Het hoeft ook allemaal niet zo moeilijk als het ook makkelijk kan. Lekker simpel, geen gezeik.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Een eenvoudig man met simpele behoeftes
Ben dan altijd wel dronken hoor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:53 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik vier mijn verjaardagen ook al een aantal jaren niet meer. Heb wel een hekel om naar familie verjaardagen te gaan
godverquote:
Wel, zo lang je geen Roll Over Beethoven van Chuck Berry opzet blijven de genante danspasjes je in ieder geval bespaard.quote:
Ik uiteindelijk meestal ook wel:Pquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ben dan altijd wel dronken hoor. .
Gelukkig zijn er een hoop vervelende dronken ooms.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:03 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik uiteindelijk meestal ook wel:P
Ik ben niet iemand die vervelend wordt als hij teveel gezopen heeeft. Ik word eerder hangerig en klef.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er een hoop vervelende dronken ooms.
Ik word altijd vreselijk vrolijk. Krijg ook altijd zo'n rode harsens danquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:10 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik ben niet iemand die vervelend wordt als hij teveel gezopen heeeft. Ik word eerder hangerig en klef.
Maar geef mij maar liever een blow, van drank moet ik altijd kotsen
Ik ga van drank ook dingen doen die ik normaal niet doe, vaak chanante dingetjesquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik word altijd vreselijk vrolijk. Krijg ook altijd zo'n rode harsens dan
Dat is zeer verstandigquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:14 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik ga van drank ook dingen doen die ik normaal niet doe, vaak chanante dingetjesDaarom drink ik ook bijna niet
Van wie ben jij eigenlijk een kloon?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:21 schreef Bierpens. het volgende:
Een imitatiekloon hebbenJe bent diepgezonken spambot31
Ik zie er brak uit dan haha.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik zie er altijd uit als een lachende Elstar-appel als ik dronken ben. .
Van deadprezquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Van wie ben jij eigenlijk een kloon?
quote:
Wtf deed jij?quote:
Wtf bedoel je? Ik ben keizer weetjewel..quote:
Je haalde het weg en zette het vervolgens weer terug. Of ik ben gek aan het worden.quote:
Dikke mindfuck of niet dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je haalde het weg en zette het vervolgens weer terug. Of ik ben gek aan het worden.
Was je toch al man?quote:
jaquote:
Valt best mee hoor.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |