Dat is nu officieel ja: Sleeping Dogs definitief aangekondigdquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:30 schreef PandaDrop het volgende:
Playstation sucks, want de linkeranaloge sticks staat op de verkeerde plek.
Xbox controller for Windows zit lekkerder in je handen.![]()
quote:Voordat je reageert
Geen console vs PS4 en Xbox vs PS4 discussie hier. Dit topic gaat over de PS4 en alles wat daarmee te maken heeft.
oke, doei.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:30 schreef PandaDrop het volgende:
Verder geen geld voor PS4, ik wacht op GTA V en Sleeping Dogs Definitive version voor de pc.
Nog steeds Xbox controller vs PS controllerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:31 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
PC hč, pc is mijn ogen geen console.
Ik zal zo even mn DM lezen. ben nu met maten in de stad en zit mobielquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:06 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Was al duidelijk sjenkie. Check je DM nou is dan kalf.
Heb jij maten dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:14 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Ik zal zo even mn DM lezen. ben nu met maten in de stad en zit mobiel
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:30 schreef PandaDrop het volgende:
Verder geen geld voor PS4, ik wacht op GTA V en Sleeping Dogs Definitive version voor de pc.
Fokkers die net doen alsof ze een sociaal leven hebbenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:14 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Ik zal zo even mn DM lezen. ben nu met maten in de stad en zit mobiel
Voor jou welquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:23 schreef Sodapoppin het volgende:
fokker kan je nog een keer een dm sturen, ik zie niks
Rot op met je windhoost en je xdoosquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:30 schreef PandaDrop het volgende:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:16 schreef RRuben het volgende:
Het eindresultaat:
[ afbeelding ] het kon beter omdat ik verkeerd schuurpapier gebruikte, maar voor een eerste vind ik het nog best mooi (al zeg ik het zelf)
Ziet er wel nice uitquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:16 schreef RRuben het volgende:
Het eindresultaat:
[ afbeelding ] het kon beter omdat ik verkeerd schuurpapier gebruikte, maar voor een eerste vind ik het nog best mooi (al zeg ik het zelf)
Hoe gemaakt?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:16 schreef RRuben het volgende:
Het eindresultaat:
Is dat moeilijk?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Kapje eraf en gespoten?
Dat einde van Killzone Shadow Fall
DM al gezien?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:23 schreef Sodapoppin het volgende:
fokker kan je nog een keer een dm sturen, ik zie niks
Spuuglelijk gewoon. Damn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:16 schreef RRuben het volgende:
Het eindresultaat:
valt wel mee, licht eraan hoeveel kleuren je wilt. Als je maar eentje wil ben je binnen 10 min. klaar (het verfgedeelte dan)quote:
Je hebt gelijk al je skills al. Gisteren Indiegame the movie nog eens zitten kijken nu ik met Fez bezig ben... blijft een bizarre gast die Phil Fish, jammer er geen deel 2 komt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:03 schreef Schunckelstar het volgende:
Fez is nog best tof![]()
Jammer dat die map zo onoverzichtelijk is
Kun je alles al pakken in het begin of krijg je meer vaardigheden, want er zijn dingen bij die niet goud worden maar ik echt niks meer kan vinden
Ah, dan heb ik geen idee wat ik moet doen op sommige plaatsenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:04 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Je hebt gelijk al je skills al.
er schijnen ook secrets te zijn. Puzzels ofzo moet het nog ff checken als ik er echt niet uit kom.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:03 schreef Schunckelstar het volgende:
Fez is nog best tof![]()
Jammer dat die map zo onoverzichtelijk is
Kun je alles al pakken in het begin of krijg je meer vaardigheden, want er zijn dingen bij die niet goud worden maar ik echt niks meer kan vinden
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:19 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik speel gewoon alle werelden maximaal door, daarna ga ik door die deuren waar je de cubussen voor nodig hebt en daarna zoek ik de werelden wel uit waar nog shit te doen is, en ik in eerste instantie vast ben gelopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De golden headset? Die is echt geweldig, goede aankoopquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 08:00 schreef Badr_Harry het volgende:
Gisteren maar die ps4 headset + destiny gepreorderd, nu al zin. Ook maar fifa 15 weer kopen, zijn hier al ingame beelden van of alleen nog filmpjea van dat ze 20 stadions hebben en 200 emotie bewegingen?
op een dak gaan snipen...quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:19 schreef Jimbo het volgende:
Indien iemand t leuk vind / t nog wilt zien.
Ik kan zo ff de xim4 beelden op de stream gooien, als t goed is heb ik hier een betere verbinding
edit:
http://www.twitch.tv/pyrrolidone
mja wou ff een puntje halen met die sniper, maar t is dodelijk saaiquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:32 schreef RRuben het volgende:
[..]
op een dak gaan snipen...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voor de rest ziet het er wel goed uit, het aimen zie je duidelijk (dat dat makkelijker gaat)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |