SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waren die zooi indies bij mij maar 5 euro. Ik heb slechts 2 indies die 5 euro waren de rest gemiddeld 12 tot 20 euro inclusief PS+ kortingquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ach, ee nzooi 5eur indies en je bent er snelDan nog PS+, heb je dr al een stuk of 20 gratis.
Ik heb ook rond de 40games, maar totaal 10 gekocht oidquote:![]()
Waarom heb je ze dan?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:05 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Niet. Tot nu toe alleen nog maar watch dogs en TLOU uitgespeeld en voor de rest alleen maar battlefield 4 multiplayer
quote:
Ik ga ze wel spelen hoor wanneer ik daar zin in heb en voor de afwisselingquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:18 schreef FredVleespet het volgende:
Waar komt die drang van bewijzen vandaan hoeveel geld je verneukt aan games die je niet speelt
Waarom dan nu alles kopen en niet later zodat je geld bespaardquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:19 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
[..]
Ik ga ze wel spelen hoor wanneer ik daar zin in heb en voor de afwisseling
Ik hou van een mooie game collectie en wil de 1tb harde schijf ook nuttig gebruiken. Ik heb ook een hele boekenkast vol met een verzameling van PS2 en PS3 spellen. Kan toch ? Voor de rest is geld geen zorg, en ja ik heb elke cent zelf betaaldquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:21 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Waarom dan nu alles kopen en niet later zodat je geld bespaard
Ik koop ook bijna alles, maar heb nooit tijd om te spelen. alleen s'avonds na mijn werk. Soms vind ik het gewoon leuk om er naar te kijkenquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:25 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Ik hou van een mooie game collectie en wil de 1tb harde schijf ook nuttig gebruiken. Ik heb ook een hele boekenkast vol met een verzameling van PS2 en PS3 spellen. Kan toch ? Voor de rest is geld geen zorg, en ja ik heb elke cent zelf betaald
Jouw reactie zegt anders al genoegquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:45 schreef SugeLucky het volgende:
Verre van jaloers. De 4 spellen die ik goed vind heb ik, de rest hoef ik niet.
Ach laat ze lekker zeiken. Blijkbaar zijn ze jaloers.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:56 schreef Sodapoppin het volgende:
Dat maak jij er allemaal weer van jah. In ieder geval veel plezier met je vier games, kusjekroel
Ik ken heel die jongen niet eens, tering... hang eens niet zo de dramaqueen uit gast.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:12 schreef SugeLucky het volgende:
kom je nou je vriendje bijspringen. dat ik het triest over vind komen om er zo mee op te scheppen als hij doet, zoals meerderen voor mij ook vinden, is toch ook niet jouw probleem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |