24 schreef Sapstengel het volgende:
lol sushi
echt van dat wijvenvoedsel
hihih lekker sushi en wijntje met mn chickies #sushi #girlsnightout #shabushabu
kijk, zoiets, niet van die junkfoodquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Klitschko.![]()
https://www.facebook.com/(...)70668&type=2&theater
Als je goede sushi hebt is het best okay inderdaad, maar m'n favoriete eten zal het nooit worden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Moet zeggen dat sushi ziek lekker is man. Vorige weekend op een feestje hadden ze het besteld en het was eigenlijk mijn eerste keer dat ik goede verse legitte sushi heb gegeten en het was echt ziek lekker. Ga binnenkort sowieso nog naar zo'n onbeperkt sushi restaurant. Legitte gainz man.
Ben een paar keer bij Whole foods geweest ja. Goede supermarkt, maar vreselijk duur. Is ook een stukje verder rijden(15min ofzo) dus ben er al paar maanden niet meer geweest, we wonen nu in ons eigen huis dus we zijn arme paupersquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Man, dat klinkt echt fucking goed allemaal. Jellyness is zo groot.
Ga je ook weleens naar Whole Foods? Is dat chill? Ben je trouwens al naar In 'n Out Burger geweest?
Gigantische B&J bekers.Die 500ml is al 1000 kcal.
Jij bent echt zo'n ''alles wat populair is is stom'' dreadlock neckbeard typequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:24 schreef Sapstengel het volgende:
lol sushi
echt van dat wijvenvoedsel
hihih lekker sushi en wijntje met mn chickies #sushi #girlsnightout #shabushabu
Nice.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kijk, zoiets, niet van die junkfood
http://www.baysidemarketplace.com/directory/restaurants-eateries
Nope ken ik niet. Wat is het in 1 zin? Heb volgens mij ook geen Travel Channel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als je goede sushi hebt is het best okay inderdaad, maar m'n favoriete eten zal het nooit worden.
Ken je btw Bizarre Foods America? Bazenprogramma is dat, komt altijd op Travel Channel.
Bij Whole Foods is alles vers en biologisch toch?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:29 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ben een paar keer bij Whole foods geweest ja. Goede supermarkt, maar vreselijk duur. Is ook een stukje verder rijden(15min ofzo) dus ben er al paar maanden niet meer geweest, we wonen nu in ons eigen huis dus we zijn arme paupersIn 'n out ligt hier niet in de buurt, alleen aan de westkust. Ben nogsteeds niet bij five guys burgers geweest
Lag eerst naast mijn oude gym, gvd die geur iedere keer na het trainen toen ik nog aan het IF'en was. Kreeg er bijna roid rage van.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:33 schreef IrCute het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n ''alles wat populair is is stom'' dreadlock neckbeard typex100
Ik at in NL supervaak bij van die all-you can eat tentjes samen met mijn broer, goede tijden. Meestal gewoon 2x per maandquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:35 schreef Sapstengel het volgende:
Haha vind hypes gewoon irritant, maar sushi is best okay. Moet ook eens naar zo'n restaurant gaan en gewoon een berg eten.
Is zo'n chef die dan door de USA reist langs allerlei steden en minderheden om hun voedsel te proberen. Regelmatig aparte dingen, maar ook gewoon ziek lekker uitziend voedsel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nope ken ik niet. Wat is het in 1 zin? Heb volgens mij ook geen Travel Channel.
man, het is geen hype, bestaat al 30 jaar in NLquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:35 schreef Sapstengel het volgende:
Haha vind hypes gewoon irritant, maar sushi is best okay. Moet ook eens naar zo'n restaurant gaan en gewoon een berg eten.
De sushirestaurants schieten als paddestoelen uit de grond hier.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
man, het is geen hype, bestaat al 30 jaar in NL
dat is vaak, ben blij als ik 2x per jaar haal.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Super vaak. 2x per maand.
seems legit
Dat is wel dope. Die voedselprogramma's zijn altijd mega verslavend. Net zoals 24/kitchen. Kon daar gewoon een hele dag naar kijken toen ik nog thuis woonde (heb het hier niet).quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is zo'n chef die dan door de USA reist langs allerlei steden en minderheden om hun voedsel te proberen. Regelmatig aparte dingen, maar ook gewoon ziek lekker uitziend voedsel.
Mwah, super vaak is meer 3x p.w. of zo.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is vaak, ben blij als ik 2x per jaar haal.
Haha inderdaad en Robertaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is wel dope. Die voedselprogramma's zijn altijd mega verslavend. Net zoals 24/kitchen. Kon daar gewoon een hele dag naar kijken toen ik nog thuis woonde (heb het hier niet).Die Rudolph is zo'n baas. Gaat o.a. ook naar het buitenland om lokaal voedsel te proeven.
[..]
Mwah, super vaak is meer 3x p.w. of zo.
je bent wel tussen de 20-25 kwijt per keer, hequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is wel dope. Die voedselprogramma's zijn altijd mega verslavend. Net zoals 24/kitchen. Kon daar gewoon een hele dag naar kijken toen ik nog thuis woonde (heb het hier niet).Die Rudolph is zo'n baas. Gaat o.a. ook naar het buitenland om lokaal voedsel te proeven.
[..]
Mwah, super vaak is meer 3x p.w. of zo.
Er is ook zo'n Italiaan. Echt vreselijk grappig die vent.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha inderdaad en Roberta
Ik vind echt koken wel okay, maar word snel saai vind ik. Bizarre Foods is meer een soort documentaire stijl maar dan over eten. Net als die programma's van Anthony Bourdain, beetje reizen en eten proeven.
Lol, het gaat niet om de prijs, maar super vaak is niet 2x p.m. imo. Domme discussie dit eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je bent wel tussen de 20-25 kwijt per keer, he
http://www.restaurantsashimi.nl/Prijzen
Haha ja die Italiaan is een baas.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Er is ook zo'n Italiaan. Echt vreselijk grappig die vent.
Dat is wel toffer ja. Dat programma van Anthony Bourdain staat ook op Netflix volgens mij. Binnenkort eens checken.
Damn, zeker man, zeker. Krijg honger.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:56 schreef THEFXR het volgende:
voldoende keus voor Yuri?
http://www.restaurantsashimi.nl/Menu/Gerechten
Holyyyy shiiiit. Sap die een solide en gezonde maaltijd heeft gekookt?!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha ja die Italiaan is een baas.
Heb laatst dit recept van hem gemaakt, is echt lekker: http://www.24kitchen.nl/recepten/spaghetti-al-salmone
Sowieso Italiaans eten
Hahaha, elke dag burgers, hot dogs en pizza is ook gewoon niet goed.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:08 schreef Sapstengel het volgende:
Hahah ja elke dag burgers, hot dogs en pizza word een beetje saaiDeze week maar penne alla puttanesca maken
helaas wel vegetarisch maar eet wel wat worsten na het eten ofzo (nohomo)
Klopt, veel pastagerechten zijn gewoon erg snel klaar. En lekker.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha, elke dag burgers, hot dogs en pizza is ook gewoon niet goed.Tenminste, niet als je oud wilt worden. Beter gewoon koken man, ook al vind je het kut. Je kan veel dingen maken in minder dan 15-20 minuten die gewoon legit zijn.
Penne alla Puttanesca ziet er goed uit.
hey waar ben jij geweest dan, vakantie?quote:
Zeker man, zeker. Af en toe kilo gehakt erdoorheen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, veel pastagerechten zijn gewoon erg snel klaar. En lekker.
[..]
hey waar ben jij geweest dan, vakantie?
vraag gelijk ff zn nummer en vraag of ie morgen vrij isquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 09:53 schreef RaymondK het volgende:
Gisteren voor 320 eu bij b&f besteld![]()
Wel weer voor maanden genoeg maar toch. Ben benieuwd hoe mn bezorgneger het boven krijgt lol.
Twee 5 kg tubs weight gainer en 2 whey pefct tubs, multivids omegas preworkout, en nog paar dozen proteine bars. Weer es wat anders.![]()
Nogsteeds wereldvent overigens die bezorger. Gisteren tuuterde die zelfs toen die me lopen zag hahah. Kan me geen betere voorstellen kwa stiptheid, vrindelijkheid, alert.
k ga hem een fooitje geven straks![]()
Oh shit die durft. Klitschko blijft ook zo chill er onder he.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Klitschko.![]()
320 euro. Straks denken ze nog dat je een wederverkopende sportschool bentquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 09:53 schreef RaymondK het volgende:
Gisteren voor 320 eu bij b&f besteld![]()
Wel weer voor maanden genoeg maar toch. Ben benieuwd hoe mn bezorgneger het boven krijgt lol.
Twee 5 kg tubs weight gainer en 2 whey pefct tubs, multivids omegas preworkout, en nog paar dozen proteine bars. Weer es wat anders.![]()
Nogsteeds wereldvent overigens die bezorger. Gisteren tuuterde die zelfs toen die me lopen zag hahah. Kan me geen betere voorstellen kwa stiptheid, vrindelijkheid, alert.
k ga hem een fooitje geven straks![]()
Tot zover deze TLC post![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 09:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
vraag gelijk ff zn nummer en vraag of ie morgen vrij is
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 09:58 schreef Montelly het volgende:
Jongens hebben jullie nog tips om methylhexanamine te gebruiken? Mengen met water/melk of gewoon rauw?
Gdvrquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 09:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
vraag gelijk ff zn nummer en vraag of ie morgen vrij is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:00 schreef G.R.S. het volgende:
Ik heb gedroomd dat ik perfect squatte. Dem feels toen ik wakker werd.Hahah. Was je ook helemaal bezweet van inspanning in die droom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel eens een trainingsdroom gehad dat ik helemaal vergurkt vh zweet en met een hartslag van tig wakker werd lol
Is dat druks?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 09:58 schreef Montelly het volgende:
Jongens hebben jullie nog tips om methylhexanamine te gebruiken? Mengen met water/melk of gewoon rauw?
Hahah. Nou hier doe ik wel een tijdje mee, en alles wat toevallig bijna op. Plus dat ik het liever. In 1x bestel als dat ik elke zaterdag die bezorger moet gaan afwachtenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 09:58 schreef Eleiko het volgende:
[..]
320 euro. Straks denken ze nog dat je een wederverkopende sportschool bent
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:00 schreef G.R.S. het volgende:
Ik heb gedroomd dat ik perfect squatte. Dem feels toen ik wakker werd.perfect squatte of had je perfecte assrtj na het squatten? viese narcistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Nee, gek genoeg niet. We waren we op het strand en ik had een enorm leuke jurk aan dus het was een vrij rustige droomquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:02 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hahah. Was je ook helemaal bezweet van inspanning in die droom?
Wel eens een trainingsdroom gehad dat ik helemaal vergurkt vh zweet en met een hartslag van tig wakker werd lol
Perfecte techniekquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
perfect squatte of had je perfecte assrtj na het squatten?
Dat je daar niet misselijk van word. Had die gekeken wat jij had geplaatst. Tering mongolen je ziet gewoon dat hun kinderen gebrainwashed zijn met hun bullshit.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:12 schreef Montelly het volgende:
Ik ga ff Vice ISIS deel 2 kijken, toedels
ja, maar dat maakt niet minder interessant om naar te kijken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat je daar niet misselijk van word. Had die gekeken wat jij had geplaatst. Tering mongolen je ziet gewoon dat hun kinderen gebrainwashed zijn met hun bullshit.Werd agressief op mn zolderkamer jonne.
Jawel, want dan denk ik alleen na over hoe ik hun schedels wil bashen tegen de stoeprand.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
ja, maar dat maakt niet minder interessant om naar te kijken.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Jawel, want dan denk ik alleen na over hoe ik hun schedels wil bashen tegen de stoeprand.
lol ik las Voice of ISIS. Zou dat wel kijkenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:12 schreef Montelly het volgende:
Ik ga ff Vice ISIS deel 2 kijken, toedels
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
lol ik las Voice of ISIS. Zou dat wel kijken
Hahha. Dit kwam op facebook langs en is echt een bestaande gadgetquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:57 schreef Eleiko het volgende:
Ray: je bent al bijna net zo goed in gifjes op internet vinden als Yuri en Dima.
HNGGquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:42 schreef RaymondK het volgende:
Handig gadget voor yuriy voor als i moet cutten?
[ afbeelding ]
Strawberry cheesecake?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:59 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
HNGG
Brb even een cornetto pakken.
Ik heb die nog nooit gehad. Iedereen zegt dat hij zo lekker is.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:06 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
GatverdammeNee gewoon normaal.
Waarom heeft die neger een vrouwennaamquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Klitschko.![]()
waarom lach je, je weet niet eens wat hij bedoelt....of wel?quote:
Het zijn geen ISIS extremisten maar je hebt wel dit:quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
lol ik las Voice of ISIS. Zou dat wel kijken
Ik had dat geplaatst.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat je daar niet misselijk van word. Had die gekeken wat jij had geplaatst. Tering mongolen je ziet gewoon dat hun kinderen gebrainwashed zijn met hun bullshit.Werd agressief op mn zolderkamer jonne.
Wat valt er niet te snappen aan The Voice of ISIS?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
waarom lach je, je weet niet eens wat hij bedoelt....of wel?
who dat?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:48 schreef Montelly het volgende:
dit ook als ze gym zou hitten
[ afbeelding ]
Zou ruft uit die kont zuigen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:53 schreef Crip het volgende:
[..]
http://thecorinne.shapemeup.se/2013/04/22/squats-x3/
ehhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:59 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zou ruft uit die kont zuigen.
[ afbeelding ]
Ga ergens anders op konten geilen ja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:04 schreef McNulty het volgende:
[..]
Bij deze ook hoowr.
[ afbeelding ]
okbaiquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Ga ergens anders op konten geilen ja.
Is dat ethanquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:59 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zou ruft uit die kont zuigen.
[ afbeelding ]
Die McNulty met zijn onzedelijke plaatjes, hij moet gewoon normaal doen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Ga ergens anders op konten geilen ja.
Doe mij deze maarquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:43 schreef THEFXR het volgende:
zitten een paar leuke bij
http://www.omglmaowtf.com/miss-bumbum-brazil-2014
Jij ook hoor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
Die McNulty met zijn onzedelijke plaatjes, hij moet gewoon normaal doen.
quote:
ja...uhumquote:
Whahahahaha.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:42 schreef RaymondK het volgende:
Handig gadget voor yuriy voor als i moet cutten?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Man, ik zit vol as fuck.
"The Yuri Burritosterone Bowl of Gainz".
Benodigdheden:
- 400 gr. kipfilet blokjes (lui)
- 400 gr. zwarte bonen in blik (1 blikje)
- 120 gr. ongekookte basmati rijst, of andere rijst
- 100 gr. guacamole (kant-en-klaar bij de AH; verse)
- 90 gr. salsa saus (van AH)
- 80 gr. cremé freche
- 70 gr. (minder of meer) geraspte kaas naar keuze (ik had jonge 48+)
- ijsbergsla
- olijfolie
- koriander (in potje)
Bereiding:
Kook de rijst samen met de koriander. Ondertussen de gemarineerde kip in wat olijfolie bakken (ik had toevallig Chipotle kruiden van Mrs. Dash die ik ooit besteld had, maar je kan ook andere kruiden gebruiken. Ik had er ook ketjap saus doorheen gegaan, maar je kan ook teriyaki of andere shit erdoorheen doen). Zodra de kip gaar is de bonen (uitgelekt) toevoegen en warm laten worden. Wanneer de rijst en kip & bonen klaar zijn, alles in een grote kom doen en alle andere benodigdheden erbij gooien, vervolgens alles mixen.
Je kan natuurlijk meer of minder van sauzen etc. erin stoppen.
TADAAA, GAINZ VOOR JU LEVEEEEE in 20 minuten
Macro's:
1921 kcals
144 gr. eiwitten
158 gr. koolhydraten
67 gr. vet
inb4 rip macro's van GRS
lobi
Inderdaad, best interessant ook http://breakingmuscle.com(...)ing-and-islam-part-1quote:
Gewoon 2x bodyweight squat en bijna 2.5x bodyweight dlquote:Personal Records:
Back Squat – 92.5 kg
Front Squat – 82kg 83kg
Dead lift Clean Grip – 111kg 113kg
Bench Press – 52kg
Clean+Jerk – 62kg
Snatch – 47.5kg
Clean –70kg
Shoulder Press – 40kg
Nee die begint nu pas. Wel even FOK! vakantie gehad.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
hey waar ben jij geweest dan, vakantie?
oh jij bent zo'n KLB'er die per ongeluk is blijven hangen, maar je behoort al tot de inner circle zie ik?quote:
Damn, erg sterk ja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad, best interessant ook http://breakingmuscle.com(...)ing-and-islam-part-1
Stats zijn ook goed voor iemand van 48kg (inb4 midget)
[..]
Gewoon 2x bodyweight squat en bijna 2.5x bodyweight dl
gewoon huismerkquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:38 schreef no1uknow het volgende:
nu ff serieus praten boys:
welke kwak hebben jullie?
Ieder andere genenkwak.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:38 schreef no1uknow het volgende:
nu ff serieus praten boys:
welke kwak hebben jullie?
Ik zat meestal in Turkenreeks en Ramadan topic. Besloot hier random te posten op een dag. Weet niet wrm eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:27 schreef no1uknow het volgende:
[..]
oh jij bent zo'n KLB'er die per ongeluk is blijven hangen, maar je behoort al tot de inner circle zie ik?
Lol, waarom na de vakantie?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:53 schreef Crip het volgende:
Dees topic heeft me wel geïnspireerd. Ik ga na de vakantie fit worden.
whaha xD ik ben a-merkquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
gewoon huismerk
snap je
omdat ik het zelf maak
ha ha ha
Gewoon standaard Strawberry Cheesecake brah, maar niet vandaag, denk morgen. Vandaag weer The Yuri Burritosterone Bowl of Gainz maken, dus de kcals laten het niet toe.quote:
ah nee weer zo'n kkallochtoon erbij? daar zitten hier al genoeg vanquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zat meestal in Turkenreeks en Ramadan topic. Besloot hier random te posten op een dag. Weet niet wrm eigenlijk.
Allochtonen nemen over. #shariaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:00 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ah nee weer zo'n kkallochtoon erbij? daar zitten hier al genoeg van
Lekker voor je. Laat me je tranen proeven als het zo ver is.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:00 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ah nee weer zo'n kkallochtoon erbij? daar zitten hier al genoeg van
Niet de JB&E B&J?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:00 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ga voor de cookie dough of zo'n doughble whammy ofzo
"Gymcrew" Ik ga sws niet buff worden alleen slim wil ik.. als dat ooit gaat lukken -,- En merendeels cardio wat ik ga doen i think. Ook al wil ik echt naar een sportschool. Maar daar lopen alleen Marokkaantjes rond en ik heb een hoofddoek. Dus echt geen zin inquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
*hoping that Crip is going to join the gym crew*
[..]
Lol, waarom na de vakantie?
Cardio is slecht. Beter ga je gewichten tillen, word je ook niet buff van.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:06 schreef Crip het volgende:
[..]
"Gymcrew" Ik ga sws niet buff worden alleen slim wil ik.. als dat ooit gaat lukken -,- En merendeels cardio wat ik ga doen i think. Ook al wil ik echt naar een sportschool. Maar daar lopen alleen Marokkaantjes rond en ik heb een hoofddoek. Dus echt geen zin in
Omdat ik weet dat ik deze laatste 2/3 weken van de vakantie te veel afspraken heb gemaakt waar ik niet van kan afzien.
Wat is het probleem met Marokkaantjes en het feit dat jij een hoofddoek draagt?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:06 schreef Crip het volgende:
[..]
"Gymcrew" Ik ga sws niet buff worden alleen slim wil ik.. als dat ooit gaat lukken -,- En merendeels cardio wat ik ga doen i think. Ook al wil ik echt naar een sportschool. Maar daar lopen alleen Marokkaantjes rond en ik heb een hoofddoek. Dus echt geen zin in
Omdat ik weet dat ik deze laatste 2/3 weken van de vakantie te veel afspraken heb gemaakt waar ik niet van kan afzien.
Van uitstel komt afstel. Je kunt nooit te vroeg beginnen. Elke week die je eerder begint is een week eerder tevreden zijn over je lichaam.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:53 schreef Crip het volgende:
Dees topic heeft me wel geïnspireerd. Ik ga na de vakantie fit worden.
Neuh. Voor mij niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Cardio is slecht. Beter ga je gewichten tillen, word je ook niet buff van.![]()
Gewoon die hoofddoek afdoen. Religie is toch nep.
Er zitten gewoon van die typetjes tussen waar ik liever niet tussen ga sporten. Vooral met hoofddoek val je dn op en word je lastiggevallen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:13 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wat is het probleem met Marokkaantjes en het feit dat jij een hoofddoek draagt?
True dat.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:14 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Van uitstel komt afstel. Je kunt nooit te vroeg beginnen. Elke week die je eerder begint is een week eerder tevreden zijn over je lichaam.
#FitCrip
Welke ben jij?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Close enough. Jesus bestaat ook in de Islam.
Je hebt je best gedaan.
Mijne staat er niet tussen. Heb beetje raar figuur.quote:
Ik denk dat een leg press machine wel 100+ kg weegt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:52 schreef G.R.S. het volgende:
Hoeveel weegt zo'n leg press machine? Doe je daar 10 kilo bij plus platen?
257 kilo om precies te zijn maar dat was mn vraag nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik denk dat een leg press machine wel 100+ kg weegt.
Dat was je vraag wel, maar om er serieus op in te gaan: alleen de platen die je erop doet tellen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:01 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
257 kilo om precies te zijn maar dat was mn vraag niet
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Allochtonen nemen over. #sharia
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Lekker voor je. Laat me je tranen proeven als het zo ver is.
Ik ben aan het twijfelennnnquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gaat iemand hier naar "The Teenage Mutant Ninja Turtles"?
of je mij mee wilt vragen? tuurlijk bea c u dere/quote:
Ik ga hem zeker checken. Vond het vroeger altijd zo vet.quote:
K leggoquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:20 schreef McNulty het volgende:
[..]
of je mij mee wilt vragen? tuurlijk bea c u dere/
Jij hebt zo'n unlimited ding.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ga hem zeker checken. Vond het vroeger altijd zo vet.Moet sowieso nog veel films in de bios checken. Misschien vanavond eentje pakken.
Wel chill. Maar als je echt elke film wil pakken moet je denk ik vaak ook in uppie naar de bios.quote:
Doe ik sowieso al man. Bios is paar min. fietsen hiervandaan. Film pakken wanneer ik zin heb.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:27 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wel chill. Maar als je echt elke film wil pakken moet je denk ik vaak ook in uppie naar de bios.
Ik heb het idee dat jij een beetje lui bent. Beetje maar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:34 schreef Crip het volgende:
Ik vind in mijn eentje in bios zitten echt gaar. Zit ik niet eens 's chill dan met kleding enzo.. ik zit liever alleen in mn bed in mn pyjama.
Het enige wat ik echt gaar aan de bios vind is de te krappe stoelen en de drukte, daarom ga ik vaak een paar weken na een release.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:34 schreef Crip het volgende:
Ik vind in mijn eentje in bios zitten echt gaar. Zit ik niet eens 's chill dan met kleding enzo.. ik zit liever alleen in mn bed in mn pyjama.
Betaal je ook echt voor netflix of HARR HAARR eyepatch je die shit?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het enige wat ik echt gaar aan de bios vind is de te krappe stoelen en de drukte, daarom ga ik vaak een paar weken na een release.
Verder; Netflix.
Nee,quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:36 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij een beetje lui bent. Beetje maar.
Gewoon betalen man. Die paar euro per maand voor zo een fantastische dienst is het dubbele waard.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:38 schreef McNulty het volgende:
[..]
Betaal je ook echt voor netflix of HARR HAARR eyepatch je die shit?
Ja, je kan niet hard praten enzo. Ik bekritiseer graag films als ik ze kijk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het enige wat ik echt gaar aan de bios vind is de te krappe stoelen en de drukte, daarom ga ik vaak een paar weken na een release.
Verder; Netflix.
Ben jij dr zo een? Cancel onze biosdate dan maar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, je kan niet hard praten enzo. Ik bekritiseer graag films als ik ze kijk.
Oja, ik heb ook een hekel aan Marokkanen in de bioscoop, want die bleren er altijd doorheen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, je kan niet hard praten enzo. Ik bekritiseer graag films als ik ze kijk.
Kun je die 9 euro per maand niet missen ?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:38 schreef McNulty het volgende:
[..]
Betaal je ook echt voor netflix of HARR HAARR eyepatch je die shit?
Anti's zijn soms wel grappig. Die gaan mee kermen als er iets ergs met een personage gebeurd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oja, ik heb ook een hekel aan Marokkanen in de bioscoop, want die bleren er altijd doorheen.
Iedereen die tijdens een film in de bios aan het praten is moet gewoon een nekschot krijgen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:46 schreef McNulty het volgende:
[..]
Anti's zijn soms wel grappig. Die gaan mee kermen als er iets ergs met een personage gebeurd.
Ik wist niet hoe duur het was. Maar nee, ik heb het er niet voor over. Utorrent ftw.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:44 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Kun je die 9 euro per maand niet missen ?![]()
Tevens: wat is up met die aanbidding van die zombie profeet en die pedo profeet?
Niet eens based Odin god of war and wisdom aanbidden. Religie plebs![]()
>2014 en niet eens keihard "Voor Odin" brullen terwijl je het ijzer omhoogt heist ter ere van de alvader en de eer van Valhalla
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:43 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ben jij dr zo een? Cancel onze biosdate dan maar.
Ik houd rekening met anderen. Ik bler nooit in de bios ben gwn stil.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oja, ik heb ook een hekel aan Marokkanen in de bioscoop, want die bleren er altijd doorheen.
http://theoatmeal.com/comics/movie_theater_layoutquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Iedereen die tijdens een film in de bios aan het praten is moet gewoon een nekschot krijgen.
Haha, ken 'm ja. The Oatmeal.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:49 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
http://theoatmeal.com/comics/movie_theater_layout
Ik ga stuk, wat een mongol.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat een oen.
https://www.facebook.com/photo.php?v=274049976113457
[..]
Haha, ken 'm ja. The Oatmeal.
woon je in rotterdam, durf te zweren dat ik je net in appie zagquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee,. Ik hou gewoon niet van de bios.
Behalve als ik met vrienden ga.
Was ze knap? Dan ben ik het.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
woon je in rotterdam, durf te zweren dat ik je net in appie zag
Alleen naar de biosquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Doe ik sowieso al man. Bios is paar min. fietsen hiervandaan. Film pakken wanneer ik zin heb.
ik zie mijnzelf dat niet snel doen, ik zou mij dan awkward en sneu vinden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:09 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Alleen naar de biosWat een rust is dat zeg.
Triest dat je zo over jezelf denkt. Praat met een psycholoog of je huisarts zou ik zeggenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik zie mijnzelf dat niet snel doen, ik zou mij dan awkward en sneu vinden.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Was ze knap? Dan ben ik het.Heb je ook een Limburgs accent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij begrijpt het leventje Wafel. Gewoon na een heavy workout day lekker onderuit gezakt een goede film op een groot scherm kijken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:09 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Alleen naar de biosWat een rust is dat zeg.
If not now, then when.
Ja maar niet overdreven ofzo.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb je ook een Limburgs accent?
[..]
Jij begrijpt het leventje Wafel. Gewoon na een heavy workout day lekker onderuit gezakt een goede film op een groot scherm kijken.
Hetzelfde geldt voor alleen reizen/op vakantie gaan, ik kan dat niet. Wil het altijd met iemand mijn ervaring delen. Alleen is zo alleen..quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:16 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Triest dat je zo over jezelf denkt. Praat met een psycholoog of je huisarts zou ik zeggen
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Was ze knap? Dan ben ik het.Limburg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik zie mijnzelf dat niet snel doen, ik zou mij dan awkward en sneu vinden.Dat heb ik dus ook, Monty.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor alleen reizen/op vakantie gaan, ik kan dat niet. Wil het altijd met iemand mijn ervaring delen. Alleen is zo alleen..
Als ik iemand anders alleen zou zien zitten zou ik het ook helemaal niet raar vinden. Maar zelf heb ik het nooit gedurfd, geen idee waarom eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kan echt niet inzien waarom het raar is om in je eentje naar een bios te gaan.
net als alleen uitgaan, zo ervaar ik het iig.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kan echt niet inzien waarom het raar is om in je eentje naar een bios te gaan.
Gewoon geen zorgen maken om wat andere mensen van je zouden denken. Mensen denken sowieso niet veel na over andere mensen lol. Je denkt zelf meer na over jezelf of wat anderen van je vinden terwijl anderen er helemaal geen aandacht aan schenken. Misschien dat iemand er 3 seconden bij stilstaat, meer niet. Mensen zijn veel te druk met zichzelf en hun eigen leven.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als ik iemand anders alleen zou zien zitten zou ik het ook helemaal niet raar vinden. Maar zelf heb ik het nooit gedurfd, geen idee waarom eigenlijk.
Misschien toch maar gewoon eens doen.
Uitgaan kun je niet echt vergelijken met een film checken. Ik zie naar de bios gaan niet anders dan thuis een film kijken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:28 schreef Montelly het volgende:
[..]
net als alleen uitgaan, zo ervaar ik het iig.
Ik snap je punt wel, alleen wil ik soms over de film praten met iemand, ook tijdens ja. Ook na de film als je genoten hebt of niet, "hey was een toffe film, heb je dat en dat gezien, ahahah" dat gaat zo moeilijk in je eentje.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gewoon geen zorgen maken om wat andere mensen van je zouden denken. Mensen denken sowieso niet veel na over andere mensen lol. Je denkt zelf meer na over jezelf of wat anderen van je vinden terwijl anderen er helemaal geen aandacht aan schenken. Misschien dat iemand er 3 seconden bij stilstaat, meer niet. Mensen zijn veel te druk met zichzelf en hun eigen leven.Notabeen ken je de mensen om je heen niet, dus hun mening is sowieso al niet belangrijk.
Gewoon chill in die stoel zitten, Coca Cola Zero en wat M&M's erbij, en enjoy.
[..]
Uitgaan kun je niet echt vergelijken met een film checken. Ik zie naar de bios gaan niet anders dan thuis een film kijken.
nee broertje, 3 stuks vandaagquote:
Dit dus! Tijdens de film niet echt, maar erna wil ik altijd praten over wat er gebeurd is.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel, alleen wil ik soms over de film praten met iemand, ook tijdens ja. Ook na de film als je genoten hebt of niet, "hey was een toffe film, heb je dat en dat gezien, ahahah" dat gaat zo moeilijk in je eentje.
Oké, dat kan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel, alleen wil ik soms over de film praten met iemand, ook tijdens ja. Ook na de film als je genoten hebt of niet, "hey was een toffe film, heb je dat en dat gezien, ahahah" dat gaat zo moeilijk in je eentje.
Precies ja. Sommige films MOET je ook gewoon in de bios zien.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:45 schreef Deuce92 het volgende:
Vind het namelijk wel jammer om maanden te wachten tot een film op dvd/blu-ray uitkomt waar ik dan ook vaak alleen naar kijk. Kan dan net zo goed alleen naar de bios gaan.
Poverty meal, waar zijn je vitaminen vriend?quote:
Dat zit toch in een potje??quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:32 schreef Champy het volgende:
[..]
Poverty meal, waar zijn je vitaminen vriend?
apart gebakken, italian mix veggiesquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:32 schreef Champy het volgende:
[..]
Poverty meal, waar zijn je vitaminen vriend?
Met verse zoete popcorn dat smelt in je mondquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb je ook een Limburgs accent?
[..]
Jij begrijpt het leventje Wafel. Gewoon na een heavy workout day lekker onderuit gezakt een goede film op een groot scherm kijken.
das it manequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:29 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Met verse zoete popcorn dat smelt in je mond
Btw, ik wil stoppen met back squat en alsnog volledig concentreren op front squat. Ik probeer al vrij lang mn techniek in orde te krijgen maar zonder succes.quote:
Gewoon braden, 10 a 15 min, maar eerlijk gezegd kan je beter aardappelen kopen en die in schijfjes snijden, smaakt veel beter.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heb je die aardappelschijfjes ook van de AH? Hoe gemaakt?
Jij gemaakt of mama?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:59 schreef Crip het volgende:
Ziek lekkere kip gemaakt. Alleen wachten op bezoek nu.
Weet niet, heb jouw filetje nog niet geproefd.quote:
Klinkt heel vekeerd dit.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
Weet niet, heb jouw filetje nog niet geproefd.
Whahaha. Jij weet wat ik denk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:12 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Btw, ik wil stoppen met back squat en alsnog volledig concentreren op front squat. Ik probeer al vrij lang mn techniek in orde te krijgen maar zonder succes.
Wat denk jij?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
Marokkaanse style gebraden kip.. en ook kefta (gehakt gekruid met marokkaanse kruiden).quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
FitCrip, wat voor kip heb je gemaakt?
Nomnomnom. Klinkt lekker, krijg er honger van. Ga zo ook maar eens eten maken. Potatoe wedges doe.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Marokkaanse style gebraden kip.. en ook kefta (gehakt gekruid met marokkaanse kruiden).
Heb daarbij gegrilde paprika salade en potatoe wedges.
Alleen vind het nu laat main ze zijm pas gekomen dus nu nog even thee enzo en dan pas etenMijn eetlust gaat zo laat op de avond weg
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Whahaha. Jij weet wat ik denk.
[..]
Braden in de pan of oven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |