Is dat het verschil tussen een jurk en een rok? Dat het over de knie moet vallen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:21 schreef Samzz het volgende:
Ik neem ze beide wel mee en beslis in Utrecht.
En het zijn jurken, ze vallen over de knie.
Nee. Een jurk is inclusief lijfje, een rok is enkel een rok.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat het verschil tussen een jurk en een rok? Dat het over de knie moet vallen?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat het verschil tussen een jurk en een rok? Dat het over de knie moet vallen?
Ow, dan had ik het toch goed.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Een jurk is inclusief lijfje, een rok is enkel een rok.
Ik zie nooit vrouwen van dichtbijquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
(Zwart) cocktailjurkje Vind ik het leukstequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:23 schreef Samzz het volgende:
Mijn definitie van jurkje = alt op de knie of boven de knie. Jurk = valt over de knie.
Ik vind het wel aandoenlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, dan had ik het toch goed.
[..]
Ik zie nooit vrouwen van dichtbij
Nu ik een 50's Audrey Hepburn jurk heb, is dat mijn favorietquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:25 schreef rival het volgende:
[..]
(Zwart) cocktailjurkje Vind ik het leukste![]()
ik ook nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:26 schreef Morrigan het volgende:
Ik weet niet wat ik morgen aan ga trekken.
Ja, weet ik het.quote:
Nee hoor, bedankt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het wel aandoenlijk. Wil je ook plaatjes ter ondersteuning?
pic?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu ik een 50's Audrey Hepburn jurk heb, is dat mijn favoriet. Tering, wat is dat een sophisticated jurk, zeg
. Echt fabulous. Jammer dat m'n parelketting thuis ligt.
Faxie wil m wel voor je meenemen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu ik een 50's Audrey Hepburn jurk heb, is dat mijn favoriet. Tering, wat is dat een sophisticated jurk, zeg
. Echt fabulous. Jammer dat m'n parelketting thuis ligt.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Faxie wil m wel voor je meenemen.
Is dit een sperma-grap?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb 'm net in het vorige topic gepostquote:
Auwtjsquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind dat alle vrouwen morgen in jurkjes moeten komenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:26 schreef Morrigan het volgende:
Ik weet niet wat ik morgen aan ga trekken.
Die zwarte dus, trek die dan aanquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb 'm net in het vorige topic gepost.
Wilde ik wel doen, maar niet als het zo regent als vandaag.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind dat alle vrouwen morgen in jurkjes moeten komen
Ik heb helemaal geen parelkettingquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
De blauwe is een 50's swingdress, ook heel tof. Fijn decolleté ook. Ik beslis morgen in Utrecht welquote:
Ga nu niet zeggen wat ze moeten doen, dan willen ze het ook voor ons bepalen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Wilde ik wel doen, maar niet als het zo regent als vandaag.
Blauw, blauw!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
De blauwe is een 50's swingdress, ook heel tof. Fijn decolleté ook. Ik beslis morgen in Utrecht wel.
Pics? Oh wacht, ik heb m al gezien.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen parelkettingHij's mooi glad
Oh, in dat geval gaan voor degene met het fijne decolleté natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
De blauwe is een 50's swingdress, ook heel tof. Fijn decolleté ook. Ik beslis morgen in Utrecht wel.
Morgen wordt het 23 graden met 30% kans op neerslagquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Wilde ik wel doen, maar niet als het zo regent als vandaag.
De blauwe is wel het leukst.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn jas is kapot en ik heb er verder geen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Morgen wordt het 23 graden met 30% kans op neerslag. En we zijn binnen.
Ik bedenk me net dat mijn trenchcoat in Enschede ligt. Fuck.
De zwarte is zooooo chicquote:
Oh, dan matchen we. De enige jas die ik hier heb is een bruin lederen zonder knoopquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn jas is kapot en ik heb er verder geen.Ik ben echt een arme pauper.
En zo vrolijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
De zwarte is zooooo chic. Maar ik denk wel dat 't de blauwe wordt. De zwarte is toch meer voor de nettere gelegenheden. De blauwe is meer casual.
Stiksel bij m'n schouder is open.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dan matchen we. De enige jas die ik hier heb is een bruin lederen zonder knoop.
Dat komt omdat je ze niet in het echt hebt gezienquote:
Dat ook ja!quote:
Een jas zonder knoop is te verbloemen, een jas met kapot stiksel wat lastigerquote:
Ja, zonde!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt omdat je ze niet in het echt hebt gezien.
Dat deed ik vandaag. Dat resulteerde in een heel nat pak.quote:
Maar morgen niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat deed ik vandaag. Dat resulteerde in een heel nat pak.
Anders neem ik wel een vestje mee en bid ik dat het niet regent.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een jas zonder knoop is te verbloemen, een jas met kapot stiksel wat lastiger.
Morgen wordt het gewoon lekker warm en hebben we geen jas nodig.
Krijg je weer allemaal hitsige mannen achter je aan.quote:
Dan loopt Hep de hele dag met een tent in z'n broek.quote:
Ook een goed ideequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Anders neem ik wel een vestje mee en bid ik dat het niet regent.
En dat vind jij vervelend?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan loopt Hep de hele dag met een tent in z'n broek.
Pls.quote:
Word jij er niet hitsig van dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Krijg je weer allemaal hitsige mannen achter je aan.
Doet ie toch wel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan loopt Hep de hele dag met een tent in z'n broek.
Ik kan er op dat moment weinig mee.quote:
I know. Ik bewaar de zwarte voor 't ontbijtquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:36 schreef rival het volgende:
[..]
Luisteren zal je
Nee, echt de juiste keuze
Gewoon een Loka'tje pullen en samen naar het toilet gaanquote:
Klopt!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:40 schreef Samzz het volgende:
Ik vind seks op het toilet echt zo niet sexy.
Nee ik kan ook leukere plekken verzinnen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:40 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het wel wat hebben.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:40 schreef Samzz het volgende:
Ja, ranzige luchtjes, weinig ruimte en een shitload aan bacteriën. Als je geluk hebt krijg je er een gratis remspoor bijquote:
En de mannen ook.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bij m'n ouders thuis deed ik het altijd op de WC, met m'n ex.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ranzige luchtjes, weinig ruimte en een shitload aan bacteriën. Als je geluk hebt krijg je er een gratis remspoor bij.
instant hard on tochquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ranzige luchtjes, weinig ruimte en een shitload aan bacteriën. Als je geluk hebt krijg je er een gratis remspoor bij.
Op de wc? Altijd? But whyquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij m'n ouders thuis deed ik het altijd op de WC, met m'n ex.Dat is niet zo ranzig. Ik vond het gewoon een geweldig standje.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pics? Oh wacht, ik heb m al gezien.
Zoals ik al zei, het standje was geil.quote:
Er valt toch niets te zien.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik jullie niet aan doen.
Jij zou Kaneel stiekem vanachter pakken? Had ik nooit achter je gezocht.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Draag dan tenminste een kurk, uit voorzorg
Jamaar, dat standje kan toch ook ergens andersquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, het standje was geil.En de badkamer was de enige ruimte die op slot kon. Op bed deden we ook wel hoor.
Ik niet gekkiequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij zou Kaneel stiekem vanachter pakken? Had ik nooit achter je gezocht.
Jij wil Roy zeker naakt zien? Begrijpelijk.quote:
Trutquote:
Is geen man aanwezig die op mannen valtquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Draag dan tenminste een kurk, uit voorzorg
Mijne ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:51 schreef Samzz het volgende:
Dit gaat mijn eerste meet worden waar de verhouding man-vrouw ongeveer gelijk is.
Het zat gewoon ideaal.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jamaar, dat standje kan toch ook ergens anders?
Het zal aan mijn verbeelding liggen, maar ik kan me er niks bij voorstellenquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is geen man aanwezig die op mannen valt
De meetings die ik heb bijgewoond, hadden geloof ik allemaal wel een gelijke verhouding.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:51 schreef Samzz het volgende:
Dit gaat mijn eerste meet worden waar de verhouding man-vrouw ongeveer gelijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |