quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:36 schreef Cikx het volgende:
Die hard banen zijn echt ergend, heb net 5 minuten over eentje gedaan die jij in 1.30 min had.
ja klopt recon speel ik nooit, aleen de c4's zijn leukquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja wou ff een puntje halen met die sniper, maar t is dodelijk saai
60 fouten, valt nog mee jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:50 schreef Cikx het volgende:
[..]
Wel bijna, stuk of 60 fouten maar. Dat bunny hoppen gaat mij niet goed af.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:02 schreef RRuben het volgende:
Als je tlou hebt uit gespeeld kan je (in mijn geval) hard plus spelen, wat is dat? Gewoon het spel overnieuw maar dan wat moeilijker ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door Sodapoppin op 09-08-2014 13:09:09 ]
Ja, je kan dan alsnog de collectibles verzamelen die je was vergeten, zo heb ik alles gehaald op de Ps3 versie.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:02 schreef RRuben het volgende:
Als je tlou hebt uit gespeeld kan je (in mijn geval) hard plus spelen, wat is dat? Gewoon het spel overnieuw maar dan wat moeilijker ofzo?
Je kunt ook naar grounded + met een glitch. Je doet een New game + starten op t niveau dat je kunt. Je speelt de proloog. Dan als je naar de 20 jaar later gaat save je en ga je naar het menu. Dan ga je naar chapter select en kies je opnieuw de proloog maar dan op grounded. Dan speel je op grounded + met alle skills en upgrades die je al had.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:02 schreef RRuben het volgende:
Oke wat was je PSN alweer?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:19 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
ff brood opkanen en dan ben ik er. 10 min
Ja idd zag ik ook. We gaan wel verder op DMquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:26 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
ik ben er maar je bent ontvriendThijmenSkillaz ofzo toch?
Lukt het?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:26 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Kijk anders effe je DM.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:26 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Phil is een baasquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:04 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Je hebt gelijk al je skills al. Gisteren Indiegame the movie nog eens zitten kijken nu ik met Fez bezig ben... blijft een bizarre gast die Phil Fish, jammer er geen deel 2 komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |