quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:34 schreef .Exe het volgende:
[..]
Heb er filmpjes van gezien op een koerdische site.
Ik spit verder
Je tante..quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:33 schreef BluesRebel het volgende:
Ik hoor van mijn familie in Koerdistan dat in elke stad ontzettend veel vluchtelingen worden opgevangen. In scholen vooral. Veel christenen maar nu komen ook steeds meer yezidi's aan. Mijn tante heeft vandaag voedsel gebracht.
En ze vermoeden dat het echt een strijd tegen soennieten is. Erg veel soennieten steunen ISIS en vechten mee. Als dit zo is wordt de slag om Mosul een behoorlijke..... En dan heb je nog al die andere steden.
Lang niet iedereen hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:14 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
nounou mensen in erbil mogen kdp wel hoor ik weet niet waar jij je info haalt
Zoals ik zei, mensen met zulke gedachten als jou heffen dat weer op.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mja, kun je beweren, maar een blik op je geliefde regio geeft mij gelijk. En ja, natuurlijk zijn er uitzonderingen.
Gelukkig doen velen dat. In Suleymania werd een massale actie gehouden. Eerder voor de Syrische vluchtelingen iets soortgelijks in Arbil. Ze vangen al die vluchtelingen op en het gaat maar door.quote:
En je hebt nog PJAK, van Iran.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
YPG Is de Koerdische strijdkracht in Syrië.
PKK die van Turkije
PUK en KDP zijn beide die van Koerdisch Irak. Hebben beide ook eigen peshmerge(leger).
PKK en de YPG hebben nauwe banden met elkaar.
Turkije haat de PKK.
Gelukkigquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:37 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Gelukkig doen velen dat. In Suleymania werd een massale actie gehouden. Eerder voor de Syrische vluchtelingen iets soortgelijks in Arbil. Ze vangen al die vluchtelingen op en het gaat maar door.
Zijn er nog serieus teringlijers in dit topic te vinden die ISIS durven te verdedigen?quote:
Ze heeft absurd veel sandwiches gemaaktquote:
Nee. Wel bij die psychopaten van dewarereligie.net.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:39 schreef MagicIsland1 het volgende:
[..]
Zijn er nog serieus teringlijers in dit topic te vinden die ISIS durven te verdedigen?
Ik ben bang van niet. Anders zou ik ze echt willen helpenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:41 schreef theunderdog het volgende:
Vraagje: is er een manier om te doneren voor die mensen?
Als je familie daar hebt wonen ja. Anders wordt het lastig. Sowieso weet je nooit waar dat geld precies belandt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:41 schreef theunderdog het volgende:
Jammer.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als je familie daar hebt wonen ja. Anders wordt het lastig. Sowieso weet je nooit waar dat geld precies belandt.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:41 schreef theunderdog het volgende:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet. Anders zou ik ze echt willen helpen
http://www.heyvasor.com/de (Heyva Sor betekent Rode Maan > als in Rode Kruis)quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als je familie daar hebt wonen ja. Anders wordt het lastig. Sowieso weet je nooit waar dat geld precies belandt.
Ik dacht dat de vraag specifiek over dit conflict ging.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:44 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Artsen zonder grenzen? Die gaan veel verder dan het Rode Kruis.
Hier zullen ze ongetwijfeld eerder bij zijn dan het Rode Kruis.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:45 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik dacht dat de vraag specifiek over dit conflict ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |