Ga maar Feestbeest executeren dan, kun je deze mindfuck even vergeten.quote:
Commandeer mij niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:26 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Ga maar Feestbeest executeren dan, kun je deze mindfuck even vergeten.
Oh okquote:
Eigenlijk was het een vraag zonder dat het een vraag was, maar doe het nu maar gewoon.quote:
Ga mijn slaven niet gek noemen danquote:
Sorry Bierpensquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:27 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Ga mijn slaven niet gek noemen danZijn ze al.
Je hebt alcohol- en cannabismensen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:22 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik zie er brak uit dan haha.
Maar ik ben ook veel gezelliger met een joint op dan met drank op.
Ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:28 schreef deadprez het volgende:
Ik heb hier verreweg de meeste posts dit jaar, betekent dat eigenlijk niet dat ik hier de keizer ben?
Keizer Bierpens voor jou,quote:
nee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je hebt alcohol- en cannabismensen.
Ik deed vroeger tijdens mijn studententijd het vaak, blowen, want je was er niet zo verrot van maar toch behoorlijk van de kaart.
Jup idd...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik deed vroeger tijdens mijn studenten het vaak, blowen, want je was er niet zo verrot van maar toch behoorlijk van de kaart.
Cool.quote:
Sorry hoogheid!quote:
Eigenlijk wel ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:29 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Jup idd...
En toch moeten we een xtje samen er een gaan roken
Combinatie is ook best chill.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik deed vroeger tijdens mijn studententijd het vaak, blowen, want je was er niet zo verrot van maar toch behoorlijk van de kaart.
Volgens mij probeert SuperWormJim je nu wanhopig in te halen met kutpostsquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:28 schreef deadprez het volgende:
Ik heb hier verreweg de meeste posts dit jaar, betekent dat eigenlijk niet dat ik hier de keizer ben?
Dat kon ik nietquote:
Je schrijft zijn naam verkeerd, volgens mij kan hij daar vrij slecht tegen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:29 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
[..]
Volgens mij probeert SuperWormJim je nu wanhopig in te halen met kutposts
Oh daar heb ik gelukkig nooit zo'n last van, enige probleem is dat ik een stuk sneller moe word als ik veel blow bij het zuipen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat kon ik niet.
Blowen voor alcohol wel, maar blowen daarna ging ik altijd vrij snel over mijn gier
Waar kan ik me verstoppenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je schrijft zijn naam verkeerd, volgens mij kan hij daar vrij slecht tegen.
Nergens, verzuurde ex-crew weet je overal te vinden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:32 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
[..]
Waar kan ik me verstoppen
Sinds dat FOK! meetings filmpje probeer ik ruzie met iedereen te vermijdenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nergens, verzuurde ex-crew weet je overal te vinden.
Je mag ruzie hebben, behalve met de Keizer natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:34 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
[..]
Sinds dat FOK! meetings filmpje probeer ik ruzie met iedereen te vermijden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |