quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:34 schreef .Exe het volgende:
[..]
Heb er filmpjes van gezien op een koerdische site.
Ik spit verder
Je tante..quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:33 schreef BluesRebel het volgende:
Ik hoor van mijn familie in Koerdistan dat in elke stad ontzettend veel vluchtelingen worden opgevangen. In scholen vooral. Veel christenen maar nu komen ook steeds meer yezidi's aan. Mijn tante heeft vandaag voedsel gebracht.
En ze vermoeden dat het echt een strijd tegen soennieten is. Erg veel soennieten steunen ISIS en vechten mee. Als dit zo is wordt de slag om Mosul een behoorlijke..... En dan heb je nog al die andere steden.
Lang niet iedereen hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:14 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
nounou mensen in erbil mogen kdp wel hoor ik weet niet waar jij je info haalt
Zoals ik zei, mensen met zulke gedachten als jou heffen dat weer op.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mja, kun je beweren, maar een blik op je geliefde regio geeft mij gelijk. En ja, natuurlijk zijn er uitzonderingen.
Gelukkig doen velen dat. In Suleymania werd een massale actie gehouden. Eerder voor de Syrische vluchtelingen iets soortgelijks in Arbil. Ze vangen al die vluchtelingen op en het gaat maar door.quote:
En je hebt nog PJAK, van Iran.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
YPG Is de Koerdische strijdkracht in Syrië.
PKK die van Turkije
PUK en KDP zijn beide die van Koerdisch Irak. Hebben beide ook eigen peshmerge(leger).
PKK en de YPG hebben nauwe banden met elkaar.
Turkije haat de PKK.
Gelukkigquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:37 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Gelukkig doen velen dat. In Suleymania werd een massale actie gehouden. Eerder voor de Syrische vluchtelingen iets soortgelijks in Arbil. Ze vangen al die vluchtelingen op en het gaat maar door.
Zijn er nog serieus teringlijers in dit topic te vinden die ISIS durven te verdedigen?quote:
Ze heeft absurd veel sandwiches gemaaktquote:
Nee. Wel bij die psychopaten van dewarereligie.net.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:39 schreef MagicIsland1 het volgende:
[..]
Zijn er nog serieus teringlijers in dit topic te vinden die ISIS durven te verdedigen?
Ik ben bang van niet. Anders zou ik ze echt willen helpenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:41 schreef theunderdog het volgende:
Vraagje: is er een manier om te doneren voor die mensen?
Als je familie daar hebt wonen ja. Anders wordt het lastig. Sowieso weet je nooit waar dat geld precies belandt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:41 schreef theunderdog het volgende:
Jammer.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als je familie daar hebt wonen ja. Anders wordt het lastig. Sowieso weet je nooit waar dat geld precies belandt.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:41 schreef theunderdog het volgende:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet. Anders zou ik ze echt willen helpen
http://www.heyvasor.com/de (Heyva Sor betekent Rode Maan > als in Rode Kruis)quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als je familie daar hebt wonen ja. Anders wordt het lastig. Sowieso weet je nooit waar dat geld precies belandt.
Ik dacht dat de vraag specifiek over dit conflict ging.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:44 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Artsen zonder grenzen? Die gaan veel verder dan het Rode Kruis.
Hier zullen ze ongetwijfeld eerder bij zijn dan het Rode Kruis.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:45 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik dacht dat de vraag specifiek over dit conflict ging.
Grootste racisten in de wereld in italiequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:46 schreef mrstylo het volgende:
@abdullahawez: Italy to help #Kurdistan in both military and humanitarian terms: Italy's foreign minister phoned Barzani today.
https://twitter.com/abdullahawez/status/497852317014564865
Italië
Paar jaar geleden doneerden ze ook al drie ziekenhuizen aan Kurdistan. Bazen land
Neuh, de grootste racisten zitten bij ISIS.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Grootste racisten in de wereld in italie
De UN helpt ook:quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:45 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hier zullen ze ongetwijfeld eerder bij zijn dan het Rode Kruis.
nee dat zijn gelooifstenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:48 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Neuh, de grootste racisten zitten bij ISIS.
Goeie zaak.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
De UN helpt ook:
https://twitter.com/refugees/status/497813266249564160
Met dank aan de Vito Corleone Foundationquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:46 schreef mrstylo het volgende:
@abdullahawez: Italy to help #Kurdistan in both military and humanitarian terms: Italy's foreign minister phoned Barzani today.
Italië
Paar jaar geleden doneerden ze ook al drie ziekenhuizen aan Kurdistan. Bazen land
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:23 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
YPG = Koerdische strijders in Syrië
PKK = Koerdische strijders in Turkije
KDP = Grootste politieke partij in Koerdisch Irak (West-Koerdistan). Leveren president Barzani.
PUK = Politieke partij in Koerdisch Irak (Oost-Koerdistan)
Thanksquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
YPG Is de Koerdische strijdkracht in Syrië.
PKK die van Turkije
PUK en KDP zijn beide die van Koerdisch Irak. Hebben beide ook eigen peshmerge(leger).
PKK en de YPG hebben nauwe banden met elkaar.
Turkije haat de PKK.
Als dat echt zo is danquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:33 schreef BluesRebel het volgende:
En ze vermoeden dat het echt een strijd tegen soennieten is. Erg veel soennieten steunen ISIS en vechten mee. Als dit zo is wordt de slag om Mosul een behoorlijke..... En dan heb je nog al die andere steden.
100'en in Erbil? Is hier ook een bron bij? Ik mag hopen dat het echt zo is, want dat vind ik wel erg veel in de HQ van de Koerden. Men moet oppassen dat paranoia niet de overhand neemt en ze onschuldige mensen oppakken, anders pakt dit nog érg lelijk uit straks...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze hebben in erbil 100en isis sympathisanten opgepakt. Ze nemen geen halve maatregelen meer.
Zou ik wel mee oppassen, Gaddafi hielpen ze eerst ook totdat ze hem niet meer nodig haddenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:46 schreef mrstylo het volgende:
Italië
Als zelfs het Britse Imperium zich er mee gaat bemoeien zou ik als ik ISIS was in me broek poepequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:50 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
@SkyNews: TELEGRAPH FRONT PAGE "Britain considers air strikes to avert genocide in Iraq" #skypapers http://t.co/VgpIUBiCUE
https://twitter.com/skynews/status/497858925723918336
I love it, eindelijk!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:53 schreef Che_ het volgende:
@RudawEnglish: BREAKING: Nine #US F/A-18 aircrafts are flying over #Erbil now."
BREAKING: #US fighter jets are pounding #IS positions near Tuz Khurmatu."
Dat was hij een maand geleden nog nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
Als die kalief serieus een descandent is van de prophet zoals die beweert mag die wel eens voor wat extra (magic) power gaan vragen
Waarom geven zulke belangrijke informatie?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:53 schreef Che_ het volgende:
@RudawEnglish: BREAKING: Nine #US F/A-18 aircrafts are flying over #Erbil now."
BREAKING: #US fighter jets are pounding #IS positions near Tuz Khurmatu."
Misschien kan hij de piloten met de reflectie van zijn rolex verblinden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
Als die kalief serieus een descendent is van de prophet zoals die beweert mag die wel eens voor wat extra (magic) power gaan vragen
Dat ging toen over valse informatie dat verspreid werd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom geven zulke belangrijke informatie?
Toen we aan het verliezende hand waren was er een media stop en nu Amerika helpt is iedere scheet breaking news
Omdat:quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom geven zulke belangrijke informatie?
Toen we aan het verliezende hand waren was er een media stop en nu Amerika helpt is iedere scheet breaking news
Klopt ook verdomme. Er vechten zo absurd veel Koerden mee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:59 schreef Che_ het volgende:
US Deputy National Security Adviser: "We believe that #Peshmarga can fight #ISIS, just needs arming."
Peshmerge kan ook goed vechten. Alleen ons wapens zijn afdankertjes van de Sovjet uniequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:59 schreef Che_ het volgende:
US Deputy National Security Adviser: "We believe that #Peshmarga can fight #ISIS, just needs arming."
Mooizoquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:02 schreef Che_ het volgende:
Iraqi official tells me special forces in Baiji have rigged refinery facilities with explosives. If they lose it, ISIS won't have it either.
Weet niet of dit al is langsgekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |