SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
maar dat je homo bent is een hoax tochquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben homo dus ik ben een uitzondering
ik minacht niemandquote:
Dit gaat je een note opleveren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is de geest van zijn overleden goudvis die post
Ja, daar is hij wel flink van uit zijn doen denk ik.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:21 schreef Etsu het volgende:
Zo, dat zal LR leren om voor mij geen uitzondering te maken.
Laten we hopen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, daar is hij wel flink van uit zijn doen denk ik.
Alsnog oneensquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er staat toch 'ik', dus de TS? Ik snap niet wat jij daarmee te maken hebt.
Nu pas?quote:
Af en toe klik in de sc aan als er een TR openstaat.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinds wanneer post jij hier dan
Haha jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu pas?
Zeg hem met regelmaat zelf nog hier
mijquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
wie mag ik nog meer toevoegen op feesboek
Ja dat kan ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Fascinerend dat jij oneens bent met mijn mening.
Maar dit is helemaal niet je afdeling johquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Af en toe klik in de sc aan als er een TR openstaat.
Eigenlijk lees ik dus best vaak mee.
Mijquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
wie mag ik nog meer toevoegen op feesboek
je had mn filmpje van mn huisje toch gezien als je op had geklikt kon je mn naam zien xddddquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
daar is dm voor uitgevonden mallerd
welk filmpje?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
je had mn filmpje van mn huisje toch gezien als je op had geklikt kon je mn naam zien xdddd
ik ook zegquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
jemig
ik moet maar even nadenken of ik je op feestboek wil hebben
eigenlijk wel he.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik ook zeg
je zou juist hartstikke blij moeten zijn dat ik je op feestboek wil toevoegen
ik heb toch al wat fok1kersquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
eigenlijk wel he.
ben je niet een beetje bang dat mensen via mijn Facebook achter jouw Facebook komen?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:27 schreef Fok-it het volgende:
Er is ook een fok.rar groep waar Fera de beheerder van is
Staat daar naaktpics in? Dan sla ik even overquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:27 schreef Fok-it het volgende:
hahahahah XDDDDquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jij hebt wel vaker wat met gaten hè xD
Dus? Ik vind het hier gewoon gezellig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dit is helemaal niet je afdeling joh
Daar staan mijn naaktpics.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:27 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind het goed hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus? Ik vind het hier gewoon gezellig.
Ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
lees net een tweet dat eto'o naar ajax gaat?
die kan er echt geen reet van gelukkigquote:
Ja manquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
lees net een tweet dat eto'o naar ajax gaat?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja man
95 miljoen gespaard voor zijn salaris
Niets mis mee hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:22 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 08-08-2014 om 19:21:44Ajax heeft een akkoord bereikt met Samuel #Eto'o (33). De uit Kameroen afkomstige aanvaller tekent tot medio 2016: http://t.co/cKh2IqVuwE reageer retweet
Ik heb al een verzoek verstuurd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar staan mijn naaktpics.
Nu wil je zeker wel lid worden?
Ik ben ook heel schattigquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:30 schreef Etsu het volgende:
JR is best schattig. Nog schattiger dan Pax. Ik zou zo in z'n wangetjes kunnen knijpen jemig.
Wanneer meeten?
heb je pics van JR?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:30 schreef Etsu het volgende:
JR is best schattig. Nog schattiger dan Pax. Ik zou zo in z'n wangetjes kunnen knijpen jemig.
Wanneer meeten?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders was ik direct weggegaan.
is JR twinkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:30 schreef Etsu het volgende:
Wanneer meeten?
?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Staat daar naaktpics in? Dan sla ik even over
Amarantha => Fera
L&M hier en een halve liter Oettinger.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
klopt ga zometeen even fappen en cameltje roken
leuk hequote:
Denk het wel anders was hij wel gecanceldquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:32 schreef Elan het volgende:
Falling Skies (TV Series 2011– ) - IMDb
Volgt iemand deze serie?
L&M vind ik echt viesquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
L&M hier en een halve liter Oettinger.
ja ik ga zometeen uitstappen dan ook cameltjequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
klopt ga zometeen even fappen en cameltje roken
Joint hier en Sisi Mangoquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Klopt, maar ben al 2 jaar gestopt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
L&M vind ik echt vies
GGMM rookte ook L&M
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk het wel anders was hij wel gecanceld
picquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:34 schreef Fok-it het volgende:
Die fotos van die bioscoop-meet![]()
Wat een typische fokkers soms
??quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:34 schreef Fok-it het volgende:
Wat? Waar? link?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:34 schreef Fok-it het volgende:
makkelijk ik stop soms ook gewoon 3 dagenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, maar ben al 2 jaar gestopt.
Ik ben écht goed.
picsquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:34 schreef Fok-it het volgende:
Moet je naar die FOK!-community gaan op FBquote:
Wil ik datquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je naar die FOK!-community gaan op FB
Ja, maar niet 2 jaar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
makkelijk ik stop soms ook gewoon 3 dagen
Echt grappigquote:
Wat? Geef gewoon link.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je naar die FOK!-community gaan op FB
Doe je dat wel eens? Kunnen wel keer samen jointje roken als je wiltquote:
ja is goedquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doe je dat wel eens? Kunnen wel keer samen jointje roken als je wilt
heeeel soms.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doe je dat wel eens? Kunnen wel keer samen jointje roken als je wilt
ik rook door etsu al hele tijd camel daarvoor 7 jaar marlboroquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind Pall Mall lekkerste 'goedkope' sigaretten en als geld niet zoveel uitmaakt dan Lucky Strike of Gauloises
Ga weg Rene.quote:
Ik vind Camel en Marlboro niet lekkerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik rook door etsu al hele tijd camel daarvoor 7 jaar marlboro
?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:34 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb vast wel wiet bij me op de volgende meet, als je dan jointje wilt roken met me dan kan datquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
heeeel soms.heb het maar pas 4x gedaan ofzo.
ik marlboro ook niet meerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind Camel en Marlboro niet lekker
waarom rookte je dan camel van moira in mn badkamer?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind Camel en Marlboro niet lekker
oke.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb vast wel wiet bij me op de volgende meet, als je dan jointje wilt roken met me dan kan dat
Als ik dat had willen zien had ik Knut wel op FB toegevoegd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:35 schreef Etsu het volgende:
JR nu kan je ook vanaf maandag de foto's van japan zien leuk he XD
ik plaats niks op fok, dus mensen op fok die ik niet op fb heb, hebben pech
weet je niet wie dat is??quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)0357/?type=3&theater
Je bent van harte welkom.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik blijf hier posten denk ikLeuke sc dit.
Hetging niet om die specifieke fotoquote:
Als ik er één of twee rook dan vind ik het niet meteen smerig maar vind het geen lekkere sigaret om standaard te rokenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom rookte je dan camel van moira in mn badkamer?
En dan op alles wat jij zegt "Donder op" horen zeker?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik dat had willen zien had ik Knut wel op FB toegevoegd.
Maar weet je niet wie dat is dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hetging niet om die specifieke foto
Gewoon alle
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jawel dan ga ik een mooie grtd paint maken
En wat is hier precies hypocriet aan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)0357/?type=3&theater
camel click moet je rokenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik er één of twee rook dan vind ik het niet meteen smerig maar vind het geen lekkere sigaret om standaard te roken
Ryan???quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zoek me maar bij Ama
tip: Voornaam lijkt op breien
je bent niet goed wijs.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik er één of twee rook dan vind ik het niet meteen smerig maar vind het geen lekkere sigaret om standaard te roken
hypocriet?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
En wat is hier precies hypocriet aan?
Heb Ama toch ook nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zoek me maar bij Ama
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom.Ik praat liever met jou dan met Fok-it.
Bedankt Toto.quote:
Hij heeft me niet op FB..quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zoek me maar bij Ama
Alsof ik reacties ga geven op Japan foto'squote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
En dan op alles wat jij zegt "Donder op" horen zeker?![]()
Ik ben heel aardig.
jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zeer lekkere vaste sigaret
de gele dan
Wil je nu impliceren dat ik Chinees ben omdat ik naar Japan ga?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof ik reacties ga geven op Japan foto's![]()
Ben toch geen Chinees
camel click is echt mijn kettingrook sigaretquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:38 schreef Etsu het volgende:
[..]dat heet geld weggooien
1 teug en sigaret is op en je hebt geen nicotine binnen
Aan je FB foto te zien ben je volbloed Ariërquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wil je nu impliceren dat ik Chinees ben omdat ik naar Japan ga?
Bedankt Hansquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dacht ik al
Argumenten zou je nooit gebruiken.
ja ze zouden t moeten verbiedenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
camel click is echt mijn kettingrook sigaret
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aan je FB foto te zien ben je volbloed Ariër
Je moet me maar even uitleggen wat het is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aan je FB foto te zien ben je volbloed Ariër
Bedoel je nou kliktabak voor zo'n apparaatje of sigaretten met zo'n klikdingetje bij de filter? Want dat laatste is echt zo smerigquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
camel click is echt mijn kettingrook sigaret
bij de filter lekker hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bedoel je nou kliktabak voor zo'n apparaatje of sigaretten met zo'n klikdingetje bij de filter? Want dat laatste is echt zo smerig
Komt goedquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Je moet me maar even uitleggen wat het is.
?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:40 schreef Fok-it het volgende:
Rene, waar is de voetbalpoule van Stijn?
watquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:40 schreef Fok-it het volgende:
Hij had vorig seizoen toch zo`n voetbalpoulespel?quote:
voetbaltoto?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij had vorig seizoen toch zo`n voetbalpoulespel?
Niemand begrijpt je.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:40 schreef Fok-it het volgende:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:41 schreef Insomnia_ het volgende:
lucky strike is wel echt vies trouwens
Nee manquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:41 schreef Insomnia_ het volgende:
lucky strike is wel echt vies trouwens
Hou jij je bek eensquote:
allebei vies samen met marlboroquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee manBeste sigaret die er is! Samen met Gauloises
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
allebei vies samen met marlboro
hoe ik dat 7 jaar heb kunnen roken is me een raadsel
Luxe hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:43 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik heb van Pall Mall de meeste sigaretten gerookt. Sowieso kreeg ik de eerste anderhalf jaar dat ik rookte elke dag een pakje van mijn ouders
Maar het ging toch zo goed in de badkamer de laatste keer?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:43 schreef Etsu het volgende:
Ama en ik worden nooit sigaretvriendinnen.
woooooooooowquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:43 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik heb van Pall Mall de meeste sigaretten gerookt. Sowieso kreeg ik de eerste anderhalf jaar dat ik rookte elke dag een pakje van mijn ouders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |