SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waren die zooi indies bij mij maar 5 euro. Ik heb slechts 2 indies die 5 euro waren de rest gemiddeld 12 tot 20 euro inclusief PS+ kortingquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ach, ee nzooi 5eur indies en je bent er snelDan nog PS+, heb je dr al een stuk of 20 gratis.
Ik heb ook rond de 40games, maar totaal 10 gekocht oidquote:![]()
Waarom heb je ze dan?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:05 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Niet. Tot nu toe alleen nog maar watch dogs en TLOU uitgespeeld en voor de rest alleen maar battlefield 4 multiplayer
quote:
Ik ga ze wel spelen hoor wanneer ik daar zin in heb en voor de afwisselingquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:18 schreef FredVleespet het volgende:
Waar komt die drang van bewijzen vandaan hoeveel geld je verneukt aan games die je niet speelt
Waarom dan nu alles kopen en niet later zodat je geld bespaardquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:19 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
[..]
Ik ga ze wel spelen hoor wanneer ik daar zin in heb en voor de afwisseling
Ik hou van een mooie game collectie en wil de 1tb harde schijf ook nuttig gebruiken. Ik heb ook een hele boekenkast vol met een verzameling van PS2 en PS3 spellen. Kan toch ? Voor de rest is geld geen zorg, en ja ik heb elke cent zelf betaaldquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:21 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Waarom dan nu alles kopen en niet later zodat je geld bespaard
Ik koop ook bijna alles, maar heb nooit tijd om te spelen. alleen s'avonds na mijn werk. Soms vind ik het gewoon leuk om er naar te kijkenquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:25 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Ik hou van een mooie game collectie en wil de 1tb harde schijf ook nuttig gebruiken. Ik heb ook een hele boekenkast vol met een verzameling van PS2 en PS3 spellen. Kan toch ? Voor de rest is geld geen zorg, en ja ik heb elke cent zelf betaald
Jouw reactie zegt anders al genoegquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:45 schreef SugeLucky het volgende:
Verre van jaloers. De 4 spellen die ik goed vind heb ik, de rest hoef ik niet.
Ach laat ze lekker zeiken. Blijkbaar zijn ze jaloers.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:56 schreef Sodapoppin het volgende:
Dat maak jij er allemaal weer van jah. In ieder geval veel plezier met je vier games, kusjekroel
Ik ken heel die jongen niet eens, tering... hang eens niet zo de dramaqueen uit gast.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:12 schreef SugeLucky het volgende:
kom je nou je vriendje bijspringen. dat ik het triest over vind komen om er zo mee op te scheppen als hij doet, zoals meerderen voor mij ook vinden, is toch ook niet jouw probleem?
Moet je sodapop vragen, die heeft ze allemaalquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:28 schreef f0rsythia het volgende:
Ho eerste dag gelijk al gezellig hier!!!! Ik heb sinds gister mijn playstation en kijk al een weekie meeZijn er al leuke spelletjes ?
drama queen nog welquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ken heel die jongen niet eens, tering... hang eens niet zo de dramaqueen uit gast.
Naar de post gaan en rechtsboven opquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:33 schreef f0rsythia het volgende:
Oke dankjewel. Leest hij hier ook mee? ps hoe kopieer jij die tekst van mij in zo'n vakje waar je net antwoord op hebt gegeven ?
The Last of Us Remastered.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:28 schreef f0rsythia het volgende:
Ho eerste dag gelijk al gezellig hier!!!! Ik heb sinds gister mijn playstation en kijk al een weekie meeZijn er al leuke spelletjes ?
Voeg me maar toe. En leuke games voor weinig geld: Resogun en Trials Fusion, beide in de PSN storequote:Op zondag 10 augustus 2014 19:51 schreef f0rsythia het volgende:
Bedankt 2Happy4U!Ik heb alleen nog maar FEZ en Road Not Taken als spellen maar ik heb 40 euro om morgen een nieuwe game te halen
Wil iemand PS4 friends worden ?
Jazeker. http://www.bol.com/nl/p/t(...)ed/9200000026762122/quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:59 schreef f0rsythia het volgende:
Die heb ik vrijdag zien liggen voor 49.95 bij de Bart Smit en Intertoys. Kan ik 'm ergens ook voor 40 euro krijgen ?
PS4 niet PS3quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:59 schreef Cikx het volgende:
[..]
Jazeker. http://www.bol.com/nl/p/the-last-of-us/1004004012335361/
WTF ik moet 50e dokkenquote:
Misschien dit maar eens doen want 10e is 10equote:30 dagen bedenktijd en gratis retourneren
Heb je de codes nog niet gebruikt?quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
WTF ik moet 50e dokken
[..]
Misschien dit maar eens doen want 10e is 10e![]()
Alleen als je je games niet bij bol koopt. Dat was ik vergeten erbij te vermelden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:01 schreef f0rsythia het volgende:
Dat is PS3 maar de PS4 is net zo duur bij BOL zie ik! Ik bestel hem daar wel dan scheelt het mij om de stad in te gaanIk zal je straks toevoegen voetbalmanager2. Mijn username is Celest565
Is BOL dan zo duur vergeleken bij anderen ?quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Alleen als je je games niet bij bol koopt. Dat was ik vergeten erbij te vermelden.
Yepquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:04 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
Is BOL dan zo duur vergeleken bij anderen ?
Ja, en zwaar belabberde service. User hier kreeg een leeg doosje bij zijn laatste bestelling van bolquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:04 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
Is BOL dan zo duur vergeleken bij anderen ?
Mediamarkt heeft gewoon dezelfde prijs.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:06 schreef f0rsythia het volgende:
Wow meen je dat serieus! Ik heb wel eens een paar boeken gekocht bij BOL en er was ook een keer dat de cover beschadigd was. Ik denk dat ik dan beter 9 euro bij kan leggen en het spel voor 49 euro koop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |